MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Nee, Gazet van Antwerpen is geen satirische krant. De Belgische variant van de Speld heet 'De Rechtzetting'.

panjoe (moderator)
"Wij schrijven wat u leest."

Dit moet toch een grap zijn?

Als Nederland nu ook nog even over Australië en Chili heen dendert ziet het hele land er ongeveer zo uit:

http://static3.trouw.nl/static/photo/2012/6/0/2/20120607100942/media_xl_1230902.jpg

herman schreef:
Dit moet toch een grap zijn?

Als Nederland nu ook nog even over Australië en Chili heen dendert ziet het hele land er ongeveer zo uit:

(afbeelding)

Allemaal leuk en aardig, maar dat valt toch wel in het niet in vergelijking met de pruik van Nico Van Laer uit de Achterstraat in Sint-Antonius-Zoersel.

Hoezo? Lijkt me geweldig!

GrafGantz schreef:
(quote)

Allemaal leuk en aardig, maar dat valt toch wel in het niet in vergelijking met de pruik van Nico Van Laer uit de Achterstraat in Sint-Antonius-Zoersel.

Dan nog eens te bedenken dat Nico's ongehuwde zus Inne met een sjaal is getooid!

Hendrik68 schreef:
Dat denk ik niet. Het was niet zo dat Belgie er niet door kwam. Ze voetbalden het eerste uur gewoon niet. Algerije hoefde bij vlagen niet eens in grijpen, omdat Belgie alleen maar heel traag de bal achterin rondspeelde.

Dat is geen mooi voetbal om te zien maar het is ook voetbal natuurlijk. Tactisch gezien waren ze in mijn ogen niet heel slecht bezig. Het was namelijk geen wedstrijd die ze absoluut moesten winnen, ze mochten vooral niet verliezen. En tegen een ploeg die alles inzet op verdedigen en counteren bouw je je aanvallen dan maar beter uiterst voorzichtig op. Dat ging goed tot Vertonghen die fout maakte. Ze hadden wel de pauze en de wissels nodig om hun spel om te schakelen. Maar om het met Kim Clijsters te zeggen: Great recovery after first half! That's what great Teams do.

Intussen hebben alle ploegen in groep H eenmaal gespeeld en staat België aan de leiding.

Die niet-voetbal nieuwsberichten zijn misschien nog wel leuker

buizen
JSPR_G schreef:
De Oranjegekte verbleekt toch bij de toestanden die dit jaar in België te zien zijn: Gezinnetje hangt vlag buiten voor Rode Duivels - Gva.be

Dat gaat inderdaad vrij ver daar in Sint-Antonius-Zoersel zeg! Sowieso zijn die Belgen momenteel nogal euforisch, op het manische af zelfs. Ook hun brutaliteit kent geen grenzen, ze blijven maar brullen en joelen over "Rode Duivels" terwijl men toch te gast is in een diep-katholiek land!
Ik voorspel daarom niet veel goeds voor de Belgische resultaten in het komende toernooi.

Haha dat GvA artikel!

Het kan nog veel erger hoor. Dit artikeltje bewijst dat toch wel: klik

"Als de Duivels vijf keer hadden gescoord, dan zouden we hem vijf extra namen gegeven hebben."

Mjuman schreef:
"Beer prospecteren en verkopen".

Je hebt gelijk Klingon eeeh Mjuman. Schijnbaar had ik mijn leesbril niet op.

buizen
Meer en meer vat de gedachte bij me post dat wij wereldkampioen gaan worden. Alles wijst er op.
Louis heeft er een fantastisch team van gemaakt zonder ego's maar iedereen in dienst van het resultaat en met een enorme All for One - One for All-mentaliteit. Wij hebben wereldtoppers in de gelederen (Sneijder, Van Persie en last but not least Arjen Robben) en zo'n beetje de beste coach van het heelal. Met de conditie van de jongens zit het helemaal goed, in het geval van bijvoorbeeld tweemaal verlenging of "golden goal" rent Arjen fluitend langs een vijandige verdediger die helemaal stuk zit, in die verzengende hitte. Driftkikkers die ons een rode kaart bezorgen hebben we er niet tussen zitten, Louis heeft een team van fatsoenlijke welopgevoede voetballers.
Landjes als Duitsland en misschien een linkmiegel als Mexico zullen in de gaten moeten worden gehouden en zijn geduchte tegenstanders. Verder eigenlijk niet.
Omdat ik ze gekregen heb vandaag rijd ik dus momenteel met twee van die oranje leeuwenhoesjes om mijn buitenspiegels. Erg he.

Sir Spamalot (crew)
"Welke Rode Duivels-gekte: klik?"

In Chili gaat dat feesten zo:

buizen
In Nederland is het nu stil op straat.
Als je die gezichten van onze jongens zo ziet, dan zie ik Heilig Vuur.

Australie? "The land Down Under", de naam zegt het al.

Edwynn schreef:
(quote)

Staan er nog steeds hoor. Kijk maar: Blijft er volgens mij een week ofzo op staan.

1e helft

2e helft

Daar hebben wij hier de SetTopBox voor van Verizon. Kan je elk programma naar keus opnemen en later terug kijken in hd.

Slordig totdusver. Kom op mannen!

buizen
Die kangoeroes hebben een meer dan uitstekende conditie, in die hitte, oppassen geblazen. Maar tactisch en wat betreft individuele kwaliteiten walsen wij deze wedstrijd over Australie heen.
Ben benieuwd of onze keeper nog wat te doen krijgt, en zo ja hoe hij het dan doet.

Dit doet me zowaar aan twee jaar geleden denken...

Martins Indi heeft toch echt een opvallende blik in slowmotion.

buizen
Er begint hier een idioot van een buurman het gras (motorisch) te maaien!!
De tuindeur kan dus weer dicht. En in de 'rust' weet ik wat er te doen staat.

Yes!! Robben, in topvorm!!

En terug op aarde.

Godsamme!!!!!!!!

Edit: dit is een nagelbijter!

Dit is gewoon het matige eredivisieniveau van deze knapen. Hopen op een bevlieging weer. Voor de rest is het niet veel soeps.

buizen
Robben etaleert een enorm tactisch inzicht, hij is altijd op de juiste plaats om gevaarlijk af te spelen of aan te nemen. Dit komt wel goed.

Ik wijt het aan arrogantie.
'We hakken die kangoeroes in de pan'.
Dat heeft ze veel vaker parten gespeeld.
Nu mogen ze nog van geluk spreken als ze dit gaan winnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:41 uur

geplaatst: vandaag om 14:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.