Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2014, 16:43 uur
Misschien Guidetti toch, voor de breedte
http://a3.img.mobypicture.com/8b60751e32f03733d090681a1f93f29f_view.jpg
http://a3.img.mobypicture.com/8b60751e32f03733d090681a1f93f29f_view.jpg
0
geplaatst: 1 mei 2014, 17:03 uur
Ik las dat ook van Everse in de krant, niet echt serieus te nemen als je met Janko en Hupperts aan komt zetten. Kostic, De Jong, Dost en Ziyech kunnen ze toch niet betalen denk ik. Heeft Feyenoord niet een goede spits in de jeugd rondlopen?
0
Martial
geplaatst: 1 mei 2014, 17:21 uur
trebremmit schreef:
Ik las dat ook van Everse in de krant, niet echt serieus te nemen als je met Janko en Hupperts aan komt zetten. Kostic, De Jong, Dost en Ziyech kunnen ze toch niet betalen denk ik. Heeft Feyenoord niet een goede spits in de jeugd rondlopen?
Marlon Slabbekorn is een vrij aardig talent mag ik wel zeggen, maar nog te jong denk ik voor het grote werk.
En ja ik schreef niet voor niets of het reëel is wat betreft de versterkingen laat staan het financiële plaatje en dan moet er toch eerst flink verkocht gaan worden en dan is het maar de vraag over de haalbaarheid van deze spelers.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 19:58 uur
Martial schreef:
Je blijft maar "vol" van Guidetti maar die lijkt met de week dikker te worden, voor mij toch een teken dat hij niet echt serieus met z'n vak bezig is als sportman, jammer eigenlijk wel, want een fitte Guidetti kan bij meerdere clubs terecht natuurlijk.
Je blijft maar "vol" van Guidetti maar die lijkt met de week dikker te worden, voor mij toch een teken dat hij niet echt serieus met z'n vak bezig is als sportman, jammer eigenlijk wel, want een fitte Guidetti kan bij meerdere clubs terecht natuurlijk.
Valt erg mee:
http://premierleaguebrasil.com.br/wp-content/uploads/2013/07/63563313_guidetti.jpg
We moeten het ook niet overdrijven, natuurlijk.
En Guidetti wil zelf erg graag terug. Hij at in Engeland uit frustratie. Dat is geen aangeboren aanleg om dik te worden. Terug in de Kuip is hij in no time op zijn oude gewicht en uiteraard zonder frustraties.
Otman Bakkal wordt in het geheim ook al weer voorbereid op de hernieuwde samenwerking.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 20:19 uur
Dank u voor deze analyse Dr Musician - een veelvraat is dus eigenlijk een frusti
en laag metabolisme komt dus voort uit eigenlijk - nauwelijks - verborgen verlangens. Hoeveel kilo weegt u eigenlijk, wat is uw lengte en uw BMI?
A propos Bakkal/Guidetti: musician als prins van de paring/koppeling - dat zou pas een real life soap zijn voor RTL.
en laag metabolisme komt dus voort uit eigenlijk - nauwelijks - verborgen verlangens. Hoeveel kilo weegt u eigenlijk, wat is uw lengte en uw BMI?A propos Bakkal/Guidetti: musician als prins van de paring/koppeling - dat zou pas een real life soap zijn voor RTL.

0
geplaatst: 1 mei 2014, 20:46 uur
Mjuman schreef:
Dank u voor deze analyse Dr Musician - een veelvraat is dus eigenlijk een frusti
en laag metabolisme komt dus voort uit eigenlijk - nauwelijks - verborgen verlangens. Hoeveel kilo weegt u eigenlijk, wat is uw lengte en uw BMI?
en laag metabolisme komt dus voort uit eigenlijk - nauwelijks - verborgen verlangens. Hoeveel kilo weegt u eigenlijk, wat is uw lengte en uw BMI? Valt erg mee, dank u

Weeg wel wat minder dan de gemiddelde man van mijn leeftijd maar ik moet dan ook nog steeds twee keer per week de wei in. En één keer een uur fietsen, ter voorkoming van stramme spieren.
Een profvoetballer die wekelijks de wedstrijd moet beslissen, wordt iets beter op de kilootjes gecontroleerd dan de tientallen meer en mindere talenten die er rond de selectie van een gewaardeerd elftal (dat van Manchester City) rondhangen. Er is daar geen Bosz met verplichte straftrainingen als drie spelers boven hun gewicht zitten. Had hij gespeeld, dan was Guidetti op gewicht gebleven. In De Kuip kwam hij ook niet aan.
Ik moet zeggen, dat zijn blessure bij terugkeer bij Manchester hem toen ook geen goed heeft gedaan.
Maar bij Stoke City staat hij alweer een paar maanden op water en brood
(foto is van april 2014)http://www.mcfc.co.uk/~/media/Images/Home/News/Team%20News/2013-2014%20season/April/Guidetti%20stoke.ashx?h=281&w=500
0
geplaatst: 1 mei 2014, 22:43 uur
Grappig om te zien dat Derksen echt iedere week er naast zit met het voorspellen van de wedstrijd.
Sloeg ook nergens op om te zeggen dat Juventus dit makkelijk ging winnen.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 23:03 uur
Acht minuten blessuretijd en Benfica met negen man, maar toch door! Gave wedstrijd hoor, ondanks dat er geen doelpunten waren.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 23:20 uur
trebremmit schreef:
Grappig om te zien dat Derksen echt iedere week er naast zit met het voorspellen van de wedstrijd.
Maar hij steekt het dan ook niet onder de stoelen dat hij er niks van bakt.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 23:25 uur
Zet er dan een echte kenner neer bij zo'n voetbalwedstrijd, dit slaat toch nergens op.
Wim Kieft en Gijp zijn trouwens niet veel beter, die weten vaak ook helemaal niks van spelers, alleen van de hele grote teams dan.
Dat programma is verder wel leuk hoor op maandag en vrijdag, maar bij zo'n wedstrijd mag je toch wel iemand met verstand van zaken verwachten.
Wim Kieft en Gijp zijn trouwens niet veel beter, die weten vaak ook helemaal niks van spelers, alleen van de hele grote teams dan.
Dat programma is verder wel leuk hoor op maandag en vrijdag, maar bij zo'n wedstrijd mag je toch wel iemand met verstand van zaken verwachten.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 23:38 uur
trebremmit schreef:
Zet er dan een echte kenner neer bij zo'n voetbalwedstrijd, dit slaat toch nergens op.
Maak voor de wedstrijd zelf dan gewoon van tevoren een lijstje met namen en rugnummers, draai het geluid weg en zet er Monolake of Plastikman onder - succes verzekerd. Keek vroeger naar EC1 voetbal met Chick Corea eronder - ook heel fijn

En voor de nabeschouwing kan je voor een fijne fles met maten aan football-bullshit-bingo doen "knijpen, doordekken, standaardsituaties" - afijn dat soort termen, je snapt het vast wel.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 23:44 uur
trebremmit schreef:
Ziyech zou Feyenoord wellicht kunnen betalen. Heerenveen vraagt 5 miljoen, maar denk dat 2 a 3 miljoen wel volstaat met nog 1 jaar contract. Als Ajax en PSV zich niet gaan mengen, althans. Maar de vraag is of Feyenoord hem wel nodig heeft. Voorlopig hebben we Immers op 10, is het de favoriete positie van Vilhena en komt Sleegers er hopelijk aan. Al is hij voorlopig nog te licht - letterlijk en figuurlijk.
De Jong en Dost zullen niet veel willen inleveren qua salaris.
Ik verwacht wel dat Feyenoord wat geld heeft om aan te geven aan transfersommen na de verkoop van Janmaat, BMI, de Vrij en Pellè (verwacht). Een goede spits is prioriteit.
0
geplaatst: 1 mei 2014, 23:46 uur
musician schreef:
Valt erg mee:
(afbeelding)
En Guidetti wil zelf erg graag terug. Hij at in Engeland uit frustratie. Dat is geen aangeboren aanleg om dik te worden. Terug in de Kuip is hij in no time op zijn oude gewicht en uiteraard zonder frustraties.
Otman Bakkal wordt in het geheim ook al weer voorbereid op de hernieuwde samenwerking.
(quote)
Valt erg mee:
(afbeelding)
Guidetti was niet eens topfit toen hij bij Feyenoord speelde. Al is dat voldoende om topscoorder van Nederland te kunnen worden. Maar volgens mij is hij na het virusverhaal verder weg dan topfit dan ooit. Ik zet mijn vraagtekens er bij in ieder geval.
Bakkal mag weg. Gelukkig.
0
geplaatst: 2 mei 2014, 02:18 uur
Mjuman schreef:
Meer voordelen? Dat geldt alleen als het stadion van de club is, want dan vloeien de inkomsten rechtstreeks naar de club. Dat is bij de Amsterdam Arena zeker niet het geval en ook bij het nieuwe Feyenoordstadion zou dat niet het geval zijn.
Je moet wel weten waarover je het hebt
Meer voordelen? Dat geldt alleen als het stadion van de club is, want dan vloeien de inkomsten rechtstreeks naar de club. Dat is bij de Amsterdam Arena zeker niet het geval en ook bij het nieuwe Feyenoordstadion zou dat niet het geval zijn.
Je moet wel weten waarover je het hebt
Nog even op terugkomend: de Arena is inderdaad nog niet volledig in beheer van Ajax (slechts 13% belang nu), maar dat is men wel van plan in de nabije toekomst. Ook wordt het stadion uitgebreid tot een capaciteit van 55.000-56.000 en gaan er waarschijnlijk extra business seats komen. Ajax moet inderdaad een deel van de inkomsten afdragen aan de Amsterdam ArenA. De horeca-uitgaven p.p. zullen echter vrijwel altijd hoger blijven dan de (vernieuwde) Kuip omdat de Arena meer horeca-units kan herbergen en deze makkelijker voor de toeschouwers te bereiken zijn.
Feyenoord had in het geval van een volledig nieuw stadion ook naar een constructie kunnen toewerken waarbij de afdrachten naar de investeerders over de jaren zouden afnemen. Ik kan de verschillende plannen natuurlijk niet doorberekenen, maar ik betwijfel sterk of het verbouwen gekeken op de lange termijn de gunstigste financiële perspectieven biedt. Het neigt er sterk naar dat in deze hele soap de nieuwbouwplannen niet goed zijn doorberekend. Die waren namelijk al van de baan voordat ze goed en wel zijn onderzocht.
0
geplaatst: 2 mei 2014, 13:18 uur
vigil schreef:
Dost heeft toch wel mijn voorkeur
Dost heeft toch wel mijn voorkeur
Met Luuk de Jong zou ik ook tevreden zijn.
Nog liever dat Pellè nog een jaartje blijft. Beste speler van de Eredivisie momenteel. Ook topscoorder als je de penalty's niet meerekent.
(Finnbogsson scoorde 9 penalty's, Pellè slechts 2).
0
geplaatst: 2 mei 2014, 13:30 uur
Hij heeft er inderdaad 2 gemist (had ik er expres niet bij gezet
).Immers heeft 11 veldgoals gemaakt (geen enkel penalty genomen dit seizoen). Toch netjes voor een middenvelder. Meer goals dus dan de topscoorder van Ajax.
0
geplaatst: 2 mei 2014, 13:34 uur
Er is nog een speelronde heh, Dus Immers komt uit op 12 en Boetius ook want die gaat er morgen twee maken (1-3), dan weet je dat alvast 

0
geplaatst: 2 mei 2014, 13:53 uur
Ach wat zegt het. Ik vind het knapper dat een Higdon zoveel heeft weten te scoren bij een club die mogelijk direct degradeert.`
0
geplaatst: 2 mei 2014, 14:10 uur
herman schreef:
Ach wat zegt het.
Ach wat zegt het.
Dat Immers vrij veel rendement heeft, ondanks al zijn gemiste kansen.

0
geplaatst: 2 mei 2014, 14:16 uur
Immers is ook gewoon de beste voetballer van Nederland.
Waarom schlemiel Lex Immers in werkelijkheid een van de beste voetballers van Nederland is - decorrespondent.nl
Waarom schlemiel Lex Immers in werkelijkheid een van de beste voetballers van Nederland is - decorrespondent.nl
0
geplaatst: 2 mei 2014, 15:57 uur
Leuk dat artikel, Rico - de gemeente verwerft een aandelenpakket voor 35 meloen euro; da's vast een stuk tastbaarder dan een parkeerterrein van 42 meloen, waarvoor bovendien elk jaar een huur wordt betaald. 
Als je dat stuk goed leest, staat er ook "momenteel lijkt nieuwbouw politiek niet haalbaar, maar dat kan over 10 jaar anders zijn". Tja, raar he, in het huidige financiële klimaat.
En Gretz ik durf het wel te betwijfelen dat er - als die toen gebouwd had moeten worden - er na 2008 nog een Arena was gebouwd. De draagkracht zou er gewoon voor hebben ontbroken. Hetzelfde geldt ook voor de HMH én Ziggo-dome, gezamenlijk tenminste.

Als je dat stuk goed leest, staat er ook "momenteel lijkt nieuwbouw politiek niet haalbaar, maar dat kan over 10 jaar anders zijn". Tja, raar he, in het huidige financiële klimaat.
En Gretz ik durf het wel te betwijfelen dat er - als die toen gebouwd had moeten worden - er na 2008 nog een Arena was gebouwd. De draagkracht zou er gewoon voor hebben ontbroken. Hetzelfde geldt ook voor de HMH én Ziggo-dome, gezamenlijk tenminste.
0
Martial
geplaatst: 2 mei 2014, 16:05 uur
Mjuman schreef:
en laag metabolisme komt dus voort uit eigenlijk - nauwelijks - verborgen verlangens. Hoeveel kilo weegt u eigenlijk, wat is uw lengte en uw BMI?Je zou haast denken dat u een paar extra pondjes meesjouwt.

0
geplaatst: 2 mei 2014, 16:12 uur
Het ging over Guidetti en de analyse van zijn situatie. Lijkt me geen algemeen geldende regel - denk ook aan Ronaldo.
Wat mijzelve betreft, ik zou het niet durven zeggen, ik hoor mijn dragers nooit klagen. Maar dat komt wellicht omdat ik elke dag liters Alcachofa de Laon drink

0
geplaatst: 3 mei 2014, 01:01 uur
Ik denk zelf dat dit seizoen Pelle, Janmaat, Schaken en BMI vertrekken. Voor BMI is de vervanger al in huis. Voor Schaken zou ik Hupperts halen, de enige speler die dit seizoen positief er bovenuit steekt bij Roda en hoeft niet veel te kosten als (en dat gaat wrs wel gebeuren) Roda degradeert. Kan ie mooi voor concurreren met Manu voor een plek in het team.
Voor Janmaat zie ik graag Marnick Vermijl komen, aangezien ik verwacht dat ManU hem toch niet perse hoeft te houden. Misschien kunnen ze hem zelfs wel in de deal betrekken. Voor Pelle zou ik het echt bij god niet weten wie ze als opvolger van Pelle moeten halen. In Nederland loopt niemand die hem kan vervangen, Dost en de Jong lijken me onhaalbaar en ik ben bang dat de return van Guidetti een grote flop gaat worden, dus ik vestig mijn hoop maar erop dat de scouting met een fatsoenlijke buitenlandse spits komt. Verder zie ik graag nog een extra middenvelder komen voor de concurrentie, liefst Toornstra, maar die is wrs te duur, anders Ziyech, Klich of de Roon.
Voor Janmaat zie ik graag Marnick Vermijl komen, aangezien ik verwacht dat ManU hem toch niet perse hoeft te houden. Misschien kunnen ze hem zelfs wel in de deal betrekken. Voor Pelle zou ik het echt bij god niet weten wie ze als opvolger van Pelle moeten halen. In Nederland loopt niemand die hem kan vervangen, Dost en de Jong lijken me onhaalbaar en ik ben bang dat de return van Guidetti een grote flop gaat worden, dus ik vestig mijn hoop maar erop dat de scouting met een fatsoenlijke buitenlandse spits komt. Verder zie ik graag nog een extra middenvelder komen voor de concurrentie, liefst Toornstra, maar die is wrs te duur, anders Ziyech, Klich of de Roon.
0
geplaatst: 3 mei 2014, 01:32 uur
De nummer 16 van de Jupiler League en een periodetitel "gekregen" omdat Jong P.S.V. uitgesloten was van deelname aan de na-competitie........het zal wat zijn als die club het redt.
Maar klopt: mijn stelling/frustratie komt voort uit het feit dat F.C. Dordrecht het kampioenschap heeft laten liggen. Nu maar hopen dat ze a.s. donderdag de tweestrijd tegen F.C. V.V.V. winnend afsluiten en dan tegen de winnaar van Sparta (!) - de nummer 17 van de eredivisie
Klein prijsje hebben we al binnen gesleept Talent van het jaar
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.