Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2013, 13:43 uur
Martial schreef:
Ook weer tenenkrommend hoe ze die Davy Klaasen in Oranje proberen te lullen, toegeven hij doet het de laatste weken aardig, maar ja de tegenstanders waren wel ADO en NAC.
Ja, laten we de beste overwinning van de afgelopen jaren gewoon niet noemen. De wedstrijd waarin Klaassen ook een van de beste spelers was.Ook weer tenenkrommend hoe ze die Davy Klaasen in Oranje proberen te lullen, toegeven hij doet het de laatste weken aardig, maar ja de tegenstanders waren wel ADO en NAC.
Overigens vind ik niet dat hij in Oranje moet, laat dat duidelijk zijn.
0
geplaatst: 9 december 2013, 14:01 uur
Martial schreef:
En over Studio Voetbal, tsja als je al twee Ajax-figuren aan tafel heb zitten waaronder die vreselijke Jan Mulder is de kans al wel weer heel groot dat het gesprek die kant op wordt geduwd en dat is bijna elke week hetzelfde.
Ook weer tenenkrommend hoe ze die Davy Klaasen in Oranje proberen te lullen, toegeven hij doet het de laatste weken aardig, maar ja de tegenstanders waren wel ADO en NAC.
Daarom was het ook wel leuk vorige week toen Co Adriaanse de euforie op de overwinning op Barcelona wat probeerde te temperen met dat Barcelona al geplaatst was en dat ze minder gemotiveerd waren enzovoort.... en gelijk die Jack van Gelder er bovenop maarre het is toch knap wat Ajax gepresteerd had
En over Studio Voetbal, tsja als je al twee Ajax-figuren aan tafel heb zitten waaronder die vreselijke Jan Mulder is de kans al wel weer heel groot dat het gesprek die kant op wordt geduwd en dat is bijna elke week hetzelfde.
Daarom was het ook wel leuk vorige week toen Co Adriaanse de euforie op de overwinning op Barcelona wat probeerde te temperen met dat Barcelona al geplaatst was en dat ze minder gemotiveerd waren enzovoort.... en gelijk die Jack van Gelder er bovenop maarre het is toch knap wat Ajax gepresteerd had
Prachtig, drie alinea’s vol Calimeroïsme. Zo mag ik het graag zien. Klaassen heeft in ieder geval al CL-ervaring. Dat hebben jouw ‘geweldenaren’ uit rotjeknor, die worden geselecteerd door Van Gaal en het buiten Oranje alleen moeten hebben van potjes tegen ADO en NAC, niet.
0
geplaatst: 9 december 2013, 14:34 uur
Tegenwoordig haal ik steeds minder vaak het einde van Studio Voetbal: er zit totaal geen fut of sjeu meer in, maar datzelfde geldt voor het uitermate gescripte voetbalprogramma van Derksen c.s, wat een voorspelbaar geheel (met veel platitudes en open-deur-humor) - ik hoor Gijp's opmerkingen over PSV al aankomen. Al gaat het niet zozeer om PSV, maar om de manier waarop teams met veel dedain worden afgeschreven, alsof de heren zelf in hun actieve voetbalcarriere constant en briljant hebben gepresteerd,
Doe mij dan maar de BBC waar de 'voetbal-show' goed word gemodereerd door Gary Lineker en de analyses ook beter verteerbaar zijn.
Doe mij dan maar de BBC waar de 'voetbal-show' goed word gemodereerd door Gary Lineker en de analyses ook beter verteerbaar zijn.
0
geplaatst: 9 december 2013, 14:43 uur
Bij Match of The Day maken ze er ook vaak een potje van. Ook vind ik dat analisten vaak te bevoordeelt zijn. Maar dat zeg ik als Arsenal-supporter.
0
geplaatst: 9 december 2013, 14:52 uur
Is toch een wat ander format. Bij MOTD wordt direct ingespeeld op de wedstrijd waar dan net een samenvatting van is uitgezonden en verder relatief weinig geouwehoerd. De beelden die de redactie nog eens terugaalt snijden over het algemeen hout en de analyses zijn veel meer to the point dan in Nederland, al zijn met name op zondag de gasten ook nog wel eens niet helemaal objectief.
0
geplaatst: 9 december 2013, 14:55 uur
lemmylavigne schreef:
Prachtig, drie alinea’s vol Calimeroïsme. Zo mag ik het graag zien. Klaassen heeft in ieder geval al CL-ervaring. Dat hebben jouw ‘geweldenaren’ uit rotjeknor, die worden geselecteerd door Van Gaal en het buiten Oranje alleen moeten hebben van potjes tegen ADO en NAC, niet.
Dus die internationale ervaring telt niet en de CL ervaring van Ajax weer wel?
De Feyenoord spelers hebben qua spel over het algemeen weinig te duchten van al die zogenaamde CL ervaring van Ajax. Trouwens, slechts weinig clubs in de eredivisie hebben daar noemenswaardige problemen mee, zoals ook de CL ervaring van de spelers van PSV niet echt leidt tot schokkende confrontraties. Integendeel, zoals bekend.
Meestal blijft de aanwezigheid van beide clubs in de Champions League ook beperkt tot enkele wedstrijden, over het algemeen wordt er verloren, dus waar praat je over. Terwijl de moyenne van het Nederlands Elftal in de voorrondes van het WK trouwens alleraardigst is.
Nee, ik denk niet dat je het daar op kunt gooien.
0
geplaatst: 9 december 2013, 15:02 uur
Ze hadden het ook over Boëtius (die al eens bij de selectie zat). In dit Oranje is het nu eenmaal niet zo heel erg lastig om voor bepaalde plaatsen een uitnodiging te krijgen voor Oranje. Niet voor de plek van Klaassen, vind ik.
Boëtius maakt een vrij goede kans om mee te gaan naar Brazilië (er vanuit gaande dat alle posities dubbel bezet zijn), als hij deze vorm vasthoudt. Hij mag het uitvechten met o.a. Narsingh, Lens, Depay en wie weet Ola John en Elia. Alleen Robben is voorlopig een zekerheidje. Voordeel is dat Boëtius meer een linksbuiten is - dan kan Robben lekker op rechts blijven staan.
Kuijt en Schaken horen er sowieso niet (meer) bij.
Boëtius maakt een vrij goede kans om mee te gaan naar Brazilië (er vanuit gaande dat alle posities dubbel bezet zijn), als hij deze vorm vasthoudt. Hij mag het uitvechten met o.a. Narsingh, Lens, Depay en wie weet Ola John en Elia. Alleen Robben is voorlopig een zekerheidje. Voordeel is dat Boëtius meer een linksbuiten is - dan kan Robben lekker op rechts blijven staan.
Kuijt en Schaken horen er sowieso niet (meer) bij.
0
geplaatst: 9 december 2013, 15:20 uur
Martial schreef:
Standaard gewoonte in het programma om Ajax of ex-Ajax spelers in Oranje te lullen. Van Gelder start ook elke keer als hij de kans krijgt de Stekelenburg-lobby, echt oervervelend. Prima keeper maar laat hij zich eerst maar weer eens waarmaken zoals Vorm en Krul dat momenteel doen in een van de allerzwaarste Europese competities.
Het is al jaren een Ajax show en dan onder het motto 'Wij van WC Eend adviseren WC Eend'.

0
geplaatst: 9 december 2013, 15:23 uur
Mjuman schreef:
Niet te evenaren dat Match Of The Day. Ik weet niet of de BBC de WK rechten heeft voor de UK maar dan zal ik komende zomer zeer regelmatig naar de BBC zappen.
0
geplaatst: 9 december 2013, 15:34 uur
Running On Empty schreef:
Niet te evenaren dat Match Of The Day. Ik weet niet of de BBC de WK rechten heeft voor de UK maar dan zal ik komende zomer zeer regelmatig naar de BBC zappen.
(quote)
Ze hebben sowieso rechten, maar ITV ook. Weet niet precies welke zender welke duels zal uitzenden.
0
geplaatst: 9 december 2013, 15:50 uur
musician schreef:
De Feyenoord spelers hebben qua spel over het algemeen weinig te duchten van al die zogenaamde CL ervaring van Ajax. Trouwens, slechts weinig clubs in de eredivisie hebben daar noemenswaardige problemen mee, zoals ook de CL ervaring van de spelers van PSV niet echt leidt tot schokkende confrontraties. Integendeel, zoals bekend.
Meestal blijft de aanwezigheid van beide clubs in de Champions League ook beperkt tot enkele wedstrijden, over het algemeen wordt er verloren, dus waar praat je over. Terwijl de moyenne van het Nederlands Elftal in de voorrondes van het WK trouwens alleraardigst is.
Ik 'gooi' het nergens op, grote vriend, maar reageer enkel op de zure anti-Ajax statements van je Kuip-kompaan. Dat jij hier de kampioen 'gekleurd lezen' bent, weet je wederom perfect te onderstrepen. Chapeau.
0
geplaatst: 9 december 2013, 16:22 uur
Micha moet weer eens een kinderachtige discussie onderbreken hoor 
Maar wel een briljant fimpje

Maar wel een briljant fimpje

0
geplaatst: 9 december 2013, 17:02 uur
Wel heel kék die zuurstokshirtjes - een roze shirt zou nog wel lukken, maar zaalvoetbal ultimately NMD 

0
geplaatst: 9 december 2013, 18:43 uur
Jeetje, dat filmpje is wel heel erg 2 maanden geleden.
dumpert.nl - Het vrije trap-truukje in de zaal
Lijkt overigens op:
dumpert.nl - Ingewikkelde vrije trap
dumpert.nl - Het vrije trap-truukje in de zaal
Lijkt overigens op:
dumpert.nl - Ingewikkelde vrije trap
0
geplaatst: 9 december 2013, 20:24 uur
Jeetje, dan had je hem hier 2 maanden geleden moeten posten. Die tweede heb ik destijds al in de voorloper van dit topic gepost trouwens.
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 9 december 2013, 21:07 uur
Ajax - Barca was een duidelijk geval van matchfixing. Maar goed, van Milan winnen ze toch niet dus het maakt ook niet uit. 

0
geplaatst: 10 december 2013, 01:13 uur
Ajax - Barca was een duidelijk geval van matchfixing.
Nee.
Maar goed, van Milan winnen ze toch niet dus het maakt ook niet uit.
Dat is natuurlijk volstrekt juist.
0
geplaatst: 10 december 2013, 13:14 uur
In het geval van Bossen heb ik het altijd gezien als onkunde.
0
geplaatst: 10 december 2013, 13:18 uur
Prachtige kwaliteit, niets van te zeggen.
Ik kan mij het van die scheidsrechters levendig voorstellen.
http://static.plutosport.com/media/8871032225822/product/051010_100.jpg
Ik kan mij het van die scheidsrechters levendig voorstellen.
http://static.plutosport.com/media/8871032225822/product/051010_100.jpg
0
geplaatst: 10 december 2013, 13:41 uur
Weer zo'n held die na zijn carriere met zulke opmerkingen komt en dan ook de namen niet wilt noemen.
0
Martial
geplaatst: 10 december 2013, 13:48 uur
Ja zeer zwak van Bossen, wel opvallend dat hij daar nu mee komt aanzetten nu AZ weer onder Feyenoord staat, toeval?

Nu snap ik ook gelijk als Bossen Feyenoord floot in de Kuip dat het altijd zo'n drama was

Nu snap ik ook gelijk als Bossen Feyenoord floot in de Kuip dat het altijd zo'n drama was

0
geplaatst: 10 december 2013, 13:49 uur
Ja hoor, echt wel

Overigens heb ik Bossen 2 keer een geweldige FC Utrecht-Ajax zien fluiten waaronder de befaamde 6-4.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.