Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2014, 00:10 uur
Mja, just in case, hij dacht ook dat het geen hands was van Hulk.
En ja, die Uruguyaan zal wel slecht slapen...
0
Improvision
geplaatst: 29 juni 2014, 00:11 uur
Colombia is inderdaad geen hapklare brok gebleken, hoewel Uruguay haar tanden in deze match had gezet.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 00:44 uur
Colombia: geen hapklare brokken? Misschien tijd om de ogen even uit de zak te halen: als gediplomeerd - edoch in ruste - kenner van the opposite sex heb ik meerdere 'tasty morsels' minimaal gehuld in Columbiaanse kleuren op de tribune mogen aanschouwen 

0
geplaatst: 29 juni 2014, 00:52 uur
Je zat tijdens de match met een oog naar dit 'tasty morsel' op je pc scherm te gluren zeker. 

0
geplaatst: 29 juni 2014, 00:54 uur
Foutje.
Die ene die inviel voor Vidal. Had hem iets meer gedrukt dan werd Rio nu afgebroken.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 05:07 uur
herman schreef:
Ik was even abuis betreft die regel.
Het is inderdaad zo dat de 2 x 15 minuten nu uitgespeeld moeten worden. Vergat ik even, is menselijk.
Maar ik sta nog steeds bij m'n standpunt wat de hands betreft.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 09:34 uur
Edwynn schreef:
Lijkt? Die was in 2010 al geen schim meer van wat hij was. Uruguay is niets zonder Suarez.
Lijkt? Die was in 2010 al geen schim meer van wat hij was. Uruguay is niets zonder Suarez.
Forlan was in 2010 anders wel tot beste speler vh toernooi gekozen, speelde ook prima.
0
Cured
geplaatst: 29 juni 2014, 09:40 uur
Mooi, Columbia door en dan moeten die maar doorzetten tegen 'labiel Braziel'...
Sommige users al gespannen voor Nederland - Mexico , komt dat nog of is het niet nodig? (Buizen?
)
Sommige users al gespannen voor Nederland - Mexico , komt dat nog of is het niet nodig? (Buizen?
)
0
buizen
geplaatst: 29 juni 2014, 10:40 uur
Hoi Cured, zeker maakt een gezonde spanning zich van me meester. Die Mexicanen schijnen goed, fit en vechtlustig te zijn. En een bijzonder goede keeper..
Dat maakt de smaak van de overwinning natuurlijk wel extra verfijnd natuurlijk.
Dat maakt de smaak van de overwinning natuurlijk wel extra verfijnd natuurlijk.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 10:45 uur
Rudi S schreef:
Forlan was in 2010 anders wel tot beste speler vh toernooi gekozen, speelde ook prima.
(quote)
Met Suarez erbij wel ja. Ik was er niet zo kapot van. En Giovanni van Bronkhorst maaktenwerk van die gedachte.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 10:53 uur
Ach Forlan was ook niet mijn keuze geweest, ik vond bv Iniesta de beste van 2010, kort er op Xavi.
0
buizen
geplaatst: 29 juni 2014, 11:32 uur
Al krijgen onze jongens een doelpunt om de oren en komen ze op achterstand, dat is gesneden koek voor ze en op het eind gaat ons elftal met de overwinning hotelwaarts. Mexico vormt geen uitzondering.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 11:36 uur
Er zijn zorgen dat de voetballers van Nederland bij de temperatuur van vandaag gaan hallucineren,
het thuisfront leeft blijkbaar zo mee, dat sommige hier ook al beginnen te hallucineren.
het thuisfront leeft blijkbaar zo mee, dat sommige hier ook al beginnen te hallucineren.

0
geplaatst: 29 juni 2014, 11:42 uur
Rudi S schreef:
Ach Forlan was ook niet mijn keuze geweest, ik vond bv Iniesta de beste van 2010, kort er op Xavi.
Nou inderdaad. Dat waren pas geweldenaars.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 juni 2014, 12:06 uur
Nicolage Rico schreef:
@ Stijn_Slayer Het staat op zoveel sites (ook de meer betrouwbare). Hier een kleine greep door de jaren heen:
Ac Milan Wil Martins Indi | NUsport - Altijd Sport
Olanda miniera di talenti, Martins Indi nel mirino del Milan - La Gazzetta dello Sport
'Seedorf denkt aan Martins Indi als eerste versterking Milan' - voetbalcentraal.nl
AC Milan wil werk maken van komst Martins Indi • ELFvoetbal.nl
http://www.vi.nl/nieuws/martins-indi-mogelijk-vierde-nederlander-bij-ac-milan.htm
Bruno Martins Indi: Milan-Inter-Juve lo seguono. Il Diavolo anche su Lucas Mugni - Affaritaliani.it
Hier over Juve:
De Jong Villan, Juve ♥ Martins Indi + Janmaat | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl
Benfica:
'Benfica mengt zich in strijd om international Martins Indi' - SoccerNews.nl
@ Stijn_Slayer Het staat op zoveel sites (ook de meer betrouwbare). Hier een kleine greep door de jaren heen:
Ac Milan Wil Martins Indi | NUsport - Altijd Sport
Olanda miniera di talenti, Martins Indi nel mirino del Milan - La Gazzetta dello Sport
'Seedorf denkt aan Martins Indi als eerste versterking Milan' - voetbalcentraal.nl
AC Milan wil werk maken van komst Martins Indi • ELFvoetbal.nl
http://www.vi.nl/nieuws/martins-indi-mogelijk-vierde-nederlander-bij-ac-milan.htm
Bruno Martins Indi: Milan-Inter-Juve lo seguono. Il Diavolo anche su Lucas Mugni - Affaritaliani.it
Hier over Juve:
De Jong Villan, Juve ♥ Martins Indi + Janmaat | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl
Benfica:
'Benfica mengt zich in strijd om international Martins Indi' - SoccerNews.nl
Zie nou wel dat BMI niet voor €15 miljoen naar AC Milan gaat: Martins Indi naar FC Porto | Wk voetbal 2014 | Telegraaf.nl

Wat betreft het WK, Brazilie was de tweede helft slecht, zeg. Chili vond ik niet eens zo heel overtuigend. Brazilie was de organisatie volledig kwijt en lange ballen met die kleintjes en zo'n matige spits als Jo voorin is toch geen tactiek?
0
Cured
geplaatst: 29 juni 2014, 12:06 uur
Gezien het enorme vertrouwen van de jongens zelf, vele Nederlanders en media zou het wel een grote deceptie zijn als we er vanavond toch uit vliegen
. Op papier zelden zo'n relatief eenvoudige doorgang richting halve finale of meer denken velen,,,,
. Op papier zelden zo'n relatief eenvoudige doorgang richting halve finale of meer denken velen,,,,
0
geplaatst: 29 juni 2014, 12:17 uur
Stijn_Slayer schreef:
Zie nou wel dat BMI niet voor €15 miljoen naar AC Milan gaat: Martins Indi naar FC Porto | Wk voetbal 2014 | Telegraaf.nl
Wat betreft het WK, Brazilie was de tweede helft slecht, zeg. Chili vond ik niet eens zo heel overtuigend. Brazilie was de organisatie volledig kwijt en lange ballen met die kleintjes en zo'n matige spits als Jo voorin is toch geen tactiek?
(quote)

Dat heb ik ook nooit gezegd. Wel dat ze interesse hadden. Porto is trouwens een prima club, niet slechter dan Milan momenteel.
Geef toe: je had ook niet verwacht dat de Vrij naar Manchester United zou gaan.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 12:18 uur
CuredVooralsnog staan alle teams die ook maar enigszins geïmponeerd hebben in de andere speelhelft.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 12:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat heb ik ook nooit gezegd. Wel dat ze interesse hadden. Porto is trouwens een prima club, niet slechter dan Milan momenteel.
(quote)
Gaat De Vrij naar Manchester?

0
geplaatst: 29 juni 2014, 12:24 uur
Stijn_Slayer schreef:
Er wordt al langer getrokken aan BMI, door diverse clubs. Ik zeg altijd dat ik eerst de handtekeningen wil zien voor ik het geloof. En dat geldt al helemaal voor de Telegraaf.
Dit bericht lijkt er op dat hij naar Porto gaat. En "Feyenoord ineens uit de schulden", ook volgens de Telegraaf, en "volgens Porto heeft Feyenoord aan elke speler een enorm prijskaartje hangen".
Dat laatste is overigens terecht, aangezien er gesproken wordt over spelers als Pelle, Janmaat etc.
Ik hoop maar dat er geen leegverkoop zal gaan plaatsvinden en persoonlijk vind ik het verlies van BMI wel voldoende. Er moet ook rekening worden gehouden met het feit dat er Champions League moet worden gevoetbald en dat Feyenoord volgend jaar kampioen gaat worden

Geld op de bank en slecht voetbal/laag in de ranglijst zitten we ook niet op te wachten.
Ik hoop ook dat ze geld dat ze verdienen gaan steken in nieuwe aankopen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 juni 2014, 12:28 uur
Niet verwacht, maar die gaan het daar ook niet redden. Zelfoverschatting van Van Gaal.
Is het echter al rond? Ik geloof nml. niet in kreten als 'bijna rond'.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 12:32 uur
Zal wel door Van Gaal komen, apart dat zo'n club dat dan allemaal goedkeurt. Van Gaal nam bij Barcelona ook allemaal Nederlanders mee, en dat liep verkeerd af
0
Martial
geplaatst: 29 juni 2014, 12:39 uur
musician schreef:
Ik hoop maar dat er geen leegverkoop zal gaan plaatsvinden en persoonlijk vind ik het verlies van BMI wel voldoende. Er moet ook rekening worden gehouden met het feit dat er Champions League moet worden gevoetbald en dat Feyenoord volgend jaar kampioen gaat worden

Hans, hou er maar rekening mee dat er 4 basisspelers gaan vertrekken (Martins Indi - de Vrij - Janmaat - Pelle) mochten ze niet allemaal weggaan is het alleen maar een meevaller

0
Martial
geplaatst: 29 juni 2014, 12:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Voorlopig is het nog niet zover, ook Schalke is erbij gekomen voor de Vrij

Wat dat betreft mag er komende week is wat duidelijk worden, wordt er eerlijk gezegd schijtziek van, van al die transfergeruchten rondom een aantal Feyenoorders.......
0
geplaatst: 29 juni 2014, 12:54 uur
trebremmit schreef:
Zal wel door Van Gaal komen, apart dat zo'n club dat dan allemaal goedkeurt. Van Gaal nam bij Barcelona ook allemaal Nederlanders mee, en dat liep verkeerd af
(quote)
Mwah. Ze werden meteen kampioen.
Van Gaal wil de Vrij graag hebben, inderdaad. Maar er zijn een boel clubs die interesse in hem hebben. Niet vreemd, trouwens.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 12:56 uur
Stijn_Slayer schreef:
Niet verwacht, maar die gaan het daar ook niet redden. Zelfoverschatting van Van Gaal.
Het is pas rond als het zwart op wit staat. Bronnen melden dat de Vrij en Man. United al rond zijn, maar Feyenoord nog niet. Dus er kan nog van alles gebeuren. Toch verwacht ik dat de deal doorgang zal vinden.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:01 uur
Nicolage Rico schreef:
Van Gaal wil de Vrij graag hebben, inderdaad. Maar er zijn een boel clubs die interesse in hem hebben. Niet vreemd, trouwens.
(quote)
Later werd Van Gaal ontslagen en konden alle Nederlanders vertrekken. In zijn laatste seizoen was het niks meer, daarvoor deed hij het wel goed.
De Vrij is toch maar een hele matige verdediger, maar goed zal wel weer komen door het wk, daardoor gaan clubs weer veel te veel betalen voor hele matige voetballers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.