Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2014, 18:40 uur
kaztor schreef:
Nu mogen ze nog van geluk spreken als ze dit gaan winnen.
Nu mogen ze nog van geluk spreken als ze dit gaan winnen.
Ik zie geen arrogantie hoor. Vrijdag stonden we rond deze tijd nog met 1-0 achter. Wordt gewoon weer 1-6 ofzo.

0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 18:48 uur
Onze jongens lijden helemaal niet aan arrogantie, ze hebben steeds benadrukt Australie niet te onderschatten. En terecht want het toont zich een geduchte tegenstander.
De Vrij mag zich in de rust 4x 25x opdrukken en dan naar de bank.
Voor de rest geen klachten over onze jongens.
In de rust spreekt Louis ze toe.
De Vrij mag zich in de rust 4x 25x opdrukken en dan naar de bank.
Voor de rest geen klachten over onze jongens.
In de rust spreekt Louis ze toe.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 18:55 uur
Me dunkt dat Nederland vandaag voelt wat België tegen Algerije meemaakte.
Ik ben de match niet aan het volgen, enkel het scoreverloop, maar ik bedoel...
... dat "de kleintjes" de stekels opzetten en vanuit de organisatie de tegenstander verlammen.
Hopelijk mag België ook nog aantreden tegen een kanjer als Spanje,
een land dat zelf het spel wil maken en dus "open" voor de aanval durft kiezen.
Ik ben de match niet aan het volgen, enkel het scoreverloop, maar ik bedoel...
... dat "de kleintjes" de stekels opzetten en vanuit de organisatie de tegenstander verlammen.
Hopelijk mag België ook nog aantreden tegen een kanjer als Spanje,
een land dat zelf het spel wil maken en dus "open" voor de aanval durft kiezen.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 18:55 uur
kaztor schreef:
Daar hebben wij hier de SetTopBox voor van Verizon. Kan je elk programma naar keus opnemen en later terug kijken in hd.
(quote)
Daar hebben wij hier de SetTopBox voor van Verizon. Kan je elk programma naar keus opnemen en later terug kijken in hd.
Hier moeten we nog steeds belastingen afdragen aan overschatte npo-presentatoren. Dat gaat ten koste van innovatie.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 18:59 uur
Hopelijk is na de pauze de lunch - cherne con salsa oxazepam - uitgewerkt en is Oranje echt wakker 

0
geplaatst: 18 juni 2014, 19:03 uur
Ik vind het gewoon zo opvallend dat er ineens zo slordig werd gespeeld. Dan vraag je je twee dingen af: is het de conditie of de gedachte dat ze het potje wel zullen winnen? En die gelijkmaker had in mijn optiek te maken met pure onoplettendheid. Eventjes naast de schoenen lopen, u weet wat ik bedoel.
Dat heeft zich vaker gewreekt en ik hoop dat ze nu in ieder geval weten dat er weer gevochten moet worden.
Dat heeft zich vaker gewreekt en ik hoop dat ze nu in ieder geval weten dat er weer gevochten moet worden.
0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 19:07 uur
Edwynn schreef:
Het zijn gewoon onervaren, matige voetballers.
Het zijn gewoon onervaren, matige voetballers.
Ja, maar toch is het nog wel oppassen geblazen voor die Australiers

Die tegengoal had ik wel verwacht, maar nu graag de bal in het netje door onze jongens!
0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 19:11 uur
Dit soort dingen heb je altijd. Penaltys. Rode kaarten.
Wat gaat onze keeper doen?!!
tja.
Wat gaat onze keeper doen?!!
tja.

0
geplaatst: 18 juni 2014, 19:17 uur
Waarom kunnen die gasten steeds vrij doorlopen aan de zijkanten? Dat deden ze tegen Chili ook. Kijkt Van Gaal die wedstrijden niet ofzo?
0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 19:22 uur
Edwynn schreef:
Waarom kunnen die gasten steeds vrij doorlopen aan de zijkanten? Dat deden ze tegen Chili ook. Kijkt Van Gaal die wedstrijden niet ofzo?
Denk o.a. dat het komt omdat Australie een betere conditie heeft. Duitsland is ook zo'n robotmachine wat dat betreft. Nederland is niet de fitste ploeg van het toernooi, maar gelukkig is het met die Zuid-Amerikaanse landen of Spanje en Italie helemaal bagger gesteld.
Wij moeten deze wedstrijd natuurlijk wel winnen!
0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 19:25 uur
Heel goed gekeept Nederland, dat biedt vertrouwen!
Goal!!
Wij komen op dreef.
Goal!!
Wij komen op dreef.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 19:28 uur
Met het vizier van de aanvallers is gelukkig niks mis. Dat scheelt. Veel.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 19:48 uur
Moet je zien hoe uitzinnig de Aussiefans zijn! Die zijn al blij dat hun team Oranje twee tegendoelpunten heeft bezorgt.
0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 19:52 uur
Om eerlijk te zijn had ik er best nog een hard hoofd in want Australie is een taaie maar wat hebben onze jongens dit weer keurig afgewerkt! Wij gaan gewoon door. Op naar de finale.
Niet onbelangrijk is dat 'we' veel hebben geleerd van deze wedstrijd. Wij groeien in het toernooi.
Niet onbelangrijk is dat 'we' veel hebben geleerd van deze wedstrijd. Wij groeien in het toernooi.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 juni 2014, 19:54 uur
Ik heb in ieder geval genoten van Nigel de Jong vanavond. 

0
geplaatst: 18 juni 2014, 19:56 uur
Kantje boord.
Er is geen glazen bol, maar het had toch verstandiger geweest gelijk in 4-3-3 te beginnen. Wel erg leuk voor Depay.
Die scheidsrechter floot alles in het voordeel voor Australië, daar kan het voor hen niet aan hebben gelegen.
Nu maar eens kijken wie Van Persie (2e gele kaart) tegen Chili gaat vervangen
Er is geen glazen bol, maar het had toch verstandiger geweest gelijk in 4-3-3 te beginnen. Wel erg leuk voor Depay.
Die scheidsrechter floot alles in het voordeel voor Australië, daar kan het voor hen niet aan hebben gelegen.
Nu maar eens kijken wie Van Persie (2e gele kaart) tegen Chili gaat vervangen

0
geplaatst: 18 juni 2014, 19:58 uur
Martial schreef:
En ik van alle Feyenoorders en Sneijder
En ik van alle Feyenoorders en Sneijder
Ik geloof toch dat ze bij nader inzien graag allemaal in De Kuip willen blijven...

0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:00 uur
Ze zeggen hier 'The Netherlands get the points, Australia the greater glory' en ik moet ze er helaas gelijk in geven. Ik vond Nederland de gehele wedstrijd slordig spelen. Ze hebben het met de hak over de sloot gewonnen. Ik ben blij dat ze hebben gewonnen, maar er is beslist werk aan de winkel.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:03 uur
Wat zaad wedstrijd van Nederlandse kant. De Aussies hadden op zijn minst 1 punt verdiend.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:04 uur
Kan niet beter dit: beide benen weer op de grond én drie punten. Zelf opbouwen kunnen we blijkbaar nauwelijks in dit 5-3-2-systeem, weten we dat ook weer.
0
Cured
geplaatst: 18 juni 2014, 20:05 uur
Nederland exit in 2e ronde als het zo blijft knoeien....logisch, zou de Verlosser zeggen .
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 juni 2014, 20:07 uur
Wat een conclusies worden er gelijk weer getrokken zeg... Tijdens de wedstrijd ook al.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.