MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Al was van der Vaart natuurlijk een groot deel van vorig seizoen niet in goede doen, zelfs een niet fitte van der Vaart uit vorm voegt nog meer toe dan bijv. een Clasie of een Blind ( :'] ). Met dat soort spelers kun je natuurlijk niet aankomen tegen Spanje en Chili. Op Robben en van Persie (en heel héél misschien Sneijder) na zou geen enkele speler van Nederland bijv. worden opgeroepen bij Spanje mochten ze die nationaliteit hebben. Zelfs niet voor het tweede of derde van Spanje of misschien zelfs het vierde.

En de vrije trappen natuurlijk. De enige discussie die nu nog gaande is welk rugnummer hij moet dragen. Men twijfelt tussen NR 10 of Nr 14. Louis schijnt niet zo kapot te zijn van rugnummer 14 he he.

Met Immers erbij was Oranje wel verzekerd geweest van 1 prijs: die voor de lelijkste voetballer - helaas is ie gezakt voor zijn toelatingsexamen: rekenen en spellen was ruim onvoldoende; bijbelkennis viel erg mee en van de vreemde talen scoorde ie voor Haagsch het best: een 7,5

http://www.tussendelinies.nl/wp-content/uploads/2014/01/lex-immers-eredivisietop.png

Hij heeft net bijgetekend, dus dat kost wel een paar miljoen extra bij overname.
Maar verder een voorbeeldige nummer 10. De meest rendabele speler van de eredivisie, is na de competitie berekend.

musician schreef:
De meest rendabele speler van de eredivisie, is na de competitie berekend.
Bron? Of korrel zout?

Geen beste dag voor de Williams zusjes...

En Dolgopolov. Wat heeft die gedaan na die eerste twee sets.

Hij heeft idd moeite de verschillende FN uit elkaar te houden:

F1: feit
F2: fictie

musician schreef:
De meest rendabele speler van de eredivisie, is na de competitie berekend.

Immers scoort bovengemiddeld op een tweetal statistieken (passen en scoren), zegt het artikel van De Correspondent. Maar hij zal daarin niet de enige zijn, dus hem de meest rendabele speler noemen is wat te simpel gedacht. Bovendien zijn er nog tal van andere belangrijke statistieken die niet zijn meegewogen. Om je eigen woorden te herhalen:

musician schreef:
Je kunt natuurlijk statistiek maken van alles wat je goed uitkomt en dat dan als waarheid presenteren.

Je kunt beter zeggen: het beoogde resultaat bepaalt vaak de manier hoe je een statistiek presenteert. Een simpel voorbeeld - ten tijde van de bombardementen op Vietnam schreef De Telegraaf: "50% van de Amerikaanse bevolking staat achter president Johnson" en de Volkskrant schreef "50% van de Amerikaanse bevolking staat niet achter president Johnson" - de impact is totaal verschillend.

Het boek "How to Lie with Statistics" (Daniel Huff) stond jarenlang op de boekenlijst bij Psychologie

Wat een bizar scoreverloop bij Haase tegen Klizan

Stijn_Slayer schreef:
Een spier verrekt, zo lang duurt dat herstel toch niet? Niet dat je Vd Vaart echt mist.

Ik heb het idee dat vanaf dag 1 is gebleken dat Van Der Vaart te zwaar en uit vorm is en dat ze hem de gelegenheid hebben gegeven de eer aan zichzelf te houden middels een blessure.

Ja dat denk ik ook, ik zag vorige week wat beelden van de training en daar bleek dat hij het helemaal niet vol kon houden, hij was buiten adem en kon niet meer terwijl de anderen niet zoveel last hadden.

Martial
Running On Empty schreef:
(quote)

Ik heb het idee dat vanaf dag 1 is gebleken dat Van Der Vaart te zwaar en uit vorm is en dat ze hem de gelegenheid hebben gegeven de eer aan zichzelf te houden middels een blessure.

Van Der Vaart is allang niet meer geschikt voor het "echte" topvoetbal, zo traag als dikke stront en nauwelijks nog een stempel kunnen drukken bij een degradatiekandidaat in Duitsland zegt wat mij betreft meer dan genoeg.

Stijn_Slayer
Ja, dat zal het zijn.

Heb Van der Vaart eigenlijk nooit een hele goede speler gevonden. Het is veelzeggend dat er al vanaf zijn Ajax-tijd meer over zijn conditie en fysieke gesteldheid dan over zijn prestaties wordt gesproken.

MJ_DA_MAN schreef:
. Op Robben en van Persie (en heel héél misschien Sneijder) na zou geen enkele speler van Nederland bijv. worden opgeroepen bij Spanje .

Clasie wordt nu al gezien als de nieuwe Paul Scholes

Rudi S schreef:
(quote)

Clasie wordt nu al gezien als de nieuwe Paul Scholes

Misschien door een paar dwazen na 20 pints.

Scholes is een legende en zonder twijfel een van de beste middenvelders van zijn generatie; had Clasie maar 25% van zijn inzicht en passing.

Dan was Feyenoord waarsch. kampioen geworden en had Louis een probleem minder op het middenveld gehad.

trebremmit schreef:
Ja dat denk ik ook, ik zag vorige week wat beelden van de training en daar bleek dat hij het helemaal niet vol kon houden, hij was buiten adem en kon niet meer terwijl de anderen niet zoveel last hadden.

Dat zeiden verslaggevers die de trainingen hebben gevolgd ook inderdaad, maar dat kan toch nauwelijks als een verrassing komen? Afgelopen seizoen heeft VDV wat mij betreft aangetoond dat hij niet meer geschikt is voor topvoetbal.

Running On Empty schreef:
(quote)

Dat zou me niks verbazen.

Dat Van Der Vaart niet top was , dat was denk ik al veel eerder bekend,.
Hij wordt toch ook vooraf met Oranje ogen bekeken of zijn die nog alleen voor Man. United aan het scouten.

Speciaal voor musician: Guidetti terug in Rotterdam!!!

Even wat anders: Badr Hari heeft gisteren een vrij groot toernooi gewonnen (200.000 euro op de rekening) in Dubai. Blijft toch wel een talentvolle vechter.

Hari toont klasse in Dubai | Telesport | Telegraaf.nl

Dacht ik toch even dat er weer eens iets positiefs te melden was over onze Royston

-SprayIt- schreef:
Even wat anders: Badr Hari heeft gisteren een vrij groot toernooi gewonnen (200.000 euro op de rekening) in Dubai. Blijft toch wel een talentvolle vechter.

Hari toont klasse in Dubai | Telesport | Telegraaf.nl

Badr Hari en "klasse" in dezelfde zin. Dat ik dat nog mag meemaken...

GrafGantz schreef:
Speciaal voor musician: Guidetti terug in Rotterdam!!!

't blijft een geweldenaar.....

Feyenoord moet hem, nu nog als armlastige club, maar snel kopen voordat ze al die miljoenen op de bank hebben voor De Vrij, Clasie en BMI. Anders wordt hij al gauw twee keer zo duur.

Feyenoord moet nog snel zaken doen voor het WK, daarna zullen ze geld toe moeten geven om Clasie en co kwijt te raken.

Rudi S schreef:
(quote)

Dacht ik toch even dat er weer eens iets positiefs te melden was over onze Royston
Hij moet zich niet zo dik maken.

GrafGantz schreef:
(quote)

Badr Hari en "klasse" in dezelfde zin. Dat ik dat nog mag meemaken...

Telegraaf he

trebremmit schreef:
Feyenoord moet nog snel zaken doen voor het WK, daarna zullen ze geld toe moeten geven om Clasie en co kwijt te raken.

De luxe is, dat ze ook gewoon mogen blijven en Feyenoord gemakkelijk aan de titel gaan helpen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:16 uur

geplaatst: vandaag om 09:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.