MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Prutsers is meervoud.

De selectie van Feyenoord vergelijken met een elektrische fiets, het kan slechter. Alleen Pellè zit in z'n Ferrari, zoals je weet.

E pericoloso sporgersi - motore bevrore, si si signore

Daarmee is niet gezegd dar ik geen bewondering heb voor het werk van Koeman en de prestatie van Feyenoord, zeker als het budget afzet tegen dat van andere clubs. Laatst nog gesproken over de gang van zaken bij PSV: men is gewoon veel te lankmoedig geweest naar de jonkies. Discipline en een straffe hand was nodig geweest. Destijds faalde Stevens toen hij m.n. de oudere Spaanstalige spelers te veel met zijn kadaverdiscipline wilde opzadelen. Helaas .... Misschien gaat De Breuk Koeman proberen over te halen naar PSV - misschien wel met dezelfde Mercedes Benz SLS AMG, waarmee Ronaldo ook schijnt te willen rijden

Tja, PSV is inderdaad behoorlijk buitenland

Ik kan echt geen respect opbrengen voor wat Ajax heeft laten zien, dit jaar.
Dat is andere jaren anders geweest, zal ik toegeven. Maar dit spel is alleen effectief, verder is het echt verschrikkelijk om aan te zien.

En Mourinho vind ik ook een echte droplul, mocht je het daarover hebben. Behalve dat iedereen het over hem hebt, kan het voetbal hem ook missen als kiespijn.

Stijn_Slayer
Mourinho. Omdat Iker Casillas.

Die man slaat echt door. Hij heeft in het verleden ook wel knap voetbal laten zien, maar hij kan bij mij ook niet veel goed meer doen. Resultaat willen boeken is legitiem, maar er niet naar willen kijken ook.

Nicolage Rico schreef:
Hoe gaat het eigenlijk met Utreggg?

Doel voor 2014/2015: Handhaving in de Eredivisie

Martial
Ik heb me gisteravond groen, geel en zwart zitten ergeren aan die gefrustreerde clown René van der Gijp bij VI hoe hij op een schandalige wijze over Feyenoord sprak en alles en iedereen met de grond gelijk maakte man man man wat een zielig persoon, die van der Gijp loopt nog steeds gefrustreerd rond dat die destijds in de jeugd bij Feyenoord is weggestuurd en dat zijn holmaatje Mario Been (u weet wel van de 10-0) het veld moest ruimen voor een echte toptrainer Ronald Koeman, nog steeds de beste zet van Martin van Geel overigens!

Om de zoveel tijd moet deze ongelofelijk luie tyfus hond en anti-Feyenoorder bij uitstek los gaan over Feyenoord en dat hersenloze VI publiek maar dom mee lachen, zonder Pelle stort Feyenoord in werd er gezegd, tsja des te opvallender toen Pelle geschorst was Feyenoord zijn wedstrijden "gewoon" won, ik hoor ze nog zeggen bij VI als Been en Beenhakker het niet lukt om Feyenoord weer op de rit te krijgen lukt het niemand meer, nou ondertussen weten we dat het alleen maar beter is gegaan....

Volgens mij is hier iemand anders gefrustreerd dan Rene van de Gijp. Ik heb het ook gezien, maar ik kan me niet herinneren dat hij nu zoiets raars heeft gezegd.

Heb het ook gezien maar de opmerking over dat Feijenoord zonder Pelle gedoemd was tot het spelen van de nacompetitie/play-offs promotie/degradatie dit seizoen is best wel een misplaatste opmerking. Beetje overdreven toch........maar ja het is en blijft een eigengereid volkje die Dordtenaren

Obelix zou zeggen: "rare jongens die Feyenoord-supporters" - overigens mag Rico wel eens taalles (NL) gaan geven aan die andere F-supporters hier, zowel qua stilistiek als woordgebruik zijn er nog wel wat punten te scoren.

Van der Gijp is wie/wat ie is: kritische leip/nar die wel regelmatig de waarheid spreekt, zij het enigszins hyperbolisch.

Oja, dat van de nacompetitie. Inderdaad wat overdreven, maar denk dat Gijp dat zelf ook wel weet. Als je daar al over valt. In de eerste periode zonder Pelle verloor Feyenoord overigens wel wat punten.

Ik ben in ieder geval blij dat ik geen enkele voorkeur heb wat betreft clubs. Zodoende worden mijn gevoelentjes ook nooit gekrenkt door een stel overwegend vermakelijke clowns daar op RTL 7.

Ach...kan wel lachen om Van der Gijp. Daarentegen vind ik Johan Derksen wel een oetlul eerste klas.
Heb mij meer geergerd aan het feit dat mijn cluppie FC Dordrecht de kampioenstitel heeft verspeeld
Met een voorsprong van 9 à 10 punten de winterstop ingaan en nu wacht slechts het lot van de nacompetitie

Derksen is op tv een heel andere man - geheel gescript - dan in real life. Kwam 'em vroeger regelmatig tegen bij Da Capo en dan stond ie uigebreid te praten met Michel Terstege - Americana, blues en singer/songwriter is zijn ding. Weinig muzikale raakvlakken dus.

Van der Gijp heeft overigens een dubieuze smaak: een gepimpte (zwarte wielen) Mercedes Coupé en hij loopt regelmatig op Uggs.

Tja...het moet haast wel want je houd er geen sociaal leven op na als je zo'n gedrag vertoont in real life. Maar zijn beleving voor de roots van de popmuziek (als ik het zo mag stellen) is wel een pluspuntje van hem.

Neem van mij aan dat Ron Jans - ook ooit eens gesproken - er ook een goede smaak op na houdt; iets meer richting rock. Maar ik denk dat de heren elkaar wel kunnen vinden in Southern rock.

Iggy: ik schreef dat zijn optreden "gescript was" - en naar Hansie Hansoe toe zou Rene van achteren best Electrolux kunnen heten: nothing sucks like Electrolux een Zweedse reclamemispeer uit da 80s.

De muzieksmaak van Ron Jans

Was wel op de hoogte dat hij muziekfanaat was maar weet nu via jou, Mjuman, en dat artikel hierboven ook zijn smaak.

Martial
Voor de goede orde, van mij mag iedereen een mening of een oordeel hebben over Feyenoord ook van der Gijp, maar die moet dan wel ergens op gebaseerd zijn en niet dat hij zomaar ineens helemaal "los" gaat zoals gisteren dat sloeg echt nergens op, dat Feyenoord geen wereldelftal heeft dat weet ik ook wel en als er iemand kritisch is en realistisch naar zijn eigen club toe ben ik het wel.

Het was jammer dat Johan Boskamp niet naast hem zat anders had hij denk ik aan de andere kant van de studio gelegen...

Is het taaltechnisch een beetje in orde Mjuman? zo niet dan spijt me dat oprecht.....

Dat andere programma van Johan Derksen op RTL7 "Derksen On The Road" daar heb ik dan wel weer van genoten, leuk programma!

Derksen en Jans hebben beide wel een goede muzieksmaak, maar dit even terzijde......

chevy93 schreef:
(quote)
Tja, eerlijk is eerlijk, ze winnen door een glijpartij van Gerrard. Het is nou niet zo dat zijn tactiek zo goed gewerkt heeft. En ondanks het grote overwicht creëerde Liverpool weinig kansen, maar dat betekent niet dat ze er niet waren. Liverpool had best wel een keer mogen/kunnen scoren.

Het ligt er maar aan wat je voor ogen hebt. Mourinho wilde Liverpool zoveel mogelijk frustreren en de nul houden. Dat is gelukt en Chelsea stond als een huis. Wat dat betreft verdient hij alle complimenten.

Kansjes of zelfs een kans krijg je altijd wel in zo'n wedstrijd. Zeker ook op Anfield tegen een Liverpool dat per se wil winnen.

Dat mensen het liever anders hadden gezien, snap ik en hij ongetwijfeld zelf ook, maar het doet weinig af aan zijn tactiek die maar weer eens uiterst effectief bleek.

Stalin schreef:
(quote)

Zowaar een positief geluid over Mourinho...en ik maar denken dat ik de enige was.

Je zou bijna denken dat de hele wereld de beste man haat, maar ook gisteravond bij de BBC spraken ze lovende woorden.

(quote)
en
(quote)

Precies. Heb MOTD2 net pas terug kunnen kijken, maar Shearer en Lawro hadden dit keer volkomen gelijk.

sheep67 schreef:
De muzieksmaak van Ron Jans

Was wel op de hoogte dat hij muziekfanaat was maar weet nu via jou, Mjuman, en dat artikel hierboven ook zijn smaak.

Het is wel een erg oud artikel (7 jaar om precies te zijn).

Ik vond ook dat Rene vd Gijp de rol van Pelle erg overtrok in Voetbal International op TV. Ik ben ook een Pelle aanhanger en zou niet graag zien dat hij vertrok, maar toen hij was geschorst, werd er ook gewoon gewonnen en niet eens slecht gespeeld.

Die Derksen is natuurlijk twee handen op één buik met Cruyff, dus als Ajax in een periode doet wat Cruyff zegt, zul je van Derksen niets negatiefs horen zeggen over Ajax. Dat soort van relaties heeft Derksen wel meer en dat betekent dat de één (voetballer, club of trainer) er altijd goed van af komt en de ander juist niet.

Wat dat betreft heb ik meer waardering voor Jan Mulder. Je weet dat hij een Ajaxied is maar wel één die realistisch is en die ook precies durft uit te spreken waar het aan schort. En dat is nu ook net het verschil tussen wel of niet commerciële belangen moeten afwegen in de uitspraken die je doet.

René vd Gijp is natuurlijk een wat ongeleid projectiel. Zondag ging hij naar De Kuip omdat zijn zoontje naar Cambuur wilde kijken. Ja ja. Zoontjes die graag naar De Kuip willen om Cambuur te zien spelen. Er ging maar verder niemand op in.

musician schreef:
René vd Gijp is natuurlijk een wat ongeleid projectiel. Zondag ging hij naar De Kuip omdat zijn zoontje naar Cambuur wilde kijken. Ja ja. Zoontjes die graag naar De Kuip willen om Cambuur te zien spelen. Er ging maar verder niemand op in.

René is een vage gozer, maar zo bedoelde hij dat niet volgens mij. Hij zei dat hij zelf graag naar NAC - RKC had willen kijken, maar dat zijn zoontje naar De Kuip wilde (is ook een Feyenoord-supporter).

Nee dat bedoelde hij idd niet, zijn zoon is groot Feyenoord supporter en hij gaat twee keer per jaar met z'n zoon naar Feyenoord kijken in de Kuip. Met "hij wilde naar Cambuur" bedoelde hij dus Hij naar Feyenoord - Cambuur. Van der Gijp wil graag wat chargeren om zijn punt duidelijk te maken.

Overigens is Real lekker uit de startblokken geschoten!

Dan had hij ook mogen zeggen dat zijn zoon graag naar Feyenoord gaat en dat ze daarom naar de Kuip gingen. Elke relatie met Cambuur ontbreekt, behalve dan dat ze er een uitwedstrijd speelden.

Dat klopt maar dat heeft hij in het verleden wel gedaan hoor

herman schreef:
Oja, dat van de nacompetitie. Inderdaad wat overdreven, maar denk dat Gijp dat zelf ook wel weet. Als je daar al over valt. In de eerste periode zonder Pelle verloor Feyenoord overigens wel wat punten.

Tegen AZ thuis ja - 2-2. Dat was, denk ik, de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen. De eerste 60 minuten dan, waarin ze AZ he-le-maal van het veld tikten. Had 4-0 in de rust moeten staan.

Met Pellè had je hem wellicht gewonnen, dat wel.

Feyenoord heeft inderdaad geen wereldelftal, maar dat heeft niemand in de Eredivisie. Pellè is zo'n beetje de beste speler van deze competitie, dus je mist hem uiteraard. Maar voor de rest lopen er bij Feyenoord allemaal bovengemiddelde voetballers op het veld - de bank is grotendeels wel veel te matig (Verhoek, Goossens, Armenteros).

Boëtius, Janmaat, de Vrij, Kongolo, Clasie, BMI, Vilhena. Van mij mogen ze nog 5+ jaar blijven. Kongolo vind ik momenteel het grootste talent van Nederland.

vigil schreef:
Overigens is Real lekker uit de startblokken geschoten!

Had gehoopt op een spannende wedstrijd maar dit slaat alles. Wat een scenario!

Bayern is te vroeg kampioen geworden. De laatste maanden spelen ze al niet best meer, maar sinds de titel gaat het helemaal nergens meer over.

Vreselijk naïef ook om met zoveel ruimte achter de verdediging tegen Madrid te spelen.
Opstelling van Munchen snapte ik ook niet echt, waarom niet met Martinez en Gotze beginnen, en Muller in de spits. Ribery speelt al maanden slecht dus die had op de bank moeten beginnen, zelfde geldt voor Mandzukic.
Hopelijk gaat Munchen volgend seizoen met een andere trainer verder.
Maar verder alle lof voor Madrid, erg sterk team, alleen Bale speelt beter als Ronaldo niet speelt.

Lol Ronaldo deed even een Ronaldinho'tje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:21 uur

geplaatst: vandaag om 00:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.