MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
El Ninjo schreef:
Mwah, Ik ken ook ploegen die het 3x in 1 seizoen niet lukt

Bleeh
Misschien moet er iemand eens gaan rammelen met een portemonnee in Salzburg. Die trainer lijkt mij een aardige man en hij mag twee spelers naar keuze meenemen.

Hendrik68
In Groningen hebben we Pellè juist hard nodig.

Als je het in Groningen nog niet zonder Pelle kan, dan heeft Feyenoord echt een probleem.

Hendrik68 schreef:
(quote)

Als je het in Groningen nog niet zonder Pelle kan, dan heeft Feyenoord echt een probleem.

Met Pellè zie ik Feyenoord daar ook niet winnen. Ze hebben het daar altijd moeilijk en Feyenoord uit en thuis is een wereld van verschil. Hoewel het vandaag ook op een uitwedstrijd leek...

Hendrik68
De Euroborg is dit seizoen een toendra, waar alles mogelijk is, behalve dat wat je van te voren verwacht.

Running On Empty schreef:
Ik heb wel gezien dat FC Utrecht in de 2e helft scoorde binnen 7 seconden vanaf de aftrap.
Waarvan akte.

Stijn_Slayer
Vijf wedstrijden lijkt me wel terecht voor Pellè. Niet handig om je twee wedstrijden achter elkaar te misdragen. Kennelijk is hij toch niet veel slimmer dan Pieters.

Denk dat het weinig met intelligentie te maken heeft, meer met het feit dat hij niet tegen zijn verlies kan - als trotse Italiaan zijnde. En goed, relativeren duurt wel een beetje lang bij 'm.

@Stijn: "misdragen" doe niet zo Ajaxiddisch; je club heeft gewonnen, drink een biertje en ga op de vrouwen af. Dat doet Pelle ook. De hele boel wordt zwaar overtekend doordat er continue camera's op hangen. Ik wacht nog op de eerste medicus die zich meldt om te zeggen dat ie kan zien welke voetballers hepatitis-B hebben afgaand op de kleur van hun inbeeldgebracht speeksel.

Als amateurvoetbal zo cameramatig gevolgd zou worden zou minimaal half amateurvoetballend NL in de bak doorbrengen (" moordaanslag"); ik weet waar ik over spreek.

Hendrik68 schreef:
De Euroborg is dit seizoen een toendra, waar alles mogelijk is, behalve dat wat je van te voren verwacht.

Kolere wat ligt dat veld er slecht bij zeg!

Haha Feyenoord is echt heel slecht en Ajax is echt heel goed. En Pelle is dom.

Running On Empty schreef:
(quote)

Wat was er aan de hand dan?

Ik heb wel gezien dat FC Utrecht in de 2e helft scoorde binnen 7 seconden vanaf de aftrap.

Doelpunt van FC Twente in de tweede helft afgekeurd vanwege buitenspel, terwijl het in de verste verte niks met buitenspel te maken had. Denk trouwens niet dat de spelers van Twente dat doelpunt hebben gezien, wat stonden die te slapen met z'n allen zeg.

Mjuman schreef:
Als amateurvoetbal zo cameramatig gevolgd zou worden zou minimaal half amateurvoetballend NL in de bak doorbrengen (" moordaanslag"); ik weet waar ik over spreek.
Wat een onzin, de gemiddelde amateurwedstrijd is absoluut zonder enig conflict. Ik voetbal nu ruim 15 jaar en het aantal smerige overtredingen zoals die van Pellè zijn schaars. Ik zie ze misschien één keer per seizoen.
Stelselmatig dat huiliehuiliegedrag van die Pellè is gewoon not done. Het wordt gepikt, omdat Feyenoord zo afhankelijk van hem is.

Overigens heeft jouw club ook gewonnen, vraag niet hoe... en gezien de stand zou jij een (terechte) schorsing voor Pellè toch ook moeten toejuichen.

P.S. Bestaat er ook iets als incontinue camera's dan? Of was dit een symptoom van de door jou zo vaak aangehaalde "Engelse ziekte"?

crosskip schreef:
Doelpunt van FC Twente in de tweede helft afgekeurd vanwege buitenspel, terwijl het in de verste verte niks met buitenspel te maken had. Denk trouwens niet dat de spelers van Twente dat doelpunt hebben gezien, wat stonden die te slapen met z'n allen zeg.

Ach ja soms hebben ze mazzel bij Twente en soms hebben ze pech. Echt wakker waren ze inderdaad niet maar het had na rust ook nog 2-1 kunnen worden.

chevy93 schreef:
Wat een onzin, de gemiddelde amateurwedstrijd is absoluut zonder enig conflict. Ik voetbal nu ruim 15 jaar (..)

Voetbalde je al in de wieg, Sjef? In het amateurvoetbal is uitdelen en incasseren vrij normaal; enig idee wat het betekent voor de poliklinieken wanneer het amateurvoetbal weer start? En die grensrechter ben je zeker vergeten?

chevy93 schreef:
P.S. Bestaat er ook iets als incontinue camera's dan? Of was dit een symptoom van de door jou zo vaak aangehaalde "Engelse ziekte"?

Ga aan zinsontleding doen, continue is gewoon een bijwoord!

Jij vindt dat normaal zo'n elleboog?

Nee - maar ik werd wel ziek van dat rare 'elleboogonderdeel' toen Hugo B nog in het panel zat van Studio Voetbal. En Pelle is idd een aansteller, met een ego van het Kethelplein tot het Kleinpolderplein.

Overigens vind ik zo'n klokkenluider van de Bosporus - die een penalty nam op de kroonjuwelen van Dirk Kuijt - een veel grotere boef.

Dat van Kuyt zie ik nu pas, das inderdaad nog veel erger.

Fredje Rutten is de nieuwe trainer van Feyenoord.

Precies wat Feyenoord nodig heeft. Niet. Niet nodig heeft.

Hendrik68
Kan me inderdaad niet voorstellen dat er veel Feyenoorders blij zijn met dit nieuws.

Fred is een hele lieve jongen hoor, hij vindt het ook helemaal niet erg om als 12e uit het lijstje gekozen te worden.
Bij zijn vorige clubs heeft hij heel goed zijn best gedaan.
Pelle zal er nu toch nog wel een jaartje aan vast wel plakken om met Fred te werken.
Hoewel, Reis is al weer onderweg naar Rotterdam.

Rutten.. succes ermee Feyenoord! Sympathieke vent.. alleen kan geen vuist maken.

Heeft met de beste selectie van NL gewerkt op dat moment in NL (PSV) en kon er niks mee.

Nee.. denk niet dat dit de juiste trainer is voor Feyenoord, zeker niet met al die mannetjes die daar rondlopen..

Zal Jonathan Reis binnenkort wel te bewonderen zijn in het shirt van Feyenoord, Fredje kennende...

Moest bij het bericht van Co (geen geld voor een eventuele afkoopsom bij Feyenoord vrees ik) - wat een nare zure man is dat geworden - en het eerder afhaken van Louis ook denken wie nu de nieuwe man zou worden. Een parallel met Agatha Christie (Ten Little Niggers) lag al voor de hand:

Fred Rutten
goeie grutten
'k lag in een stuip
gaat naar de Kuip

Ideale man om Piet Pelle van zijn attitudeprobleem af te helpen met een Gazelle: Pelle krijgt van hem de nieuwste Gazelle e-bike (vroom, vroom) als ie een half seizoen zich keurig gedraagt; heeft Gazelle ook een mooi boegbeeld.

Weten we ook meteen weer dat er de komende tijd in de kuip weer (op)gebouwd gaat worden. Jammer, Stevens was ook vrijgekomen; van mijn naar dok (werker) is niet zo ver: 1 Betuwelijn.

Het verwachtingspatroon kan weer omlaag worden bijgesteld en dan kan het alleen maar meevallen. En misschien gaat-ie wel verrassen ineens? Z'n initialen zijn alvast een goed voorteken.

Dit lijkt me inderdaad geen sterke move van de Feyenoord leiding. Nu maar hopen dat hij zich niet ziek gaat melden voor de volgende klassieker.

@ Mjuman: Pellè is volgend seizoen niet meer in de Kuip te bewonderen.

Een nieuwe trainer mag ook altijd gelijk een paar nieuwe aankopen doen.
Ik ben benieuwd.

Ook ik ben niet heel enthousiast. Nu was niemand dat in het begin ook over Ronald Koeman en die heeft het de 1ste twee jaar best goed gedaan. Nu een jaartje te lang gebleven maar we kunnen niet alles hebben...

Rutten? Dan was er waarschijnlijk echt niemand anders meer te vinden.

Het lijkt overigens wel of Feyenoord PSV trainers volgt... Koeman.. Rutten.. Benieuwd wanneer Cocu daar aan de slag gaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:48 uur

geplaatst: vandaag om 22:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.