MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Heracles had een paar goede kansen, maar Feyenoord had er meer. Vond Heracles ook niet beter in de 2e helft. Wel in een fase, maar Feyenoord had meer van zulke fases (ook voor de rode kaart van Zomer).

Er zat meer in voor Heracles, maar afmaken is ook een kwaliteit.

Kaart voor Zomer was terecht. De overtreding op Kuijt had al rood mogen zijn.

Ja, ik bedoel meer dat Nijhuis veel door liet gaan, nogal eens in het voordeel van Feyenoord. De elleboog Gustafsson (welke echt bizar was), overtreding Botteghin rand zestienmeter en Kramer die Zomer bebloedde met zijn zwaaiende wieken bijvoorbeeld. Nijhuis was voor mijn gevoel onder de indruk van de Kuip.

Die elleboog kon hij nooit zien. Gustafson krijgt nog wel 3 of 4 wedstrijden aan zijn broek.

Andersom liet hij ook veel doorgaan. Tannane zocht nadrukkelijk het been op van Botteghin, al vond ik het wel een vrije trap.

Was geen bewussie van Kramer, lijkt me Was meer een duel, waarin Kramer arm wel teveel laat zwaaien. Was een vrije trap tegen, meer niet (maar Heracles had de bal inmiddels al).

Zowel Heracles als Feyenoord claimen akkoord te gaan met het vertoonde "mannelijke" voetbal. Een beetje stevigheid is ook niet erg, als de scheidsrechter het ook maar in de hand kan houden.

Er werd aan beide kanten uitgedeeld. Het probleem is altijd wie er begint. Vooral in het strafschopgebied bij een corner is het altijd duw- en trekwerk. Maar wie begint het duwen, wie het trekken? Wat is wel toelaatbaar, wat niet?

Wat is het verschil tussen een elleboog uitdelen en kracht zetten om zo hoog mogelijk in de lucht te komen waarbij de tegenstander wordt geraakt?

Ik zag twee spelers van Heracles met een kapotte lip. Maar geen zielige verhalen en verzoeken om straf. Ze konden er om lachen dus ze zullen zelf ook wel wat hebben uitgedeeld.

Ik zie liever een bloedlip dan een aanval op iemands achillespees. Ik vond het ook wel vermakelijk derhalve.

Groningen zal dan wel vijfde staan, ik heb ze dit seizoen maar 1 goede wedstrijd zien spelen, voor de rest is het niet om aan te zien, vandaag was ook weer bedroevend tegen Roda. Dat we nu zo hoog staan komt ook omdat we de laatste wedstrijden vooral tegen laagvliegers speelden. Ik denk dat we de komende tijd aardig wat punten gaan verliezen, zie ze zo ook niet van Feyenoord winnen zondag.

Hendrik68
Groningen mist gewoon een goede spits. De helft van de wedstrijden spelen ze ook gewoon zonder. Als Hoesen niet speelt is Islamovic in principe de vervanger, maar die is begin vorige seizoen al te licht bevonden en dus stellen ze maar niemand op. Wie weet dat die Sorloth na de winterstop een aanwinst blijkt, maar van een 19 jarig ventje dat nog weinig heeft gepresteerd mag je geen wonderen verwachten.

Nee volgende week tegen Feyenoord leveren we de puntjes keurig in, geeft ook niet. Feyenoord moet zich ook schamen als ze van Groningen verliezen. Jammer dat Botteghin niet meedoet trouwens.

Het ligt echt niet alleen aan de spits hoor, als de bal bijna nooit voorin komt heb je trouwens ook weinig aan een goede spits. Het is gewoon enorm slappe hap, weet niet of je het gezien hebt vandaag maar ze tikken de bal maar wat rond achterin, bijna geen aanvallende intenties en geen enkele passie.

Ik moet het nog maar zien nu we met die korfballer van der Heijden spelen. En Groningen is nog ongeslagen in eigen huis toch?

Nicolage Rico schreef:
Ik moet het nog maar zien nu we met die korfballer van der Heijden spelen. En Groningen is nog ongeslagen in eigen huis toch?

Wat is ervan waar dat Kazim en Kramer samen als 2KO door het leven gaan? Komen beiden uit de paardenhandel dat ze continu van die hengsten verkopen?

Bij onze lokale FC hadden we bepaalde spelers die waren nogal losbandig, bij jouw hebben ze er een paar die zijn nogal loshandig en die Zweed hebbe ze het ook snel geleerd.

trebremmit schreef:
Groningen zal dan wel vijfde staan, ik heb ze dit seizoen maar 1 goede wedstrijd zien spelen, voor de rest is het niet om aan te zien, vandaag was ook weer bedroevend tegen Roda. Dat we nu zo hoog staan komt ook omdat we de laatste wedstrijden vooral tegen laagvliegers speelden.

NEC en PEC spelen gelijk, Groningen gelijk, Heracles verliest, Vitesse verliest. Topuitslagen !!!

FC Utrecht wint van het bedroevend slechte De Graafschap en komt weer wat dichter bij de subtop.

Krappe 0-1 maar met 10 man geen moment in gevaar geweest en een ijzersterke Robbin Ruiter.

In Utrecht klinkt vanaf nu de gehele week dat ene woord : Ajax !!!!

Zondag 12.30 uur.

Martial
Nicolage Rico schreef:
Ik moet het nog maar zien nu we met die korfballer van der Heijden spelen.

Wie moet je er dan neerzetten?
De linkerkant met Kongolo en Elia loopt als een trein dus die moet je sowieso laten staan.

Martial
Running On Empty schreef:

In Utrecht klinkt vanaf nu de gehele week dat ene woord : Ajax !!!!

Zondag 12.30 uur.

Laat maar zien dan

Martial schreef:
(quote)

Wie moet je er dan neerzetten?
De linkerkant met Kongolo en Elia loopt als een trein dus die moet je sowieso laten staan.

Ja, dat is het erge. En dan roepen sommige mensen dat we een brede selectie hebben. We hebben verder geen centrum verdedigers - op Kongolo na. En die moet je aan de linkerkant laten staan.

Waar het om gaat: van der Heijden kan er werkelijk he-le-maal niets van. Je hoeft niet eens te rennen om hem er met de bal aan de voet te passeren.

Kuyt kan toch overal?

Precies. Klonen dus.

ADO in financiële nood door betalingsachterstand eigenaar Wang | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Het leek een veelbelovende kans. Blijkt nu dat hij inderdaad een hoop belooft, maar dat het daar vervolgens ook bij blijft...

Wangbeleid!

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ja, dat is het erge. En dan roepen sommige mensen dat we een brede selectie hebben. We hebben verder geen centrum verdedigers - op Kongolo na. En die moet je aan de linkerkant laten staan.

Waar het om gaat: van der Heijden kan er werkelijk he-le-maal niets van. Je hoeft niet eens te rennen om hem er met de bal aan de voet te passeren.
Dan zal Van Beek ook veel fout moeten gaan doen: zo erg drukt een centrale verdediger nou ook weer niet zijn stempel op de wedstrijd.
Ik maak me meer zorgen om het (waarschijnlijke) gemis aan Gustafsson, welke ras een van de belangrijke spelers is geworden. Ik verwacht dat hij normaal gesproken ook mee naar Frankrijk zal gaan met Zlatan en co. Immers zal waarschijnlijk nu gaan spelen, welke ik steeds minder ben gaan vinden door de jaren heen.

Martial
jasper1991 schreef:

Ik maak me meer zorgen om het (waarschijnlijke) gemis aan Gustafsson, welke ras een van de belangrijke spelers is geworden.
Immers zal waarschijnlijk nu gaan spelen, welke ik steeds minder ben gaan vinden door de jaren heen.

Immers?
Vilhena en Toornstra lijken me meer logische vervangers, Immers zit al maanden op de tribune en mag daar lekker blijven zitten wat mij betreft.

Gustafson zal wel een wedstrijdje of 4 gaan krijgen waarvan 1 voorwaardelijk, niet zo slim van Simon overigens om zoiets te doen met alle camera's van Fox in de buurt die alles 100X uitvergroten als het om een speler van Feyenoord gaat.

Het bewustzijn van de camera's speelt bij bepaalde spelers niet mee bij een 1e emotie/frustratie. Al had ik bij Gustafson wel verwacht dat hij koelbloediger zou zijn. Heel dom inderdaad.

Vilhena voor Gustafson, lijkt me / hoop ik.

jasper1991 die van der Heijden weet heel goed een negatieve stempel op een wedstrijd te drukken. Hij geeft iedere wedstrijd wel een aantal kansen weg. Van Beek kan het natuurlijk niet alleen.

Ach ja tuurlijk, volgens mij stond Immers nog in de basis aan het begin van het seizoen totdat Gio eens bedacht om Gustafsson een keer op die plek neer te zetten. Vandaar dat die in me op kwam.

Blijft jammer dat Veendam failliet is verklaard.

Nicolage Rico schreef:
Het bewustzijn van de camera's

Is dat de nieuwste trend in de wereld van A.I.?

Hebben ze die nog niet bij Dordt?

Deren Bliksem schreef:
Blijft jammer dat Veendam failliet is verklaard.

Hé, Deren is back in town! Sindsdien support je Feyenoord toch?

Match-day, het komt met bakken uit de lucht maar vanaf de aftrap zal het droog zijn, gok ik. Ik denk dat de Mexicaanse sterkhouders het toch liever wat droger hebben. Zal het ze lukken zodat we eindelijk weer eens een NL club kunnen aanschouwen na de kerst in de CL?

edit: opstelling ManU (uit tegen Wolfsburg) bekend gemaakt. Wat een matig elftal is dat toch.

C. Ronaldo kreeg wat kritiek de laatste weken, zijn scorend vermogen nam af... Na vanavond zal die kritiek wel weer voorbij zijn.

PSV!!!

vigil schreef:
C. Ronaldo kreeg wat kritiek de laatste weken, zijn scorend vermogen nam af... Na vanavond zal die kritiek wel weer voorbij zijn.

Benieuwd wie hier de uitslag van die wedstrijd juist voorspeld heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:20 uur

geplaatst: vandaag om 08:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.