Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:05 uur
Nee, niet mee eens.
Bij die overtreding van gisteren is de kans op breuk super groot, dat is niet zo bij de overtreding op Cambell.
Bij die overtreding van gisteren is de kans op breuk super groot, dat is niet zo bij de overtreding op Cambell.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:08 uur
Die van Matuidi leek niet expres, die van Pareira was met duidelijk opzet.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:08 uur
Kill_illuminati schreef:
Dat was die van de Urugyaanse verdediger op het been van Joel Cambell (Costa Rica).
(quote)
Dat was die van de Urugyaanse verdediger op het been van Joel Cambell (Costa Rica).
Dat is gewoon dom, maar daar breek je geen benen mee.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:11 uur
Rudi S schreef:
Nee, niet mee eens.
Nee, niet mee eens.
Bizar idd - heel koel ingezet; en achteraf maar bezweren met wel 10 'spells' naar de ref. Daar kan je dus idd een been/enkel mee breken.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:11 uur
Kill_illuminati schreef:
Die van Matuidi leek niet expres, .
Die van Matuidi leek niet expres, .
Klopt, dat soort ongelukken zie je wel vaker, zo struikelde Suarez en viel met zijn gebit vol op Chiellini.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:12 uur
Een vergelijkbare tackle als die van Matuidi heb ik meerdere verdedigers dit wk (veelal ongestraft, eentje kreeg rood) zien maken. Wie waren dat ook al weer?
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:17 uur
Kill_illuminati schreef:
Die van Matuidi leek niet expres, die van Pareira was met duidelijk opzet.
Matuidi was ook zichtbaar geschrokken. Het was vrij lomp, maar in de snelheid zet je al snel je been verkeerd neer. Maargoed, het was natuurlijk wel donkerrood. Maar bij 'smerigste' denk ik meer aan opzet in het spel.Die van Matuidi leek niet expres, die van Pareira was met duidelijk opzet.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:21 uur
Wat ik me zo snel herinner: Defour (middenvelder BelgIë) werd tegen Zuid-Korea weggestuurd na een grove overtreding op het middenveld; Pepe idem in de wedstrijd tegen Duitsland
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:26 uur
Even kijken, Matudi komt met de onderkand van zijn noppen richting speler/bal.
Dit is geen beweging met de bedoeling een bal te spelen.
Smerige overtreding Matuidi! - voetbalzone.nl
Dit is geen beweging met de bedoeling een bal te spelen.
Smerige overtreding Matuidi! - voetbalzone.nl
0
buizen
geplaatst: 1 juli 2014, 17:27 uur
Van de Argentijnen heb ik toch wel een hoge pet op, zij groeien in dit toernooi. Als het team en Messi goed op elkaar ingespeeld is nou dan weer je maar.
Verwacht dat dit hun beste wedstrijd tot nu toe wordt. De Zwitsers (gewend aan schone lucht en koele temperaturen) leggen na een uur volledig het loodje.
Verwacht dat dit hun beste wedstrijd tot nu toe wordt. De Zwitsers (gewend aan schone lucht en koele temperaturen) leggen na een uur volledig het loodje.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 18:39 uur
Al 2 reuzekansen voor de Zwitsers, twee keer heel zwak afgewerkt.
Romero is duidelijk geen Neuer ook.
Maar goed, de ploeg die beter is in de eerste helft gaat er bijna steevast uit, dus dat belooft voor de Argentijnen
Romero is duidelijk geen Neuer ook.
Maar goed, de ploeg die beter is in de eerste helft gaat er bijna steevast uit, dus dat belooft voor de Argentijnen

0
geplaatst: 1 juli 2014, 18:47 uur
Ik zou trouwens niet weten, waarom de Argentijnen zo goed zouden zijn en zo bewierookt moeten worden.
Goed, ze hebben Messi. Maar wat nog meer? Ja, die Romero weet belangrijke doelpunten te voorkomen.
Maar het spat er niet van af, wereldkampioenklasse.
Goed, ze hebben Messi. Maar wat nog meer? Ja, die Romero weet belangrijke doelpunten te voorkomen.
Maar het spat er niet van af, wereldkampioenklasse.
0
buizen
geplaatst: 1 juli 2014, 18:53 uur
Bewieroken is misschien een groot woord maar die Argentijnen kunnen van iedereen winnen. Blijf ze bloedlink vinden, net als Duitsers en de vroegere Italianen.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 18:56 uur
Zo'n wedstrijd als gisteren Frankrijk speelde ligt ook hier weer op de loer, met Argentinie in de Frankrijk rol.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:09 uur
vigil schreef:
Er hebben natuurlijk wel meer ploegen "best een goede ploeg" op het WK. Als ze de 2de ronde zouden halen vind ik dat al een zeer behoorlijke prestatie.
(quote)
Er hebben natuurlijk wel meer ploegen "best een goede ploeg" op het WK. Als ze de 2de ronde zouden halen vind ik dat al een zeer behoorlijke prestatie.
Voorlopig zijn ze de betere van Argentinië

0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:16 uur
Zo ouwe koeien, beetje flauw van je dat had ik beter kunnen doen na Frankrijk - Zwitserland

0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:19 uur
Ach, ik zie Argentinië wel doorgaan hoor. Hopen op wat goaltjes van Higuain, mijn talisman in de sporza-pool.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:21 uur
Rudi S schreef:
Zo'n wedstrijd als gisteren Frankrijk speelde ligt ook hier weer op de loer, met Argentinie in de Frankrijk rol.
Precies wat ik dacht.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:21 uur
herman schreef:
Ach, ik zie Argentinië wel doorgaan hoor. Hopen op wat goaltjes van Higuain, mijn talisman in de sporza-pool.
Ik heb vanavond alleen Messi en nog ene Belg in mn team. Beetje karig transferbeleid..
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:22 uur
Hier Romero, Higuain en Messi.
Argentinië valt toch ook weer niet mee. De weg naar de finale is echt geen onmogelijke voor Oranje...
Argentinië valt toch ook weer niet mee. De weg naar de finale is echt geen onmogelijke voor Oranje...
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:22 uur
Di Maria is toch ook een wapen op zich hoor. Maar verder is het idd eerder mager (al zitten de zwitsers ondertussen in een houdgreep).
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:28 uur
Inmiddels het nieuws dat Nigel de Jong definitief niet meer in actie komt dit WK... Forse aderlating voor Oranje. Altidore schijnt vanavond ook weer te kunnen spelen voor de VS, dus misschien dat Nigel met veel geluk de finale nog haalt, mochten we die bereiken...
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:30 uur
Chungking schreef:
Di Maria is toch ook een wapen op zich hoor. Maar verder is het idd eerder mager (al zitten de zwitsers ondertussen in een houdgreep).
(quote)
Di Maria speelt echt belabberd.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:30 uur
Zuur voor Nigel 
Speelde erg sterk dit wk, misschien wel sterker dan ooit.

Speelde erg sterk dit wk, misschien wel sterker dan ooit.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:40 uur
herman schreef:
Klopt, qua mogelijke tegenstanders heeft het wellicht nog nooit zo meegezeten. Frankrijk en Duitsland waren gisteren ook niet op hun allerbest, maar hebben intussen wel laten zien dat ze meer kwaliteit hebben dan Argentinië, Zwitserland of België.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:47 uur
Precies. Grote aderlating. Want het probleem van Oranje is dat het voor de achterhoede, vanwege een gebrek aan kwaliteit op dat vlak, zeer moeilijk is om de bal bij onze superieure aanvallers te krijgen. Opbouwen kunnen ze niet. Altijd maar die lange ballen van Cillessen naar voren. In de hoop dat die goed valt.
Robben daarentegen is FENOMENAAL. Kan in zijn eentje een complete verdediging slopen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.