Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2014, 20:57 uur
Ik weet niet meer wie er hier een aantal dagen geleden postte dat de Zuid-Amerikaanse ploegen fysiek niet in orde zijn tov de Europese? Nou die mag zich ook nog eens omdraaien...
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:08 uur
Paap_Floyd schreef:
Balotelli staat er wel weer als het echt moet, zoals twee jaar geleden.
Balotelli staat er wel weer als het echt moet, zoals twee jaar geleden.
Ga fietsen, paap
Slik je die uitspraak over twee dagen ook weer in net als die over Costa Rica's kansloos zijn tegen Italie?Waarom zou Balotelli er opeens wel staan en Luigi niet meer? Zondag ist iig goed fietsweer!
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:10 uur
De kans is groot dat ik het weer inslik, maar ik heb het vreemde voorgevoel dat zijn moment nog moet komen
Gebaseerd op niks. En ik heb geen zin om zondag te gaan fietsen.
Gebaseerd op niks. En ik heb geen zin om zondag te gaan fietsen.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:10 uur
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:12 uur
Dat doet Giroud nou nooit bij Arsenal. Kan namelijk een wapen zijn. 
Edit: Ik had het over die rotschop, niet over het doelpunt.

Edit: Ik had het over die rotschop, niet over het doelpunt.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:18 uur
Nou, dat is ook weer gespeeld. Slecht gekeept wel.
Veel kopdoelpunten dit W.K. al.
Veel kopdoelpunten dit W.K. al.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:31 uur
Frank Snoeks is aan het blunderen. Olivier Grioud komt bij Montepellier (niet Toulouse) vandaan en Shaqiri (niet Lverkussen) speelt bij Bayern München. Waarom doet hij zijn huiswerk niet?
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:39 uur
De Penaltygoden heersen vandaag!
Dit vond ik geen penalty.
Gelukkig zat ie ook niet.
Dit vond ik geen penalty.
Gelukkig zat ie ook niet.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:45 uur
Kill_illuminati schreef:
Frank Snoeks is aan het blunderen. Olivier Grioud komt bij Montepellier (niet Toulouse) vandaan en Shaqiri (niet Lverkussen) speelt bij Bayern München. Waarom doet hij zijn huiswerk niet?
Giroud heeft ook bij Tours gespeeld. Lijkt al meer op Toulouse Frank Snoeks is aan het blunderen. Olivier Grioud komt bij Montepellier (niet Toulouse) vandaan en Shaqiri (niet Lverkussen) speelt bij Bayern München. Waarom doet hij zijn huiswerk niet?

0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:49 uur
Zou Joop van den Ende van Vrouwtje Vertel-maar (Lea Smulders) een musical maken, moet ie Snoeks vragen voor de hoofdrol, tjonge wat een zwateldoos - 2 UVSV' sters zijn er nax bij!
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:52 uur
Bovendien heeft Montepellier (Toulouse volgens hem) niet alleen voorronde Champions League gespeeld. Ze hebben zich dat jaar ook gekwalificeerd. Dus die Snoeks zit maar wat te raaskallen.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 21:59 uur
Een waarheid als een koe

Ik vind Kuipers zeer verdienstelijk fluiten, mag ook worden gezegd.
Die penalty kan natuurlijk worden gegeven. Na het missen er van, kon die andere fransoos hem nog gemakkelijker in het doel leggen, maar die schiet dan weer tegen de lat.
Enfin, staat het 0 - 0 is het natuurlijk erger.
Ik denk overigens dat het Franse Elftal heel blij is dat Ribery niet meedoet. Ze spelen een soort van "bevrijd" en ik kan mij daar veel bij voorstellen. Het oogt fris, het is aanvallend en behoorlijk rendabel.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 23:06 uur
chevy93 schreef:
Frankrijk als dark horse?
Frankrijk als dark horse?
Volgens mij ga jij het toelatingsexamen voor de hemel niet halen, Sjef - de hemel is een lusthof en geen pisbak!
0
geplaatst: 20 juni 2014, 23:07 uur
Je bent vaak onnavolgbaar, maar nu snap ik er echt geen zak (om maar in die sfeer te blijven) van.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 23:32 uur
Ik heb de laatste 20 minuten gemist.
Hebben de Zwitsers er toch nog 2 weten te zetten...?
Hebben de Zwitsers er toch nog 2 weten te zetten...?

0
geplaatst: 20 juni 2014, 23:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Benzema hoort nu op 5 goals te staan, maar staat dus op 3.
Benzema hoort nu op 5 goals te staan, maar staat dus op 3.
Er was al afgefloten voordat hij de bal had. Wel een curieus moment.
0
geplaatst: 21 juni 2014, 00:04 uur
Maar uitstekend gefloten hoor.
Pffffffffffff, wat is die Valbuena van Marseille toch een geweldige speler.
Pffffffffffff, wat is die Valbuena van Marseille toch een geweldige speler.
0
geplaatst: 21 juni 2014, 00:10 uur
Snap ik.
Kuipers had op dat moment nooit af moeten fluiten. Schitterend doelpunt. Hoewel ik me afvraag of de keeper nu vrijuit ging. Maar dat vroeg ik me de gehele wedstrijd al af...
0
geplaatst: 21 juni 2014, 00:13 uur
Ik denk dat een aanval wel afgemaakt dient te worden, stel dat het gelijk stond.
Echter Deschamps was al met de felicitatie bezig en de grens was al het veld in gelopen.
Die keeper was wel goed bij de strafschop, maar dat belangrijke 2e doelpunt was toch een blunder.
Echter Deschamps was al met de felicitatie bezig en de grens was al het veld in gelopen.
Die keeper was wel goed bij de strafschop, maar dat belangrijke 2e doelpunt was toch een blunder.
0
geplaatst: 21 juni 2014, 00:48 uur
Ik zie nu alweer die Costly van Honduras, kauwen op wat lijkt, een stuk blauw plastic. Alsof t zo'n koffielepeltje is die je als amateur in de rust, bij de thee kapot kauwt.
Dat mag toch niet of wel? Een keer verkeerd vallen en je stikt lijkt me.
Dat mag toch niet of wel? Een keer verkeerd vallen en je stikt lijkt me.
0
geplaatst: 21 juni 2014, 01:06 uur
Nee, tijd is tijd, het zou de arbiters juist prijzen als ze eens op tijd affloten, niet te laat en zeker ook niet te vroeg (iets met Zwitserse uurwerken en zo). Ook al gebeurt er in die (luttele) secondes meestal vrij weinig. Benzema legde hem er toch nog aardigjes in.
0
geplaatst: 21 juni 2014, 01:18 uur
Nicolage Rico schreef:
Snap ik.
Kuipers had op dat moment nooit af moeten fluiten. Schitterend doelpunt. Hoewel ik me afvraag of de keeper nu vrijuit ging. Maar dat vroeg ik me de gehele wedstrijd al af...
(quote)
Snap ik.
Ik vraag me af in hoeverre de aanval liep doordat een aantal Zwitsers al stopten toen ze het fluitsignaal hoorde, keeper deed er ook niet veel meer aan.
Frankrijk heeft wel een goed team. Klein manneke wel die Valbuena.
http://images.smh.com.au/2013/08/16/4666989/valbuena729-620x349.jpg
0
buizen
geplaatst: 21 juni 2014, 07:38 uur
Zat net nog even wat beelden terug te kijken maar wat speelde Costa Rica goed zeg, zowel verdedigend als ook aanvallend. Italie is geen makkelijke tegenstander.
Gun het Costa Rica van harte als zij door zouden gaan naar de volgende ronde, zij komen dan een ploeg uit groep C tegen: ook wel te doen. En daarna.. Nederland..?
Gun het Costa Rica van harte als zij door zouden gaan naar de volgende ronde, zij komen dan een ploeg uit groep C tegen: ook wel te doen. En daarna.. Nederland..?
0
Cured
geplaatst: 21 juni 2014, 07:45 uur
Helaas moet ik je teleurstellen, Buizen (als in Buizen Beernd , Bennie Jolink'van Normaal, zuipen of je gitaarversterker ?
). Het Nederlands elftal ligt normaal gesproken eind volgende week aan de Copacobana zich te verlekkeren aan die heerlijke Braziliaanse dames met opgeblazen ballen in de broek i.p.v. aan de voet. Alles kan, maar ik verwacht zelf niet dat ze de 1/8 finales doorkomen tegen Brazil, Kraterje of Mechiko in de staat waarin ze nu verkeren. Hopen doe ik het wel, maar ik zie het tamelijk zwaar in, tenzij van Persie en Robben het weer op hun heupen krijgen, want de rest is vrij karig (ook als team).
). Het Nederlands elftal ligt normaal gesproken eind volgende week aan de Copacobana zich te verlekkeren aan die heerlijke Braziliaanse dames met opgeblazen ballen in de broek i.p.v. aan de voet. Alles kan, maar ik verwacht zelf niet dat ze de 1/8 finales doorkomen tegen Brazil, Kraterje of Mechiko in de staat waarin ze nu verkeren. Hopen doe ik het wel, maar ik zie het tamelijk zwaar in, tenzij van Persie en Robben het weer op hun heupen krijgen, want de rest is vrij karig (ook als team).Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.