MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
trebremmit schreef:
Rossi reed juist niet op een kansloze positie. Ja het was fout maar Marquez had deze race maar 1 doel en dat was Rossi treiteren.

Ik doelde op de aankomende race, als hij van achterin moet starten

Dirk for president!

Ik ben altijd voorstander geweest van effectief OV: Bus K(r)uijt!

Eindelijk eens een PM die scoort, zou ik denken

Ik vind het wel de zoveelste halfverdiende overwinning. Dit kan niet goed blijven gaan zou je zeggen... We verloren al kansloos de topper tegen PSV en tegen Ajax zullen we ook wel verliezen als we zo veel blijven weggeven. Hoewel je met drie een goede pass bezittende middenvelders wel tot veel in staat bent in aanvallend opzicht, missen we denk ik een type Nigel de Jong.

"We" - jazz - happy meegedaan en wie ben jij dan wel?

herman: tel je mee?

De Dirkmeter staat inmiddels op 10. Nog 24 wedstrijden om er 5 te maken.

jasper1991 schreef:
Ik vind het wel de zoveelste halfverdiende overwinning. Dit kan niet goed blijven gaan zou je zeggen... We verloren al kansloos de topper tegen PSV en tegen Ajax zullen we ook wel verliezen als we zo veel blijven weggeven. Hoewel je met drie een goede pass bezittende middenvelders wel tot veel in staat bent in aanvallend opzicht, missen we denk ik een type Nigel de Jong.

Of een type Clasie. Aanvallend brengt Vejinovic wel wat meer, maar verdedigend is hij een lantaarnpaal. In dat opzicht had je véél meer aan het kleine kuitenbijtertje.

Verdedigend stond het sowieso waardeloos vandaag. Nieuwkoop was waardeloos. Ook al was het pas zijn 3e wedstrijd, ik ziet maar weinig potentie in hem. Karsdorp vond ik vorig seizoen ook niet best, maar zijn potentie was duidelijk te zien. Nu zijn we zelfs zover dat we hem missen. Hopelijk is hij woensdag weer helemaal fit.

Van der Heijden is de zwakste schakel; de beste jongen weet niet eens was verdedigen nou precies inhoudt. En als hij het wel weet, hij kan het niet uitvoeren. Opbouwend ook helemaal niet zo goed als wordt gezegd. Vandaag leverde hij weer 2 ballen enorm makkelijk in, waardoor AZ gevaarlijk kon worden en ook werd.

Dus: Karsdorp weer voor NIeuwkoop en Botteghin voor v/d Heijden en ik heb er verdedigend een stuk meer vertrouwen in.

Qua selectie vind ik Ajax en Feyenoord weinig verschillend kwalitatief gezien.

El Ahmadi, Kuyt, Gustafson en Vermeer waren vandaag erg goed, maar de beste was Elia. Man man, niet te stoppen bij vlagen. In deze vorm te goed voor de Eredivisie (maar een topcompetitie kon hij tot dusver niet aan).

Teunnis schreef:
(quote)

Ik doelde op de aankomende race, als hij van achterin moet starten

Ah oke, dan begreep ik je verkeerd.

Lekker spelertje die Aubameyang trouwens, sowieso die voorhoede van Dortmund met Reus en Kagawa. Zou wel leuk zijn als die de EL zouden winnen.

Nicolage Rico schreef:
herman: tel je mee?

De Dirkmeter staat inmiddels op 10. Nog 24 wedstrijden om er 5 te maken.

Rico, dim nou 'ns ff - count your blessings and be silent; wat jij doet, staat gevoeglijk bekend als "de goden verzoeken".

Wat als hij tegen een fikse blessure oploopt ... geniet in stilte en laat je toetsenbord los. Voordat je me verkeerd begrijpt: ik zou 't Kuijt zeker gunnen topscorer te worden. Al die bralpraat van je vind ik erg voorbarig (huid en beer ...)

Overigens heb ik zeer recent ontdekt dat je met Feyenoordsupporters prima bier kunt drinken, ook in Utrecht

Overigens die rap over waarde - check even Maarktwaarde vs. competitiestand - Eredivisie - Transfermarkt

Desalniettemin zag onlangs bij VI wat Van Geel voor dat elftal heeft betaald en dan kan je alleen maar een diepe buiging maken

Heb ik jou getagged?

Laat Herman en mij lekker een weddenschapje hebben, ouwe azijn Utrechtenaar

Nicolage Rico schreef:
Heb ik jou getagged?

Laat Herman en mij lekker een weddenschapje hebben.

Getagt zou juist zijn, we don't communicate in Dunglish.

Schrijven lukt je wel, maar lezen steeds slechter. Ik zou eerlijk gezegd NEVER EVER een dergelijke weddenschap zo in the open pleuren: ik vind het getuigen van een megalomane vorm van opschepperij - nogmaals onverlet wat ik van Feyenoord en Kuijt vind. IK vind een dergelijke vorm van opschepperij erg onRotterdams; en ik ben opgevoed met "vreet je maar te barsten anders zou je denken dat ik het je niet gun" en "2 ons afsnijsel voor de hond, maar niet van die hompen, want dat lus me vader niet".

Mijn vader - God rest his soul - nam me ooit mee naar een snackbar in de Van der Takstraat om me te trakteren op uierboord; dat was lekker totdat ik hoorde wat het was. Dat is Rotterdams: iets goed klaarmaken zodat het toch lekker is, ondanks dat een ander het zou wegpleuren. Net zoals een ander spelers die bij Feyenoord opbloeien ook afgedankt zou hebben.

Rotterdam: water mee (2 flessen) voor mijn oma omdat de thee of koffie anders niet te zuipen was. Als jij gedoopt bent met dat barre Rotterdamse water heb ik een idee waar het fout gegaan is.

Maar jij hebt dan ook geen voorspellende gave.

Die Domtoren hè... woon jij daar in?

Nicolage Rico schreef:

Laat Herman en mij lekker een weddenschapje hebben

Ik wed dat herman gelijk krijgt

Nicolage Rico schreef:
Maar jij hebt dan ook geen voorspellende gave.

Die Domtoren hè... woon jij daar in?

Gekke knul - hoeveel heb JIJ al op de beurs verdiend?
De Domtoren: da's mijn wekker!

Goed, laten we het weer gezellig maken.

Hoeveelste staat Utrecht nou?

De live uitzending van veronica zendt alle safety car situaties uit, daartussen zitten de reclame blokken. . Ik chargeer een beetje maar ik zit meer naar RTLplus te kijken dan naar VOO

Nicolage Rico schreef:
Goed, laten we het weer gezellig maken.

Aha, jij betaalt het bier!

Nicolage Rico schreef:
Hoeveelste staat Utrecht nou?

Linkerrijtje, inmiddels - jij woont in Rotterdam?

Ach, Kuyt doet het beter dan ik op voorhand had verwacht. Of het niveau van de eredivisie is nog lager dan ik had ingeschat, waardoor hij makkelijker meekomt. Maar van mij mag Feyenoord kampioen worden, Rotterdam is tegenwoordig mijn tweede thuisstad en ik heb de Kuip vandaag nog gezien - van grote hoogte weliswaar.

herman schreef:
ik heb de Kuip vandaag nog gezien

Ik ook, op NPO 1.

Sinds Max zijn rijbewijs heeft gehaald doet hij het steeds beter. Mocht je het niet gezien hebben, deze knotsgekke deels natte F1 race wordt nog samengevat op BBC1 vanavond laat.

herman schreef:
Ach, Kuyt doet het beter dan ik op voorhand had verwacht. Of het niveau van de eredivisie is nog lager dan ik had ingeschat, waardoor hij makkelijker meekomt. Maar van mij mag Feyenoord kampioen worden, Rotterdam is tegenwoordig mijn tweede thuisstad en ik heb de Kuip vandaag nog gezien - van grote hoogte weliswaar.

Heb je een baan in de Euromast?

Kuyt doet het bij mij ook boven verwachting goed, maar het is wel zo, dat hij pas echt goed is gaan renderen na de vrije rol die hij heeft gekregen en de mensen om hem heen. Met Immers, Kazim en Toornstra ligt de kans op veelvuldig scoren nu eenmaal lager dan met Elia, Kramer en Gustafson in de buurt.

Feyenoord is daarmee aanmerkelijk sterker geworden dan aan het begin van de competitie. Eind augustus leek een nederlaag tegen PSV onvermijdelijk , dat zal ze nu minder snel gebeuren.

Op zich is het voor de Nederlandse competitie wel aardig, dat de concurrentie bovenin zo hevig is. Het zet Ajax ook gelijk scherper neer. De kampioen van de gelijke spelen realiseert zich ook dat elk puntverlies nu fataal kan zijn. Die strijd maakt de eredivisie beter en leuker dan de afgelopen twee jaar.

Hendrik68
gigage schreef:
...... deze knotsgekke deels natte F1 race .........
Nou dat mag je wel zeggen ja. Eigenlijk moet je hopen dat Red Bull er mee stopt, dan gaat Max gewoon de 3e Mercedes of Ferrari besturen en komt hij volgend jaar al een aantal malen op het podium. Max weet 1 ding zeker, hij rijdt volgend jaar op zeker weer in de Formule 1. Wat een heerlijke inhaalacties weer. Met Raikkonen, zijn grote Red Bull broertjes. Eindelijk ook eens geluk met de gekozen tactiek en banden die het gelukkig net hielden. Formule 1 is gewoon leuk geworden. Vooral natuurlijk omdat we nu met een Nederlander weer wat te juichen hebben, maar het is gewoon over het algemeen veel leuker geworden met overal strijd. Waar je in het verleden nog wel eens vele races achtereen nauwelijks inhaalacties zag zie je nu om de haverklap wat gebeuren.

De tijd dat de nummer één 3 rondjes voorlag op de nummer 10 is gelukkig voorbij.
Het wordt een raar verhaal voor Red Bull en Toro Rosso voor 2016. Zelf zeggen ze het contract op met Renault en ondertussen geen deal kunnen maken met Ferrari (misschien alleen Toro Rosso), Mercedes of Honda. En tja, meer smaken zijn er niet.

Mjuman schreef:
(quote)

Getagt zou juist zijn, we don't communicate in Dunglish.
Verbeter het dan goed: getagd*

Engelse werkwoorden met een t (Nederlandse vervoeging) | Genootschap Onze Taal - onzetaal.nl

Ja, mijn kofsgip is hierbij egt wel gezonken

Dit lijkt me beetje een misleidend lijstje, hier wordt rekening gehouden met hoeveel de spelers nu waard zijn, toch? Dus hoe beter ze het doen hoe hoger de waarde. Hieruit leidt ik alleen af dat PSV het meeste rendement haalt uit zijn spelers met een actuele transferbalans van +30 (miljoen), Feyenoord + 6 en ajax -4 (dit vergt een beetje doorklikken)

gigage schreef:
(quote)

Dit lijkt me beetje een misleidend lijstje, hier wordt rekening gehouden met hoeveel de spelers nu waard zijn, toch? Dus hoe beter ze het doen hoe hoger de waarde. Hieruit leidt ik alleen af dat PSV het meeste rendement haalt uit zijn spelers met een actuele transferbalans van +30 (miljoen), Feyenoord + 6 en ajax -4 (dit vergt een beetje doorklikken)

Het gaat inderdaad om absolute cijfers, niet om relatieve (huidige waarde vs 'aankoopprijs') - dan zou een ander beeld geven idd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.