MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Luuk de Jong speelde erg goed inderdaad! Moskou thuis ook winnen en grote kans dat PSV doorgaat.

Verder kreeg Bilal terecht de nodige kritiek maar dat valt toch in het niets met het gedrag van Arnold van Wolfsburg want een randdebiel was dat zeg (vooral de 1ste helft).

panjoe (moderator)
Andres Guardado

Mjuman schreef:
(quote)

Aardige vergelijking: voor een kwarktaart hoef je niet te bakken.

Hoeft niet, maar wij bakken de kruimelkoekjes altijd zelf.

vigil schreef:
Luuk de Jong speelde erg goed inderdaad! Moskou thuis ook winnen en grote kans dat PSV doorgaat.

Verder kreeg Bilal terecht de nodige kritiek maar dat valt toch in het niets met het gedrag van Arnold van Wolfsburg want een randdebiel was dat zeg (vooral de 1ste helft).

Vreselijk figuur inderdaad, en dat is dan een enorm talent volgens de commentator, nou ik heb er niks van gezien. Bewust uitlokken zodat iemand een gele kaart krijgt, en dan trapt die scheids er nog in ook.

iggy schreef:

Ik zie net de beelden van de Eredivisie pffff. Wat heeft PSV toch een fratsen verdediging zeg. Moreno wil dinsdag graag de nul houden lees ik net . Dream on dude.

Jij hebt er wel verstand van of?

Knap resultaat van PSV. Zou goed zijn als er weer eens een Nederlandse club doorging in de CL, ik kan me de laatste keer al bijna niet herinneren... Misschien PSV zelf toen ze eruit vlogen tegen Lyon?

Als ik het goed heb was dat 2006-2007 PSV tegen Liverpool, snel even opgezocht want ik kon het me ook niet herinneren.

Klopt kwartfinale ook de nummer 1 en 2 in de groep destijds.
PSV had in de 1/8 finale Arsenal verslagen.

Dat was ook een seizoen waarin Liverpool de finale haalde. Lyon was het seizoen ervoor, zag ik.
Als PSV van CSKA wint zijn ze echt wel heel dichtbij, maar ik kan me ook nog wel herinneren dat PSV een keer 3e is geworden in de poule met 10 punten (volgens mij ook met Manchester United in de poule en een 3-1 thuisoverwinning met een geweldige goal van Van Nistelrooy).

Het is maar één potje en misschien krijgen ze volgende keer wel met 0-3 op de broek, maar ik hoop toch dat PSV het haalt en het Ajax en Feyenoord ook weer motiveert er nog een schepje bovenop te doen. Winnen zal PSV de CL sowieso niet, maar het is wel fijn als ze het figurantenbal van de Europa League verder aan zich voorbij kunnen laten gaan.

herman schreef:
Winnen zal PSV de CL sowieso niet,

laat Maher en Bruma het niet horen.

herman schreef:
Dat was ook een seizoen waarin Liverpool de finale haalde. Lyon was het seizoen ervoor, zag ik.
Als PSV van CSKA wint zijn ze echt wel heel dichtbij, maar ik kan me ook nog wel herinneren dat PSV een keer 3e is geworden in de poule met 10 punten (volgens mij ook met Manchester United in de poule en een 3-1 thuisoverwinning met een geweldige goal van Van Nistelrooy).
in 2000 - 2001? Achter Anderlecht en Man Utd !

Dat was hem inderdaad!

De Vrij zes maanden aan de kant.
Volgens Roma had Blind hem helemaal niet mogen opstellen tegen Turkije, nou is dat achterafgepraat, maar als het om Blind gaat kan ie niet genoeg aangepakt worden.
Dat lulverhaal over Van Persie sloeg ook al helemaal nergens op.

Blind erg selectief

Blind liegt wat af:

Reactie Kuijt op "eis" basisplaats

Bovendien, als Van Persie al te weinig zou spelen, dan geldt dat excuus in ieder geval niet voor de bankzitter Van der Wiel.

Maar goed, de trainer had er al niet meer mogen zitten en gaat nu natuurlijk om zich heen slaan, een stok zoeken om een hond te slaan.

brooklyn schreef:
(quote)

Jij hebt er wel verstand van of?

Achteraf praten is altijd makkelijk. En verstand? Wij zijn hier allemaal voetbal leken.

Ach, als het allemaal zo voorspelbaar zou zijn, zou niemand meer kijken, toch? Zoet maakte de laatste weken niet een hele erge goeie indruk. Toen hij de bal van Dost in de korte hoek deze keer wel pakte kreeg ik al goede hoop.

22 seconden heeft Arjen nodig om zijn veters te strikken, in te vallen en te scoren...

Robben het was verder maar een saaie wedstrijd.

herman schreef:
(volgens mij ook met Manchester United in de poule en een 3-1 thuisoverwinning met een geweldige goal van Van Nistelrooy).
Kežman.

Hendrik68
Zo, straks eens even naar de Euroborg om de FC de eerste Europacupoverwinning van dit jaar te zien behalen. Leuk om Svejdik weer eens te zien spelen. ook al is het nu bij de tegenstander. Na de winterstop komt Sorloth van Rosenborg ons versterken. Ben benieuwd, ze betalen een tonnetje of 8 voor deze spits. Dat betekent dat ze er wel iets van verwachten al is hij nog maar 19.

Als Marseille dan verliest hebben we nog een kans. Maar goed eerst zelf maar eens die Tsjechen in de pan hakken en dat zonder De Leeuw en Mahi. Hoop echt dat ze gaan winnen anders speel je die twee andere wedstrijden voor niks.

Nou dat was het dan, weer een beschamende vertoning, maar lekker laten zitten die Van der Looi.
Ik snap echt niet waarom een trainer zo lang nog mag blijven, maar dat zal wel komen door de bekerwinst, dan mag je blijkbaar het seizoen erop alles verprutsen. Slappe instelling bij de spelers, verkeerde wissels, en fysiek komen ze al helemaal tekort, dat mag je de trainer toch wel aanrekenen.

Wat een vervelend Ajax publiek trouwens met dat uitfluiten van Van Persie, maar goed Ajax is allang geen topclub meer en dat merk je aan alles.

zalwelnikszijn!
Speelden wel lekker vond ik, Klaassen had bijna een kans.

trebremmit schreef:
Wat een vervelend Ajax publiek trouwens met dat uitfluiten van Van Persie, maar goed Ajax is allang geen topclub meer en dat merk je aan alles.

In niets had je ook het idee dat Ajax zo'n beetje voor de laatste kans aan het voetballen was. Terwijl een (kleine) overwinning wonderen had gedaan voor de stand.

Waren ze nog drie uur doorgegaan met die wedstrijd, zou het nog steeds 0 - 0 zijn geweest.
Ze zullen zondag wel weer een opleving hebben, in de wetenschap dat ze Europees niets hebben te zoeken. Laten we hopen op drie keer Kuijt. Hij zat op de tribune te spioneren...

Het verslag van de Volkskrant is ook opbeurend...

Verslag Ajax

De beelden die ik heb gezien (korte samenvatting) waren niet best nee. Maar je vraagt je tevens af wat Van Persie nu wil in zo'n bagger elftal als Fener. Die hele Turkse competitie lijkt me nog erger dan de Nederlandse comp. De flitsen die ik daarvan zie zijn HELEMAAL om te huilen. Buiten Istanboel zijn het vaak amateuristische stadionnetjes en vaak lege tribunes. Van Persie heeft verdikke het grootste gedeelte van zijn loopbaan in Engeland gespeeld. Dus mag je aanemen dat hij genoeg verdient heeft. Die heeft zijn schaapjes op het droge. Zijn loopbaan dreigt uit te gaan als een nachtkaars. En Blind helpt daar ook nog eens aan mee !!
Ik hoop dat die geruchten waar zijn uit Barcelona. Beter bij Barca op de bank dan dan meehobbelen in een camping elftal !!

Van Persie moet volgens mij helemaal niet op de bank gaan zitten bij Barcelona, zeker niet als hij financieel binnen is.

Hij zou moeten worden binnengehaald door een Engelse club die bereid is de speelwijze helemaal aan de aanwezigheid van Van Persie (als scorende spits) aan te passen. Geen concurrentie met andere spitsen. Het zal financieel een stap terug zijn maar sportief heeft hij dan nog een paar leuke jaren.

Blind heeft het Nederlands Elftal behoorlijk om zeep geholpen maar mag blijven zitten. Als je 25 betere achter de hand hebt, kan ik mij voorstellen dat je in de huidige situatie afscheid neemt van Van Persie.

Maar dan zijn er wel wat meer spelers die voor een vertrek in aanmerking komen.

De generatie achter Van Persie laat, zoals vertoond, een niveau zien dat ongeveer gelijk ligt met Albanië.
Hoewel, dat land heeft zich tenminste nog geplaatst voor het EK. Dus nog iets daar onder.
Ik kan mij op een gegeven ogenblik ook voorstellen dat het andersom is en dat Van Persie bedankt voor het Nederlands Elftal onder Blind.

Van Persie moet eerst maar eens gewoon echt fit worden en spelplezier gaan uitstralen. Maar bij Fenerbahce zal dat denk ik niet gaan lukken, er zitten daar wel erg veel spelers van achterin de twintig/begin dertig bij wie de gretigheid allang is verdwenen.

Deze titel van Lorenzo zal altijd een smetje blijven hebben. Marquez kon hem echt wel voorbij, dat was duidelijk te zien. Nee, mijn respect heeft ie nu definitief verloren. Mooi om te zien dat Pedrosa er wel gewoon vol voor ging. Blijft een heerlijke coureur. Ook typerend dat Marquez ineens wel kon versnellen (en agressief rijden) toen Pedrosa hem bedreigde. Speciaal voor Marquez haal ik dit oudje weer eens tevoorschijn: https://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_emotional.gif

Ook eens leuk dat Van Beek in het goede doel scoort

Teunnis schreef:
Deze titel van Lorenzo zal altijd een smetje blijven hebben. Marquez kon hem echt wel voorbij, dat was duidelijk te zien. Nee, mijn respect heeft ie nu definitief verloren. Mooi om te zien dat Pedrosa er wel gewoon vol voor ging. Blijft een heerlijke coureur. Ook typerend dat Marquez ineens wel kon versnellen (en agressief rijden) toen Pedrosa hem bedreigde. Speciaal voor Marquez haal ik dit oudje weer eens tevoorschijn: (afbeelding)

Mee eens, toch knap van Rossi om nog als vierde te eindigen vandaag. Tot twee weken geleden een prachtig seizoen maar door de Spanjaarden volledig om zeep geholpen.
Zelfs uit het Spaanse publiek hoorde ik boegeroep, eigenlijk zegt dat genoeg en had Rossi de titel moeten hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:56 uur

geplaatst: vandaag om 16:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.