Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2013, 16:05 uur
Exact, dankzij PSV weten we nu precies wat ons te doen staat

1-5 thuis tegen Ajax zou pas echt erg zijn

0
geplaatst: 16 december 2013, 16:27 uur
Alle Ajax-fans mogen duimen voor Atletico zodat die kloteploeg van een AC Milan er eindelijk uitligt. En ik hoop zo hard op een halve finale of zelfs finale voor Atletico. Met deze vorm en ploeg is veel mogelijk.
0
geplaatst: 16 december 2013, 16:58 uur
Wat te denken van 1 - 7 (97/98)? Kan me ook nog een een bizarre 6-4 herinneren

En langer geleden een wedstrijd (beker?) waarin Joop van Maurik vlak voor tijd de winnende 2-1 scoorde!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 december 2013, 17:35 uur
Ernie schreef:
Alle Ajax-fans mogen duimen voor Atletico zodat die kloteploeg van een AC Milan er eindelijk uitligt. En ik hoop zo hard op een halve finale of zelfs finale voor Atletico. Met deze vorm en ploeg is veel mogelijk.
Atletico slacht ze wel, denk ik. Dat is één van de beste teams van Europa. Milan hoort niet eens bij de subtop van Italië.
0
geplaatst: 16 december 2013, 17:59 uur
Denk ik ook. Atletico is een ploeg die er echt staat, op alle fronten.
En die Diego Costa stampt ze echt binnen alsof het niets is, 17 goals al in de primera division.
En die Diego Costa stampt ze echt binnen alsof het niets is, 17 goals al in de primera division.
0
geplaatst: 16 december 2013, 18:05 uur
Duurt nog even tot die wedstrijden zijn en Milan gaat Honda nog halen en El Shaarawy is tegen die tijd misschien weer fit. Dus ik moet het nog zien.
0
geplaatst: 16 december 2013, 20:17 uur
Mjuman schreef:

En langer geleden een wedstrijd (beker?) waarin Joop van Maurik vlak voor tijd de winnende 2-1 scoorde!
(quote)
Wat te denken van 1 - 7 (97/98)? Kan me ook nog een een bizarre 6-4 herinneren 
Een van mijn allereerste wedstrijden als klein jochie met mijn vader mee naar de Galgenwaard in 1970 was DOS-Ajax 1-7
Ajax met Sjaak Swart, Johan Cruyff, Piet Keizer, Barry Hulshoff, Gert Bals etc.

0
geplaatst: 16 december 2013, 20:20 uur
Ik mag hopen dat je een plastic zakje tegen misselijk worden had meegenomen 

0
geplaatst: 16 december 2013, 21:39 uur
Rudi S schreef:
Heeft Honda niet al CL voor Moskou gespeeld dit seizoen?
Heeft Honda niet al CL voor Moskou gespeeld dit seizoen?
Je hebt gelijk, niet zo snel aan gedacht.
0
geplaatst: 17 december 2013, 11:42 uur
Denk dat Utrechters 'recentelijk' toch de slechte herinneringen over hebben gehouden aan de bekerfinale van 2002 

0
geplaatst: 17 december 2013, 14:01 uur
Nicolage Rico schreef:
Wambertootje, niemand zag hem. Ook een kwaliteit.
Wambertootje, niemand zag hem. Ook een kwaliteit.
Wamberto, kon maar zo de Sjimmie - doe 'ns klik - zijn van Sjors(dy) Classie. Net ff gecheckt - was wel degelijk Zlatan die 'em scoorde, in de verlenging.
0
geplaatst: 17 december 2013, 15:04 uur
Linius schreef:
Denk dat Utrechters 'recentelijk' toch de slechte herinneringen over hebben gehouden aan de bekerfinale van 2002
Nee hoor wij denken altijd lachend aan de 6-4 twee jaar geleden en Frank De Boer die na afloop riep dat Ajax 10 keer beter was. Verder denken wij ook aan de 3-0 drie jaar geleden en de 2-0 vier jaar geleden. Wij lachen ons suf in Utrecht.
0
geplaatst: 17 december 2013, 22:48 uur
Geen Robben, maar Epke wel een goede keus.
Maar geen voetballer dus, dat is hier dan behoorlijk off topic
Maar geen voetballer dus, dat is hier dan behoorlijk off topic

0
geplaatst: 18 december 2013, 20:54 uur
Je heb toch zelfs een Koeman tribune in Groningen n.a.v. de successen van vader en de 2 zoons.
Zal ook in Almelo vreemd zijn als je moet voetballen terwijl je net vernomen hebt dat de trainer zijn vader heeft verloren.
Zal ook in Almelo vreemd zijn als je moet voetballen terwijl je net vernomen hebt dat de trainer zijn vader heeft verloren.
0
geplaatst: 18 december 2013, 21:05 uur
Ja, raar idee inderdaad.
Ronald is er donderdag ook niet.
RIP Martin Koeman
Ronald is er donderdag ook niet.
RIP Martin Koeman
0
geplaatst: 18 december 2013, 21:06 uur
Waar is hij donderdag niet? Ze spelen nu heh (0-1 Pelle)
Wat anders: Hansie Hansie staat keurig met 2-0 voor tegen MVV
Wat anders: Hansie Hansie staat keurig met 2-0 voor tegen MVV
0
geplaatst: 18 december 2013, 22:34 uur
Wat voor dag is het vandaag? 
Misschien moet je ook nooit de VI lezen in dit soort zaken...

Vanwege de situatie rond zijn vader ontbreekt Feyenoord-coach Ronald Koeman donderdagavond als zijn ploeg het in de beker opneemt tegen Heracles Almelo
Misschien moet je ook nooit de VI lezen in dit soort zaken...
0
Martial
geplaatst: 18 december 2013, 22:37 uur
Pfffffffffffffffffffffffff nog verlengen ook, wat een drama is Feyenoord weer, maak maar af Heracles!
Ik heb toch al niks met die zogenaamde KNVB Beker.
0
geplaatst: 18 december 2013, 22:39 uur
Misschien zijn ze wat van slag omdat de trainer die ze 6 dagen in de week zien er niet is omdat zijn vader net is overleden?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 december 2013, 22:50 uur
Daar geloof ik niets van. Ze kennen die man waarschijnlijk niet eens.
0
geplaatst: 18 december 2013, 22:50 uur
Martial schreef:
Pfffffffffffffffffffffffff nog verlengen ook, wat een drama is Feyenoord weer, maak maar af Heracles!
Vitesse heeft zich ook mooi kunnen laten uitschakelen door Roda. Hoeven ze zich ook alleen nog maar op de competitie te richten.
0
geplaatst: 18 december 2013, 22:51 uur
Nee dat denk ik ook niet, maar een beetje medeleven misschien....
0
geplaatst: 18 december 2013, 23:37 uur
musician schreef:
Vitesse heeft zich ook mooi kunnen laten uitschakelen door Roda. Hoeven ze zich ook alleen nog maar op de competitie te richten.
Dat dachten ze daar in Eindhoven ook. Vitesse heeft zich ook mooi kunnen laten uitschakelen door Roda. Hoeven ze zich ook alleen nog maar op de competitie te richten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.