Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2014, 21:36 uur
Enorme aderlating dat de Jong naar huis kan.
En Fer is voorlopig ook niet inzetbaar.
Tijd voor Clasie of Blind op het middenveld?
En Fer is voorlopig ook niet inzetbaar.
0
buizen
geplaatst: 30 juni 2014, 21:45 uur
Mensen bedankt voor de fijne reacties.
En nee, objectief ben ik niet geheel. Natuurlijk niet
. De beste objectieven vind je in de fotospeciaalzaak, hier gaat het om ons landsbelang!!
En nee, objectief ben ik niet geheel. Natuurlijk niet
. De beste objectieven vind je in de fotospeciaalzaak, hier gaat het om ons landsbelang!!
0
Hendrik68
geplaatst: 30 juni 2014, 21:49 uur
Janmaat terug op rechts, BMI op links en Dirk Kuijt in de rol van de Jong.
0
Blind dan denk ik: dan heb je rechts-links voor de verdediging. Inderdaad enorme aderlating die ons de finale kan kosten.
0
Niet alleen Heineken heeft een betaalde grapjurk in dienst, een COO - Chief Orange Officer. MuMe heeft zijn eigen Chief Positivoo Officer; De Positivoos: "Onze God is de Beste" - YouTube
0
geplaatst: 30 juni 2014, 21:52 uur
Mjuman schreef:
(pogingen tot taalkundig geblaat inclusief scheldpartij)
(pogingen tot taalkundig geblaat inclusief scheldpartij)
Misschien heb je wat te vroeg in het glaasje gekeken, Mju.
Wacht even met reageren tot morgen na twaalven.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 21:53 uur
Hendrik68 schreef:
(quote)
Waarom niet Clasie ipv BM in de wedstrijd tegen Mexico? Clasie lijkt me beweeglijker - of is die in de ogen van LVG te druistig?
Clasie is de enige veld(wissel)speler die nog geen speeltijd heeft gehad. Verder zou het maar zo kunnen zijn dat ie Kuijt idd naar het middenveld schuift - onvermoeibaar.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 21:59 uur
Ik heb 'em ook wel zien opstomen, maar vraag me alleen af of dat in een Oranje shirt was en tegen welke ploeg. De conclusie dat ie als enige van alle wisselspelers nog geen minuut speeltijd heeft gekregen vond ik wel onthutsend.
0
Hendrik68
geplaatst: 30 juni 2014, 22:00 uur
Kuijt is idd onvermoeibaar en kan ook bikkelen als het moet, daarom denk ik dat het een goede oplossing is. Ik denk persoonlijk inderdaad dat Clasie te licht is voor het echte werk, maar tegen Costa rica kun je het allicht proberen. Belachelijk eigenlijk wat ik zeg: een speler testen in de kwartfinale van het WK.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:04 uur
Hendrik68 schreef:
(quote)
Is ook een optie, inderdaad.
Daarna Kuijt op doel en hij heeft op iedere plek gestaan.

Toch wel een held hoor. Ik had 'm niet meegenomen, maar hij blijkt nu toch goud waard te zijn.
0
buizen
geplaatst: 30 juni 2014, 22:06 uur
Dat ziet er goed bij de Duitsers, Algerije wordt compleet overlopen deze wedstrijd (inschatting).
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:08 uur
Toch heerlijk dat de 3 grootste favorieten aan de andere kant zitten. Daarvan blijft er maar eentje over voor Ollanda. 

0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:17 uur
Voorlopig doet Algerije flink zijn best, die Duitsers worden aardig aangepakt.
0
buizen
geplaatst: 30 juni 2014, 22:23 uur
trebremmit schreef:
Het biedt perspectieven dat ook* Duitsland de verdediging niet als een muur heeft staan, maar denk dat dit een 'raashalfuurtje' is voor de Algerijnen; daarna zijn ze kapot en loopt die Nationalelf er met gemak overheen.
* 'ook' als in zovele vooraf ingeschatte 'topfavorieten' (niet als in Oranje).
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:23 uur
Wordt nog een lastige avond voor de Duitsers. De weg naar de kwartfinale lijkt nog niet zo zeker.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:24 uur
trebremmit schreef:
Jazeker, al twee fatsoenlijke kansen. Alleen blijf ik denken dat het wellicht uitgestippelde tactiek is - zoals de Fransen - de tegenstander laten razen tot de accu leeg is om dan toe te slaan.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:27 uur
Dat denk ik ook, de Duitsers zullen uiteindelijk wel winnen met 2 of 3-0, toch blunderen ze wel heel erg.
0
buizen
geplaatst: 30 juni 2014, 22:35 uur
Ja, dat blunderen (zoals die keeper die zijn goal geheel verlaten achter liet) dat geeft de finalegerichte Oranjelegionair moed. Veel 'topfavorieten' kennen toch ook een klungelgehalte. 

0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:35 uur
trebremmit schreef:
Dat denk ik ook, de Duitsers zullen uiteindelijk wel winnen met 2 of 3-0, toch blunderen ze wel heel erg.
Ze spelen met vier centrale verdedigers, waardoor ze flink aan snelheid inboeten. Vooral als je ziet dat Boateng en Mertesacker allebei erg langzaam zijn.
0
Hendrik68
geplaatst: 30 juni 2014, 22:36 uur
Dat uit laten razen kan best, maar in Porto Allegre kun je het lang volhouden natuurlijk. De Duitsers hebben gewoon niet echt een antwoord op de snelle counters. Mertesacker ziet ze aan alle kanten voorbij lopen. Uiteindelijk zal het goedkomen voor de Duisters, maar duidelijk is dat ook zij hun zwaktes hebben. Dus wordt de kwartfinale toch spannend.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:39 uur
Die coach van Algerije is Van Marwijks lang verloren gewaande tweelingbroer ofzo?
0
buizen
geplaatst: 30 juni 2014, 22:47 uur
crosskip schreef:
Die coach van Algerije is Van Marwijks lang verloren gewaande tweelingbroer ofzo?

------------------------------------------------------------------
Reclame. Gauw even naar de keuken voor een koele trappist. Duits bier lust ik niet.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:48 uur
Is de keeper een slecht shotstopper, of schieten de Duitsers uit frustratie?
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:53 uur
Vond de topfavorietstatus van Duitsland licht overdreven, net als twee jaar geleden. Dit had ik echter ook niet verwacht. Algerije is een team dat me goed doet: heerlijk dat zelfvertrouwen.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:54 uur
Kill_illuminati schreef:
Beetje van beiden denk ik.
De Algerijnen laten Mertesacker graag aan de bal, komt offensief toch niets van. Deden ze bij ons met Van Buyten ook, slim gezien.
Knap gespeeld van Algerije tot nu toe, ze hadden de beste kansen (die Slimani kan wel wat). Maar ook ik denk dat de Duitsers het uiteindelijk wel redden, ging al beter naar het einde van de helft.
Belgie kan zich er in ieder geval aan optrekken dat wij het beter deden tegen de Algerijnen.
En Nederland neemt zo'n 'kleine' ploeg als Costa Rica ook maar best serieus als je dit allemaal ziet.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 22:56 uur
Mooi voor het W.K. dat alle topploegen enorm veel moeite hebben met de mindere goden.
Al hoop ik wel op een clash tussen Duitsland en Frankrijk.
Al hoop ik wel op een clash tussen Duitsland en Frankrijk.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 23:00 uur
Nicolage Rico schreef:
Echt? Dit zou Nederland wel eens het WK kunnen kosten, ik overdrijf niet...
0
geplaatst: 30 juni 2014, 23:01 uur
Het is nog niet bevestigd, maar dat is een kwestie van tijd.
Fer zou zijn beste vervanger zijn, behalve dan dat hij ook geblesseerd is.
Fer zou zijn beste vervanger zijn, behalve dan dat hij ook geblesseerd is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.