Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 10:46 uur
Het wordt tijd voor een bondscoach die, net als van Gaal, inziet wat voor matig elftal we hebben en het lef heeft om de opstelling daar naar aan te passen. Dan maar anti-voetbal.
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 12 oktober 2015, 11:27 uur
Waarom niet de volgende kwalificatie bij de Aziatische bond meedoen? Als Kazachstan in Europa meedoet, waarom wij niet in Azië? In Laos is het bijvoorbeeld heiligschennis om kaas te gebruiken als hoofddeksel, tel uit je winst. Duidelijk gebrek aan VOC-mentaliteit bij de KNVB. Schrijnend en diep triest.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 12:11 uur
Blind mag het van mij sowieso proberen voor 2018, anders heeft hij niet echt een eerlijke kans gekregen.
Tegen Kazachstan ging het weereens iets beter, tot aan de 75e minuut ongeveer. Voldoende kansen gecreeerd en er nul tegen gekregen. Vanaf de 75e minuut kreeg Kazachstan wel twee levensgrote kansen en was het ook echt niet meer goed. Te bedenken waar het Nederlands Elftal vandaan komt en dat het halve elftal afwezig is, ben ik wel weer tevreden.
Tegen Kazachstan ging het weereens iets beter, tot aan de 75e minuut ongeveer. Voldoende kansen gecreeerd en er nul tegen gekregen. Vanaf de 75e minuut kreeg Kazachstan wel twee levensgrote kansen en was het ook echt niet meer goed. Te bedenken waar het Nederlands Elftal vandaan komt en dat het halve elftal afwezig is, ben ik wel weer tevreden.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 12:56 uur
Kazachstan is geen graadmeter. Waren er maar een paar die redelijk konden voetballen en Blind schopte de beste er al in een vroeg stadium af.
Een beetje geolied elftal veegt de vloer aan met zo' n uiterst matig elftal.
Dat was wederom niet het geval. Buiten wat aardige aanvallen en 2 goed uitgevoerde goals, bleef het allemaal nogal voorzichtig en te weinig inventief.
Ik was wel te spreken over v.Dijk. Eindelijk eens een verdediger met wat flair.
Blind als bondscoach voor langere termijn ?
Misschien kan het, al staat een groot deel van de critici en het volk al paraat om hem een nekschot te geven als het EK niet wordt gehaald.
Blind zal visie moeten gaan tonen, als hij aan blijft, en wellicht zal er binnen de KNVB wat moeten gaan veranderen in deze.
Oostveen heeft geen voetbalhart, dus opzouten wat mij betreft.
Zet een TD neer die ook echt verstand van zaken heeft van het spellertje en stippel iets uit voor de langere termijn.
Al zie ik niet gebeuren dat Oranje veel potten zal breken de komende jaren.
Maar er zal toch iets moeten gebeuren.
Veel om over na te denken.
Een beetje geolied elftal veegt de vloer aan met zo' n uiterst matig elftal.
Dat was wederom niet het geval. Buiten wat aardige aanvallen en 2 goed uitgevoerde goals, bleef het allemaal nogal voorzichtig en te weinig inventief.
Ik was wel te spreken over v.Dijk. Eindelijk eens een verdediger met wat flair.
Blind als bondscoach voor langere termijn ?
Misschien kan het, al staat een groot deel van de critici en het volk al paraat om hem een nekschot te geven als het EK niet wordt gehaald.
Blind zal visie moeten gaan tonen, als hij aan blijft, en wellicht zal er binnen de KNVB wat moeten gaan veranderen in deze.
Oostveen heeft geen voetbalhart, dus opzouten wat mij betreft.
Zet een TD neer die ook echt verstand van zaken heeft van het spellertje en stippel iets uit voor de langere termijn.
Al zie ik niet gebeuren dat Oranje veel potten zal breken de komende jaren.
Maar er zal toch iets moeten gebeuren.
Veel om over na te denken.
0
Hendrik68
geplaatst: 12 oktober 2015, 13:51 uur
Blind schopte de beste er af? Het was niet eens te zien dat het een overtreding was. Een ongelukje is iets anders dan iemand het veld af schoppen.
En voor de rest komt het allemaal weer goed. We zijn na een 2e en 3e plaats op de afgelopen WK's veel te verwend geraakt. Natuurlijk is het niet best wat er gebeurd is, op een EK met 24 landen kun je eigenlijk niet ontbreken. Er zijn zoveel kleine landjes die die 24 vol moeten maken en dan ben je er als relatief groot land (qua inwonertal) niet bij.
Maar het feit dat je nu ontbreekt is op zich niet zo heel erg. Je hoort van die termen als "hierdoor wordt Oranje jaren teruggeworpen" en "desastreus voor het Nederlandse voetbal". Dat slaat nergens op. Als de voetballers goed genoeg zijn dan komt het succes vanzelf weer terug. Met iedereen de laan uitsturen schiet niemand wat op. Noem eens eens een geschikte beschikbare vervanger? Gaat je niet lukken. Ik vond Klopp wel een leuke kandidaat, die had vast wel gewild, maar Liverpool kwam helaas langs. België is er jaren niet bij geweest en is topfavoriet voor de titel. Misschien wel juist daardoor. Elke zomer vrij geweest (behalve tijdens het laatste WK). Op die mannen is nog geen roofbouw gepleegd. Maar bovenal heeft België nu gewoon een gouden generatie. Die hebben wij nu even niet meer. Dat is het enige dat er aan de hand is.
En voor de rest komt het allemaal weer goed. We zijn na een 2e en 3e plaats op de afgelopen WK's veel te verwend geraakt. Natuurlijk is het niet best wat er gebeurd is, op een EK met 24 landen kun je eigenlijk niet ontbreken. Er zijn zoveel kleine landjes die die 24 vol moeten maken en dan ben je er als relatief groot land (qua inwonertal) niet bij.
Maar het feit dat je nu ontbreekt is op zich niet zo heel erg. Je hoort van die termen als "hierdoor wordt Oranje jaren teruggeworpen" en "desastreus voor het Nederlandse voetbal". Dat slaat nergens op. Als de voetballers goed genoeg zijn dan komt het succes vanzelf weer terug. Met iedereen de laan uitsturen schiet niemand wat op. Noem eens eens een geschikte beschikbare vervanger? Gaat je niet lukken. Ik vond Klopp wel een leuke kandidaat, die had vast wel gewild, maar Liverpool kwam helaas langs. België is er jaren niet bij geweest en is topfavoriet voor de titel. Misschien wel juist daardoor. Elke zomer vrij geweest (behalve tijdens het laatste WK). Op die mannen is nog geen roofbouw gepleegd. Maar bovenal heeft België nu gewoon een gouden generatie. Die hebben wij nu even niet meer. Dat is het enige dat er aan de hand is.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 13:55 uur
Hendrik68 schreef:
Maar het feit dat je nu ontbreekt is op zich niet zo heel erg. Je hoort van die termen als "hierdoor wordt Oranje jaren teruggeworpen" en "desastreus voor het Nederlandse voetbal". Dat slaat nergens op.
Maar het feit dat je nu ontbreekt is op zich niet zo heel erg. Je hoort van die termen als "hierdoor wordt Oranje jaren teruggeworpen" en "desastreus voor het Nederlandse voetbal". Dat slaat nergens op.
Helemaal eens, net of het vorige EK zo leerzaam was.
De spelers kunnen na de zomer uitgerust aan de nieuwe (loodzware) WK kwalificatie beginnen.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 14:03 uur
Inderdaad, zo'n afgang als in 2012 hoef ik echt niet nog eens mee te maken. Eigenlijk gaat het al 4 jaar bergafwaarts, maar dat wordt gemaskeerd door het succes op het afgelopen WK. Op de een of andere manier wist Van Gaal er wel een team van te smeden en had hij ook nog een fitte Robben tot zijn beschikking. Met Van Dijk en De Vrij hebben we in ieder geval twee degelijke centrale verdedigers en wie weet wordt Vlaar ook nog eens fit. Nadeel van een paar zwakke kwalificatiereeksen is wel dat je je vervolgens niet zomaar meer kwalificeert voor een toernooi, omdat je dan ook sterkere tegenstanders gaat loten. Ik denk eigenlijk dat het ook wel weer gauw goedkomt, omdat bij alle grote Nederlandse clubs het vizier nu veel meer op de eigen jeugd is gericht. Daar zal dan heus wel weer eens een speler van het niveau Sneijder of Robben bijzitten.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 14:12 uur
Blind wordt natuurlijk gewoon ontslagen als hij het EK niet haalt, en dat komt dan vooral door hemzelf, zoveel blunders maken dat doe je maar bij een eerste-divisie club.
De WK kwalificatie moet er een trainer staan met enig gevoel voor realisme zoals MJ_DA_MAN al aangaf.
De WK kwalificatie moet er een trainer staan met enig gevoel voor realisme zoals MJ_DA_MAN al aangaf.
0
Hendrik68
geplaatst: 12 oktober 2015, 14:24 uur
Maar wie moet het dan gaan doen? Wie is er beschikbaar en wie kan het en vooral: wie wil het? Ik zou het niet weten. Blind moet samen met Van Basten en de assistenten toch een fatsoenlijk team neer kunnen zetten?
Voor het WK hebben we een best wel uitdagende reeks. Voordeel is alleen dat Zweden ook op de weg naar beneden is. Ibrahimovic loopt langzaam op het einde en zelfs met hem wordt het nog een tour het EK te halen. Bulgarije stelt al jaren niks meer voor. Nou dan is er met Frankrijk vast ook wel iets mis en valt het toch wellicht allemaal best wel mee. En wat Herman zegt: er zal heus wel weer een talent a la Sneijder/Robben boven komen drijven. Rust maar even lekker uit en geniet volgend jaar vooral van Dafne Schippers en Max Verstappen. Je zult merken dat bijna niemand het door heeft dat er een EK voetbal gaande is.
Voor het WK hebben we een best wel uitdagende reeks. Voordeel is alleen dat Zweden ook op de weg naar beneden is. Ibrahimovic loopt langzaam op het einde en zelfs met hem wordt het nog een tour het EK te halen. Bulgarije stelt al jaren niks meer voor. Nou dan is er met Frankrijk vast ook wel iets mis en valt het toch wellicht allemaal best wel mee. En wat Herman zegt: er zal heus wel weer een talent a la Sneijder/Robben boven komen drijven. Rust maar even lekker uit en geniet volgend jaar vooral van Dafne Schippers en Max Verstappen. Je zult merken dat bijna niemand het door heeft dat er een EK voetbal gaande is.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 14:28 uur
Koeman is dan ( volgens mij) de meest geschikte kandiaat.
Tenminste een man die zich niet laat intimderen door de zgn sterrenstatus van bepaalde spelers.
Dan zal Oostveen ook gewoon moeten vertrekken- maar dat mogen we toch wel verwachten.
Ik denk echter dat Blind gewoon blijft zitten.
Het zal er weer op neer komen dat het afgemaakt wordt op het verhaal dat hij te kort tijd heeft gehad om de boel op de rails te krijgen.
Is dat echter niet zo, dan zal Oostveen ook zijn conclussie"s moeten trekken.
Het is het enige geloofwaardige wat hij kan doen en kan Koeman hopelijk aanschuiven.
En anders misschien maar eens een coach uit het buitenland.
In ieder geval iemand met een sterk tactisch inzicht en ook echt boven de groep staat.
Disiplinair valt er ook genoeg te halen.
Tenminste een man die zich niet laat intimderen door de zgn sterrenstatus van bepaalde spelers.
Dan zal Oostveen ook gewoon moeten vertrekken- maar dat mogen we toch wel verwachten.
Ik denk echter dat Blind gewoon blijft zitten.
Het zal er weer op neer komen dat het afgemaakt wordt op het verhaal dat hij te kort tijd heeft gehad om de boel op de rails te krijgen.
Is dat echter niet zo, dan zal Oostveen ook zijn conclussie"s moeten trekken.
Het is het enige geloofwaardige wat hij kan doen en kan Koeman hopelijk aanschuiven.
En anders misschien maar eens een coach uit het buitenland.
In ieder geval iemand met een sterk tactisch inzicht en ook echt boven de groep staat.
Disiplinair valt er ook genoeg te halen.
0
Hendrik68
geplaatst: 12 oktober 2015, 14:30 uur
Koeman is wel geschikt, maar niet beschikbaar. Ook al vertrekt Van Oostveen, dan nog gaat Koeman nu niet weg uit Engeland.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 14:34 uur
Niets zo veranderlijk als de voetbalwereld hendrik.
Contracten zijn ook niet heilig.
Contracten zijn ook niet heilig.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 15:01 uur
Koeman heeft geen enkele reden om te vertrekken bij Southampton, die zit daar perfect op zijn plek.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 15:41 uur
Ron Jans.
Hij is een man die boven de partijen kan staan, heeft geen specifiek KNVB of grote clubverleden, de spelers lopen met hem weg.
Bovendien is hij goed in de omgang (o.a. met de media).
Hij heeft bij PEC z'n sporen wel verdiend, een afkoopsom hoeft niet het issue te zijn.
En hij straft spelers die naast hun schoenen lopen onmiskenbaar af. Hij zal alleen spelers selecteren die gemotiveerd zijn om voor het Nederlands Elftal te spelen.
Dan kun je nog zeggen dat het Nederlands Elftal geen FC Groningen is. Nee, maar ondanks de afkomst van Blind schiet dat toch ook voor geen meter op. Juist het verleden staat ons in de weg.
Lijkt mij een prima keuze, die Jans.
Hij is een man die boven de partijen kan staan, heeft geen specifiek KNVB of grote clubverleden, de spelers lopen met hem weg.
Bovendien is hij goed in de omgang (o.a. met de media).
Hij heeft bij PEC z'n sporen wel verdiend, een afkoopsom hoeft niet het issue te zijn.
En hij straft spelers die naast hun schoenen lopen onmiskenbaar af. Hij zal alleen spelers selecteren die gemotiveerd zijn om voor het Nederlands Elftal te spelen.
Dan kun je nog zeggen dat het Nederlands Elftal geen FC Groningen is. Nee, maar ondanks de afkomst van Blind schiet dat toch ook voor geen meter op. Juist het verleden staat ons in de weg.
Lijkt mij een prima keuze, die Jans.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 15:48 uur
Hendrik68 schreef:
Maar wie moet het dan gaan doen? Wie is er beschikbaar en wie kan het en vooral: wie wil het? Ik zou het niet weten. Blind moet samen met Van Basten en de assistenten toch een fatsoenlijk team neer kunnen zetten?
Qua Nederlandse coaches zijn er maar een paar die ik goed vind, Van Gaal, Koeman en Jans, (Cocu doet het trouwens ook steeds beter). En die hebben allemaal een club, dus ik zou voor een buitenlandse topcoach gaan, Ancelotti bijvoorbeeld. Het liefst had ik Klopp gehad maar die zit al bij Liverpool.
0
Hendrik68
geplaatst: 12 oktober 2015, 15:59 uur
musician schreef:
Dan kun je nog zeggen dat het Nederlands Elftal geen FC Groningen is. .
Nou, veel verschil is er momenteel niet. Dan kun je nog zeggen dat het Nederlands Elftal geen FC Groningen is. .
Ik denk ook wel eens aan Jans, het verleden bewijst dat het zelf niet op topniveau te hebben gespeeld geen nadeel hoeft te zijn. Low, Klopp, Van Gaal, Beenhakker, Mourinho, Ferguson, Theo Verlangen en ga maar door. Nee een afkoopsom zal in zijn geval geen probleem zijn en zijn leeftijd is ook perfect om er in te stappen. Goed, doe hem dan maar.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 16:00 uur
Ik denk dat een Jans het een hele eer zou vinden om als bondscoach aan de slag te gaan.
Helemaal niet zo'n gekke gedachte die musician oppert.
Tuurlijk heeft hij, en de anderen ook, een club.
Maar wat zegt een contract nu tegenwoordig nog.
In het geval van Jans zal Zwolle juist trots zijn als hij gevraagd wordt voor de klus.
Jans kan smeden en motiveren, is geliefd bjj spelers, maar kan ook hard optreden indien nodig.
Het zou wat zijn als het er van zou komen.
Helemaal niet zo'n gekke gedachte die musician oppert.
Tuurlijk heeft hij, en de anderen ook, een club.
Maar wat zegt een contract nu tegenwoordig nog.
In het geval van Jans zal Zwolle juist trots zijn als hij gevraagd wordt voor de klus.
Jans kan smeden en motiveren, is geliefd bjj spelers, maar kan ook hard optreden indien nodig.
Het zou wat zijn als het er van zou komen.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 16:08 uur
Ik zou het ook wel leuk vinden, Ron Jans. En dan daarna de Koemannen ofzo.
Maar ik zie Van Oostveen er toe in staat Advocaat te vragen, terwijl die zijn tijd wel een beetje gehad heeft.
Maar ik zie Van Oostveen er toe in staat Advocaat te vragen, terwijl die zijn tijd wel een beetje gehad heeft.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 16:39 uur
Nogmaals herman ; als Blind moet vertrekken, moet van Oostveen ook maken dat ie wegkomt.
Hij kan dan echt niet meer als geloofwaardige directeur door het leven.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 oktober 2015, 17:34 uur
Adempauze wat betreft voetbal, in de Rugby World Cup zijn de poulefases afgelopen wat de volgende kwartfinales oplevert.
Zaterdag 17 oktober 2015: Zuid-Afrika - Wales en Nieuw Zeeland - Frankrijk
Zondag 18 oktober 2015: Ierland - Argentinië en Australië - Schotland
Topfavoriet blijven de almachtige All Blacks die nog geen zweetdruppel te veel gelaten hebben maar ik verwacht iets bijzonder van Ierland welke ik gisteren gezien heb tegen Frankrijk. Mijn ploeg, Wales, zit er ook bij. Thuisland Engeland werd uitgeschakeld in de groepsfase. Voor mij in Belgenland is het hopen op de Franse zender TF1 dat ze de wedstrijden uitzenden.
Zaterdag 17 oktober 2015: Zuid-Afrika - Wales en Nieuw Zeeland - Frankrijk
Zondag 18 oktober 2015: Ierland - Argentinië en Australië - Schotland
Topfavoriet blijven de almachtige All Blacks die nog geen zweetdruppel te veel gelaten hebben maar ik verwacht iets bijzonder van Ierland welke ik gisteren gezien heb tegen Frankrijk. Mijn ploeg, Wales, zit er ook bij. Thuisland Engeland werd uitgeschakeld in de groepsfase. Voor mij in Belgenland is het hopen op de Franse zender TF1 dat ze de wedstrijden uitzenden.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 19:16 uur
trebremmit schreef:
Die Pedrosa gaat steeds beter racen, en Lorenzo vind ik maar een slappeling in duels, doet het alleen goed als ie van het begin af aan op kop ligt.
Maar Rossi zijn tiende WK titel komt steeds dichterbij, vandaag weer vier punten op Lorenzo gepakt.
http://www.gpupdate.net/nl/...
Die Pedrosa gaat steeds beter racen, en Lorenzo vind ik maar een slappeling in duels, doet het alleen goed als ie van het begin af aan op kop ligt.
Maar Rossi zijn tiende WK titel komt steeds dichterbij, vandaag weer vier punten op Lorenzo gepakt.

http://www.gpupdate.net/nl/...
Inderdaad die sluwe Rossi gaat het nog flikken ook. Hoop echt op een tiende titel!
GP van Rusland was ook wel interessant. Genoeg spektakel en weer een puntje voor Max.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 19:29 uur
Jongens, het is niet zo moeilijk. Blind neemt woensdag ontslag en de assistent bondscoach volgt hem op.
Marco.
Marco.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 21:20 uur
Die kan de druk niet aan, maar zal wel als assistent mogen blijven.
Lijken mij maar twee kandidaten als nieuwe bondscoach: Koeman en Frank de Boer.
Lijken mij maar twee kandidaten als nieuwe bondscoach: Koeman en Frank de Boer.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 21:43 uur
Lijkt me dat Ronald Koeman en Frank de Boer allebei niet willen als ze gevraagd zouden worden. Koeman gaat voorlopig echt niet voor de KNVB werken omdat hij toen er naar een opvolger van Van Gaal gezocht werd een nogal oneervol aanbod kreeg. http://www.nu.nl/sport/3659076/koeman-boos-aanbod-assistent-bondscoach-worden.html Nogal lullig juist omdat hij daarvoor jarenlang grote interesse had om bondscoach te worden.
Frank de Boer gaat zeer waarschijnlijk na dit seizoen weg bij Ajax en wil eerst de stap maken naar een club in een grote buitenlandse competitie, bijvoorbeeld de Premier League. Bondscoach kan altijd nog als je Frank de Boer heet.
Frank de Boer gaat zeer waarschijnlijk na dit seizoen weg bij Ajax en wil eerst de stap maken naar een club in een grote buitenlandse competitie, bijvoorbeeld de Premier League. Bondscoach kan altijd nog als je Frank de Boer heet.
0
Martial
geplaatst: 12 oktober 2015, 21:51 uur
Leuk voor een provincieclub met alle respect, maar absoluut ongeschikt voor een functie als bondscoach.
Ron Jans kon de druk bij Standaard Luik al niet aan, laat staan als er nog méér bij komt kijken als een Nederlands elftal bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 21:56 uur
Koeman wil heus nog wel als Van Oostveen maar weg is. Lijkt me dat hij na dit jaar niet veel meer kan bereiken met Southampton, en dan is alleen een topclub hoger dan het bondscoachschap. Maar lijkt me niet dat Chelsea of Arsenal, als ze vrij komen, bij hem zullen aankloppen.
Dat geldt ook voor Frank de Boer. Als hij echt zo graag naar de PL had gewild, waren er al kansen genoeg voor hem. Ik denk dat hij ook alleen naar Engeland wil verhuizen voor de echte top.
Ook een goed instapmoment natuurlijk voor een bondscoach. En De Boer bewijst al jaren het maximale te kunnen halen uit matig spelersmateriaal.
Dat geldt ook voor Frank de Boer. Als hij echt zo graag naar de PL had gewild, waren er al kansen genoeg voor hem. Ik denk dat hij ook alleen naar Engeland wil verhuizen voor de echte top.
Ook een goed instapmoment natuurlijk voor een bondscoach. En De Boer bewijst al jaren het maximale te kunnen halen uit matig spelersmateriaal.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 22:22 uur
Martial schreef:
Leuk voor een provincieclub met alle respect, maar absoluut ongeschikt voor een functie als bondscoach.
Ron Jans kon de druk bij Standaard Luik al niet aan, laat staan als er nog méér bij komt kijken als een Nederlands elftal bijvoorbeeld.
(quote)
Dat viel wel mee toch, volgens mij waren het publiek en de spelers best tevreden met hem alleen het bestuur kon de druk niet aan.
En Jans heeft vast wel geleerd van zijn ervaringen bij Luik en Heerenveen, net als Koeman die vroeger ook niet zo'n geweldige trainer was bij Benfica, Valencia en AZ.
De Boer zou ik trouwens liever niet bij Oranje zien, zag het eerst nog wel in hem maar de laatste jaren vind ik het maar pover wat hij bij Ajax doet.
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 22:24 uur
musician schreef:
Ron Jans.
Ron Jans.
Jans heeft zelf aangegeven het niet te willen doen. Hij voldoet volgens hemzelf niet aan bepaalde aspecten waaraan een bondscoach volgens hem moet voldoen. Onder andere het trainer zijn geweest van een topclub noemde hij. Als Ajax fan zie ik hem heel graag als opvolger van De Boer komen.
0
geplaatst: 13 oktober 2015, 00:17 uur
bikkel2 schreef:
Nogmaals herman ; als Blind moet vertrekken, moet van Oostveen ook maken dat ie wegkomt.
Dat roept iedereen, maar ik weet dat zo net niet hoor. De directeur van de KNVB heeft veel meer taken waarvan er een hoop prima gaan volgens mij. Hij zit er niet alleen maar voor het Nederlands Elftal. Dat het eindelijk mogelijk is te degraderen uit de eerste divisie is toch wel een behoorlijke verdienste, dat is Kessler in al die jaren niet gelukt. En zo zullen er nog wel dingen zijn.
0
geplaatst: 13 oktober 2015, 00:39 uur
Heeft hij er dan ook voor gezorgd dat jong ajax en jong psv in de eerste divisie meedoen?
Dat is dan weer geen verdienste maar pure competitievervalsing en slecht voor het aantal toeschouwers, want niemand zit op die wedstrijden te wachten.
Dat is dan weer geen verdienste maar pure competitievervalsing en slecht voor het aantal toeschouwers, want niemand zit op die wedstrijden te wachten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.