Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 21:07 uur
De soap was al compleet, maar wordt steeds ongeloofwaardiger; Lodeweges stapt op bij SC Heerenveen en Foppe wordt interim-trainer. Het wordt steeds gekker 

0
geplaatst: 20 oktober 2015, 22:52 uur
Arsenal 
Mooie wedstrijd, fanatiek Arsenal, zure Ronald de Boer.

Mooie wedstrijd, fanatiek Arsenal, zure Ronald de Boer.
0
Hendrik68
geplaatst: 21 oktober 2015, 12:42 uur
3-0 voor de Mets. Slechts 5 runs tegen in 3 wedstrijden. DeGrom was in grootse vorm. En Murphy sloeg voor de 5e wedstrijd in de Play Offs op rij een homerun. Dit mag gewoon niet meer misgaan.
0
geplaatst: 21 oktober 2015, 22:55 uur
Hier had PSV wel een gelijkspel kunnen halen, Wolfsburg stelt nou ook niet zoveel voor. Ze hadden de eerste helft al een strafschop moeten hebben, en dan had ik het nog wel eens willen zien.
Maar als Luuk de Jong zijn dag niet heeft en je die vreselijke Poulsen aan de buitenkant hebt staan dan wordt het moeilijk. En je zag al aankomen dat Locadia die strafschop ging missen.
Maar als Luuk de Jong zijn dag niet heeft en je die vreselijke Poulsen aan de buitenkant hebt staan dan wordt het moeilijk. En je zag al aankomen dat Locadia die strafschop ging missen.
0
geplaatst: 21 oktober 2015, 23:33 uur
Ja dat zag ik ook al aankomen van die Locadia, zo nonchalant. Gelijkspel zou mooi geweest zijn, maar ja, het kwaliteitsverschil was toch wel te merken. PSV verkocht van de zomer 2 spelers die samen ca 40 goals maakten. Daar is naar verhouding niets voor teruggekocht. Vanavond was er ook niemand die het laatste zetje kon geven. Als Guardado al denkt dat hij het beste een vije trap kan nemen dan weet je het wel.
0
Hendrik68
geplaatst: 22 oktober 2015, 13:46 uur
Running On Empty schreef:
Volgens de film Back To The Future 2 moeten de Cubs in 2015 (dit jaar dus) de World Series winnen
Opmerkelijk dat een team dat jaarlijks vooral heel erg veel verliest, juist in dit jaar met het oog op die film zover is gekomen.
Werd gisteren bij het jeugdjournaal al gerust gesteld dat niet alles uit die film was uitgekomen. Gelukkig komt de droom van de Cubs ook niet uit. De 4e partij met de relatief minste pitcher Matz (hoe toepasselijk) was eigenlijk een makkie. Verdedigend stond het als een huis. Daniel Murphy met zijn 6e homerun in evenzoveel wedstrijden (record) was het toetje. Even een paar daagjes rust en dan beginnen de World Series. Waar ik mijn nachtrust vandaan haal de komende week moet ik nog even bedenken.Volgens de film Back To The Future 2 moeten de Cubs in 2015 (dit jaar dus) de World Series winnen

Opmerkelijk dat een team dat jaarlijks vooral heel erg veel verliest, juist in dit jaar met het oog op die film zover is gekomen.
0
geplaatst: 22 oktober 2015, 22:58 uur
Wat een treurnis dat Nederlandse voetbal, man man man. Vier ploegen gespeeld en nul doelpunten gescoord, dit gaat echt nergens meer over.
Edit: oh wacht, daar is Hoesen in de 96ste minuut met moeite

0
geplaatst: 22 oktober 2015, 23:10 uur
Eerste helft was Fenerbache beter, tweede helft ging gelijkop. Doodzonde dat je het dan zo dom nog weg geeft in de 89e minuut.
0
geplaatst: 22 oktober 2015, 23:10 uur
Ajax is het beste slaapmiddel wat er tegenwoordig te krijgen is.
0
geplaatst: 22 oktober 2015, 23:39 uur
trebremmit schreef:
Vroeger was het schoonmaakmiddel (schuurmiddel) of brandblusser. In de 90e goal tegenkrijgen -- tja, is balbezit een keer essentieel (de laatste 3 minuten), hebben ze het niet

0
geplaatst: 23 oktober 2015, 00:10 uur
trebremmit schreef:
Wat een treurnis dat Nederlandse voetbal, man man man. Vier ploegen gespeeld en nul doelpunten gescoord, dit gaat echt nergens meer over.
Enne...Kevin Luckassen

0
geplaatst: 23 oktober 2015, 09:31 uur
trebremmit schreef:
En zijn daar al enige tijd de beste in.
De aanvallende aspiraties zijn ver te zoeken. De instelling voor Europese wedstrijden is proberen er een gelijkspel uit te slepen.
Aanvankelijk meende ik De Boer toch te hebben horen zeggen dat ze hoog zouden gaan eindigen, in de Europa League.
Je vraagt je altijd af waar zo'n man dat op baseert. Op voetbal alleen kon de verwachting niet gestoeld zijn geweest.
Het probleem is, dat ze nu moeten gaan presteren, gezien de stand op de lijst. En dan wordt het natuurlijk net het Nederlands Elftal. Vooraf wordt gezegd dat het moet kunnen. "Twee thuiswedstrijden en alleen maar Celtic uit!".
In de praktijk zal het neerkomen op een punt of 2.
0
geplaatst: 23 oktober 2015, 09:58 uur
Volgens mij was de doelstelling halve finale EL volgens De Boer aan t begin van het seizoen.
0
geplaatst: 23 oktober 2015, 10:27 uur
Dan moet er wel wat gebeuren, want het wordt met het seizoen minder met Ajax. De overwinningen op Barcelona, Manchester City, etc. lijken alweer lichtjaren geleden. Nu waren die ook niet maatgevend, maar dergelijke oprispingen zijn nu al helemaal ondenkbaar. Het wordt tijd dat er weer een frisse wind gaat waaien in Amsterdam. Is er niet nog ergens een Nederlandse Jürgen Klopp in de dop?
0
geplaatst: 23 oktober 2015, 12:19 uur
Na elke wedstrijd hoor ik dezelfde excuses; 'wel veel balbezit', 'we stonden goed', 'jammer dat je dan niet scoort'. Maar als ik ze zie spelen zoals gisteren, heb ik niet het idee dat ze ooit een doelpunt gaan maken. Als makke schapen staat die voorhoede de verdedigers van Fener aan te gapen, doen een halfslachtige poging om ze te passeren en leiden weer balverlies. En behalve zijn goal tegen Heracles heb ik El-Ghazi al in geen weken een hard schot op goal zien lossen. Ook in Oranje waren het van die rollers. Het is zo net een elftal van 11 lieve schoonzonen die niet willen zweten...
0
geplaatst: 23 oktober 2015, 12:55 uur
herman schreef:
Dan moet er wel wat gebeuren, want het wordt met het seizoen minder met Ajax. De overwinningen op Barcelona, Manchester City, etc. lijken alweer lichtjaren geleden. Nu waren die ook niet maatgevend, maar dergelijke oprispingen zijn nu al helemaal ondenkbaar. Het wordt tijd dat er weer een frisse wind gaat waaien in Amsterdam. Is er niet nog ergens een Nederlandse Jürgen Klopp in de dop?
Iemand noemde hier laatst Ron Jans, maar ik weet niet of die wel bij Ajax past, lijkt me meer iemand voor PSV.
0
geplaatst: 24 oktober 2015, 10:18 uur
Prachtig portret van Leo Beenhakker in de Volkskrant vandaag 
http://www.volkskrant.nl/binnenland/-voetbal-is-mijn-leven-niet-meer~a4169297/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=free&utm_campaign=shared+content&hash=13c49bf02a4fb5bfa071564c93fcea4093b1a036

http://www.volkskrant.nl/binnenland/-voetbal-is-mijn-leven-niet-meer~a4169297/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=free&utm_campaign=shared+content&hash=13c49bf02a4fb5bfa071564c93fcea4093b1a036
0
Hendrik68
geplaatst: 24 oktober 2015, 16:14 uur
En Robben is terug! Opent direct maar even de score.
0
geplaatst: 24 oktober 2015, 16:22 uur
GrafGantz schreef:

Dank voor het posten, met veel genoegen gelezen

0
geplaatst: 24 oktober 2015, 16:26 uur
GrafGantz schreef:

Een van de meest kleurrijke voetbaltrainers ooit.
0
geplaatst: 24 oktober 2015, 17:04 uur
Indeed, een markante persoonlijkheid. Mooi interview. Wel jammer dat hij maar niet wil terug komen op het WK van 90. Het zijn heus geen staatsgeheimen die in doos nr 13 zitten.
Thanks GrafGantz.
Thanks GrafGantz.
0
geplaatst: 25 oktober 2015, 12:18 uur
Erg jammer dat Rossi als laatste moet starten in Valencia, en ook nog eens drie strafpunten op zijn licentie.
Dat wordt bijna onmogelijk om nog wereldkampioen te worden met maar zeven punten voorsprong.
Kreeg het idee dat de Spanjaarden elkaar meer de titel gunnen, want waarom laat Marquez zich anders zo terugzakken?
Dat wordt bijna onmogelijk om nog wereldkampioen te worden met maar zeven punten voorsprong.
Kreeg het idee dat de Spanjaarden elkaar meer de titel gunnen, want waarom laat Marquez zich anders zo terugzakken?
0
geplaatst: 25 oktober 2015, 18:01 uur
Denk ook wel dat Rossi een punt had met zijn beschuldigingen, maar die belachelijke actie valt daarmee natuurlijk niet goed te praten. Terechte straf. En ik heb Rossi wel vaker gekke dingen zien doen vanuit een kansloze positie.
0
geplaatst: 25 oktober 2015, 18:17 uur
Rossi reed juist niet op een kansloze positie. Ja het was fout maar Marquez had deze race maar 1 doel en dat was Rossi treiteren.
Afgesproken werk lijkt mij van Lorenzo en Marquez, en het kapotmaken van het WK.
Afgesproken werk lijkt mij van Lorenzo en Marquez, en het kapotmaken van het WK.
0
geplaatst: 25 oktober 2015, 18:21 uur
Geen lofzangen van de Ajacieden hiero? Geweldige prestatie van Ajax vanmiddag: met 1- 3 Vitesse vollédig van de mat spelen: wat een fabuleus team, die Godenzonen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.