MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
De Graafschap heeft...gewonnen... voor wie het niet gelooft

Keurig hoor, die Kramer. Drie doelpunten.
Misschien scoort hij uit inderdaad makkelijker dan thuis.
Het is een wat vreemde "gewoonte", meer kunnen we er niet van zeggen.

Ik ken ook generaties van spitsen die dat andersom hadden. Wel scoren in de Kuip en dan uit het laten afweten.
Voorlopig wórdt er tenminste gescoord en wordt er ook van clubs gewonnen die in goede doen leken (Excelsior).

Ik vind Kramer voor de eredivisie een goede spits en zeker de beste kopper voorin. Wou dat Groningen zo een spits had.

Wat een sof was dat wereldtitelgevecht heavyweight gisteravond. De wereldkampioen en purist klitschko uitgeschakeld door een 2.06 m dansende circusbeer inclusief afzakkende broek. Hulde voor Klitschko die jarenlang de boksring domineerde.

gigage schreef:
De Graafschap heeft...gewonnen... voor wie het niet gelooft

Doetinchem staat nog steeds op z'n kop
Zat er ook wel aan te komen, namelijk een paar keer in de slotfase net aan verloren. Nu was het eens andersom door uiteindelijk een fantastische vrije trap van Tarfi.

trebremmit schreef:
Ik vind Kramer voor de eredivisie een goede spits en zeker de beste kopper voorin. Wou dat Groningen zo een spits had.

Beter dan Luuk de Jong? Ben ik toch niet met je eens dan... Plus dat Kramer een verschrikkelijk irritant ventje is, en dat moet een spits ook zijn, alleen is de Jong dat wat subtieler. Kramer gaat daar nog wel problemen mee krijgen.

Kramer is een soort Sibon.Bij PSV op de bank, in het noorden een Superheld

Luuk de Jong is een betere spits maar geen betere kopper dan Kramer. Vind ik dan.

trebremmit schreef:
Luuk de Jong is een betere spits maar geen betere kopper dan Kramer. Vind ik dan.

Dan heb je niet goed naar Co geluisterd

De Jong is ook een veel kaatser (targetman) dan Kramer.

panjoe (moderator)
De Jong heeft ze wel een paar keer vanuit een moeilijke positie en best ver van het doel ingekopt. Krijgt momenteel ook niet de toevoer die hij nodig heeft om kopdoelpunten te maken bij PSV.

Nou ja misschien even goede koppers dan.

Ik lees hier nogal eens wat ontevreden mensen over Kramer maar ik vind hem best goed, een echte afmaker, dat wel, geen kaatser zoals Mjuman al zei.

Hendrik68
He Conboy rood, dat was al weer even geleden. Vervolgens scoort Utrecht 4 keer. Ik ben benieuwd of dat ooit eerder is voorgekomen. 4 keer scoren met 10 man in een helft.

Hoesen!! Die scoort alleen in de 95ste minuut.

Hendrik68
Ha, ha 90 plus 5. Een nu al levende legende die man. En weer 2 plaatsjes gestegen.

Hendrik68 schreef:
He Conboy rood, dat was al weer even geleden. Vervolgens scoort Utrecht 4 keer. Ik ben benieuwd of dat ooit eerder is voorgekomen. 4 keer scoren met 10 man in een helft.
Niet helemaal, maar Heracles heeft zelf in 2011 met 2-6 van Willem II gewonnen, nadat ze in de 4e minuut met een man minder kwamen te staan (maar ze scoorden in beide helften 3 keer).

trebremmit schreef:

Hij scoorde vandaag wel een fantastische kop goal....

lennon schreef:
(quote)

Hij scoorde vandaag wel een fantastische kop goal....

Ik had Bert al getackled Leo - hij gaf 't nog toe ook, wel opletten!

Hendrik68 schreef:

Het was een aangenaaide kaart. Vervolgens begon Heracles de 2e helft met vreselijk tikkie terug anti-voetbal bij een 0-1 stand. De 4 Almeloërs op de rij voor ons vermaakten zich echter prima.

Gerechtigheid dat FC Utrecht er vervolgens in een gedurfde 3-3-3 formatie overheen walste en onverklaarbaar dat je Heracles met 10 man dan zo op de knieën krijgt maar het was een werkelijk geweldige 2e helft na de vreselijke 1e helft en 0-1 ruststand. De 4 Almeloërs heb ik netjes een fijne thuisreis gewenst.

Mooi van Utrecht ROE, mooi ook voor het zelfvertrouwen van de spelersgroep. Kan dat voor FC Utrecht maar elke week.
Voor Heracles zal het een flinke deuk in het geloof in eigen kunnen opleveren. Trainer Stegeman was er ook behoorlijk ziek van. Onneembare vesting ook, dat Galgenwaard....

musician schreef:
Onneembare vesting ook, dat Galgenwaard....

Blijft hopelijk nog een tijdje zo. Over 2 weken komt Ajax ...

Op kunstgras komt Ajax aardig uit de voeten (3 uit 3 winst) . Hopelijk regent het die dag in Utrecht
Ouderwets potje in de modder.

gigage schreef:
Op kunstgras komt Ajax aardig uit de voeten (3 uit 3 winst) . Hopelijk regent het die dag in Utrecht
Ouderwets potje in de modder.

Het veld in De Galgenwaard is momenteel na De Kuip het beste van de Eredivisie, dus een modderpoel wordt het niet. We gaan ze gewoon op strijd en passie verslaan.

In Enschede regende het, meen ik, toen Ajax daar 2 punten verspeelde. Passie + Strijd+ Fc Utrecht = Rood, toch? Ik maak maar een geintje (beetje stangen omdat ze nu weer koploper daarin zijn , vandaar)

Gister naar de samenvattingen gekeken. Maar potverdikke wat wordt er toch slecht en kinderlijk verdedigt in Nederland zeg. En die keep van Zwolle kan beter gaan hokeyen. Dan heeft hij teminste een stick in zijn handen om de bal te raken die zo'n 3 minuten onderweg was. Het lijkt erop dat het per seizoen erger en erger aan het worden is.

Ach, met die windstoten van afgelopen zaterdag, kan een bal een aardige vlucht nemen.

Wel jammer dat Hahn nu op de bank zit bij Feyenoord, die had toch net zo goed nog een jaartje bij Zwolle kunnen keepen.

Er zijn er nog drie over, ik heb gestemd op die goal van Roma.

Puskas award

Kevin De Bruyne trekt de lijn van bij Wolfsburg gewoon door bij City: negen goals en acht assists in 15 matchen (bron = BBC). Vooral verbazend hoe weinig aanpassingstijd hij nodig heeft gehad.

Klasbak!

trebremmit schreef:
Er zijn er nog drie over, ik heb gestemd op die goal van Roma.

Puskas award
Ik op Messi. Deze staat misschien wel in mn Messi top 5. Kan m wel 100x bekijken

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ik op Messi. Deze staat misschien wel in mn Messi top 5. Kan m wel 100x bekijken

Ja dat is sowieso de mooiste van dit jaar. Zo'n zondagsschot kan elke profvoetballer wel eens produceren, die van Messi kan alleen Messi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:53 uur

geplaatst: vandaag om 15:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.