Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:02 uur
Is het al zeker dat Verhaegh speelt? Erg vreemde zaak. Volgens mij wil van Gaal gewoon telkens op een vreemde wijze zijn stempel op de wedstrijd drukken.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:03 uur
trebremmit schreef:
Later werd Van Gaal ontslagen en konden alle Nederlanders vertrekken. In zijn laatste seizoen was het niks meer, daarvoor deed hij het wel goed.
De Vrij is toch maar een hele matige verdediger, maar goed zal wel weer komen door het wk, daardoor gaan clubs weer veel te veel betalen voor hele matige voetballers.
(quote)
Later werd Van Gaal ontslagen en konden alle Nederlanders vertrekken. In zijn laatste seizoen was het niks meer, daarvoor deed hij het wel goed.
De Vrij is toch maar een hele matige verdediger, maar goed zal wel weer komen door het wk, daardoor gaan clubs weer veel te veel betalen voor hele matige voetballers.
Denk dat de Vrij ook zonder het W.K. naar Man. United zou gaan. Maar het is natuurlijk niet verkeerd dat hij laat zien op topniveau mee te kunnen.
0
Hendrik68
geplaatst: 29 juni 2014, 13:05 uur
Als zowel BMI als De Vrij weggaan dan vrees ik dat ze Botteghin van Groningen over gaan nemen. Nog niet zo heel oud, zeer ervaren en niet al te duur.
Edit: Ja Frankrijk is ook aardig bezig, was ik even vergeten.
Op papier zelden zo'n relatief eenvoudige doorgang richting halve finale
Ik denk persoonlijk dat we in Mexico zo ongeveer de zwaarst mogelijke tegenstander hebben. Alleen de kwartfinale zou relatief eenvoudig zijn. Er hebben zich echter al meer landen vergist in Costa Rica.Vooralsnog staan alle teams die ook maar enigszins geïmponeerd hebben in de andere speelhelft.
Dat kan je niet menen of ik lees niet goed. In de helft van Brazilie heeft alleen Colombia geimponeerd. Aan onze kant hebben wij, Mexico en Costa Rica toch behoorlijk indruk gemaakt.Edit: Ja Frankrijk is ook aardig bezig, was ik even vergeten.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:06 uur
Nicolage Rico schreef:
Is het al zeker dat Verhaegh speelt? Erg vreemde zaak. Volgens mij wil van Gaal gewoon telkens op een vreemde wijze zijn stempel op de wedstrijd drukken.
Van Gaal is een beetje aan het doordraaien als ie dat goed doen. Ik denk dat Janmaat gewoon gaat spelen.
0
buizen
geplaatst: 29 juni 2014, 13:09 uur
Dat kan je niet menen of ik lees niet goed. In de helft van Brazilie heeft alleen Colombia geimponeerd. Aan onze kant hebben wij, Mexico en Costa Rica toch behoorlijk indruk gemaakt.
[/quote]
En van Messi - herstel ik bedoel Argentinie - moet je ook nog maar 'even' zien te winnen.
Voor Mexico koester ik ook de meeste vrees.
[/quote]
En van Messi - herstel ik bedoel Argentinie - moet je ook nog maar 'even' zien te winnen.
Voor Mexico koester ik ook de meeste vrees.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:11 uur
Duitsland en vooral Frankrijk ballen ook prima hoor.
Nee, die kant is veel sterker.
Nee, die kant is veel sterker.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:12 uur
trebremmit schreef:
Van Gaal is een beetje aan het doordraaien als ie dat goed doen. Ik denk dat Janmaat gewoon gaat spelen.
(quote)
Ik hoop het, anders zou het wel een heel vreemde gang van zaken zijn. Of Janmaat heeft stiekem aan Truus gezeten dan valt het te begrijpen.
0
Hendrik68
geplaatst: 29 juni 2014, 13:13 uur
Voor de duidelijkheid: ik heb zeker wel vertrouwen in de goede afloop vanavond. Mexico is echter beter dan Chili. Meer variatie en meer mensen met lengte en een brok meer ervaring achterin. Bovendien is hun spel niet zo krachtenverslindend als dat van Chili.
Frankrijk en Duitsland moet ik eerst nog zien. Ook Duitsland en Frankrijk smijten met hun krachten en bovendien was de tegenstand mager tot nu toe. Frankrijk was alleen tegen Zwitserland indrukwekkend, maar dat kwam ook door de snelle voorsprong.
Frankrijk en Duitsland moet ik eerst nog zien. Ook Duitsland en Frankrijk smijten met hun krachten en bovendien was de tegenstand mager tot nu toe. Frankrijk was alleen tegen Zwitserland indrukwekkend, maar dat kwam ook door de snelle voorsprong.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:14 uur
vigil schreef:
Ik hoop het, anders zou het wel een heel vreemde gang van zaken zijn. Of Janmaat heeft stiekem aan Truus gezeten dan valt het te begrijpen.
(quote)
Janmaat is geen concurrentie voor de gouden pik van v. Gaal.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:15 uur
Die 2 ex PSV 'ers van Mexico vond ik maar matige voetballers, dat zij bij de selectie zitten 

0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:16 uur
Hendrik68 schreef:
Als zowel BMI als De Vrij weggaan dan vrees ik dat ze Botteghin van Groningen over gaan nemen. Nog niet zo heel oud, zeer ervaren en niet al te duur.
Botteghin? Pfff, ik mag toch hopen van niet. Ga er ook niet van uit. Feyenoord heeft wel ooit interesse in hem getoond toen hij nog bij Zwolle speelde. Maar veel te beperkt, niet het niveau waar Feyenoord naar moet streven.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:19 uur
Forlan heeft Uruguay zowat in zijn eentje de halve finale ingeschoten met vijf goals en geweldig spel, Suarez was alleen goed tegen Zuid-Korea. Vind die prestatie toch wat knapper dan 1 van de 11 zijn in een voetbalmachine als Spanje toen was.
0
Hendrik68
geplaatst: 29 juni 2014, 13:21 uur
Nicolage: Feyenoord kan het beste doorgaan met talenten op blijven leiden, maar wil je een goedkope kracht die het niveau op korte termijn op peil houdt dan is het geen verkeerde. Feyenoord heeft nl. niet elk jaar een blik talenten klaar staan. Wil je naar de top met Feyenoord dan praat je inderdaad over een ander type spelers. Een type speler die Feyenoord niet betalen kan. Ze kunnen beter een speler als Botteghin aantrekken, zodat je weet wat je er aan hebt dan weer terug in de tijd gaan en spelers als Saidi, Gibbs en die Zweedse leernicht, waarvan ik de naam ben vergeten, aan te trekken.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:25 uur
Wat een geouweneel over een stel Feyenoorders - hoe'st met Blind, Depay en Sneijder - kunnen die nog niet naar Man U, City, Spurs of Arsenal? Geen Italiaanse belangstelling voor Robben?
Durven we vandaag wel taco's te eten? Doen we Corona in de ban? Draaien we ook geen Calexico? Dragen we geen groen, rood en wit (vooral in combinatie) vandaag de dag? Welke muziek draaien we voorafgaand aan de wedstrijd? KIjken we thuis of elders - in de kroeg, bij maten etc?
Veel belangrijker vraagstukken!
Durven we vandaag wel taco's te eten? Doen we Corona in de ban? Draaien we ook geen Calexico? Dragen we geen groen, rood en wit (vooral in combinatie) vandaag de dag? Welke muziek draaien we voorafgaand aan de wedstrijd? KIjken we thuis of elders - in de kroeg, bij maten etc?
Veel belangrijker vraagstukken!
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:37 uur
Martial schreef:
Hans, hou er maar rekening mee dat er 4 basisspelers gaan vertrekken (Martins Indi - de Vrij - Janmaat - Pelle) mochten ze niet allemaal weggaan is het alleen maar een meevaller
Hans, hou er maar rekening mee dat er 4 basisspelers gaan vertrekken (Martins Indi - de Vrij - Janmaat - Pelle) mochten ze niet allemaal weggaan is het alleen maar een meevaller
Ik lees net dat de eerste vriendschappelijke wedstrijd is geëindigd in 0 - 8. Met Pelle en Immers maar uiteindelijk eindigend met 9 man, bij gebrek aan spelers

Ik zou het vertrek van Pelle onverteerbaar vinden. Ik gun die jongen het beste en dat is niet in Southampton. Maar goed, we weten dat het nu eenmaal zo werkt. Het enige dat je kunt hopen is dat Feyenoord alle verdiensten weer steekt in nieuwe spelers en zo is er volgens mij wel voldoende in kas voor een aardige spits.
Wat ook zomaar eens kan gebeuren is dat Dirk Kuijt terugkeert. Gelukkig weten we inmiddels dat hij multifunctioneel inzetbaar is

0
geplaatst: 29 juni 2014, 14:04 uur
Waar zijn de Ajacieden - now this topic needs them - voor een potje fijne Ajax-neuzelpraat. Of de intelligente PSV-supporter om een fijnzinnige discussie mee op te starten?
Taco's anybody - Corona's al koud - Zangeres zonder stem ("Mexico") al op scherp; bezig met de voorbereidingen?
Niets zo goed als een fijne, mentale voorbereiding - ik ga zo de polder in op de vélo - over dijken fietsen, komt er wind, nou dan trappen we steviger.
Taco's anybody - Corona's al koud - Zangeres zonder stem ("Mexico") al op scherp; bezig met de voorbereidingen?
Niets zo goed als een fijne, mentale voorbereiding - ik ga zo de polder in op de vélo - over dijken fietsen, komt er wind, nou dan trappen we steviger.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 14:06 uur
herman schreef:
Forlan heeft Uruguay zowat in zijn eentje de halve finale ingeschoten met vijf goals en geweldig spel, Suarez was alleen goed tegen Zuid-Korea. Vind die prestatie toch wat knapper dan 1 van de 11 zijn in een voetbalmachine als Spanje toen was.
Iniesta blonk toch echt wel uit hoor dat tornooi bij Spanje, eigenlijk alle laatste toernooien van Spanje was Iniesta de uitblinker(quote)
0
geplaatst: 29 juni 2014, 14:10 uur
Klopt, ik vond Iniesta ook erg goed en misschien wel speler van het toernooi. Maar om nou te zeggen dat Forlan er niets van bakte vind ik wel ver gaan.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 14:13 uur
ja, daar geef ik u ook gelijk in. Wel merkwaardig dat je de 4 jaar erna bijna niks meer hoorde over Forlan. Ik dacht dat die al lang op pensioen was.
0
buizen
geplaatst: 29 juni 2014, 14:50 uur
In de wedstrijd van vanavond heb ik alle vertrouwen. Die Mexicanen gaan het ons nog knap lastig maken maar Je Maintiendrai en onze jongens zetten weer een prestatie van formaat neer.
Niets of niemand houdt ons dan nog tegen.
Niets of niemand houdt ons dan nog tegen.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 15:08 uur
jassn schreef:
ja, daar geef ik u ook gelijk in. Wel merkwaardig dat je de 4 jaar erna bijna niks meer hoorde over Forlan. Ik dacht dat die al lang op pensioen was.
Het was eigenlijk zijn laatste kunstje op topniveau, die goal tegen Nederland was ook wel erg mooi eigenlijk. Na een jaartje Internazionale is hij geloof ik in Brazilië en vervolgens Japan gaan voetballen. Toch een wat lager niveau.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 15:15 uur
herman schreef:
die goal tegen Nederland was ook wel erg mooi eigenlijk.
die goal tegen Nederland was ook wel erg mooi eigenlijk.
Mooie goal ja. Wel een blunder van Stekelenburg.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 16:45 uur
Nicolage Rico schreef:
Yep, opstelling is bevestigd, Verhaegh speelt.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 16:50 uur
@ El Ninjo: Triest.
Feyenoord vist trouwens naast Luuk de Jong, want die verkast naar PSV.
Feyenoord vist naast aanvaller Luuk de Jong | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Feyenoord vist trouwens naast Luuk de Jong, want die verkast naar PSV.
Feyenoord vist naast aanvaller Luuk de Jong | Feyenoord nieuws | FR12.nl
0
geplaatst: 29 juni 2014, 16:54 uur
Ik weet niet of wij daar zo blij mee moeten zijn, heeft amper (als spits) gespeeld, als dat maar geen 2e Brian Ruiz wordt.
Ik zie trouwens na het wk Depay wel vertrekken
Ik zie trouwens na het wk Depay wel vertrekken

0
geplaatst: 29 juni 2014, 16:56 uur
Luuk de Jong heeft bewezen dat hij de Eredivisie goed aan kan, de topcompetities kan hij (nog) niet aan.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 17:00 uur
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe goed of slecht Verhaegh is, heb 'm amper zien spelen sinds ie in de Bundesliga speelt. Janmaat vond ik in alle 3 de wedstrijden ondermaats en steeds bij de mindere spelers behoren dus vanuit dat oogpunt misschien niet zo gek, van de andere kant, om nu in zo'n wedstrijd een wijziging in je defensie aan te brengen die niet gedwongen is door een blessure of schorsing vind ik ook nogal wat.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 17:07 uur
Ik vond Janmaat alleen in de 2e wedstrijd matig, voor de rest heeft hij zijn verdedigende taak goed uitgevoerd. Aanvallend/opbouwend kan hij beter. Die kwaliteiten heeft Verhaegh (volgens mij) niet.
Het is gewoon weer puur afgestemd op de tegenstander. Dat lijkt mij in dit geval niet nodig. Daarnaast is het niet bevorderend voor het wedstrijdritme van Janmaat.
Het is gewoon weer puur afgestemd op de tegenstander. Dat lijkt mij in dit geval niet nodig. Daarnaast is het niet bevorderend voor het wedstrijdritme van Janmaat.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 17:14 uur
Vreemde keuze, had verwacht dat Janmaat meer krediet zou hebben, loopt ook nog eens de meeste kilometers van alle spelers en heeft inmiddels veel meer ervaring in Oranje dan Verhaegh.
Wel zullen het zien maar ik zie het wel een beetje somber in deze wedstrijd.
Wel zullen het zien maar ik zie het wel een beetje somber in deze wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.