MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Voor 10 miljoen mogen ze hem best hebben. Kopen wij Ziyech alsnog...

Een aardig spelertje, die Gustafson.

Bij Heerenveen zijn ze volledig van slag, na dat idee van die overname door een Chinese leiding met geld.
Ze kregen dollartekens in de ogen, ontsloegen op voorhand alvast de directeur ....

Maar waar het gaat eindigen, daar heeft niemand enig idee van. Nergens vermoedelijk, net als bij Den Haag.
En dergelijke perikelen gaan altijd hand in hand met kwalitatieve malheur. En jawel, de ene club staat op 14 in de eredivisie, de andere op 15.

Ik heb er wel een hekel aan, dat je met 0 - 5 voor staat bij de rust en dat het dan uiteindelijk 2 - 5 wordt. Misschien een kniesoor die er op let maar het staat mij altijd tegen. Maak er dan 0 - 8 van.

Ik moet je daarin bijstaan, Hans. Dat vond ik ook maar belabberd. druk dan door, of houdt het op 0-5. Smetje op een verder prima middag

Hier nog 1.

Maar vind het erger hoe die 2-5 werd weggegeven door onze slechtste speler: van der Heijden. Traag als stront en gewoonweg een heel matige verdediger. Die gaat ons nog punten kosten.

Gustafson was zeker goed, maar heb ook wel genoten van Vejinovic die weer een paar hele fraaie passes had. Ben benieuwd of Feyenoord volgende week de koppositie kan pakken, ik zie Ajax niet zomaar winnen in Arnhem.

En die 20 goals van Kuyt moet ik nog steeds maar zien, ik verwacht nog wel dat zijn productie gaat stagneren.

Wat een goal van Griezmann

Fernando Kallás's post on Vine

Slecht weekend voor fans van Lokeren. Westerlo wint, OHL wint van Lokeren. Het leven is al beter geweest. Nog een match van hetzelfde niveau en Bob Peeters kan eindelijk beschikken.

Nicolage Rico schreef:
Hier nog 1.
Maar vind het erger hoe die 2-5 werd weggegeven door onze slechtste speler: van der Heijden. Traag als stront en gewoonweg een heel matige verdediger. Die gaat ons nog punten kosten.
Nou ja, zolang je er zelf maar vijf scoort..

Waarom zou Botteghin er inmiddels eigenlijk niet in mogen?

Feyenoord moet iedere week sleuren voor de punten en dit is goed voor het zelfvertrouwen.
Elke wedstrijd er voor moeten knokken is helemaal niet erg. Het is misschien niet altijd even fraai maar je verveelt je ook nooit.

Feyenoord heeft toch vandaag toch niet hoeven sleuren en er voor hoeven knokken Er werd ze vandaag toch echt geen strobreed in de weg gelegd. De tegenstander van vandaag was echt van heel slecht niveau en moet er rap voor zorgen dat het beter wordt, want anders is de degradatiestreep blijvend dichterbij dan play-offs
En we zijn helaas al wat langer van slag dan sinds de Chinese overnameverhalen. Het is eigenlijk algehele malaise, maar daar heb ik me een paar pagina's geleden al over uitgelaten. Er is weinig van mijn club waar ik momenteel niet verdrietig van word...
Trouwens voor de Feyenoord-fans die er een hekel aan hebben dat hun club niet doordrukt bij een 0-5 ruststand. Ik heb er nog een veel grotere hekel aan om bij rust met 0-5 achter te staan in je eigen stadion. Misschien is dat enige troost.

herman schreef:
Gustafson was zeker goed, maar heb ook wel genoten van Vejinovic die weer een paar hele fraaie passes had. Ben benieuwd of Feyenoord volgende week de koppositie kan pakken, ik zie Ajax niet zomaar winnen in Arnhem.

En die 20 goals van Kuyt moet ik nog steeds maar zien, ik verwacht nog wel dat zijn productie gaat stagneren.

Hoho, ik snap dat je de inzet plots wil verhogen, maar de afspraak was 15 goals.

Vejinovic was weer goed ja. Heerlijke passes. Jammer genoeg verzaakt hij vaak in verdedigend opzicht, wordt vaak voorbij gelopen alsof hij een paspop is (vandaag niet).

Ah, was het 15. Nou, dat zal die toch wel gaan halen denk ik. Het scoren doet ie beter dan ik had verwacht, al was Heerenveen wel gênant slecht vandaag.

Mb.
De Europese top is uitgeschakeld in het WK Rugby. De Europese landen moeten iets vinden om aan te sluiten bij de vier toplanden onder de evenaar, want anders loopt men achter de feiten aan.

Ierland werd toch enigszins verrassend verslagen door Argentinië ondanks een fase waarin Ierland het tij leek te keren. Schotland deed het dan weer verrassend goed tegen grootmacht Australië, maar op het allerlaatste moment lieten ze de overwinning uit hun handen glippen door een penalty weg te geven. En laat de kicker van Australië, die overigens een belabberde wedstrijd speelde, die nou net maken. Eindstand? 35-34 voor Australië. Tsjongejonguh wat jammer zeg. Wel een spannende wedstrijd!

Enfin, dan wordt het maar genieten van het all-star-rugby van de all-blacks.

Hendrik68
En ondertussen denderen de Mets maar door. Vannacht werd Jake Arrieta aan de zegekar geregen. De schier onklopbare pitcher van de Cubs moest, net als eerder deze Play Offs Clayton Kershaw, een homerun incasseren van Daniel Murphy op een eigenlijk perfecte worp. Maar Daniel Murphy lijkt in de play-offs alles te kunnen. In de eerste wedstijd kreeg de toch ook niet lullige pitcher Jon Lester ook al een homerun van Murphy om de oren en dan is hij ook verdedigend nog in topvorm. Als je 2 van zulke pitchers verslaat dan mag het bereiken van de World Series toch niet meer mis gaan zou je denken. Wie had dat voorafgaand aan dit seizoen durven voorspellen? Toch nog even een slag om de arm houden, want hoewel Jacob De Grom nog niet eens heeft gegooid is het al wel vaker in de 9e inning van de laatste wedstrijd misgegaan. Maar omdat Jacob De Grom nog niet eens gegooid heeft en Harvey en Syndergaard nog een keer mogen werpen (als dat al nodig is) mag het niet meer misgaan eigenlijk.

Mb. schreef:
De Europese top is uitgeschakeld in het WK Rugby. De Europese landen moeten iets vinden om aan te sluiten bij de vier toplanden onder de evenaar, want anders loopt men achter de feiten.

Enfin, dan wordt het maar genieten van het all-star-rugby van de all-blacks.

Ik had mijn geld nochtans ingezet op Frankrijk maar noppes ook.....

Hendrik68 schreef:
En ondertussen denderen de Mets maar door. Vannacht werd Jake Arrieta aan de zegekar geregen. De schier onklopbare pitcher van de Cubs moest, net als eerder deze Play Offs Clayton Kershaw, een homerun incasseren van Daniel Murphy op een eigenlijk perfecte worp. Maar Daniel Murphy lijkt in de play-offs alles te kunnen. In de eerste wedstijd kreeg de toch ook niet lullige pitcher Jon Lester ook al een homerun van Murphy om de oren en dan is hij ook verdedigend nog in topvorm. Als je 2 van zulke pitchers verslaat dan mag het bereiken van de World Series toch niet meer mis gaan zou je denken. Wie had dat voorafgaand aan dit seizoen durven voorspellen? Toch nog even een slag om de arm houden, want hoewel Jacob De Grom nog niet eens heeft gegooid is het al wel vaker in de 9e inning van de laatste wedstrijd misgegaan. Maar omdat Jacob De Grom nog niet eens gegooid heeft en Harvey en Syndergaard nog een keer mogen werpen (als dat al nodig is) mag het niet meer misgaan eigenlijk.

Volgens de film Back To The Future 2 moeten de Cubs in 2015 (dit jaar dus) de World Series winnen

Opmerkelijk dat een team dat jaarlijks vooral heel erg veel verliest, juist in dit jaar met het oog op die film zover is gekomen.

Hendrik68
Dan past een 3-0 achterstand die op heroïsche wijze wordt omgebogen in een 4-3 overwinning wel helemaal in het scenario. Maar toch maar liever niet.

Jong Feyenoord wint van Jong Pec Zwolle (5-0). Spelers bij Feyenoord: Warner Hahn, Jordy den Hoedt, Calvin Verdonk, Eric Botteghin, Miquel Nelom, Tony Vilhena, Jens Toornstra, Lex Immers, Bilal Basacikoglu, Colin Kazim-Richards en Anass Achahbar.

Doelpunten van Kazim (2), Immers, Achahbar en Toornstra.

Volgens mij een elftal dat zich verder prima zou kunnen redden in de eredivisie. Vermaken is weer wat anders. Maar in de middenmoot moeten ze toch zeker kunnen meedraaien...

Er zijn blijkbaar geen leeftijdsregels voor die 'Jong...'-elftallen. Het is in ieder geval een goede manier om je (eigenlijk belachelijk sterke) bank aan spelen te laten toekomen.

Als iemand nog een goede jurist zoekt... Van Benthem is de naam!

Kramer is na alle ophef en tegenwerpingen van de aanklager uiteindelijk toch gewoon vrijgesproken van de vermeende slaande beweging

Het was ook geen slaan natuurlijk. Die aanklager heeft het volkomen verkeerd beoordeeld. Maar ja, voor een agressieve duw kun je iemand niet schorsen, daar staat maximaal geel op. Leek er wel op alsof de KNVB iets 'recht' wilde zetten na de ongelofelijke fout die gemaakt is bij de zaak-Elia. Beetje dom wel.

Reactie van de aanklager op de vraag of de vrijspraak van Kramer een klap in het gezicht is: 'Nee eerder een duw.'

Vorige week lekte de hele route al uit, maar nu is het dan toch officieel...
Tour 2016 op Franse feestdag naar Mont Ventoux

NRC

Schaut gut aus...
Aankomst Utah Beach, 2 tijdritten, vijfde etappe al aankomst bergop, stukje Spanje, stukje Andorra, Stukje Zwitserland en laatste week nog ''even'' door de Vogezen
http://cdn.touretappe.nl/images/tour-de-france/2016/route.jpg

Jammer genoeg geen proloog/tijdrit aan het begin. Zou de kans op deelname van TD aanzienlijk vergroten, hoewel ik ook nu wel verwacht dat hij er zal starten.

Stalin schreef:
Vorige week lekte de hele route al uit, maar nu is het dan toch officieel...
(quote)

NRC

Schaut gut aus...
Aankomst Utah Beach, 2 tijdritten, vijfde etappe al aankomst bergop, stukje Spanje, stukje Andorra, Stukje Zwitserland en laatste week nog ''even'' door de Vogezen

Vogezen zitten er niet bij hoor dit jaar.

corn1holio1 schreef:
(quote)

Vogezen zitten er niet bij hoor dit jaar.

Inderdaad, je hebt gelijk...
De route voert de renners eerst naar de Pyreneeën en Alpen, om vervolgens in de laatste week via de Vogezen koers te zetten richting Parijs.

Ze komen alleen met het vliegtuig over/via de Vogezen

Martial
vigil schreef:

Kramer is na alle ophef en tegenwerpingen van de aanklager uiteindelijk toch gewoon vrijgesproken van de vermeende slaande beweging

Fox zal wel balen dat het vrijspraak is geworden, eerst het "bewuste" fragment 700.000 keer herhalen en dan uiteindelijk wordt Kramer alsnog vrijgesproken

johan de witt schreef:
Jammer genoeg geen proloog/tijdrit aan het begin. Zou de kans op deelname van TD aanzienlijk vergroten, hoewel ik ook nu wel verwacht dat hij er zal starten.

Deelname van TD zou ik juist niet toejuichen. Als hij dat doet is het enkel vanwege sponsorbelangen. Zijn perfecte voorbereiding voor OS is in mijn ogen voorjaarskoersen, Giro, Zwitserland, voorbereiden en dan OS - misschien daarna nog Vuelta en/of WK. Hij wilt alles op de tijdrit OS zetten, dat gaat dan sowieso ten koste van zijn klimcapaciteiten (die nu al bij lange na niet voldoende zijn voor een sterk bezette Tour). 2017 wordt het jaar voor Dumoulin om eens de Tour te proberen.

Eens, ik juich het ook niet toe, maar gezien zijn nieuwe contract zal hij er inderdaad toch wel niet onderuit komen.
Dan was het fijner geweest als er een proloog/tijdrit aan het begin was geweest.

Ja ik begreep al dat de echte deskundologen hier het topic frequenteren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:17 uur

geplaatst: vandaag om 09:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.