Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2014, 19:14 uur
Ik kijk naar de belg. Kan het echt niet aanhoren. Gewoon drie keer in een zin af en toe.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 19:37 uur
Wat zijn de Zwitsers slordig. Dat team heeft best een aardig potentie maar het komt er vandaag niet helemaal uit.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 19:39 uur
Dat is echt een beroeps-bn'er geworden, ik zag hem ook al bij RTL Boulevard en een 'kunst'programma voorbij komen.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 19:49 uur
Dat nasaal neuzelen komt van het overbekende FKS - Febo-kroket-syndroom: zijn schoonvader (Kees Kroket van de Febo) nam vaak een snack mee voor de lover van zijn dochter 

0
Martial
geplaatst: 15 juni 2014, 19:51 uur
Kill_illuminati schreef:
Wat zijn de Zwitsers slordig. Dat team heeft best een aardig potentie maar het komt er vandaag niet helemaal uit.
Toch nog winst voor Zwitserland, verder een wedstrijd om gauw te vergeten.....
0
geplaatst: 15 juni 2014, 20:00 uur
Leuke ontknoping uiteindelijk en wat een inspanning van Behrami.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 20:10 uur
Prachtig ook omdat Ecuador een halve minuut eerder de uitgelezen mogelijkheid had.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 20:19 uur
Sluit mij aan bij Martial. In sterren weergegeven maximaal 2,5**.
Er kwam een punt dat, gebaseerd op deze wedstrijd, ik mij afvroeg hoe het mogelijk was dat beide landen het WK hebben gehaald.
Ik weet de voorgeschiedenis maar als dit spel zo blijft hebben Zwitserland en Ecuador op het WK helemaal niets te zoeken.
Er kwam een punt dat, gebaseerd op deze wedstrijd, ik mij afvroeg hoe het mogelijk was dat beide landen het WK hebben gehaald.
Ik weet de voorgeschiedenis maar als dit spel zo blijft hebben Zwitserland en Ecuador op het WK helemaal niets te zoeken.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 20:22 uur
Ik had Zwitserland ook een niveau hoger ingeschat dan hetgeen wat ze hier brachten. Wonnen toch vlot hun kwalificatiepoule voor dit WK. Misschien is dit gewoon eenmalig.
0
Hendrik68
geplaatst: 15 juni 2014, 20:25 uur
maar als dit spel zo blijft hebben Zwitserland en Ecuador op het WK helemaal niets te zoeken.
Helemaal mee eens. Voordeel is dat we de saaiste wedstrijd in ieder geval gehad hebben. Goeiedag he. Waarom zijn deze wedstrijden niet midden in de nacht? Perfecte wedstrijd voor mensen met slaapproblemen.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 21:19 uur
Ik ben zo te zien een van de weinigen die SUI-ECU een prima wedstrijd vond. Oké, er zijn betere wedstrijden, maar wat mij betreft geldt hetzelfde als Uruguay - Costa Rica, veel strijd en passie. Het golfde echt op en neer!
Misschien zijn hier veel Ajacieden die genieten van een hele wedstrijd naar een rondootje kijken.
Misschien zijn hier veel Ajacieden die genieten van een hele wedstrijd naar een rondootje kijken.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 21:33 uur
best potige match Fra-Hon
dubbel geel ipv dubbel rood, zo blijft het in ieder geval in evenwicht...
dubbel geel ipv dubbel rood, zo blijft het in ieder geval in evenwicht...
0
geplaatst: 15 juni 2014, 22:08 uur
Wat een ongelooflijk geklungel weer. Dit toernooi mag wel heel stevig geëvalueerd worden.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 22:11 uur
chevy93 schreef:
Ik ben zo te zien een van de weinigen die SUI-ECU een prima wedstrijd vond. Oké, er zijn betere wedstrijden, maar wat mij betreft geldt hetzelfde als Uruguay - Costa Rica, veel strijd en passie. Het golfde echt op en neer!
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens. Tot nu toe lijken alle teams er 100 procent voor te gaan.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 22:12 uur
Sandokan-veld schreef:
Kan iemand de commentator van de NOS even een bitchslap geven?
Geluid uit, cd'tje aan. Helpt veel.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 22:17 uur
Joren999 schreef:
Die Arno Vermeulen is sowieso verschrikkelijk.
Die Arno Vermeulen is sowieso verschrikkelijk.
Eens, en hij ziet heel veel dingen niet zoals die handsbal in de eerste helft.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 22:24 uur
Ik mis het allemaal want ik kijk naar de BBC en daar snappen ze het wel 
Wat is dat Honduras een vreselijke ploeg.

Wat is dat Honduras een vreselijke ploeg.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 22:33 uur
Wat zijn Cabaye, Debuchy, Griezman, Matuidi en vooral Valbuena erg goed vandaag. Vooral de laatstgenoemde speelt erg sterk en maakte al een goede indruk tijdens de voorbereiding.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 23:01 uur
chevy93 schreef:
Ik heb er ook van genoten hoor! Ook al was het niveau niet hoog, de wil om te voetballen was er wel bij Zwitserland. Dat maakte het toch leuk om te kijken. En dat laatste doelpunt maakte heel veel goed. Geweldige counter!Ik ben zo te zien een van de weinigen die SUI-ECU een prima wedstrijd vond. Oké, er zijn betere wedstrijden, maar wat mij betreft geldt hetzelfde als Uruguay - Costa Rica, veel strijd en passie. Het golfde echt op en neer!
0
geplaatst: 16 juni 2014, 05:42 uur
Sandokan-veld schreef:
Nee, dan liever ESPN 1, 2 en ABC hier.
Economisch (geen woord teveel) en het voegt iets toe.
Frankrijk vond ik vandaag de uitblinkers.
Ze speelden een goede, eerlijke pot voetbal. Honduras dacht er te komen met wat asociaal gedrag, maar kwamen er uiteindelijk wel achter dat er echt gevoetbald moest worden.
Zwitserland tegen Ecuador ging ongemerkt aan me voorbij, terwijl ik toch echt geconcentreerd zat te kijken. Ook een kunst. Alpen-voetbal?
Argentinië tegen B-H heb ik grotendeels moeten missen (zag alleen een deel van de 1ste helft). Ik vermoed dat ik niet veel heb gemist.
Ik werd overigens wat onpasselijk van de oneindige godenverering die Lionel Messi hier op tv in de voorbeschouwing ten deel viel. Ik dacht even dat ik naar een kerkdienst zat te kijken...

0
Hendrik68
geplaatst: 16 juni 2014, 11:32 uur
Frankrijk - Honduras was alweer wat beter te verteren voor mij dan de pot ervoor. Voor een mooie wedstrijd heb je echter wel 2 ploegen nodig. Honduras wilde in het begin niet verliezen en op het laatst niet te dik verliezen. Dom dat juist de meest ervaren speler (Palacios) de boel zo verziekt. Frankrijk speelde tot de strafschop niet geweldig, maar was daarna los. Over geluk hadden ze niet te klagen daarvoor. Met direct al een zeer smerige overtreding van Evra die zelf bijna geblesseerd raakte en daarna de domme reactie van Pogba op het ook niet sportieve gedrag van Palacios. Pogba had er af gemoeten en dan was het misschien nog lastig geworden ook. Dus om Honduras van asociaal gedrag te betichten is niet helemaal terecht. Als een topland al 3 gele kaarten in 1 helft nodig heeft, waarvan 2 zeer donkergeel, tegen een dwerg dan ben je zelf ook niet helemaal zuiver. Hoe dan ook. Ben benieuwd hoe Frankrijk het gaat doen tegen betere tegenstanders. Voetballend zit het wel goed, maar mentaal? We zullen zien.
De nachtwedstrijd heb ik niet gezien, maar zou oersaai geweest zijn. Jammer, Argentinie blijf ik een zwak voor houden.
De rest van de week zal ik weer niet veel zien i.v.m. werk. Dus overdag maar veel herhalingen kijken. Of met een beetje geluk kan ik nog de 2e helft van de 3 uur wedstrijden kijken (als die er zijn).
De nachtwedstrijd heb ik niet gezien, maar zou oersaai geweest zijn. Jammer, Argentinie blijf ik een zwak voor houden.
De rest van de week zal ik weer niet veel zien i.v.m. werk. Dus overdag maar veel herhalingen kijken. Of met een beetje geluk kan ik nog de 2e helft van de 3 uur wedstrijden kijken (als die er zijn).
0
Martial
geplaatst: 16 juni 2014, 11:48 uur
Hendrik68 schreef:
Heb alleen de 1e helft gezien en inderdaad ivm de saaiheid (jammer genoeg) geloofde ik het wel en ja ook hier een Argentinië liefhebber pur sang, maar dit even geheel ter zijde

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.