Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2014, 17:40 uur
Suarez heeft weer even zijn beide (
+
) specialiteiten laten zien.
+
) specialiteiten laten zien.
0
geplaatst: 20 april 2014, 19:57 uur
In Rotterdam gaat deze avond hard gelachen worden.
Wat een ZWARE afgang.
Wat een ZWARE afgang.
0
geplaatst: 20 april 2014, 20:23 uur
Hahahaha, In tijden niet zo'n hartverwarmende wedstrijd gezien 
Ik ben benieuwd wat er nog gaat volgen.
Met de juiste agressie, speel je dit Ajax echt helemaal zoek, je ziet het.
Maar het zal wel weer geheel onbestraft blijven.
Mochten ze nog kampioen worden, volgende week, dan is dit toch wel een leuk smetje op het blazoen.
Snel kijken naar de prijsuitreiking!

Ik ben benieuwd wat er nog gaat volgen.
Met de juiste agressie, speel je dit Ajax echt helemaal zoek, je ziet het.
Maar het zal wel weer geheel onbestraft blijven.
Mochten ze nog kampioen worden, volgende week, dan is dit toch wel een leuk smetje op het blazoen.
Snel kijken naar de prijsuitreiking!

0
geplaatst: 20 april 2014, 20:25 uur
musician, stel je voor dat de mentale klap zo hard is aangekomen, dat ze het de volgende week niet kunnen opbrengen. 

0
geplaatst: 20 april 2014, 20:51 uur
PEC
geweldige supporters ook.
Het voetbal heeft vanavond gewonnen.
geweldige supporters ook.Het voetbal heeft vanavond gewonnen.

0
geplaatst: 20 april 2014, 21:24 uur
Ja, wat een heerlijk potje. Ajax heeft eigenlijk nog geluk gehad dat het bij 5-1 bleef.
0
geplaatst: 20 april 2014, 21:29 uur
Ik heb in een deuk gelegen. Had er van tevoren niet al te veel van verwacht, maar wat een heerlijk potje voetbal vanavond in De Kuip. Laat de WK selectie voor Kenneth Vermeer nu ook maar meteen zitten. 

0
geplaatst: 20 april 2014, 21:31 uur
Ik heb voor Van Gaal nog wel wat kandidaten van PEC op het oog 

0
geplaatst: 20 april 2014, 21:32 uur
De wedstrijd tegen Zwolle sluit goed aan bij de rest van het seizoen. Het is al heel lang bar en boos. Eigenlijk kan het kampioenschap mij inmiddels gestolen worden: Ajax moet in de eerste plaats weer Ajax-spel laten zien. Datgene dat wij node missen.
Veel is mogelijk door een aantal gerichte aankopen te doen en een andere spelopvatting te hanteren. Meer fysiek en bovenal veel meer kwaliteit.
Het is overigens triest dat een aantal supporters zich zo gedragen. De rede van Van der Sar is terecht en draagt hopelijk bij tot beter gedrag onder de aanhang.
Ajax is een prachtige club en mag niet in diskrediet worden gebracht door kwaadwillenden (o.a. vuurwerk gooiende 'supporters'.)
Veel is mogelijk door een aantal gerichte aankopen te doen en een andere spelopvatting te hanteren. Meer fysiek en bovenal veel meer kwaliteit.
Het is overigens triest dat een aantal supporters zich zo gedragen. De rede van Van der Sar is terecht en draagt hopelijk bij tot beter gedrag onder de aanhang.
Ajax is een prachtige club en mag niet in diskrediet worden gebracht door kwaadwillenden (o.a. vuurwerk gooiende 'supporters'.)
0
geplaatst: 20 april 2014, 21:33 uur
De beelden gaan inmiddels de hele wereld over:
https://pbs.twimg.com/media/BlrxXEBIAAAzUaR.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BlrxXEBIAAAzUaR.jpg:large
0
geplaatst: 20 april 2014, 21:36 uur
Running On Empty schreef:
Ik heb in een deuk gelegen. Had er van tevoren niet al te veel van verwacht, maar wat een heerlijk potje voetbal vanavond in De Kuip. Laat de WK selectie voor Kenneth Vermeer nu ook maar meteen zitten.
Nou die Van Rijn dacht bij die eerste bal dat zijn uitverkiezing wel binnen was maar wat was hij verder slecht zeg... Had eigenlijk gewoon 7-1 moeten worden, echt bizar.
Zal een aardig feestje worden morgen in Zwolle

0
geplaatst: 20 april 2014, 21:37 uur
Gefeliciteerd PEC supporters. Wat een totale vernedering. Prachtig voor een club als PEC om dit mee te maken maar wel zuur dat het tegen Ajax moest gebeuren 
En wat Marjet zegt kan ik alleen maar onderschrijven natuurlijk. Wat mij betreft is het even klaar met oppotten en mag er best eens geïnvesteerd worden. We hoeven niet meteen 15 miljoen over de balk te smijten maar elk dubbeltje omkeren om zo uiteindelijk weer niets te halen op de transfermarkt schiet je ook niets mee op.

En wat Marjet zegt kan ik alleen maar onderschrijven natuurlijk. Wat mij betreft is het even klaar met oppotten en mag er best eens geïnvesteerd worden. We hoeven niet meteen 15 miljoen over de balk te smijten maar elk dubbeltje omkeren om zo uiteindelijk weer niets te halen op de transfermarkt schiet je ook niets mee op.
0
geplaatst: 20 april 2014, 21:53 uur
Hopelijk gaat Ajax inderdaad al die CL-miljoenen eens investeren in aankopen die het team echt beter maken. Niet van die halfbakken spelers waar ze er nu teveel van hebben zoals Duarte en Van der Hoorn. Ik vraag me toch af of er in het buitenland nog wel zinvol wordt gescout, want het is al jaren geleden dat we grote talenten zoals Maxwell, Zlatan en Grygera voor een redelijke prijs konden overnemen. Met het huidige team aangevuld met jeugdspelers ga je het in ieder geval volgend seizoen nog lastiger krijgen in eigen land maar zeker in Europa.
0
geplaatst: 20 april 2014, 21:57 uur
Running On Empty schreef:
Zou Van Gaal er nog hebben gezeten, met Van Persie?
Daar zullen heel wat strepen door een aantal namen zijn gezet.
Het wordt nog moeilijk puzzelen.
Misschien zou je met PEC Zwolle (verrassingseffect, campingelftal) nog een eind komen, op het WK. Ze hebben in deze beker in ieder geval de juiste cup-mentaliteit getoond. Het ging bij hen tenminste ergens om.
En niks geen ingraven.
Zo'n mentaliteit is een niet te onderschatten element bij toernooi voetbal.
Ik denk ook dat Ron Jans oprecht is te feliciteren met deze wedstrijd. Vooruit, gun die man ook een foto in De Kuip.....

0
geplaatst: 20 april 2014, 22:29 uur
musician schreef:
(quote)
Wat een lulkoek. Denswil en Van Rhijn waren sowieso niet realistisch meer, Veltman deed vandaag niet mee en of Klaassen nog mee mag hangt echt niet af van deze ene wedstrijd. Ik verwacht niet dat hij wordt afgeroepen, al kan je hem met het oog op de toekomst er beter bij hebben dan middelmaat Clasie voor wie Feyenoord sowieso het plafond is.
Het zou kunnen dat het voor Vermeer wel een test voor het WK en dat hij nu in ogen van de bondscoach jammer heeft gefaald. Gelukkig maar, want het zou ook belachelijk zijn als de reservekeeper van Ajax wel mee zou gaan en de vaste keeper van Newcastle United niet.
0
geplaatst: 20 april 2014, 22:53 uur
herman schreef:
Ja, wat een heerlijk potje. Ajax heeft eigenlijk nog geluk gehad dat het bij 5-1 bleef.
Ja, wat een kansen van PEC. Het enige jammere aan de wedstrijd: dat ze het nalieten om met 8-1 te winnen. Was een terechte afspiegeling geweest ook.
0
geplaatst: 20 april 2014, 22:53 uur
Gretz schreef:
Het zou kunnen dat het voor Vermeer wel een test voor het WK en dat hij nu in ogen van de bondscoach jammer heeft gefaald. Gelukkig maar, want het zou ook belachelijk zijn als de reservekeeper van Ajax wel mee zou gaan en de vaste keeper van Newcastle United niet.
Ja je hebt 2 keepers die wekelijks prima spelen in de Premier League, dus neem die dan mee samen met de beste keeper uit de Eredivisie. Dat worden dan dus:
-Michel Vorm
-Tim Krul
-Robbin Ruiter (Volgend seizoen in de Premier League)

0
geplaatst: 20 april 2014, 23:00 uur
Cillessen in plaats van Ruiter en je hebt voor Nederlandse begrippen een prima verzameling doelverdedigers. Stukken beter dan wat er voor hen staat in de laatste linie.
Vermeer heeft in zijn laatste twee bekerwedstrijden wederom bewezen dat het een keeper van alles of niets is. Soms de beste man van het veld maar geregeld gewoon niet goed genoeg met kapitale missers. De nederlaag van vandaag is natuurlijk niet alleen aan hem te verwijten maar alleen al om de onrust die hij zijn verdedigers bezorgt zou je hem bij een topclub en de nationale ploeg niet moeten willen hebben.
Vermeer heeft in zijn laatste twee bekerwedstrijden wederom bewezen dat het een keeper van alles of niets is. Soms de beste man van het veld maar geregeld gewoon niet goed genoeg met kapitale missers. De nederlaag van vandaag is natuurlijk niet alleen aan hem te verwijten maar alleen al om de onrust die hij zijn verdedigers bezorgt zou je hem bij een topclub en de nationale ploeg niet moeten willen hebben.
0
geplaatst: 20 april 2014, 23:19 uur
Vermeer zou een fantastische keeper zijn voor Vitesse, Twente of AZ ofzo. Waar de druk iets minder is. Qua talent sla ik hem wel hoog aan, maar hij mist een beetje de zekerheid en uitstraling om een verdediging te kunnen coachen.
Ik zou in ieder geval voor Vorm en Krul gaan en dan Cillessen als derde gezien zijn CL-ervaring.
Vandaag dacht ik soms dat Roda JC op het veld stond, vermomd als Ajax-spelers.
Ik zou in ieder geval voor Vorm en Krul gaan en dan Cillessen als derde gezien zijn CL-ervaring.
Vandaag dacht ik soms dat Roda JC op het veld stond, vermomd als Ajax-spelers.
0
geplaatst: 20 april 2014, 23:20 uur
Ik vind Vermeer eerder van het niveau Utrecht, NAC, wellicht Heerenveen.
0
geplaatst: 20 april 2014, 23:25 uur
Gretz schreef:
Cillessen in plaats van Ruiter en je hebt voor Nederlandse begrippen een prima verzameling doelverdedigers. Stukken beter dan wat er voor hen staat in de laatste linie.
Nee joh, doe niet zo gek. Cillessen is een enorme zenuwpees die niet mee kan voetballen, kijk naar de laatste interland tegen Frankrijk. Dramatisch slecht.
Dan nog liever Diederik Boer van PEC Zwolle

0
geplaatst: 20 april 2014, 23:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar Vermeer is wel weer beter dan Erwin Mulder, dus die is dan van niveau Achilles, Almere City, wellicht Telstar?

0
geplaatst: 21 april 2014, 08:47 uur
Gretz schreef:
Wat een lulkoek. Denswil en Van Rhijn waren sowieso niet realistisch meer, Veltman deed vandaag niet mee en of Klaassen nog mee mag hangt echt niet af van deze ene wedstrijd. Ik verwacht niet dat hij wordt afgeroepen, al kan je hem met het oog op de toekomst er beter bij hebben dan middelmaat Clasie voor wie Feyenoord sowieso het plafond is.
Hoewel Clasie overigens gewoon tweede staat in het Gilette klassement beste voetballer van de Eredivisie, dus het valt erg mee met zijn gemiddelde prestaties.
Maar je hebt gelijk, Van Gaal hoefde niet te komen opdraven voor deze wedstrijd. De TV was voldoende om te constateren dat alle spelers van Ajax beter thuis kunnen blijven. Daar ga je in Brazilië geen potten mee breken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.