MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Grote kans dat ook FC Utrecht op 3 Mei tijdens de laatste competitieronde heel dicht bij de kampioensschaal gaat komen

dix
Ernie schreef:
Komaan Belgie Die Russen zijn wel niet te onderschatten maar dit moet haalbaar zijn.

België heeft een fantastisch track-record tegen de Russen op het WK. Iemand die zich België-USSR in Mexico '86 herinnert? Da's een van de meest onwaarschijnlijke WK matches die ik ooit zag.

Running On Empty schreef:
Grote kans dat ook FC Utrecht op 3 Mei tijdens de laatste competitieronde heel dicht bij de kampioensschaal gaat komen

Klopt zo'n 55 km

Rudi S schreef:
(quote)

Klopt zo'n 55 km

Dat is de ene optie maar het kan nog dichterbij.

En dus de uitoverwinning van Feyenoord.

Nu lekker Fulham - Villa kijken.

Cured
Ok......de top komt wat los lijkt het, behalve tobber PSV; de lampjes zijn dus al over en uit voordat ze de boom in kunnen .

herman schreef:
Ik zie Feyenoord ook nog wel derde worden. Tweede niet, Vitesse en Ajax zijn op stoom en hebben een veel beter elftal.

Dat weet ik zo net nog niet, ik kan mij Vitesse - Feyenoord ook nog wel voor de geest halen (1 - 2). Ajax heeft even een wat makkelijker schema in de eredivisie. Die wedstrijden moet je ook winnen want dat moeten standaard 3 punten zijn.

Maar om te zeggen dat Ajax nu op stoom is, na twee van dat soort wedstrijden (ADO, NAC) is ook weer overdreven. Een paar weken terug tegen RKC thuis bleef het nog gewoon 0 - 0 en dacht iedereen dat het voor dit seizoen gebeurd was.

herman schreef:
(quote)

Ik zie Feyenoord ook nog wel derde worden. Tweede niet, Vitesse en Ajax zijn op stoom en hebben een veel beter elftal.

Haha, dat roep je elk jaar over Vitesse, terwijl Feyenoord telkens boven ze eindigt.

Feyenoord heeft absoluut geen minder elftal dan Vitesse. Ook niet dan Ajax (basiselftal).

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Haha, dat roep je elk jaar over Vitesse, terwijl Feyenoord telkens boven ze eindigt.

Feyenoord heeft absoluut geen minder elftal dan Vitesse. Ook niet dan Ajax (basiselftal).

Je kunt toch niet ontkennen dat Vitesse dit jaar weer een stuk beter is dan vorig jaar. Feyenoord heeft een goed team, maar geen spelers van het kaliber Piazon of Atsu of die ene Chileen die we op het WK weer gaan tegenkomen. Ajax ook niet.

Peter Bosz heeft bij de clubleiding aangegeven dat hij nog wel enkele versterkingen wil hebben.
Dus er zullen nog wel enkele one way tickets Londen- Amsterdam > Arnhem besteld worden.

Dat weet ik niet. Flughafen Weeze ligt volgens mij maar een half uur van Arnhem af en is mogelijk ook nog goedkoper.

Dan zal Chelsea wel voor Duitsland kiezen, daar letten zij immers ook op de kleintjes

Martial
Onheilspellend schreef:
En dus de uitoverwinning van Feyenoord.

Ja en die is toch wel een tikkie onverwacht of niet Rico na een behoorlijk goede 1e helft met een fraaie goal van Boëtius (de toekomstige "nieuwe" Robben) en zelfs een goal van Immers leek het al weer te mooi om waar te zijn en uiteraard scoorde Heerenveen nog net in de 1e helft en ja dan voel je de bui toch al weer vaak hangen, maar dit keer lukte het zowaar om de voorsprong vast te houden met nog 2 thuiswedstrijden voor de boeg tot de winterstop zou dat nog 6 punten op moeten leveren.

musician schreef:
Die wedstrijden moet je ook winnen want dat moeten standaard 3 punten zijn.

.
Standaard 3 punten bestaat niet in deze eredivisie.

Martial
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Standaard 3 punten bestaat niet in deze eredivisie.

Jawel hoor als je tegen PSV speelt wel

herman schreef:
(quote)

Je kunt toch niet ontkennen dat Vitesse dit jaar weer een stuk beter is dan vorig jaar. Feyenoord heeft een goed team, maar geen spelers van het kaliber Piazon of Atsu of die ene Chileen die we op het WK weer gaan tegenkomen. Ajax ook niet.

Vitesse teerde vorig jaar voornamelijk op Bony - die nu weg is. Toen riep je precies hetzelfde, over andere spelers die Feyenoord niet had - waar we nooit meer iets van vernomen hebben.

Piazon en Atsu zijn goede spelers, maar worden na een aantal leuke wedstrijden de hemel in geprezen. Pellè en Boëtius zijn van hetzelfde kaliber, net als Janmaat en Clasie.

We zullen het zien aan het eind. Vitesse is ook niet minder dan Feyenoord, dus het wordt spannend.

Sinds wanneer is Bony meervoud?

PEC Zwolle, Heerenveen en FC Groningen zakken na een sterke seizoenstart wel steeds verder weg zeg. Gelukkig is het seizoen nog lang

Martial
Wou ik net zeggen maar je was me voor

Goed voor Feyenoord dat Groningen verloor kunnen ze volgende week een gaatje slaan ....

Nog een paar weken aanmodderen en het ergerlijke PEC staat weer waar het hoort.

Paap_Floyd schreef:

Heb je soms als je op een kapot schermpje zit te pielen. (je=ik).

Paap_Floyd schreef:
Hij speelde wel voor twee, zo goed.

Dan zullen we de Bony in Wales maar voor een halve tellen voorlopig.

Onheilspellend schreef:
Nog een paar weken aanmodderen en het ergerlijke PEC staat weer waar het hoort.

Yep. Kunstgrasploegen mogen er van mij allemaal uitvliegen. Zou toch apart zijn als PEC, ADO en Heracles in 1 klap degraderen. Mooie opschoning van de eredivisie, al zie ik RKC er liever uitvliegen dan ADO.

Running On Empty schreef:
PEC Zwolle, Heerenveen en FC Groningen zakken na een sterke seizoenstart wel steeds verder weg zeg. Gelukkig is het seizoen nog lang

Roda daarentegen kan vanmiddag al proberen om over PSV heen te komen. Met een overwinning staan zij bovenaan in het rechterrijtje

Yep. Kunstgrasploegen mogen er van mij allemaal uitvliegen

Nicolage Rico schreef:
Vitesse teerde vorig jaar voornamelijk op Bony - die nu weg is. Toen riep je precies hetzelfde, over andere spelers die Feyenoord niet had - waar we nooit meer iets van vernomen hebben.

Bony was ook wel een uitzonderlijke spits voor eredivisie-begrippen.

Piazon en Atsu zijn goede spelers, maar worden na een aantal leuke wedstrijden de hemel in geprezen. Pellè en Boëtius zijn van hetzelfde kaliber, net als Janmaat en Clasie.

Denk dat je de Feyenoorders toch wel wat overschat. Piazon is een toekomstig international van het Braziliaans elftal. En een paar aardige wedstrijden? Heb je zijn statistieken wel gezien? 8 goals en 7 assists... Boëtius komt aan de helft daarvan en is even oud. Pelle, Janmaat en Clasie zijn een heel stuk ouder en zullen niet (veel) beter meer worden.

Overigens hoop ik wel dat Feyenoord boven Vitesse eindigt. Je moet er toch niet aan denken dat er een team (voorronde) CL gaat spelen waarvan de helft volgend seizoen sowieso weer weg is.

We zullen het zien aan het eind. Vitesse is ook niet minder dan Feyenoord, dus het wordt spannend. [/quote]

musician schreef:
(quote)

Maar om te zeggen dat Ajax nu op stoom is, na twee van dat soort wedstrijden (ADO, NAC) is ook weer overdreven. Een paar weken terug tegen RKC thuis bleef het nog gewoon 0 - 0 en dacht iedereen dat het voor dit seizoen gebeurd was.

Twee van dat soort wedstrijden? Inmiddels is er een zegereeks gestart op zes november tegen Celtic in de Champions League. In de tussentijd zijn NEC uit, Heracles thuis, Barcelona thuis, ADO uit en NAC thuis verslagen. Dat zijn zes overwinningen op rij met een doelsaldo van 17-1. Dat tegendoelpunt was de penalty van Xavi in de wedstrijd tegen Barcelona. We hebben inmiddels geleerd dat er goed middenveld staat met Blind, Klaassen en Serero en dat er met regelmaat goed verzorgd wordt gevoetbald. Sterk combinatie voetbal en amper kansen weggeven. Ik denk dat je inmiddels wel mag zeggen dat we op stoom zijn gekomen. En met ADO uit en twee CL wedstrijden zijn ook niet alleen maar makkelijke potjes.

Ik hoop dat ze die reeks vol kunnen houden tegen Cambuur en Roda (allebei uit) om met een goed gevoel de winterstop in te gaan. Daarna openen we op 19 januari weer tegen PSV in de Arena.

herman schreef:
(quote)

Bony was ook wel een uitzonderlijke spits voor eredivisie-begrippen.

(quote)

. Piazon is een toekomstig international van het Braziliaans elftal.
[/quote]

Piazon is zeker een talent en een leuke speler, echter de concurrentie bij Chelsea op het middenveld is gigantisch, Van Ginkel komt daar ook niet aan de beurt.
Piazon moet wel bij Chelsea aan het spelen komen om ook maar een kansje op een selectie te maken.
Daarnaast is het wel de Nederlandse competitie (de ruimte om te voetballen is groot )waar Piazon nu sterk speelt.
Luuk de Jong , Kezman (Bundesliga), Bony en bijvoorbeeld die 1 op 1 scorende Alves gingen hem voor , met nog vele andere NL sterren.
Goed zijn in de Nederlandse competitie betekend nog geen garantie voor succes in het buitenland

Ik ben er wel trots op dat Huntelaar en Suarez hun waarde hebben bewezen in grote competities. Huntelaar natuurlijk na veel mislukte avonturen, maar toch mooi topscorer geworden van de Bundesliga. En Suarez hoef ik weinig woorden aan te wijden denk ik zo. Dit seizoen ook weer fenomenaal bezig. Hopelijk gaat ie niet naar Real Madrid. Als Barca liefhebber zou ik dat jammer vinden

Rudi S schreef:
Van Ginkel komt daar ook niet aan de beurt.
lijkt me ook vrij lastig als je aan het revalideren bent.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:25 uur

geplaatst: vandaag om 14:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.