MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
trebremmit schreef:
Nou heb ik niet zo'n hoge pet op van Van Basten, maar hij heeft wel gelijk natuurlijk.

Plan Cruijff een grote komedie

Ik las het ook en kan zo'n tekstje een beetje waarderen, maar wat is zoiets nou waard, in dit weer?

Alsof Van Basten zo'n gerenommeerd planmaker en planuitvoerder was. DLvB (de lijn Van Basten): praat er eens over met een Ajacied, over hoe recht en duidelijk die was en wat het rendement ervan was. Hint: er zit een hoofdstuk Geflopte aankopen in.

Marco kan beter een kookboek gaan maken: gewaardeerde recepten van Marco, o.a. Pannekoek Arena

Ik zit Bayern München tegen Wolfsburg te kijken en ik geloof mijn ogen niet. Die Lewandowski maakt hier effe 5 goals in een kwartier. Niet te geloven

uffing schreef:
Ik zit Bayern München tegen Wolfsburg te kijken en ik geloof mijn ogen niet. Die Lewandowski maakt hier effe 5 goals in een kwartier. Niet te geloven

Wat een spits is dat zeg. Knalde een paar jaar geleden met gemak vier goals tegen Madrid.

uffing schreef:
Die Lewandowski maakt hier effe 5 goals in een kwartier.

Nee, binnen 10 minuten

Robert Lewandowski Scores Five Goals In Nine Minutes | The SPORT Bible - thesportbible.com

Het was zelfs in negen minuten. Niet normaal

Ach als ik er 4 in een Bundesliga wedstrijd in een paar minuten in zou schieten, zou mij dat bij die vijfde ook wel lukken.
Je komt dan in een flow.

De avond van zijn leven, vermoed ik.
Als tegenstander weet je ook niet wat je overkomt.

Er blijft Wolfsburg weinig bespaard....

Hendrik68
Mickey Mousecompetitie.

musician schreef:
De avond van zijn leven, vermoed ik.
Als tegenstander weet je ook niet wat je overkomt.

Tegen Real Madrid schoot hij er ook al eens 4 binnen. Zoveel betere spitsen zijn er denk ik niet.

Mjuman schreef:
(quote)

Ik las het ook en kan zo'n tekstje een beetje waarderen, maar wat is zoiets nou waard, in dit weer?

Alsof Van Basten zo'n gerenommeerd planmaker en planuitvoerder was. DLvB (de lijn Van Basten): praat er eens over met een Ajacied, over hoe recht en duidelijk die was en wat het rendement ervan was. Hint: er zit een hoofdstuk Geflopte aankopen in.

Marco kan beter een kookboek gaan maken: gewaardeerde recepten van Marco, o.a. Pannekoek Arena

Marco gaat verder.

revolutie draait alleen om ...

Die twee hebben wel een hekel aan elkaar zeg.

trebremmit schreef:
(quote)

Marco gaat verder.

http://www.nu.nl/voetbal/41...

Die twee hebben wel een hekel aan elkaar zeg.

De link werkt niet.

Kos
Marco heeft uiteraard volkomen gelijk.

GrafGantz schreef:
(quote)

De link werkt niet.

Nu wel.

Vind de columns van Marco in VI sowieso wel leuk om te lezen (zover ik ze heb gelezen, blader het blad af en toe door in de supermarkt). Denkt nog wel eens out of the box en neemt geen blad voor de mond.

Omdat een duo nou eenmaal beter werkt in dit soort situaties wil ik voorstellen dat Mark van Bommel en Willy van der Kuijlen gaan bemiddelen in deze conflictsituatie tussen het orakel van Barcelona en MvB.

De enige die hier nog kan bemiddelen is Danny...

Misschien een ideetje voor een functie bij Ajax?

Brunniepoo schreef:

Als Blind oog had voor menselijk tekortschieten, had ie z'n entreebadge voor Zeist al ingeleverd

Brunniepoo schreef:

Danny Cruijff ook al een functie bij Ajax? Als dat maar goed gaat...

GrafGantz schreef:
(quote)

Nou dan nie

GrafGantz schreef:
(quote)

Is de enige naar wie JC luistert...

of dat andersom ook gebeurt, valt te betwijfelen...

Brunniepoo schreef:
(quote)

Is de enige naar wie JC luistert...

of dat andersom ook gebeurt, valt te betwijfelen...

Klaarblijkelijk heb je Johan - onlangs nog herhaald - gemist. Amusant en fraai vanwege tijdsbeeld (muziek, auto's, kleding)

Marco van Basten heeft niet altijd gelijk maar hier heeft hij natuurlijk helemaal gelijk. Feitelijk ook gezien.

Johan Cruyff heeft "leerproces" toegevoegd als excuus voor slechte resultaten. Maar als je die jongens vijf jaar onder elkaar hebt met dag in dag uit Cruyffiaanse waarheden als koeien, dan zou je nog eens zien. Maar je houdt voetballers geen 5 jaar meer bij elkaar, het is de waan van de dag en Ajax is al jaren te treurig om aan te zien. In woorden en daden.
En de voetballogica van Cruyff is, ook voor een voetballer, nog nooit te volgen geweest.

Er was alleen niemand die Johan durfde tegen te spreken en nu is er dan Van Basten.

Ik vond hem op de foto bij het Sportjournaal vreemd genoeg lijken op Rinus Michels. Hoe dat zo plotseling kwam weet ik niet. Maar opeens bekroop mij het gevoel dat het toch mogelijk is om over je graf heen te regeren.

En dan zijn we ook nog niet af, van de vete tussen Michels en Cruyff.

Met name Martin en Dennis stellen behoorlijk teleur - petje af voor Dumoulin om toch nog weer bij de beste 5 te eindigen (ondanks z'n lichte blessure en het jasje dat 'ie al uitgedaan heeft de afgelopen weken).

Leuk om te zien dat Kiryienka eindelijk eens loon naar werken krijgt na al het kop/sleurwerk dat 'ie doorgaans voor anderen verricht. Weten we ook gelijk weer hoe het volkslied van Wit-Rusland klinkt!

Dennis wel pech met fietswissel, en ik vind Dumoulin toch niet veel minder teleurstellen eigenlijk (ok, die blessure heeft natuurlijk wel invloed. Martin is toch wel de grootste verliezer.

Tom heeft natuurlijk geen ideale voorbereiding door de Vuelta. Weliswaar was het een luxe probleem maar toch.

Denis had pech maar dat had hoogstens 1 plekje voor hem uitgemaakt.

Ik vond het overigens allemaal erg onoverzichtelijk in beeld gebracht

Overigens wederom spektakel in Almelo!

Haha, mooi. Vitesse stond voor maar nu met negen man en Bosz weggestuurd maar die wilde niet weggaan, daarna gestaakt.
Waren het terechte rode kaarten? Heb het niet gezien.

Zo te zien op deze foto zijn ze wel bezig daar.

https://pbs.twimg.com/media/CPnRiqwUAAEkNLP.jpg

dix
Dat ziet eruit alsof er ook een Heracliet rood verdient.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:15 uur

geplaatst: vandaag om 03:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.