Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:00 uur
trebremmit schreef:
Haha, die Grieken zijn zo slecht nog niet.
Haha, die Grieken zijn zo slecht nog niet.
Heeft Delfi in Assen jou soms omgekocht voor een Hermesschotel en een karaf Demestika rood?
Helaas zit Costa Rica er redelijk doorheen, dus ...
0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:01 uur
De Grieken moeten het helaas zonder penalty doen.
Hoe vaker ik eraan denk, hoe meer ik vind dat de wedstrijd Nederland - Mexico eindigde als een wonderlijk sprookje. Hoe wisten we in luttele minuten voor het einde van de wedstrijd de uitslag in ons voordeel om te buigen?
Hoe vaker ik eraan denk, hoe meer ik vind dat de wedstrijd Nederland - Mexico eindigde als een wonderlijk sprookje. Hoe wisten we in luttele minuten voor het einde van de wedstrijd de uitslag in ons voordeel om te buigen?
0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:18 uur
De goals vielen laat en vlak na elkaar, maar je kon er wel op wachten voor mijn gevoel.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:24 uur
Proficiat aan onze noorderburen! Ik vond het een terechte overwinning, zeker op basis van de 2 de helft. Robben in de vorm van zijn leven!
1 minpuntje, die keeper vond ik echt heel onzeker en zwak, hopelijk gaat dat geen parten spelen verder in het toernooi!
1 minpuntje, die keeper vond ik echt heel onzeker en zwak, hopelijk gaat dat geen parten spelen verder in het toernooi!
0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:26 uur
Mjuman schreef:
Muziekmans: die annexatie die julders F4 - freselijk firtuoze Feyenoord-fans - bedrijven tav oud-spelers (ik noem een Fer en een Vlaar, als voorbeelden) kunnen en mogen anderen ook toepassen: de bondscoach is in dier voege een Ajacied en Wes - ik zei al dat ie belangrijk zou zijn, vooraf - net zo!
Muziekmans: die annexatie die julders F4 - freselijk firtuoze Feyenoord-fans - bedrijven tav oud-spelers (ik noem een Fer en een Vlaar, als voorbeelden) kunnen en mogen anderen ook toepassen: de bondscoach is in dier voege een Ajacied en Wes - ik zei al dat ie belangrijk zou zijn, vooraf - net zo!
Aha, ik wist al gelijk door wie Orbit was opgetrommeld voor dit topic!

Een beetje kinderachtig is het wel, het is alleen jammer dat het opzetje gelijk door de mand valt. Het valt me wel een beetje tegen dat een PSV-er in barre armoede maar een beroep gaat doen op Ajaxieden.
Maar goed, kan AZ dan ook nog een beroep doen op het feit dat Van Gaal daar ook trainer is geweest? Overigens heeft Van Gaal nog veel langer bij Sparta gespeeld. Nee, hier moeten de credits naar die andere club uit Rotterdam!

0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:28 uur
corn1holio1 schreef:
Ik vind Cillessen het prima doen vooralsnog met nog geen grote fouten. Waar doel je op?1 minpuntje, die keeper vond ik echt heel onzeker en zwak, hopelijk gaat dat geen parten spelen verder in het toernooi!
0
Hendrik68
geplaatst: 30 juni 2014, 00:29 uur
Zwak wil ik Cillessen niet noemen. Wel heel apart. Nonchalant bijna. Alsof het een oefenpotje betreft. Nog geen goal waar hij ook maar iets aan kom doen, maar van mij mag het wel wat geinteresseerder. Dat wel.
Overigens heeft Hector Moreno zijn scheenbeen gebroken. Ik wist direct het verlies van Moreno, Mexico geen goed zou doen. Als Mexico door was gegaan hadden ze zo ongeveer de hele oorspronkelijke verdeding gemist. Maar dat mag tegen zowel Costa Rica als Griekenland nog altijd geen probleem zijn. Hoe lang gaat het nog door met dit Jupiler League potje? (de Nederlandse Jupiler League wel te verstaan). Wat een niveau. Dat Uruguay en Italie niet beter waren dan dit zootje ongeregeld zegt ook wel iets.
Overigens heeft Hector Moreno zijn scheenbeen gebroken. Ik wist direct het verlies van Moreno, Mexico geen goed zou doen. Als Mexico door was gegaan hadden ze zo ongeveer de hele oorspronkelijke verdeding gemist. Maar dat mag tegen zowel Costa Rica als Griekenland nog altijd geen probleem zijn. Hoe lang gaat het nog door met dit Jupiler League potje? (de Nederlandse Jupiler League wel te verstaan). Wat een niveau. Dat Uruguay en Italie niet beter waren dan dit zootje ongeregeld zegt ook wel iets.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:36 uur
Toch een fijn gevoel als je geweldige vrouw een gelicenseerde Huntelaar-voetbalshirt voor je heeft besteld, je dat in Amerika draagt en vervolgens diezelfde voetballer (met genoemde shirt hehe
) Nederland naar de kwartfinale helpt. M'n schoonfamilie ging massaal uit hun dak. Volgens mij heb ik ze tot voetbal bekeerd. 
) Nederland naar de kwartfinale helpt. M'n schoonfamilie ging massaal uit hun dak. Volgens mij heb ik ze tot voetbal bekeerd. 
0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:42 uur
Haha die trainer van de Grieken, gewoon blijven terwijl je weggestuurd wordt.
0
Hendrik68
geplaatst: 30 juni 2014, 00:46 uur
Of ha, ha die scheidsrechter. Een Australier die niet weet wat hem overkomt. Wanneer fluit zo'n man een wedstrijd die ook maar de helft van het niveau van deze zwakke 8ste finale van het WK haalt? Zo van: Oceanie moeten we ook te vriend houden, laten we hem een wedstrijd geven. Totale willekeur qua kaarten en dan een beetje interessant de trainer wegsturen vlak voor de strafschoppenserie.
Kijk: als ze al die gekken langs de lijn direct wegsturen dan juich ik dat toe. Wat zijn Scolari, Herrera, Sampaoli en al die debielen een anti reclame voor het voetbal, maar stuur ze dan direct weg en niet vlak voor tijd.
Kijk: als ze al die gekken langs de lijn direct wegsturen dan juich ik dat toe. Wat zijn Scolari, Herrera, Sampaoli en al die debielen een anti reclame voor het voetbal, maar stuur ze dan direct weg en niet vlak voor tijd.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 00:54 uur
Goeie strafschoppen hoor.
Edit: tot zover dan.
Costa Rica wordt het.
Edit: tot zover dan.
Costa Rica wordt het.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 01:00 uur
Niet alles wat in in jullie gedachten opkomt, hoeft opgeschreven te worden hoor. 
Naar wat ik heb vernomen, was Griekenland beter en dat had ik niet verwacht. Nu ben ik geneigd te denken dat Costa Rica goed te hebben is. Het is echter nog steeds hetzelfde land dat Uruguay, Italië en Engeland achter zich liet. Onberekenbaar...

Naar wat ik heb vernomen, was Griekenland beter en dat had ik niet verwacht. Nu ben ik geneigd te denken dat Costa Rica goed te hebben is. Het is echter nog steeds hetzelfde land dat Uruguay, Italië en Engeland achter zich liet. Onberekenbaar...
0
geplaatst: 30 juni 2014, 01:16 uur
Noem het enthousiasme.
Ik vind het harstikke gaaf als m'n Amerikaanse schoonfamilie voor het eerst voor voetbal aan de buis gekluisterd zit.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 01:17 uur
Heerlijke ontlading vooral. Amper nog verwacht in de 84e minuut. De gelijkmaker was absoluut terecht. Mooi dat we alsnog een penalty terecht meekregen (de 1e van Robben in de 1e helft was er zeker eentje, de 2e in de 2e helft zeker niet).
Mooi dat Sneijder - die verder een waardeloos W.K. speelt - de o zo belangrijke 1-1 maakt.
Van Costa Rica horen we ruim te winnen. Maar op dit W.K. is niets zeker.
Mooi dat Sneijder - die verder een waardeloos W.K. speelt - de o zo belangrijke 1-1 maakt.
Van Costa Rica horen we ruim te winnen. Maar op dit W.K. is niets zeker.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 01:18 uur
Tot hiertoe gaan de groepswinnaars allemaal door. Hopelijk blijft dat tot en met woensdag nog zo. 

0
geplaatst: 30 juni 2014, 01:19 uur
[quote=4570162 ] Zwak wil ik Cillessen niet noemen. Wel heel apart. Nonchalant bijna. Alsof het een oefenpotje betreft. Nog geen goal waar hij ook maar iets aan kom doen, maar van mij mag het wel wat geinteresseerder. Dat wel. [/quote]
Die 1-0 van Mexico vond ik niet per se een fout, maar een écht goede keeper (met lengte + reflex) had 'm kunnen pakken - onhoudbaar was-ie geenszins.
Die 1-0 van Mexico vond ik niet per se een fout, maar een écht goede keeper (met lengte + reflex) had 'm kunnen pakken - onhoudbaar was-ie geenszins.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 01:29 uur
Momenteel een hetze gaande op Twitter over de schwalbe van Robben. Echt genieten dus 
Zo doe je dat.....even je recht halen
Zaterdag 5 juli is Costa Rica aan de beurt, de nummer 28 van de FIFA-ranglijst. Maar na vanavond weet je het maar nooit, normaal gesproken een eitje.

Zo doe je dat.....even je recht halen
Zaterdag 5 juli is Costa Rica aan de beurt, de nummer 28 van de FIFA-ranglijst. Maar na vanavond weet je het maar nooit, normaal gesproken een eitje.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 01:42 uur
Oké, doen jullie dat makkelijke Costa Rica in de kwartfinale maar. Wij, dappere Belgen, zullen het dan wellicht opnemen tegen Argentinië.
We komen mekaar wel tegen in de halve finale.
We komen mekaar wel tegen in de halve finale.

0
geplaatst: 30 juni 2014, 02:29 uur
Alle lof voor Belgie hoor want met 9 punten uit de groepsfase doe je gewoon mee. Maar ik herken nog niets van het prima spel uit de kwalificatieronde. Heb de vriendschappelijke wedstrijd tegen Zweden nog gezien vlak voor het WK en dat beloofde heel wat. Bovendien hadden jullie vrij makkelijke tegenstanders (Algerije en Zuid-Korea daar teken je voor) en met sober, onaantrekkelijk spel de groep toch ruimschoots overleefd. Ik had hele hoge verwachtingen van de Belgen maar misschien komt dat nog tot uiting tegen zwaardere tegenstanders. Maar goed, eerst nog die krachtpatsers uit de VS dinsdag verslaan. Maar ik geloof toch meer in een halve finale met Nederland tegen Argentinie.
0
Cured
geplaatst: 30 juni 2014, 07:12 uur
Hendrik68 schreef:
Als je onze resultaten als mazzel ziet, ben je geen nuchtere noorderling, maar gewoon een azijnzeiker die alleen de negatieve dingen wil zien. Wat Nederland de laatste 2 WK's laat zien is ongekend. Wees er nou toch gewoon een keer trots op, i.p.v. alles naar mazzel te vewijzen
Als je onze resultaten als mazzel ziet, ben je geen nuchtere noorderling, maar gewoon een azijnzeiker die alleen de negatieve dingen wil zien. Wat Nederland de laatste 2 WK's laat zien is ongekend. Wees er nou toch gewoon een keer trots op, i.p.v. alles naar mazzel te vewijzen
Wat ben jij een overdreven positivo zeg, zonderling
. Ik blijf bij mijn meningen. Mooi dat je met bepaalde kwaliteiten daarbij nog aardig ver komt, maar alleen daarmee hadden we het niet gered; als we verloren hadden en vlak voor tijd door Sneijdertje en met die schwalbe erbij eruit waren gevlogen , had ik je niet gehoord. Je mag blijkbaar geen andere mening hebben dan datgene wat je wordt opgedrongen; dan ben je met mij aan het verkeerde adres. Resultaat gericht voetbal met een niet om aan te zien gebracht afbraakvoetbal, opstelling en gevaarlijke tactiek (hopen dat we toevallig met een counter scoren en de put gaan dempen als het kalf al half of bijna verdronken is; dat gaat een keer fout, Heer Hendrik )3x eenWK Finale verliezen, dat is pas een prestatie.

0
geplaatst: 30 juni 2014, 07:25 uur
Je moet de prestaties ook afzetten tegen het feit dat we maar een klein landje zijn.
Dat maakt het des te aardiger.
Laten we eerlijk zijn, slechts weinigen hadden dit al verwacht. In die zin is het al een geslaagd toernooi.
Met het bereiken van de laatste 8 is al geschiedenis geschreven. Alleen, kan het nog veel beter worden? Als ik Costa Rica bezig zag, lijkt het mij er op dat een halve finale moet kunnen.
Prachtige invalbeurt van Huntelaar voor Van Persie ook, geweldig voor die jongen. Het geeft aan dat we ook in de breedte behoorlijk sterk zijn en dat we bijvoorbeeld het uitvallen van De Jong goed kunnen opvangen.
Dat maakt het des te aardiger.
Laten we eerlijk zijn, slechts weinigen hadden dit al verwacht. In die zin is het al een geslaagd toernooi.
Met het bereiken van de laatste 8 is al geschiedenis geschreven. Alleen, kan het nog veel beter worden? Als ik Costa Rica bezig zag, lijkt het mij er op dat een halve finale moet kunnen.
Prachtige invalbeurt van Huntelaar voor Van Persie ook, geweldig voor die jongen. Het geeft aan dat we ook in de breedte behoorlijk sterk zijn en dat we bijvoorbeeld het uitvallen van De Jong goed kunnen opvangen.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 07:31 uur
En veertig minuten vol op de aanval. Dat verwachtte ik ook niet. Ondanks de matige kwaliteit staat er een groep die vooral elkaar door het vuur gaat. Egootjes opzij en aan de bak. Dat is ook gewoon mooi om te zien. Tegen Duitsland ofzo gaan we eraan maar dan zijn we al veel verder dan ik had gedacht.
0
buizen
geplaatst: 30 juni 2014, 07:35 uur
Zaterdag rollen we Costa Rica op en de Argentijnen.., ach die zullen met 10 of 9 man overblijven, hun smerige overtredingen kennende, dus ook prima te doen. Op naar de finale!
(Tjonge wat zijn die Mexicanen in de hoek gezet en teleurgesteld he).
http://miami.thedailydigest.org/wp-content/uploads/sites/8/2014/06/21955-thumb.jpg
(Tjonge wat zijn die Mexicanen in de hoek gezet en teleurgesteld he).
http://miami.thedailydigest.org/wp-content/uploads/sites/8/2014/06/21955-thumb.jpg
0
Hendrik68
geplaatst: 30 juni 2014, 08:32 uur
Je mag blijkbaar geen andere mening hebben dan datgene wat je wordt opgedrongen;
Prima dat jij het leven van de negatieve kant ziet, maar je moet geen onzin uit gaan kramen. Of je moet even de zin quoten waarin ik zeg dat je er niet anders over mag denken.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.