MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Ik snap niet dat de Feyenoord-fans hier zo zitten te lachen. Ze zijn immers wel uitgeschakeld voor de strijd om de Johan Cruijff-schaal

Anyway ik heb wel genoten van Pec, het had inderdaad zomaar 8-1 kunnen worden.

Tja, die schaal.

Kijk, die heeft PEC Zwolle ook nog nooit gewonnen, dus eenzelfde soort van gretigheid in de Arena vind ik leuker dan een volgende Ajax-Feyenoord.

Misschien dat de tuchtcommissie van de KNVB besluit om, in plaats van een lullige geldboete en twee wedstrijden zonder publiek, Ajax zeven punten in mindering te brengen.

Martial
Marjet schreef:

Het is overigens triest dat een aantal supporters zich zo gedragen.

Een aantal?
Het was sowieso een vooropgezet plan om vuurwerk te gooien op het veld en dat waren er toch iets meer als een aantal + dat duizenden kapot gesnoven supporters (althans die zich Ajax supporters noemen?) als een mongool stonden te juichen toen dat plaatsvond.

Ben nu wel is benieuwd wat de KNVB gaat doen tegen hun lieverdjes?

Gisteren ook weer tenenkrommend in Studio Aja..... uh Voetbal hoe een Jack van Gelder met de kampioensschaal van AFC voor z'n NEUS stond en alles maar in het voordeel van zijn Ajax liep te lullen dat de KNVB maar een boete moest geven en om de wonderspeech van Mickey v/d Sar die zo klasse was (??) en met de kreet Ronald Koeman eat your heart out......

Hoop dat VI vanavond wat beter voor de dag komt......

Ik als zeer fanatiek PEC-supporter zit bijna nooit op dit forum van MusicMeter, maar zoek altijd mijn heil op MovieMeter. Toch kan ik het nu niet laten om jullie te bedanken voor de nodige complimenten richting mijn ploegje. Hopelijk sprokkelen wij wel wat puntjes in Europa

Oh nclo, kom gerust hier met je berichten.
PEC supporters zijn van af nu ook toegelaten

Paap_Floyd schreef:
Ik snap niet dat de Feyenoord-fans hier zo zitten te lachen. Ze zijn immers wel uitgeschakeld voor de strijd om de Johan Cruijff-schaal

1) niets aan om via deze manier de strijd om de JC-schaal te bereiken.
2) die prijs stelt geen reet voor.

Al is een Ajax-Feyenoord altijd leuk als openingswedstrijd. De KNVB zal errug blij zijn in ieder geval.

Running On Empty schreef:
(quote)

Maar Vermeer is wel weer beter dan Erwin Mulder, dus die is dan van niveau Achilles, Almere City, wellicht Telstar?

Mulder is inderdaad nog wat slechter. Feyenoord-onwaardig. En dat staat al 4 (?) seizoenen onder de lat bij Feyenoord. Schandalig.

Vermeer is wel nóg slechter bij hoge ballen. Wat een drama.

Grappig dat hier zowel Cillessen en Vermeer (die ook wel heel onrustig is) als onrustige / onzekere Doelmannen worden gezien.
Misschien komt dat wel omdat die keepers dagelijks hun verdedigers op de training zien.
Feit is wel dat als Ajax stivig onder druk wordt gezet, het een janboel wordt.
Kijk naar de wedstrijd in Eindhoven, Arnhem en gisteren.
Ook Szalburg deed dit.
De meeste clubs spelen waarschijnlijk te behouden en durven niet, tip voor Heracles

Tegen Heracles zou Ajax nog best kunnen verliezen. Maar NEC thuis gaat een makkie worden.

Zou wel weer een keertje leuk zijn dat Feyenoord in de laatste wedstrijd nog kampioen KAN worden.

Ja, Ajax (zeker) en NEC (waarschijnlijk) hebben dan aan een puntje genoeg, zullen wel dealen

Hoewel qua stand in de eredivisie de situatie zich voor kan doen dat NEC in de laatste wedstrijd precies drie punten nodig heeft om in de eredivisie te blijven.

Bovendien eindigde PEC - NEC in 3 - 3 en heeft NEC in de halve finales maar nipt van PEC verloren...

Maar, wij hebben in Nijmegen met 1-5 gewonnen. Dus op basis van doelsaldo zullen die ploegen wel een gelijkspel er uit halen

Rudi S schreef:
Oh nclo, kom gerust hier met je berichten.
PEC supporters zijn van af nu ook toegelaten
Dank u zeer. Ik wist nog wel een paar jaar geleden, werd ik letterlijk uitgelachen tussen allemaal Ajacieden en Feyenoorders omdat ik voor FC Zwolle was die de week daarvoor tegen 10 met 3-5 op de broek kreeg tegen Dordrecht. Het kan snel gaan zullen wij maar zeggen.

Ga effe lekker serieus in op mn JC-schaal opmerking

Overigens lees ik net dat het trio Vermeer-Denswil-Moisander dit seizoen 5 keer is opgesteld, waaronder psv uit, Barcelona uit en Pec beker. Succesformule blijkbaar.

Snap trouwens nog steeds niet dat ze Van der Sar directeur hebben gemaakt, die man komt amper uit zijn woorden. Die "speech" gister was ook lachwekkend.

Martial schreef:
(quote)

Een aantal?
Het was sowieso een vooropgezet plan om vuurwerk te gooien op het veld en dat waren er toch iets meer als een aantal

Als je dan leest dat er veel fans (?) niet of alleen maar oppervlakkig gefouilleerd zijn dan is dat vragen om problemen.
Nederland leert het wat dat betreft ook nooit!

trebremmit schreef:
Snap trouwens nog steeds niet dat ze Van der Sar directeur hebben gemaakt, die man komt amper uit zijn woorden. Die "speech" gister was ook lachwekkend.

Zelden iemand zo knullig zien spreken inderdaad, wat een drama. Was wel aan z'n hoofd te zijn dat hij echt boos was, maar het volk verrot schelden zou hij waarschijnlijk wel niet gemogen hebben.

nclo schreef:
Ik als zeer fanatiek PEC-supporter zit bijna nooit op dit forum van MusicMeter, maar zoek altijd mijn heil op MovieMeter. Toch kan ik het nu niet laten om jullie te bedanken voor de nodige complimenten richting mijn ploegje. Hopelijk sprokkelen wij wel wat puntjes in Europa

Werkelijk een wervelende prestatie van PEC Zwolle gisteren, het was een voetbalfeest.

Kleine kanttekening: ze zijn echt in een zetel in de finale gekomen.

Paap_Floyd schreef:
Ik snap niet dat de Feyenoord-fans hier zo zitten te lachen. Ze zijn immers wel uitgeschakeld voor de strijd om de Johan Cruijff-schaal .

Ach ik begrijp het wel. Na het vuurwerk incident was sowieso meer dan de helft van Nederland voor PEC Zwolle vanaf dat moment. Dat de godenzonen daarna weggeblazen werden en nu eens NIET de besten bleken was vooral smullen. Het hooghartige Ajax kreeg ook eens een pak slaag en dat is af en toe best leuk.

Stijn_Slayer
Lach er maar om, maar ondertussen is het allerlaatste restje geloofwaardigheid van de Eredivisie wel verdwenen. Totaal niet meer serieus te nemen. Stop er maar gewoon mee, jongens.

Martial
iggy schreef:
(quote)

Als je dan leest dat er veel fans (?) niet of alleen maar oppervlakkig gefouilleerd zijn dan is dat vragen om problemen.
Nederland leert het wat dat betreft ook nooit!

Je kan je ook afvragen waarom moet er een vuurwerk meegenomen worden naar een wedstrijd?
Als het dient voor sfeer oké natuurlijk, maar niet op de wijze hoe dat gisteren werd geëtaleerd.

En over dat fouilleren dat maak ik zelf ook vaak genoeg mee in de Kuip ook bij de zogenaamde risicowedstrijden en dan gebeurd het vaak ook maar half of er wordt gezegd loop maar door, als ze dat echt goed willen doen kunnen ze s'ochtends om 06.00 uur al beginnen.

Nederland blijft op de een of andere manier in 2014 nog altijd achterop lopen wat betreft het beheersen van voetbal geweld toch? Meschien dat het in italie even erg is of meschien nog erger. Maar dan heb je het ook wel ver gehad.

Wat dacht je van Polen, Rusland, Oekraïne?

Da's waar maar daar gebeuren wel meer gekke dingen.

Nederland is zeker niet het enige land met af en toe incidenten in het betaalde voetbal.

Waar ik heel benieuwd naar ben, is of ze die mensen van dat vuurwerk nog te pakken gaan krijgen. Op zich staan er heel veel camera's. Je moet hopen dat ze zo'n groep er uit kunnen lichten en dan levenslange stadionverboden kunnen geven.

Alle schade verhalen en de betreffende mensen gewoon in hun portemonnee treffen. Dat is in Nederland de meest pijnlijke maatregel. Je kan Ajax het kampioenschap ontnemen, maar daar tref je dan veel meer goedwillende supporters mee.

Gewoon opsporen, afrekenen en een stadionverbod.

Maar het is toch vreemd dat men in een land als Engeland de boel zeker in het stadion geheel onder controle heeft. Terwijl daar het geweld nog vele malen erger was dan in Nederland.

iggy schreef:
Als je dan leest dat er veel fans (?) niet of alleen maar oppervlakkig gefouilleerd zijn dan is dat vragen om problemen. Nederland leert het wat dat betreft ook nooit!

Op zich mee eens maar dat neemt niet weg dat je een idioot bent als je vuurwerk meeneemt naar een voetbalstadion. Het is allemaal erg redelijk simpel binnen te krijgen, maar het blijft wellicht toch meer een maatschappelijk probleem dat er zoveel imbecielen een voetbalstadion in mogen.

Nederland loopt toch zeker achter op Spanje en Engeland. De Clubcard is flink achterhaald, je moet nu rigoreus het echte tuig uit de stadions gaan verdrijven.

herman schreef:
Wat dacht je van Polen, Rusland, Oekraïne?

Die zijn voor 66% in oorlog, zo erg is het hier ook weer niet.

Ahum ahum ik lees net dat het in Zwitserland ook flink is mis gegaan.

Ja, we leven hier niet op een eiland

Er moet een manier worden bedacht hoe je dit soort groepen "fans" uit de stadions kunt krijgen. Dat ze wat anders gaan doen.
Maar ik heb ook geen oplossing, behalve kaal plukken en stadion verboden.

Het erge is, dat ze van zichzelf vinden dat zij de enige echte ware supporters van hun club zijn en dat wat ze doen geheel en al is goed te praten, vanuit het belang van de club. Dat de club niet zonder hen kan.
Maar in werkelijkheid zijn ze een pain in the ass, kosten ze heel veel geld en weerhouden ze anderen ervan om naar het stadion te komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.