MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Ik hoop op een leuke pot voetbal. Met 12 punten tegen Letland en Kazachstan plus nog één schamel puntje (van de 15) tegen de bovenste drie heb ik de moed allang opgegeven.
Je zult met dit stel nog een barrage wedstrijd moeten spelen tegen bijvoorbeeld Zweden of Ierland... the horror

Zo, nu nog Turkije even scoren en we kennen onze plaats. Nou ja, die kenden we eigenlijk al natuurlijk.

Andere realistische opties: nog een goal van Tsjechie en/of een rode kaart voor Nederland.

Ik ook met m'n grote mond...

Tijd om wat muziek te luisteren.

tien tien tien tien

Het konijn wordt uit den hooghe hoed getoverd. We zetten er een spits bij. Niet dat we de bal hebben...

Oké, van Dijk getest en afgekeurd.

Die Blind is toch wel de allergrootste loser die ik ooit op een bank heb zien zitten.

Wat een trieste onmacht...

Terecht niet op het EK ..

Nicolage Rico schreef:

Die Blind is toch wel de allergrootste loser die ik ooit op een bank heb zien zitten.

Voor het laatst in ieder geval, dat is dan weer een voordeel.

Ik denk dat jullie het toch verkeerd zien. Dit is een tactische meesterzet. Met deze stand pakt Tsjechie de koppositie. Dus Ijsland gaat nu scoren tegen Turkije. In de tweede helft trekken de mannen het recht en wordt NL alsnog derde. Kweenie of het plan wel overlegd is met de KNVB echter...

GrafGantz schreef:
Andere realistische opties: nog een goal van Nederland en/of een rode kaart voor Tsjechie.

De bal is rond...

vigil schreef:
tien tien tien tien

En jawel zeg, de Tsjechen met tien man. Knappe voorspelling!

GrafGantz schreef:
Ik ook met m'n grote mond...

Tijd om wat muziek te luisteren.

Dat deed ik al toen Frank Snoeks werd aangekondigd
Zet je wel iets vrolijks op?

Waar was Wijnaldum eigenlijk de eerste helft?

Ook leuk om de verdedigers met zijn vieren alles te laten opknappen, Blind, Depay, Sneijder, Wijnaldum, El Ghazi ze doen allemaal niks achterin.

Wat is die Depay toch onvoorstelbaar slecht.
Al zou hij maar 10% van het talent etaleren dat hem wordt toegedicht.

Maar wedstrijd na wedstrijd is het gewoon knudde, waardeloos.
Zo'n man hoort niet thuis bij het Nederlands Elftal.

Laat in Godsnaam in naam minder getalenteerde spelers opdraven. Dan hoeven we dat gestuntel van Depay in ieder geval niet meer aan te zien. Wat een loser.

0-3....

Ik denk niet dat we het nog gaan halen.

Wel lekker ingekopt natuurlijk....

Eigen goal.

Duidelijk geval van match fixing dit....

trebremmit schreef:
Waar was Wijnaldum eigenlijk de eerste helft?

Ook leuk om de verdedigers met zijn vieren alles te laten opknappen, Blind, Depay, Sneijder, Wijnaldum, El Ghazi ze doen allemaal niks achterin.

Krijgen ze hulp, hebben we dit weer..

Nu moet IJsland alleen nog even winnen. Dat zou humor zijn.

Belgie mag zich op gaan maken voor de 1ste plek op de Fifa ranglijst

Cech laat er eentje door..

Duidelijk geval van match fixing dit..

Het plan gaat zich nu ontvouwen...

11 nieuwe spelers graag, een bondscoach en een voorzitter van de KNVB.

vigil schreef:
Belgie mag zich op gaan maken voor de 1ste plek op de Fifa ranglijst
wow sterk en dat met maar 1 match gespeeld te hebben tegen een land in de top 15 (in de laatste 4 jaar, ervoor ga ik niet omdat ik het niet van buiten weet) en dan ook nog eens verloren. Echt een sterke prestatie ...

ah gezellig jij bent er ook weer...

Bovendien hebben ze wel vaker tegen landen gespeeld uit de Top 15, zelfs gewonnen tegen Wales (die staan gewoon 8ste), Roemenie (13de) en Nederland (nu 14de) maar goed de laatste 2 jaar ook gewonnen (en dat zegt mij meer) van Frankrijk en Zweden en zo.

Het is toch gewoon knap van een land dat nog niet zo lang geleden eigenlijk niets meer voorstelde

Plan is mislukt

Blind al ontslagen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:31 uur

geplaatst: vandaag om 01:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.