MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
chevy93 schreef:
(quote)
Dat dachten ze daar in Eindhoven ook.

Bij Roda wordt de Van Dale herschreven: het lemma broodnodig komt daar te vervallen
Beetje Ajax-supporter is écht wel bekend met het fenomeen inhaalrace

Ik gun PSV van harte een inhaalrace, maar dan wel zo eentje zoals Jols' Ajax in 09/10, 14 wedstrijden op rij winnen, 100+ doelpunten, maar wel 2e worden.

Tevens het jaar dat de kansloze bekerfinale opgesplitst werd. Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan verzinnen daarvoor, want Ajax - Feyenoord lijkt me onvermijdelijk. Of cupfighter AZ moet er nog zin in hebben. Als Feyenoord zelfs dit soort wedstrijden gaat winnen.

Zo FC Utrecht ook door, lekker.

Graag nu JVC Cuijk in de Galgenwaard loten.

Wel een in en intrieste vertoning na afloop van Cuijk - MVV waar een randdebiel uit Maastricht (of omgeving) het nodig vond om de trainer van MVV en een steward die te hulp schoot een paar klappen te geven omdat de uitslag hem niet aanstond. De steward moest zelfs naar het ziekenhuis.

Martial
chevy93 schreef:

Tevens het jaar dat de kansloze bekerfinale opgesplitst werd. Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan verzinnen daarvoor, want Ajax - Feyenoord lijkt me onvermijdelijk. Of cupfighter AZ moet er nog zin in hebben. Als Feyenoord zelfs dit soort wedstrijden gaat winnen.

Het zal mij niet verbazen als de kwartfinale al Ajax - Feyenoord wordt mits Ajax het vanavond redt tegen de IJsselmeervogels want Feyenoord loot meestal wel zwaar in de kwartfinale, vorig jaar was het tegen PSV uit.

De KNVB zal een Ajax - Feyenoord wel willen voorkomen in de finale dat scheelt een hoop gezeik natuurlijk.

Is mijn Feyenoord nog door ook na deze dramatische slechte wedstrijd tegen Heracles , wat ze waren ze slecht!

Running On Empty schreef:

Prima als je zo de deprimerende vertoning van een paar dagen eerder wegspoelt. Ben benieuwd naar de loting. Spijtig dat De Ridder zondag geschorst is, maar een punt moet er toch wel in zitten. (Bulthuis is ook geschorst, maar dat heeft verder geen negatieve invloed op onze kansen in Deventer.)

vigil schreef:
Wel een in en intrieste vertoning na afloop van Cuijk - MVV waar een randdebiel uit Maastricht (of omgeving) het nodig vond om de trainer van MVV en een steward die te hulp schoot een paar klappen te geven omdat de uitslag hem niet aanstond. De steward moest zelfs naar het ziekenhuis.

Voetbal is emotie.

Ik deel ook vaak klappen uit als ik emotioneel ben.

Daar ben je mens voor. Zeker op of rond een voetbalveld moet zoiets gewoon kunnen.

De desbetreffende steward schijnt ook nog een vrouw te zijn, hoe triest kun je zijn

Hendrik68
Daar mag je geen onderscheid meer tussen maken tegenwoordig. Anders krijg je daar ook nog last mee.

Martial
Vol verbazing lees ik hier toch de reacties over het slaan bij de wedstrijd Cuijk - MVV en dan vraag ik me toch werkelijk af lees ik nu niet goed, begrijp ik het misschien verkeerd?

Ik weet dat Nederland al jaren volkomen verrot is, maar dat het rammen bij een wedstrijd als normaal wordt gezien en dat het erbij hoort, tsja.......

Natuurlijk is voetbal emotie, maar dat kan je ook andere manieren uiten dan er maar op los te meppen.

Niet zo happen, Edwin!

Anders krijg je eind december de Gouden Boterham uitgereikt.

Martial
Wel met pindakaas erop dan he?

vigil schreef:

Ja die heb je helaas overal. Ik zit in de Galgenwaard in een vrij rustig en zeer gezellig vak maar als je af en toe naar het toilet loopt of even achter de dug-out van de gasten gaat staan, dan verbaas je je elke keer weer wat een enorme eencellige idioten er rondlopen. Helaas hebben we een clubcard systeem dankzij die gasten maar ik zou liever zien dat men de clubcard afschaft en dergelijke gasten gewoon flinke stadionverboden gaat geven. Het is echt ongekend als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Amerikaanse honkbal stadions.

trebremmit schreef:
Ik deel ook vaak klappen uit als ik emotioneel ben.

In mijn jonge jaren waren het vooral planten die het moesten ontgelden.

Maar dit is natuurlijk weer diep triest. Nu maar hopen dat de daders gepakt worden.

Graag nu JVC Cuijk in de Galgenwaard loten.
KNVB Beker: FC Utrecht - Ajax (2012) - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Een dj hadden ze ingehuurd en een complete vuurwerkshow werd de lucht in geschoten, maar van Ajax winnen deed FC Utrecht niet. Integendeel, Ajax won de bekerwedstrijd in de Galgenwaard met 0-3.

chevy93 schreef:
(quote)

Een dj hadden ze ingehuurd en een complete vuurwerkshow werd de lucht in geschoten, maar van Ajax winnen deed FC Utrecht niet. Integendeel, Ajax won de bekerwedstrijd in de Galgenwaard met 0-3.

Ja? En? Wil jij zo graag uit tegen FCUtrecht loten jongen?

Dec 2009: FCUtrecht-Ajax 2-0
Jan 2011: FCUtrecht-Ajax 3-0
Nov 2011: FCUtrecht-Ajax 6-4

Doe maar stoer hoor

chevy93 schreef:
(quote)

Dan zal Frank de Boer wel graag Utrecht-uit loten. Afgezien van een verdiende bekeroverwinning is dat zo'n beetje de wedstrijd die hem de laatste jaren de meeste kopzorgen heeft bezorgd.

Ik zou dan toch ook nog tweemaal ADO thuis op rij verloren noemen.

Nov 2011: FCUtrecht-Ajax 6-4
5 van deze 6 goals kan je toeschrijven aan een keeper die inmiddels niet meer onder lat staat. Hoewel.. bij de beker speelt hij altijd.

chevy93 schreef:

(quote)
5 van deze 6 goals kan je toeschrijven aan een keeper die inmiddels niet meer onder lat staat. Hoewel.. bij de beker speelt hij altijd.

Drie van de 6. Een schot dat van richting wordt veranderd of spelers die scoren als ze 1 op 1 met hem staan, kun je hem niet kwalijk nemen.

chevy93 schreef:
(quote)

Ik dacht 2 van de 6 goals (de laatste 2) maar dat Kenneth zijn middag niet had was wel duidelijk.

Oeh, bijna een Vermeertje.

Ik geef Ronald Koeman groot gelijk.
Geen slippendrager of loopjongen.

Wat zou de reden zijn dat Koeman helemaal niet eens gevraagd is, niet voor het minste gesprek?
En dat vervolgens geheel buiten hem om er zaken zijn gedaan met Hiddink?

Het was voor de KNVB zogezegd een open sollicitatie maar ondertussen wordt er slechts met één kandidaat gesproken. De kandidaat die ze blijkbaar vooraf als eerste al wilden hebben, anders voer je meer gesprekken.

Niets tegen het vakmanschap van Hiddink, zijn ervaring of zijn palmares. Maar hij is echt te oud om nog te beginnen aan het Nederlands Elftal. Het is een ruk naar behoudend en zelfs saai spel, veel gelijke spelen voorzie ik. En dan zou het na twee jaar weer helemaal anders moeten.

Al was het alleen uit beleefdheid, je zult als KNVB je vooraf toch enigszins moeten oriënteren. Welke lijnen zet je uit, waar moet een trainer aan voldoen? Hiddink is geen trainer voor de toekomst maar een tussenoplossing voor iets dat geen probleem had hoeven zijn. Die kritiek op Hiddink is niet persoonlijk, het is wat mij betreft van toepassing op elke 65+ trainer.

Koeman mag van mij overigens rustig in de Kuip blijven, vooropgesteld dat hij wekelijks blijft winnen en het motortje positief draaiende houdt. Maar het lijkt mij dat hij zelf ook wel weer eens aan iets nieuws toe is. Zijn vrijage voor bondscoach vind ik begrijpelijk, net zo goed als dat hij nu de deur heeft dicht gesmeten richting KNVB.

Martial schreef:
Het zal mij niet verbazen als de kwartfinale al Ajax - Feyenoord wordt mits Ajax het vanavond redt tegen de IJsselmeervogels
Ik zou morgenochtend direct een staatslot kopen!

Balen zeg (Hier spreekt iemand met een Feyenoord-hart)

Ben wel blij met Hiddink, vind Ronald Koeman maar een nare man. Koeman lijkt mij ook helemaal niet geschikt voor bondscoach, misschien over een jaar of tien als ie net zoveel ervaring heeft als Hiddink.

Gelukkig voor Ajax hoeven ze niet naar Utrecht

trebremmit schreef:
Ben wel blij met Hiddink, vind Ronald Koeman maar een nare man. Koeman lijkt mij ook helemaal niet geschikt voor bondscoach, misschien over een jaar of tien als ie net zoveel ervaring heeft als Hiddink.

Vooropgesteld dat ik het niet zo waardeer als een coach (Koeman) zijn spelers openlijk afvalt, kan je moeilijk anders stellen dan dat de KNVB deze 'sollicitatieprocedure' niet erg zorgvuldig heeft behandeld. Voor mij hoeven er geen Kamervragen te worden gesteld, maar de manier waarop hier handjeklap wordt bedreven is een genante vertoning - koehandel is het woord. Dat die Koeman daar niet aan mee wil doen, staat hem te prijzen. Ongeacht het vakmanschap van de twee hoofdrolspelers is mijn waardering voor Hiddink wel afgenomen, wat een opportunist.

Inderdaad, hij laat via zijn kolom (tussen de regels door) fijntjes weten dat hij best trainer wil worden. Vervolgens rent de KNVB hem slaafs achterna. Hindink zat vanaf die dag al achter het stuur.

Mijn waardering voor Hiddink is al jaren geleden afgenomen. Altijd die prietpraat over projecten. Waar alleen Hiddink iets vanaf weet. Waar een grote zak geld stond daar was Guus ook vaak te vinden. Hij keek nooit meer waar hij terecht zou komen. Rusland,Turkije of Anzhi allemaal B landen of club. Waar in feite niks mee te halen is. Terwijl hij voor zijn contract met Rusland king of the hill was. En in wezen bij ieder top land/club kon tekenen. Maar Guus rook geld veel geld. En gezien de recente resultaten is hij zijn gouden plasser ook ergens onderweg verloren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.