MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
buizen
buizen schreef:
Wat wil een wk-liefhebber nog meer.
Dat Nederland wereldkampioen wordt [/quote]

--------------------------------------------------------------
Yep!! Door de vanzelfsprekendheid helemaal vergeten te benoemen..

buizen
Groep D blijft toch een bijzondere poule.
Hoewel ik verwacht dat Italie wint vanavond zou door allerlei omstandigheden (penalty) een gelijkspel ook kunnen en dan is er nog weer van alles mogelijk.

Weet ook niet hoe lang een Suarez het volhoudt in het toernooi, met zijn kwetsbare herstel.
Costa Rica heeft in elk geval mazzel gehad tegen een Urugay zonder Suarez te hebben gespeeld.
Arme trotse Britten.

buizen
Zolang dat Italie nog in het WK zit wordt er hier thuis in elk geval geen pizza gegeten.
En dat 'restaurant' hier om de hoek (hele goede pizza's) heeft nu net acties. Ze doen het erom!

Ik hoop toch zo dat de Costaricanen voor een stunt kunnen zorgen. Uruguay en Costa Rica door, dat zou niet verkeerd zijn voor het WK.

Nou, die penalty werd eventjes weggewuifd...

Gerechtigheid. Heeft er iemand ingezet op Costa Rica poulewinnaar?

Ik ben niet voor Costa Rica, maar dit doelpunt was dikverdiend!

Hendrik68
Je ziet de scheidsrechter denken: Kut, waarom net nu doellijntechnologie? Dat was niet de bedoeling, ik geef niet voor niks geen penalty. Hij gaat Italie helpen in de 2e helft, let maar op.

Die scheidsrechter keek inderdaad niet blij na dat doelpunt.

buizen
NOS-commentator: "Er vliegen nu heel wat halve literpullen bier door Engelse kroegen", "van woede waarschijnlijk".

Ik erger me trouwens dood aan dat wel gerechtvaardigde en zelfs geboden penaltys NIET worden gegeven en totaal onterechte penaltys toch WEL worden gegeven. Dat beinvloedt WK-resultaten op een verwerpelijke wijze. Waarom geen videobeelden en jury bij vermeende penaltysituaties?
Liever een wedstrijd met wat oponthoud maar rechtvaardige beslissingen.

Kill_illuminati schreef:
Die scheidsrechter keek inderdaad niet blij na dat doelpunt.

Ja, die ziet z'n fooi waarschijnlijk in rook opgaan.

Paap_Floyd schreef:
Ik denk dat Costa Rica al heeft gepiekt en volstrekt kansloos is tegen Italië. Balotelli met een hattrick en een gele kaart.

Ok never mind...

buizen
Toch zie ik die Italianen gewoon met 3-1 of 4-2 Costa Rica oprollen. Ervaring, hardheid, mentaliteit.
Maar wat zou het mooi zijn als Costa Rica voor een stunt zorgt!

Paap_Floyd schreef:
Ik vraag me af of ik überhaupt op één goal ingezet heb.

buizen
Messi zal wel weer een glas water, of erger nog een kop koffie met dubbel suiker, over een mengtafel hebben omgestoten. Met die zwiepende staart, opgehitst door Hugo Borst.
Hier was ik al bang voor, technische storingen op cruciale momenten. Als dit tijdens een wedstrijd van Nederland gebeurt is het land te klein!

buizen
Ongelooflijk zeg. Dit had ik nooit verwacht. Wat kunnen die Costaricanen verdedigen, Italie werd zoek gespeeld. Ook conditioneel was Costa Rica heersend.
Viva Costa Rica!

Haha, nou, hier hebben we niet echt op gerekend!
Ik gun het ze. Leuke wedstrijd.

Bizar. Gaaf hoor.

Nu hopen op Uruguay. Die moeten dan wel winnen. 3 x Suarez?

buizen schreef:
Messi zal wel weer een glas water, of erger nog een kop koffie met dubbel suiker, over een mengtafel hebben omgestoten. Met die zwiepende staart, opgehitst door Hugo Borst.
Hier was ik al bang voor, technische storingen op cruciale momenten. Als dit tijdens een wedstrijd van Nederland gebeurt is het land te klein!
Dat je nog naar NOS kijkt. Volgen op de BBC staat garant voor minder ergenissen

Costa Rica terecht door, speelde gewoon veel beter dan die Italianen.

buizen
Dat wordt een kraker van jewelste straks tussen Uruguay - Italie, die Italianen zijn wel vaker met de hakken over de sloot doorgerommeld. Blijft spannend in die poule.

Vannacht is het meest onaantrekkelijke affiche: Equador tegen Honduras. Welk team gaat de meeste kaarten pakken?

Paap_Floyd
Het commentaar is ook bij de BBC niet altijd goed.

Hendrik68
Na mijn bange voorgevoelens moet ik de scheidsrechter complimenteren voor de 2e helft.

Het is nergens altijd goed, maar het luistert veel lekkerder weg en de wedstrijdanalyses met Lineker, Henry en Seedorf zijn best wel n verademing vergeleken met NOS.

Paap_Floyd schreef:
Precies, maar ik snap dan niet helemaal wat Poeha bedoelt

Ik geef toe een en ander slechts uit het hoofd te hebben gedaan en niet even de exacte cijfers erbij te hebben genomen
Jullie analyse is nog beter dan die van de vorige bondscoach

Paap_Floyd schreef:

Ahum Op mijn werk zullen ze niet blij met me zijn na het weekend. Net als dat ik altijd maar weer NL als kampioen in de voetbalpoules plaats, zet ik Costa Rica nooit onderaan en deze keer zelfs bovenaan. Tegen beter weten in uiteraard (normaal gezien dan).

Viva Costa Rica!

Stijn_Slayer
Kaká richting Amerika, zonde van zo'n grote speler. Vraag me af of hij tussen 2011-2013 niet de kans heeft gehad om bij een club als Juve of Napoli te gaan spelen. Bij Milan valt niets te halen.

Hendrik68 schreef:
Na mijn bange voorgevoelens moet ik de scheidsrechter complimenteren voor de 2e helft.
Wat een slechte wedstrijd floot die scheidsrechter, zeg. Alle zware fouten liet hij onbestraft en alle miniscule duwtjes of trekjes, floot hij. Gele kaarten deelde hij ook al niet uit, terwijl sommigen die duidelijk verdienden... Jammer. Die Aguilar floot gisteren Griekenland-Japan ook al half naar de kloten (voor zover het nog meer naar de kloten kon) omdat hij voor elk tikje het spel stil legde.

Los daarvan: props aan Costa Rica! Vooral die Campbell. Tot nog toe de speler die het meeste indruk op me heeft gemaakt dit WK.

Poeha schreef:
Viva Costa Rica!

Gefeliciteerd, in ieder geval
Nog niet alle Europese landen zijn omgevallen, maar Costa Rica mept hier als Zuid Amerikaans land Italië van het veld en Engeland zelfs helemaal naar huis.

Ik kan er wel waardering voor opbrengen. Hun spel was trouwens helemaal niet slecht. En dan precies waar het om draait: teamprestatie, uithouding, noeste arbeid en talent. Italië vastgezet op eigen helft en dan blijkt dat ze geen kant op kunnen.

Ik zou Pelle voor geen goud willen omruilen voor Balotelli overigens, al kreeg Feyenoord nog geld toe. Het is onbegrijpelijk dat ze in Italië voor zo'n idioot als Balotelli kiezen. Het rendement van Pelle in dit soort wedstrijden in vergelijking tot Balotelli, doet de laatste ongetwijfeld volledig verbleken. Wat een afmaker van lik me vestje en wat een beperkte blik hebben die Italianen als het komt op hun Nationale selectie.

De meest scorende Italiaan in Europa laten ze thuis, nou, die had er in de laatste twee wedstrijden zeker vier meer in het mandje gelegd voor Italië dan dat gepruts van die Balotelli, het is haast niet om aan te zien.

Engeland houdt ook maar vast aan die Rooney terwijl deze spits tot nu toe in de laatste 10 wk wedstrijden welgeteld één doelpunt heeft gemaakt. Ook dat is zielig en die man moet ook echt uit zijn lijden verlost.

Wij hebben geluk met Van Persie en Robben, net zo goed als dat Uruguay dat heeft met Suarez. En zelfs Costa Rica heeft met Bryan Ruiz nog een meer scorende spits. Je gaat mij niet wijsmaken dat Pelle het in rendement niet zou redden tegen Balotelli. Het is alleen maar naam en faam en belachelijke opmerkingen, maar als het aankomt op scoren geeft de bewierookte spits niet thuis.

Dat wordt nog beven voor Italië, als Uruguay de geest van die wedstrijd tegen Engeland nog even doorzet.

Balotelli staat er wel weer als het echt moet, zoals twee jaar geleden.

Oh ja, Pelle ja, met Pirlo als aan speler en Pelle in de spits was Italie zeker gevaarlijker geweest.
Alleen Pelle heeft als aanspeelpunt in dit Italie geen "killers "die rondom hem heen kunnen spelen.
Die Pelle werkt ook veel harder als Balotelli.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:12 uur

geplaatst: vandaag om 05:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.