MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Janmaat was wel erg matig tegen Chili, vrijwel elke bal die hij vooruit speelde was balverlies. Eigenlijk vind ik hem het hele toernooi al tegenvallen, op voorhand had ik juist meer van hem verwacht en na Spanje dacht ik dat ie wat podiumangst had (zoals hij twee jaar terug ook zwak debuteerde in Oranje, om het vervolgens erg goed te gaan doen). Maar zover is het nog niet gekomen.

Als je zijn statistieken afzet tegen die van Blind en Kuyt (zoek op Blendle maar eens naar het artikel van Catenaccio hierover) dan zijn die wel heel erg pover en is het een logische ingreep. Ik geloof dat hij in de hele wedstrijd maar 4 keer Robben en Van Persie wist te bereiken, in tegenstelling tot bv. Kuyt 18 keer. Blijkbaar wordt er in opbouwend opzicht juist nu meer verwacht van de vleugelverdedigers en dat is nu net waar Janmaat erg zwak op scoort.

De vraag is natuurlijk wel of Verhaegh dat beter kan. Daarvoor heb ik hem ook te weinig zien spelen. En Janmaat kan altijd nog later worden ingebracht om keer op keer over de vermoeide Mexicanen heen te stomen.

We zullen het zien, nog 44 minuten!

buizen
Ik ben helemaal kapot van de zenuwen voor de wedstrijd van vanavond.

Dat snap ik dan weer niet. Als je zo zeker bent van de zege, waarom dan zenuwen?

buizen
Dat hoort er gewoon bij. Het wordt een zinderende wedstrijd.

buizen
ik hoor alweer het woord 'Kuyt' en het woord 'rustig', bah weg met die Kuyt.

Ik ben er niet zo zeker over, als ik dit zie, veel ruimte achterin gelaten.

Het is daar ook een schroeiende hitte.

Plus de Jong gewisseld en Cillessen onzeker. Mexico is in ieder geval een stuk dreigender in de eerste 30 min.

Ik vind Cillessen juist niet onzeker overkomen.

iggy schreef:
Plus de Jong gewisseld en Cillessen onzeker. Mexico is in ieder geval een stuk dreigender in de eerste 30 min.

Nederland heeft wel gaandeweg meer balbezit. Laten we daar maar hoop uit putten.

Cillessen is uitstekend. Nigel de Jong wordt gemist en Sneijder speelt als een natte krant.

Die zal droog worden in die hitte - hoop op meerwaarde van Wes in een wedstrijd als deze; idd De jong wordt gemist - how come, geen bericht over fysiek malheur vooraf?

Pijn aan zijn lies. Al vlot gewisseld.

Lekkere scheidsrechter hebben we.

Over het algemeen ben ik niet ontevreden over de scheids. Overtreding op Robben leek me lastig te beoordelen.

Overtreding? Het waren er 2.

De eerste was lastig te zien, bij de tweede was Arjen de bal al kwijt.

Voor een strafschop hoef je helemaal de bal niet te hebben, het gaat om de overtreding.

Het was niet best. Ik heb een heel slecht voorgevoel....

Dat is zo, maar ik kan me wel voorstellen dat de scheids hier geen penalty durft te geven. Misschien onterecht,maar ja.

panjoe (moderator)
Ach, het is toch niet alsof Nederland tot nu toe veel klaar heeft gespeeld in eerste helften...

Je kan die wegstrepen tegen vergelijkbaar ingrijpen van Vlaar/De Vrij, ca 10 min. ervoor. Scheids had de bal toen ook op de stip kunnen leggen.

De ontmaskering is begonnen.

Chill!
Mexico vind ik echt niet beter spelen.

Zij hebben wél gescoord.

Het offensief was hoopvol maar ja, Ochoa is er ook nog.

buizen
Nederland komt er aan!

Terug hiernaartoe, ja.

Daar komt ons feyenoordlegioen

Edwynn schreef:
De ontmaskering is begonnen.

Yep, teveel spelers van een verkeerde club

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:22 uur

geplaatst: vandaag om 23:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.