Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 februari 2014, 20:34 uur
Kill_illuminati schreef:
Beter dan de afbraakvoetbal die zowel Mourinho als Mancini hanteren bij hun respectievelijke teams.
Beter dan de afbraakvoetbal die zowel Mourinho als Mancini hanteren bij hun respectievelijke teams.
Toch vond ik dat Real nog beter speelde in het jaar dat ze kampioen werden onder Mourinho. Prachtig hoe ze met vijf passes binnen een paar secondes de bal soms van de ene kant van het veld aan de andere kant in het doel legden. Mensen riepen elkaar toen allemaal na op basis van die paar CL wedstrijden die ze hadden gezien, maar die waren verre van representatief. Het jaar erna begon Mourinho wel te treiteren.
Ben wel benieuwd hoe Real er met Casillas en Ozil had uitgezien dit jaar. In vergelijking met het begin van het seizoen begint er wel eindelijk een constante lijn in het team te komen. Aan de andere kant mogen ze wel heel blij zijn dat Barcelona ook steken laat vallen.
0
geplaatst: 27 februari 2014, 20:47 uur
Hendrik68 schreef:
Ik ken het Frankrijk van begin jaren 80 nog bijna uit mijn hoofd,met namen als Bossis, Rocheteau, Six, Platini, Giresse, Tigana, Lacombe.
Ik ken het Frankrijk van begin jaren 80 nog bijna uit mijn hoofd,met namen als Bossis, Rocheteau, Six, Platini, Giresse, Tigana, Lacombe.
Dat team was zo goed dat ik van de meesten de voornaam nog ken: Maxime, Dominique, Didier, Michel, Jean. En wat te denken van Patrick Battiston - vraag maar aan Harald Schumacher. Adams zei me niks, maar dat zegt ook weer niks.
0
geplaatst: 27 februari 2014, 21:45 uur
Ajax was heel erg goed, maar Salzburg had net dat beetje extra scherpte. Jammer. Wel goed gedaan verder. Ook mooi dat je toch nog een doelpunt mee kunt pikken, is goed voor het zelfvertrouwen. Nu proberen aan te haken bij FC Volendam.
Oké jongens doei.
Oké jongens doei.
0
geplaatst: 27 februari 2014, 22:25 uur
Een nieuwe afgang.
Het schijnt toch niet zo heel erg moeilijk te zijn om van Ajax te winnen.
Ze hadden na de thuiswedstrijd uiteraard al afscheid genomen van Europa. Het idee dat ze nog iets zouden kunnen in Salzburg was ook bij niemand meer aanwezig.
En zo valt de volgende generatie Ajaxieden door de mand.
Ze hadden na de thuiswedstrijd uiteraard al afscheid genomen van Europa. Het idee dat ze nog iets zouden kunnen in Salzburg was ook bij niemand meer aanwezig.
En zo valt de volgende generatie Ajaxieden door de mand.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 februari 2014, 22:44 uur
Cruijff zit vast alweer te zwoegen hoe hij dit weer recht kan praten in zijn volgende mediaoptreden.
0
geplaatst: 27 februari 2014, 23:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ajax was heel erg goed, maar Salzburg had net dat beetje extra scherpte. Jammer. Wel goed gedaan verder. Ook mooi dat je toch nog een doelpunt mee kunt pikken, is goed voor het zelfvertrouwen. Nu proberen aan te haken bij FC Volendam.
Oké jongens doei.
Oké jongens doei.

0
geplaatst: 28 februari 2014, 22:56 uur
Stijn_Slayer schreef:
Cruijff zit vast alweer te zwoegen hoe hij dit weer recht kan praten in zijn volgende mediaoptreden.
Volgens mij is Cruijff zeer regelmatig kritisch over Ajax. Ook op de vorige wedstrijd tegen Salzburg heeft hij (indirect) het nodige commentaar gehad.Cruijff zit vast alweer te zwoegen hoe hij dit weer recht kan praten in zijn volgende mediaoptreden.
0
geplaatst: 1 maart 2014, 16:04 uur
Ja maar Cruijff moet niet zo zeuren, hij was zelf ook niet zo'n goede voetballer.
Ik denk dat het morgen 2-2 gaat worden in De Kuip en dat Feyenoord wel beter is. Maar toch niet kunnen winnen omdat Immers te zenuwachtig is. Is ook allemaal heel spannend dat gevoetbal.
Ik denk dat het morgen 2-2 gaat worden in De Kuip en dat Feyenoord wel beter is. Maar toch niet kunnen winnen omdat Immers te zenuwachtig is. Is ook allemaal heel spannend dat gevoetbal.
0
geplaatst: 1 maart 2014, 16:56 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ja maar Cruijff moet niet zo zeuren, hij was zelf ook niet zo'n goede voetballer.
Black-out?
0
geplaatst: 1 maart 2014, 17:29 uur
0
geplaatst: 1 maart 2014, 17:43 uur
Oke, dan begrijp ik het. Was al bang dat er iets ergs aan de hand was met je. Vergissen is menselijk.
0
Martial
geplaatst: 1 maart 2014, 19:04 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Immers te zenuwachtig?
Ja dat denk ik ook

Je moet niet zoveel Red Bulletjes drinken hoor het tast toch het een en ander aan zo te zien

0
geplaatst: 1 maart 2014, 19:09 uur
Haha, ja die penalty van Immers tegen Ajax destijds was zelfverzekerd genomen. Meneer dacht dat het een rugbydoel was. Oké doei.
0
geplaatst: 2 maart 2014, 10:22 uur
Iemand die beelden van Kuyt/Gosso gezien? Lekker mannetje die Gosso.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 maart 2014, 11:28 uur
'Vermoorden' is ook wel weer erg overdreven. Tenzij hij het over het nageslacht heeft.
0
geplaatst: 2 maart 2014, 13:13 uur
Die Gosso kon daar absoluut niets aan doen, werd duidelijk tegen Kuyt aan geduwd door die nummer 42, onschuldig zeg ik 

0
geplaatst: 2 maart 2014, 14:27 uur
Dat ze die grensrechter van Utrecht - Twente de rest van het seizoen niet meer laten vlaggen en verplicht een basiscursus 'buitenspel voor dummies' laten volgen, wat een aanfluiting zeg. Nu maar hopen dat Feyenoord zo weer eens een keertje van Ajax wint.
0
geplaatst: 2 maart 2014, 15:09 uur
Hier dan, vooruit, alvast het eerste doelpunt. En nu maar hopen dat ze doorzetten.
0
geplaatst: 2 maart 2014, 16:30 uur
musician schreef:
Een nieuwe afgang.
Een nieuwe afgang.
Mwah, Ik ken ook ploegen die het 3x in 1 seizoen niet lukt

0
geplaatst: 2 maart 2014, 16:50 uur
Feit dat in NL Ajax al 4 jaar lang de leider is zegt meer over de competitie in Nederland dan over hoe goed Ajax is. Want het pijnlijke is dat Ajax helemaal niet zo goed is. De rest hangt er helaas nog meer achter, dus zijn ze nog slechter.
Europees stelt Ajax ook al niks meer voor, maar in NL zijn ze zo sterk.. I rest my case..
het glijdt niet langzaam af.. maar verschrikkelijk snel...
Europees stelt Ajax ook al niks meer voor, maar in NL zijn ze zo sterk.. I rest my case..
het glijdt niet langzaam af.. maar verschrikkelijk snel...
0
geplaatst: 2 maart 2014, 17:07 uur
Kan niet anders dat de elleboog van Pelle een dikke schorsing op gaat leveren.
0
geplaatst: 2 maart 2014, 17:43 uur
crosskip schreef:
Dat ze die grensrechter van Utrecht - Twente de rest van het seizoen niet meer laten vlaggen en verplicht een basiscursus 'buitenspel voor dummies' laten volgen, wat een aanfluiting zeg.
Dat ze die grensrechter van Utrecht - Twente de rest van het seizoen niet meer laten vlaggen en verplicht een basiscursus 'buitenspel voor dummies' laten volgen, wat een aanfluiting zeg.
Wat was er aan de hand dan?
Ik heb wel gezien dat FC Utrecht in de 2e helft scoorde binnen 7 seconden vanaf de aftrap.

0
geplaatst: 2 maart 2014, 17:50 uur
Als dat zo is heeft Feyenoord een probleem, want die leunen toch aardig op zijn kwaliteiten voorin (denk ik)
Hij oogt nogal gefrustreerd, als je zijn woede van vorige week bekijkt (wat ik erg goed kon begrijpen) en deze actie... heeft de man wat last van opgekropt Italiaans temperament?
0
geplaatst: 2 maart 2014, 19:31 uur
4 of 5 wedstrijden zullen het wel worden. En terecht. Lekker dom weer van Pellè. Te Vrede mag laten zien wat hij kan... In Groningen hebben we Pellè juist hard nodig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.