Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:10 uur
kaztor schreef:
Ze zeggen hier 'The Netherlands get the points, Australia the greater glory' en ik moet ze er helaas gelijk in geven. Ik vond Nederland de gehele wedstrijd slordig spelen. Ze hebben het met de hak over de sloot gewonnen. Ik ben blij dat ze hebben gewonnen, maar er is beslist werk aan de winkel.
Ze zeggen hier 'The Netherlands get the points, Australia the greater glory' en ik moet ze er helaas gelijk in geven. Ik vond Nederland de gehele wedstrijd slordig spelen. Ze hebben het met de hak over de sloot gewonnen. Ik ben blij dat ze hebben gewonnen, maar er is beslist werk aan de winkel.
Yanks hebben sowieso geen ruck verstand van voetbal - dus in US feedback uit de US heb ik iig geen interesse. Je had mijn achting - en 'n biertje in Schellingwoude verdiend - als je achteraf naar buiten was gegaan aldaar - en zwaaiend met een Oranjevlaggetje had gezongen: "Olé, olé, olé .... Oranje boven, Oranje boven" nu vind ik je maar een zörpiet

Trouwens 2 biertjes als je dat in een juichpak had gedaan, met een selfietweet

panjoe schreef:
Wat een conclusies worden er gelijk weer getrokken zeg... Tijdens de wedstrijd ook al.
Wat een conclusies worden er gelijk weer getrokken zeg... Tijdens de wedstrijd ook al.
Trek je er nix van aan - bij sommige mensen blijft de behandeling voortduren - in het juiste licht zie je die band om hun voorhoofd (ipv om hun enkel)

0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 20:11 uur
Cured schreef:
Nederland exit in 2e ronde als het zo blijft knoeien....logisch, zou de Verlosser zeggen .
Nederland exit in 2e ronde als het zo blijft knoeien....logisch, zou de Verlosser zeggen .
Nee hoor, tegen Duitsland (halve finale) wordt het zweten en moeten we zeer alert zijn en kan het mis gaan maar Mexico (1/16 finale), Italie (1/8 finale) en Argentinie (finale) zijn prima te doen. Duitsland of Nederland wordt wereldkampioen.
En ik zal het Verlossende Woord maar vast spreken: Nederland wordt Wereldkampioen.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:14 uur
iggy schreef:
Wat zaad wedstrijd van Nederlandse kant. De Aussies hadden op zijn minst 1 punt verdiend.
Wat zaad wedstrijd van Nederlandse kant. De Aussies hadden op zijn minst 1 punt verdiend.
Wazzaad wedstrijd? Ja dat was een wedstrijd! En Oranje won, verdiend!
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:17 uur
Hmm... het was niet zo onverdiend als de winst op Brazilië in 2010, maar Australië had meer kansen op zich.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:23 uur
En een blunder van de keeper bij de 3-2, eerste goal van Robben was volgens mij ook te pakken.
0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 20:28 uur
Hoe krijgt zo'n NOS-journalist het voor elkaar om binnen drie zinnen al in een 'strijd' met Van Gaal te zitten. Knap van Louis dat ie nog het fatsoen en de tijd opbrengt om zo'n NOS te woord te staan.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:29 uur
Ja, we hebben gewonnen door hun kwalitatieve onvermogen. Eerste de blunder van de verdediger waar de 1-0 uit voortkwam, dan die gast die op vijf meter van de goal Cillessen wist te vinden en tot slot hielp de keeper ons inderdaad een handje.
Individueel zijn ze ook niet goed, maar tactisch waren ze in het voordeel omdat Nederland niet aan opbouwen toekwam en zo de grote drie niet wist te bereiken.
Individueel zijn ze ook niet goed, maar tactisch waren ze in het voordeel omdat Nederland niet aan opbouwen toekwam en zo de grote drie niet wist te bereiken.
0
Ja ja Klingon daar heb je me weer. Ik bedoelde natuurlijk wat een zaad wedstrijd. Get it?
0
Niet erg onder de indruk van Nederland. Maar die tweede goal van Australië was ook niet bijzonder. Toch wel verdiende winst voor Oranje dus.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:37 uur
iggy schreef:
Ja ja Klingon daar heb je me weer. Ik bedoelde natuurlijk wat een zaad wedstrijd. Get it?
(quote)
Zaadwedstrijd - spatsie weg - en hier hoort ie wel

Neem slaap, muts!
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:39 uur
Ik vind trouwens dat die Leckie een gele kaart moest krijgen voor een schwalbe en zo heb ik wel meer onbestrafte duiken gezien dit wk: gisteren nog, ik weet even niet meer wie. Weg met die afbraak van de sport!
0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:51 uur
Maakte wel een paar domme overtredingen, maar goed hij speelde beter dan de vorige wedstrijd.
Dat gaan liggen van Leckie in het strafschopgebied was wel geel waard voor een schwalbe.
En eigenlijk, na 15 x de beelden, had die Cahill wel rood mogen krijgen voor zijn overtreding op Martins Indi. Wat een idioot.
Ik mag lijden, dat Spanje trouwens nu verliest
Dat gaan liggen van Leckie in het strafschopgebied was wel geel waard voor een schwalbe.
En eigenlijk, na 15 x de beelden, had die Cahill wel rood mogen krijgen voor zijn overtreding op Martins Indi. Wat een idioot.
Ik mag lijden, dat Spanje trouwens nu verliest

0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:00 uur
Mjuman schreef:
Yanks hebben sowieso geen ruck verstand van voetbal - dus in US feedback uit de US heb ik iig geen interesse.
(quote)
Yanks hebben sowieso geen ruck verstand van voetbal - dus in US feedback uit de US heb ik iig geen interesse.
De verslaggeving is hier duizend maal beter dan in Nederland. Hier zijn wel degelijk kenners aan het woord, het maakt de wedstrijden een stuk interessanter, dus vind ik dit kort door de bocht.
Bovenal klopt die opmerking als een bus: zo feilloos waren ze nu gewoon niet!
Ik ben absoluut vóór het team, maar draag nog geen roze bril puur op basis van de uitslag.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:16 uur
De Spanjaarden worden beter nu. Ook weer een boeiend schouwspel. Niet perfect maar uiterst onderhoudend.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:21 uur
Ja, na hun wiegeliedjes hebben ze nu ineens de peper in de kont.
Chili scoort, ongelofelijk!
Chili scoort, ongelofelijk!
0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:22 uur
Prachtig uitgespeeld. Net op het moment dat ze achter de feiten aan gingen lopen.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:45 uur
Hahaha Spanje gaat naar alle waarschijnlijkheid naar huis!
En wat mij betreft mogen ze ook een hele grote rode kaart mee krijgen!
En wat mij betreft mogen ze ook een hele grote rode kaart mee krijgen!
0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:46 uur
Zo bijzonder was die prestatie van NL dus niet. Chili veegt voorlopig de mat aan met Spanje.
[/ beetje gechargeerd modus uit].
[/ beetje gechargeerd modus uit].
0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:48 uur
Denk dat het bezegeld is voor Spanje: einde van 6 jaar heerschappij
Casillias toch weeral in de fout als je het mij vraagt
Ben wel eens benieuwd hoe Oranje gaat omgaan met die enorme druk van Chili, zullen achteraan toch beter moeten uitvoetballen dan vandaag voor groepswinst.
Casillias toch weeral in de fout als je het mij vraagt
Ben wel eens benieuwd hoe Oranje gaat omgaan met die enorme druk van Chili, zullen achteraan toch beter moeten uitvoetballen dan vandaag voor groepswinst.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:55 uur
Chungking schreef:
Denk dat het bezegeld is voor Spanje: einde van 6 jaar heerschappij.
Denk dat het bezegeld is voor Spanje: einde van 6 jaar heerschappij.
Dat is mild gesteld.
Dat moet toch een behoorlijke deceptie zijn, niet door kunnen gaan naar de achtste finales na al die zeges!
0
geplaatst: 18 juni 2014, 21:58 uur
Chungking schreef:
We weten nu natuurlijk niet hoe het gaat eindigen maar als het zo blijft heeft NL wel een beter doelsaldo en wordt het ook bij een gelijkspel groepswinnaar.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 22:06 uur
Hoe wordt de volgorde precies bepaald op een WK als alle statistiekjes gelijk zijn? (gelijk aantal punten, gelijk doelsaldo, gelijk aantal gemaakt en tegen, gelijkspel in onderling duel)
0
geplaatst: 18 juni 2014, 22:09 uur
JSPR_G schreef:
Hoe wordt de volgorde precies bepaald op een WK als alle statistiekjes gelijk zijn? (gelijk aantal punten, gelijk doelsaldo, gelijk aantal gemaakt en tegen, gelijkspel in onderling duel)
Volgens mij gewoon loting
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.