Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2014, 18:41 uur
Duitsland blijft voor mij toch de sterkste ploeg die ik al heb gezien, samen met Colombia. Hoewel achteraan mss wel te pakken combineren en creëren ze zo vlot! Met het spel dat ze spelen kunnen ze echt iedereen pijn doen en ze zijn helemaal niet afhankelijk van een of ander individu. Bovendien zijn ze erg stabiel, dit spel kunnen ze makkelijk volhouden tot en met de finale. Bij een hoop andere ploegen wil ik dat nog wel eens zien.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 18:49 uur
Teammentaliteit. Hoewel ik USA natuurlijk ook graag verder wil zien komen.
Tegelijk ook hetgene wat er schort aan teams als Portugal en Brazilië.
Tegelijk ook hetgene wat er schort aan teams als Portugal en Brazilië.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 19:06 uur
Doordat Portugal voorstaat kan de USA er ondertussen vrij gerust in zijn. Het zijn in tegendeel de Duitsers die nog niet op hun lauweren kunnen rusten, een goaltje van de US dat uit de lucht valt en groepswinst is weg.
0
buizen
geplaatst: 26 juni 2014, 19:31 uur
Typisch Duitsland. Met van die 1-0- of 2-1-wedstrijdjes stevenen ze m.i.v. heden weer op hun gemakje af op de finale. Net als Nederland overigens..
0
buizen
geplaatst: 26 juni 2014, 19:46 uur
Portugal zal de USA nooit langszij kunnen komen, qua doelsaldo. Of er moet al een wonder geschieden. De Yanks gaan gewoon door naar de volgende ronde, en maken het de Duitsers ook nog knap lastig in een vermakelijke pot voetbal.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 19:53 uur
Jammer.
Maar er is nog hoop voor USA.
Ik wil ze meer zien aanvallen. Nu leken ze al tevreden met doorgaan naar de achtste finale.
Maar er is nog hoop voor USA.
Ik wil ze meer zien aanvallen. Nu leken ze al tevreden met doorgaan naar de achtste finale.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:09 uur
Een beetje kat- en muis maar ik ben blij met het doorgaan van de Duitsers en de Amerikanen. Ik betwijfel of de Amerikanen de volgende ronde gaan overleven, wie de tegenstander ook is.
De Uruguayaanse Voetbalbond gaat in beroep tegen de uitspraak. Die president maakt het alleen maar erger, voor zichzelf én Suarez. Nu zegt hij weer dat Suarez "niet geleerd heeft voor voor diplomaat, filosoof of automonteur".
Nee, dat hoef je ons niet te vertellen. Ongewild wrijft hij het er bij Suarez zelf nog even in, het gebrek aan intelligentie.
Alsof trouwens niet zo slim zijn een vrijbrief mag zijn om maar te gaan bijten. Hij is overigens de enige voetballer met een dergelijk gebrek, het is niet voor niets dat er zo wordt gereageerd.
Het bijten (het werd eerst ontkend) wordt bij de president nu opeens "een slechte grap". Van zo'n politicus zou ik ook niets meer aannemen.
De Uruguayaanse Voetbalbond gaat in beroep tegen de uitspraak. Die president maakt het alleen maar erger, voor zichzelf én Suarez. Nu zegt hij weer dat Suarez "niet geleerd heeft voor voor diplomaat, filosoof of automonteur".
Nee, dat hoef je ons niet te vertellen. Ongewild wrijft hij het er bij Suarez zelf nog even in, het gebrek aan intelligentie.
Alsof trouwens niet zo slim zijn een vrijbrief mag zijn om maar te gaan bijten. Hij is overigens de enige voetballer met een dergelijk gebrek, het is niet voor niets dat er zo wordt gereageerd.
Het bijten (het werd eerst ontkend) wordt bij de president nu opeens "een slechte grap". Van zo'n politicus zou ik ook niets meer aannemen.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:25 uur
buizen schreef:
Portugal zal de USA nooit langszij kunnen komen, qua doelsaldo. Of er moet al een wonder geschieden. De Yanks gaan gewoon door naar de volgende ronde, en maken het de Duitsers ook nog knap lastig in een vermakelijke pot voetbal.
Ze hadden toch nog redelijk wat kansen, vooral Ronaldo.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:27 uur
musician schreef:
Nu zegt hij weer dat Suarez "niet geleerd heeft voor voor diplomaat, filosoof of automonteur".
Nu zegt hij weer dat Suarez "niet geleerd heeft voor voor diplomaat, filosoof of automonteur".
Dus als je niet voor diplomaat, filosoof of automonteur hebt geleerd impliceert dat volgens jou een gebrek aan intelligentie?
Beetje bizarre hersenkronkel maak je daar.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:27 uur
He$$el_01 schreef:
Die Belgen hebben weer een gunstige loting dus.
Eh... wij mogen ook niet klagen...
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:28 uur
Kronos schreef:
Dus als je niet voor diplomaat, filosoof of automonteur hebt geleerd impliceert dat volgens jou een gebrek aan intelligentie?
(quote)
Je kunt - neem ik aan - begrijpen wat die president met die uitspraak meent?
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:30 uur
Hoezo? Het is de beloning van poulewinnaar zijn. Het had voor beide landen erger gekund, maar voor vooral voor België moet ik het nog zien.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:32 uur
He$$el_01 schreef:
Als de VS dezelfde pech blijft hebben wel. In de match tegen Portugel nog een goal tegen krijgen in de laatste minuut van de blessuretijd maar zelf twee mooie kansen missen in de laatste minuut tegen Duitsland.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, dat kan ik wel. Maar een gebrek aan intelligentie dat verzin je er eventueel zelf even bij.
"We didn’t choose him to be a philosopher, a mechanic, or to have good manners. He’s an excellent soccer player."
Trouwens, iemand bijten op een WK is een domme actie, maar impliceert op geen enkele wijze een gebrek aan intelligentie. Op basis van Suarez z'n domme acties van dat gebrek uitgaan is een beetje dom.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:41 uur
Kronos schreef:
Ik zou het nog maar eens goed lezen en daarna je eigen reactie nog een keer. Ik bied het eenmalig aan. Als je het weghaalt, kan ik daarna dit bericht nog weghalen.
0
buizen
geplaatst: 26 juni 2014, 20:44 uur
Vanavond laat ook Belgie z'n kunsten zien. Zal mij benieuwen, nu komt het er op aan.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:45 uur
buizen schreef:
Vanavond laat ook Belgie z'n kunsten zien. Zal mij benieuwen, nu komt het er op aan.
Dat valt wel mee. Veel staat er deze match niet op het spel.
0
buizen
geplaatst: 26 juni 2014, 20:51 uur
Niet om het plaatsingsresultaat maar om te laten zien of alle topfavoriete powerploegen inderdaad zo bevreesd moeten zijn voor de rode
.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:55 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Hoezo? Het is de beloning van poulewinnaar zijn. Het had voor beide landen erger gekund, maar voor vooral voor België moet ik het nog zien. Dat geldt ook voor de Belgen.
Het enige waar ze mazzel mee hebben is hun simpele poule. Wellicht heeft Hessel het daar over?
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:57 uur
Kronos schreef:
Ja, dat kan ik wel. Maar een gebrek aan intelligentie dat verzin je er eventueel zelf even bij.
"We didn’t choose him to be a philosopher, a mechanic, or to have good manners. He’s an excellent soccer player."
Trouwens, iemand bijten op een WK is een domme actie, maar impliceert op geen enkele wijze een gebrek aan intelligentie. Op basis van Suarez z'n domme acties van dat gebrek uitgaan is een beetje dom.
(quote)
Waar denk je nou waar die president op doelt? Anders is het een compleet onzinnige opmerking.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 20:58 uur
musician schreef:
Zuid-Amerikaanse schijnheiligheid.
Eerst Suarez in de kaart spelen en als blijkt dat de rapen echt gaar zijn zich gaan verontschuldigen.
Wie zou er willen stemmen op zo'n vent?

0
geplaatst: 26 juni 2014, 21:13 uur
Nicolage Rico schreef:
Waar denk je nou waar die president op doelt? Anders is het een compleet onzinnige opmerking.
Merk het verschil op tussen het Engels en het Nederlands. In welke taal en precieze context heeft de president die opmerking gemaakt?
0
geplaatst: 26 juni 2014, 21:23 uur
Wat is nou eigenlijk het probleem?
Het is gewoon heel simpel; de president beledigd Suarez indirect door zijn achterlijke manier van verontschuldigen. Heeft verder niets met Musician te maken.
Het is gewoon heel simpel; de president beledigd Suarez indirect door zijn achterlijke manier van verontschuldigen. Heeft verder niets met Musician te maken.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 21:34 uur
Een beetje president doet helemaal geen uitspraken in deze situatie omdat het bijten niet ter discussie staat en je bijten op geen enkele wijze kunt verdedigen.
Dit is niet iets waarmee je je als land wilt vereenzelvigen, tenzij je met Transsylvanië wilt gaan concurreren.
Derhalve doe je er als president het zwijgen toe en na het oordeel van de tuchtcommissie van de FIFA laat de landelijke voetbalbond de speler in kwestie naar huis terugkeren.
Vervolgens start er een boeiende discussie in Engeland, of ze Suarez met zijn contract bij Liverpool nog op Heathrow willen verwelkomen of dat hij inmiddels op de zwarte lijst van persona non grata blijkt te staan.
De Engelse pers (en het publiek) vilt hem, als hij terugkeert naar Liverpool. Misschien dat Liverpool hem nog voortijdig kan verkopen. Inmiddels lijkt het er op dat Barcelona enigszins is geschrokken van alle commotie rond Suarez en blijkt Messi bij nader inzien een buitengewoon welopgevoede jongeman die keurig de deur open houdt voor oude dametjes die Camp Nou willen betreden.
Dat hebben ze toch liever, bij Barcelona.
Ik hoor ook dat er anti bijt therapieën zijn en dat Suarez na enige tijd van afzondering, buitenlucht, herbeleving van zijn jeugd en groepsgesprekken kan worden geholpen. Liverpool had al een therapeut in dienst ter begeleiding van Suarez maar echt helpen deed het daar blijkbaar toch niet.
De vraag is alleen waar hij daarna nog kan gaan voetballen. Liverpool gaat ongetwijfeld het oog laten vallen op een nieuwe topper, ze moeten toch wat in de komende periode.
Dit is niet iets waarmee je je als land wilt vereenzelvigen, tenzij je met Transsylvanië wilt gaan concurreren.
Derhalve doe je er als president het zwijgen toe en na het oordeel van de tuchtcommissie van de FIFA laat de landelijke voetbalbond de speler in kwestie naar huis terugkeren.
Vervolgens start er een boeiende discussie in Engeland, of ze Suarez met zijn contract bij Liverpool nog op Heathrow willen verwelkomen of dat hij inmiddels op de zwarte lijst van persona non grata blijkt te staan.
De Engelse pers (en het publiek) vilt hem, als hij terugkeert naar Liverpool. Misschien dat Liverpool hem nog voortijdig kan verkopen. Inmiddels lijkt het er op dat Barcelona enigszins is geschrokken van alle commotie rond Suarez en blijkt Messi bij nader inzien een buitengewoon welopgevoede jongeman die keurig de deur open houdt voor oude dametjes die Camp Nou willen betreden.
Dat hebben ze toch liever, bij Barcelona.
Ik hoor ook dat er anti bijt therapieën zijn en dat Suarez na enige tijd van afzondering, buitenlucht, herbeleving van zijn jeugd en groepsgesprekken kan worden geholpen. Liverpool had al een therapeut in dienst ter begeleiding van Suarez maar echt helpen deed het daar blijkbaar toch niet.
De vraag is alleen waar hij daarna nog kan gaan voetballen. Liverpool gaat ongetwijfeld het oog laten vallen op een nieuwe topper, ze moeten toch wat in de komende periode.
0
geplaatst: 26 juni 2014, 22:31 uur
Haha, de Belgen onder druk tegen Zuid-Korea. Wat is België toch weer matig...
0
buizen
geplaatst: 26 juni 2014, 22:39 uur
De Belgen, ook de Belgen, imponeren inderdaad niet als geduchte tegenstander, laat staan als titelfavoriet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.