Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2015, 22:41 uur
Geen groepswinnaar jammer genoeg. Ook jammer voor Louis. Nu hopen op Zenith of (kan dat?) Wolfsburg. Sowieso goed voor het geld en de coëfficientenranglijst.
0
geplaatst: 8 december 2015, 22:46 uur
PSV
was wel spannend op het laatst zeg.
Gelukkig door, want de scheids deed er alles aan om PSV niet door te laten gaan.
was wel spannend op het laatst zeg.Gelukkig door, want de scheids deed er alles aan om PSV niet door te laten gaan.
0
geplaatst: 8 december 2015, 22:49 uur
jasper1991 schreef:
Geen groepswinnaar jammer genoeg. Ook jammer voor Louis. Nu hopen op Zenith of (kan dat?) Wolfsburg. Sowieso goed voor het geld en de coëfficientenranglijst.
Zenith is wel sterk hoor, liever een AS Roma of een Olympiakos.
0
geplaatst: 8 december 2015, 22:53 uur
Oja je hebt gelijk. 
Doe dan maar een City, Chelsea of Wolfsburg inderdaad als dat kan.

Doe dan maar een City, Chelsea of Wolfsburg inderdaad als dat kan.
0
geplaatst: 8 december 2015, 22:53 uur
Ironisch.. depay ging voor sportieve verbetering....maar speelt nu Europa league en psv terecht door in champions league.
Het kan verkeren. Dat had hij vast niet kunnen bedenken.
Ik niet in ieder geval. Maar ik ben een trotse psv supporter!

0
geplaatst: 8 december 2015, 22:58 uur
De pass-partouts waren best prijzig (in vergelijking met de EL dan) maar het publiek heeft wel waar voor hun geld gekregen.
0
geplaatst: 8 december 2015, 22:59 uur
lennon schreef:
Ironisch.. depay ging voor sportieve verbetering....maar speelt nu Europa league en psv terecht door in champions league.
Dat had je vantevoren ook niet kunnen bedenken dat PSV een relatief makkelijke poule zou loten (waarin PSV nota bene de enige landskampioen is). Knap resultaat nochtans, er staat een mooi team. Heb ervan genoten vanavond.
0
geplaatst: 8 december 2015, 23:29 uur
Was Zenit niet de ploeg die PSV vorig jaar uit de Europa League knalde?
0
geplaatst: 8 december 2015, 23:30 uur
lennon schreef:
Denk dat Depay eerder voor P3: persoonlijke pecuniaire promotie, a.k.a. more brass in the pocket. Niets kunnen zien en horen en ook niets opgenomen - geloof ook niet in uitgesteld kijken van een wedstrijd - prima zelfde spannende scenario als destijds tegen Hajduk Split: eind goed, al goed

0
geplaatst: 8 december 2015, 23:32 uur
Kill_illuminati schreef:
Inderdaad, dan toch maar Barcelona. (quote)

0
geplaatst: 9 december 2015, 00:08 uur
Dynamo Kiev heeft ook nog een reële mogelijkheid om groepswinnaar te worden. Dan moeten Chelsea en Porto gelijkspelen en Kiev winnen (van Maccabi Tel Aviv). Anders zijn Chelsea en City de gunstige tegenstanders. Maar goed, gewoon afwachten en als het een Barcelona wordt heb je een leuk affiche.
0
geplaatst: 9 december 2015, 01:07 uur
Goeie wedstrijd. Begin toch weer een beetje hoop te krijgen dat het wel weer goed moet komen met het Nederlandse voetbal.
Een overtuigend PSV. Goed om te zien.
0
geplaatst: 9 december 2015, 06:21 uur
Mooi voor PSV en het Nederlands voetbal in het algemeen. Had ik eigenlijk niet verwacht.
0
geplaatst: 9 december 2015, 07:19 uur
Ja, wedstrijd was goed om aan te zien. Zag wel heel wat slordigheidjes en onnodig balverlies.
1 minuut waarin je van plek 4 weer opschuift naar 2. Dat heet een spannende poule.
De winst lag er natuurlijk al in Manchester, toen er gelijk werd gespeeld tegen United.
Ik denk dat Van Gaal en "overwinteren" ook nog niet zo'n zekere zaak is.
0
geplaatst: 9 december 2015, 07:20 uur
herman schreef:
Dat had je vantevoren ook niet kunnen bedenken dat PSV een relatief makkelijke poule zou loten (waarin PSV nota bene de enige landskampioen is).
Dat had je vantevoren ook niet kunnen bedenken dat PSV een relatief makkelijke poule zou loten (waarin PSV nota bene de enige landskampioen is).
Omdat PSV in pot 1 van de loting zat, zou nu enkel groep D een echt zwaardere poule geweest zijn.
Overigens zou PSV volgens het oude Europa cup KO systeem ook tegen MU en CSKA door zijn gegaan met deze resultaten, Wolfsburg was een verlenging geweest.
0
geplaatst: 9 december 2015, 08:16 uur
bikkel2 schreef:
Goeie wedstrijd. Begin toch weer een beetje hoop te krijgen dat het wel weer goed moet komen met het Nederlandse voetbal.
Inderdaad. Zelfs Bruma, die ik allang had afgeschreven liet gisteren zien het toch te kunnen! Dat biedt hoop voor de Nationale ploeg.
0
geplaatst: 9 december 2015, 11:03 uur
herman schreef:
Pardon? Dit was nota bene de poule des doods. Voor velen (incl. ikzelf) was de derde plaats het maximale haalhaar voorafgaand.(quote)
0
geplaatst: 9 december 2015, 11:10 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Pardon? Dit was nota bene de poule des doods. Voor velen (incl. ikzelf) was de derde plaats het maximale haalhaar voorafgaand. H2 blijft lastig - Herman's humor
Herman laat wel 'ns aanhalingstekens weg!
0
geplaatst: 9 december 2015, 11:15 uur
Gebruik dan eens hoofdletters voor je club. Dit ziet er niet uit hoor

0
geplaatst: 9 december 2015, 12:18 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Pardon? Dit was nota bene de poule des doods. Voor velen (incl. ikzelf) was de derde plaats het maximale haalhaar voorafgaand. Ik kan me nog wel een poule herinneren met de kampioenen van Engeland, Duitsland, Spanje en Nederland.
Dat is toch wat anders dan de nummer 4 van Engeland, de nummer 2 van Duitsland en de nummer 2 van Rusland, lijkt me.
Maar goed, niets dan lof voor PSV, het is fijn om te zien dat het allemaal eens op een goede manier samenvalt. En dan te bedenken dat Willems er ook nog aankomt.
0
geplaatst: 9 december 2015, 12:50 uur
herman misschien even kijken op transfermarkt.nl naar de totaalwaarde van de in de poule deelnemende teams - dan is de uitslag minder zonneklaar vooraf, al zeggen waardecijfers natuurlijk niet alles! Overigens nog de vraag hoe lang zo'n duur team als Man United zo matig kan blijven spelen 
Man United - marktwaarde: 391 miljoen
Wolfsburg - marktwaarde: 193 miljoen
CSKA - marktwaarde: 192 miljoen
PSV - marktwaarde: 99 miljoen
Ter vergelijking geef ik ook:
Barcelona: 689 miljioen
Real: 714 miljoen
Bayern München: 618 miljoen

Man United - marktwaarde: 391 miljoen
Wolfsburg - marktwaarde: 193 miljoen
CSKA - marktwaarde: 192 miljoen
PSV - marktwaarde: 99 miljoen
Ter vergelijking geef ik ook:
Barcelona: 689 miljioen
Real: 714 miljoen
Bayern München: 618 miljoen
0
geplaatst: 9 december 2015, 13:25 uur
herman schreef:
Uiteraard is dat was anders, maar dat is verder niet relevant. Het is/was gewoon geen relatief makkelijke poule met enkel clubs die sowieso een grotere begroting plus op papier betere spelers hebben.(quote)
Ik kan me nog wel een poule herinneren met de kampioenen van Engeland, Duitsland, Spanje en Nederland. Dat is toch wat anders dan de nummer 4 van Engeland, de nummer 2 van Duitsland en de nummer 2 van Rusland, lijkt me. Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.