Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2014, 13:25 uur
Dat is ook zo.
Contract voor 2,5 jaar en dan na vier maanden al weer wegsturen.
Met mensen als Belusconi aan de macht weet je ook nooit wat er in zo'n man z'n hoofd omgaat, wat de achterliggende gedachte is inzake dit soort beslissingen. Ja, je kunt het vermoeden.
Seedorf zou nu opeens niet goed liggen bij de spelersgroep, terwijl ik juist al die tijd heb gehoord dat hij het zo goed met ze kon vinden.
Misschien moet hij eerst maar eens de bijbehorende opleidingen en cursussen volgen.
Tja, de trainer heeft het altijd gedaan, nooit de matige spelers en al zeker niet het overmoedige bestuur. Het is dan wel grappig te constateren, dat meerdere trainers in één jaar er allemaal niet in slagen om resultaten te halen. Dan moeten er toch andere oorzaken óók zijn.
Contract voor 2,5 jaar en dan na vier maanden al weer wegsturen.
Met mensen als Belusconi aan de macht weet je ook nooit wat er in zo'n man z'n hoofd omgaat, wat de achterliggende gedachte is inzake dit soort beslissingen. Ja, je kunt het vermoeden.
Seedorf zou nu opeens niet goed liggen bij de spelersgroep, terwijl ik juist al die tijd heb gehoord dat hij het zo goed met ze kon vinden.
Misschien moet hij eerst maar eens de bijbehorende opleidingen en cursussen volgen.
Tja, de trainer heeft het altijd gedaan, nooit de matige spelers en al zeker niet het overmoedige bestuur. Het is dan wel grappig te constateren, dat meerdere trainers in één jaar er allemaal niet in slagen om resultaten te halen. Dan moeten er toch andere oorzaken óók zijn.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 14:09 uur
De ene week las ik dat hij goed lag binnen de spelersgroep. De andere week was het het omgekeerde. Daar was geen touw aan vast te knopen.
Milaan heeft natuurlijk al jaren geen top team meer. Dat is gewoon een feit.
Seedorf had dit nooit moeten doen. En al helemaal niet midden in het seizoen.
Milaan heeft natuurlijk al jaren geen top team meer. Dat is gewoon een feit.
Seedorf had dit nooit moeten doen. En al helemaal niet midden in het seizoen.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 14:28 uur
Hij heeft voor 4 maand werk een oprotpremie van 10 miljoen meegekregen - we hoeven niet te gaan janken hiero. Misschien moet 'ns een goede spindoctor in de arm nemen om te horen wat ie wel en niet moet doen voor behoud van zijn imago - hij heeft er de pegels voor 

0
geplaatst: 27 mei 2014, 16:10 uur
Wrong communication: no neutralization for the descent from the Passo dello Stelvio. Sorry for the wrong information. #giro
Uran vanavond met vlindermes op bezoek bij de organisatie...
0
Martial
geplaatst: 27 mei 2014, 17:24 uur
De voetbalgeruchtenmachine maakt ook weer overuren en als het zo door gaat wordt Feyenoord straks nog de rijkste club van ons land 
In dit "gerucht" valt er een miljoenenbod te verwachten uit Manchester op Indi en Clasie van zo'n slordige 30 miljoen pond... omgerekend zo'n 37 miljoen euro.... ik zeg DOEN!

In dit "gerucht" valt er een miljoenenbod te verwachten uit Manchester op Indi en Clasie van zo'n slordige 30 miljoen pond... omgerekend zo'n 37 miljoen euro.... ik zeg DOEN!

0
geplaatst: 27 mei 2014, 17:28 uur
Martial schreef:
Komisch - in de echte wereld zou zoiets worden beschouwd als "ongeoorloofd" o.g.v. "voorkennis" van de betrokken coach.

0
geplaatst: 27 mei 2014, 17:30 uur
Ze zijn toch niet gek in Manchester? Lijk me dat ze wel geleerd hebben van die miskoop met Fellaini.
Ik zag dat Hoesen naar Groningen komt, zou best wel eens een leuke spits voor de FC kunnen zijn.
Kan Zeefuik met pensioen.
Ik zag dat Hoesen naar Groningen komt, zou best wel eens een leuke spits voor de FC kunnen zijn.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 17:31 uur
trebremmit schreef:
Ze zijn toch niet gek in Manchester?
Ze zijn toch niet gek in Manchester?
Wie weet is daar nog geen Mediamarkt
en Zeefuik is net als geld: moet rollen!
0
geplaatst: 27 mei 2014, 17:35 uur
Martial schreef:
De voetbalgeruchtenmachine maakt ook weer overuren en als het zo door gaat wordt Feyenoord straks nog de rijkste club van ons land

Met dat interlanddoelpunt laatst van Robin van Persie denken ze daar dat Clasie altijd van die ballen geeft.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 17:50 uur
Martial schreef:

Toch wel meer dan een gerucht, zelfs de BBC heeft het geplaatst.
0
Martial
geplaatst: 27 mei 2014, 17:54 uur
Rudi S schreef:
Met dat interlanddoelpunt laatst van Robin van Persie denken ze daar dat Clasie altijd van die ballen geeft.
Als Clasie nu nog een paar van zulke passes geeft staat de teller straks op 100 miljoen

0
geplaatst: 27 mei 2014, 18:00 uur
Het is pas serieus te nemen als Genee, Derken, Van Der Gijp het brengen en die zijn er even niet.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 18:02 uur
Dat wordt strijden tegen degradatie dan komend seizoen voor Manchester.
0
geplaatst: 28 mei 2014, 07:58 uur
Van Gaal weet in ieder geval waar hij zijn geld op moet zetten, als de geruchten waar zijn 
Echt talent wordt natuurlijk ook herkend
Ik ben vooral benieuwd, waar Feyenoord dat geld dan weer in gaat steken, ze kregen ook al 8 miljoen voor De Vrij.

Echt talent wordt natuurlijk ook herkend

Ik ben vooral benieuwd, waar Feyenoord dat geld dan weer in gaat steken, ze kregen ook al 8 miljoen voor De Vrij.
0
geplaatst: 28 mei 2014, 10:05 uur
Kunnen we niet bij het opstarten van dit topic een splitsing maken, met een papegaai als wegwijzer:
"Feyenoordfans rechtsaf, alle anderen naar links" ?
Zijn we van die Feyenoord babbeldozerij tenminste af.
En Louis? Louis ziet chemie, maar zit nog niet inde WhatsApp-groep van de Oranje-spelers; Dirk Kuijt is beheerder - dus zo moeilijk kan het niet zijn
"Feyenoordfans rechtsaf, alle anderen naar links" ?
Zijn we van die Feyenoord babbeldozerij tenminste af.
En Louis? Louis ziet chemie, maar zit nog niet inde WhatsApp-groep van de Oranje-spelers; Dirk Kuijt is beheerder - dus zo moeilijk kan het niet zijn

0
geplaatst: 28 mei 2014, 11:51 uur
Kuitblessure, Dirk gaat over lijken om mee te mogen 
Maakt het de coach allemaal wat makkelijker, Van Der Vaart lijkt ook niet top de laatste maanden.

Maakt het de coach allemaal wat makkelijker, Van Der Vaart lijkt ook niet top de laatste maanden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 28 mei 2014, 12:01 uur
Een spier verrekt, zo lang duurt dat herstel toch niet? Niet dat je Vd Vaart echt mist.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 mei 2014, 12:09 uur
Lijkt me geen ramp, verre van zelfs. Maakt het Van Gaal bovendien wat makkelijker, inderdaad.
0
Martial
geplaatst: 28 mei 2014, 13:13 uur
GrafGantz schreef:
Van der Vaart mist WK door blessure | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Van der Vaart mist WK door blessure | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik voel een oproep voor Immers aankomen of niet Mjuman?

0
geplaatst: 28 mei 2014, 13:14 uur
Ik wilde het niet zeggen 
Maar hij lijkt mij het enige alternatief.

Maar hij lijkt mij het enige alternatief.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.