Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2013, 15:16 uur
iggy schreef:
Dat Van Raai nu zijn kritiek begint te spuien vind ik wel erg goedkoop scoren. De man heeft het sportief meer dan goed gedaan. Maar ook enorme risico's genomen. Waar PSV ook weer jaren last van heeft gehad. Op de een of andere manier is hij daar altijd redelijk goed vanaf gekomen. Zal ook wel aan zijn positieve imago hebben gelegen.
Dat Van Raai nu zijn kritiek begint te spuien vind ik wel erg goedkoop scoren. De man heeft het sportief meer dan goed gedaan. Maar ook enorme risico's genomen. Waar PSV ook weer jaren last van heeft gehad. Op de een of andere manier is hij daar altijd redelijk goed vanaf gekomen. Zal ook wel aan zijn positieve imago hebben gelegen.
De mooiste reactie daarop is van Tiny Sanders in een interview in het NRC van dit weekend. In een notendop: als vertrokken CEO moet je geen commentaar geven op het beleid/visie van je opvolger; da's een vorm van nestbevuiling - in de voetballerij zou het net zo moeten zijn.
Helaas geen kaarten voor straks - kon niets meer regelen

Manneke Cured heeft trouwens het eerste onderdeel voor zijn kerstdiner al binnen gesnokkeld: van Roda JC, brood voor bij de dis; nou de rest nog

0
geplaatst: 15 december 2013, 15:30 uur
Mooi ook dat hij zelf het voorbeeld gaf dat hij zijn voorganger bij Campina (of wat het ook was) had gebeld om te vragen of het okay was dat hij zijn mening over iets gaf op de radio. Zo hoort het ook lijkt me.
0
geplaatst: 15 december 2013, 17:04 uur
Wat gebeurt hier allemaal zeg. 
Dit moet toch goed zijn voor het vertrouwen.

Dit moet toch goed zijn voor het vertrouwen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 december 2013, 17:29 uur
Tja, op een gegeven moment moet het omslaan natuurlijk. Wel beter voor 'ons' (de PSV-aanhang) dat de critici de mond even worden gesnoerd, maar goed, de mening van critici heeft toch het grootste deel van de tijd geen enkele waarde. Ik ergerde me al groen en geel toen het goed ging met PSV aan het begin van het seizoen en iedereen in een hosannastemming was, en nu het slecht gaat is het alleen maar erger. De enige constante factor in zogenaamd serieuze gesprekken over voetbal is het spuien van waan-van-het-moment-wijsheden.
0
Martial
geplaatst: 15 december 2013, 17:30 uur
Het was vanmiddag niet echt genieten in het waterkoude Kuipje, een magere 1-0 (Pelle)
De punten zijn binnen en daar is ook alles mee gezegd, geen wedstrijd om nog lang over na te praten en dat is volgens mij in Utrecht wel anders
De punten zijn binnen en daar is ook alles mee gezegd, geen wedstrijd om nog lang over na te praten en dat is volgens mij in Utrecht wel anders

0
geplaatst: 15 december 2013, 17:45 uur
Gelukkig is het altijd wel aan Utrecht toevertrouwd om een ploeg in zwaar weer er bovenop te helpen...
Verder was het in Rotterdam niet over om naar huis te schrijven, maar ik ben blij met de 3 punten en het feit dat Feyenoord eindelijk weer eens een reeks kan neerzetten, tegen niet de minste ploegen ook wel. Is inmiddels een gaatje met de subtop, dus het vizier kan naar boven gericht worden!
Verder was het in Rotterdam niet over om naar huis te schrijven, maar ik ben blij met de 3 punten en het feit dat Feyenoord eindelijk weer eens een reeks kan neerzetten, tegen niet de minste ploegen ook wel. Is inmiddels een gaatje met de subtop, dus het vizier kan naar boven gericht worden!
0
geplaatst: 15 december 2013, 17:52 uur
Klopt, in het 2010/2011, toen Feyenoord 10e werd, won Feyenoord met 0-4 in Utrecht.
2e helft was erg slecht in de Kuip. Zo onnodig dat Feyenoord terugzakte, Groningen stelde tot dat moment niets voor. Wel erg gelukkig dat Groningen 3 enorme kansen mistte. 1e Helft was redelijk, met goede momenten - dat doelpunt bijvoorbeeld, uit het boekje.
2e helft was erg slecht in de Kuip. Zo onnodig dat Feyenoord terugzakte, Groningen stelde tot dat moment niets voor. Wel erg gelukkig dat Groningen 3 enorme kansen mistte. 1e Helft was redelijk, met goede momenten - dat doelpunt bijvoorbeeld, uit het boekje.
0
Martial
geplaatst: 15 december 2013, 18:01 uur
Je kan ook zeggen dat Mulder best wel verdienstelijk keepte vanmiddag hield Feyenoord op de been en Feyenoord had ook al binnen 20! seconden op 1-0 achterstand kunnen staan, maar ja het vizier van Cherry stond nog niet echt op scherp zullen we maar zeggen

Na Zwolle thuis gaat Koeman los over het bondscoachschap, er valt zat te vertellen aldus Koeman, we wachten af........
0
geplaatst: 15 december 2013, 18:12 uur
Martial schreef:
Je kan ook zeggen dat Mulder best wel verdienstelijk keepte vanmiddag hield Feyenoord op de been en Feyenoord had ook al binnen 20! seconden op 1-0 achterstand kunnen staan, maar ja het vizier van Cherry stond nog niet echt op scherp zullen we maar zeggen
(quote)

Die bal van Chery hoort bij die 3 kansen. Mulder keepte goed, maar als de Gruningers die ballen in de hoeken hadden geprikt, is Mulder gezien natuurlijk.
Edit: herstel: 2 kansen.
0
geplaatst: 15 december 2013, 18:57 uur
Mjuman schreef:
De mooiste reactie daarop is van Tiny Sanders in een interview in het NRC van dit weekend. In een notendop: als vertrokken CEO moet je geen commentaar geven op het beleid/visie van je opvolger; da's een vorm van nestbevuiling - in de voetballerij zou het net zo moeten zijn.
(quote)
Ik vind dat Van Raai best wel kritiek mag hebben. Hoeft ook niet binnenskamers te blijven. We hebben het hier over de voetbalwereld. En die is van iedereen. Maar doe het dan vooraf. Ik kan me namenlijk niet voorstellen dat iemand ook maar even gedacht heeft dat PSV echt voor de titel zou gaan dit seizoen. Dat het zo slecht zou gaan heeft niemand voorzien. De timing van Van Raai is en blijft goedkoop scoren. Terwijl het relatief rustig is in Eindhoven begint de man kritiek te uiten. En dat is gewoon slap van hem.
Geinig dat PSV vandaag gewonnen heeft.
0
geplaatst: 15 december 2013, 21:40 uur
Wat zijn dit nou weer voor grappen RoE? Beetje PSV een goed gevoel geven. Ik had toch meer verwacht van Utrecht 

0
geplaatst: 15 december 2013, 21:55 uur
iggy schreef:
Ik vind dat Van Raai best wel kritiek mag hebben. Hoeft ook niet binnenskamers te blijven. We hebben het hier over de voetbalwereld. En die is van iedereen. Maar doe het dan vooraf. Ik kan me namenlijk niet voorstellen dat iemand ook maar even gedacht heeft dat PSV echt voor de titel zou gaan dit seizoen. Dat het zo slecht zou gaan heeft niemand voorzien. De timing van Van Raai is en blijft goedkoop scoren. Terwijl het relatief rustig is in Eindhoven begint de man kritiek te uiten. En dat is gewoon slap van hem.
Doe mij maar deze Deze Van Raaij
of anders Deze
Overwinning - tja, het lot heeft beslist dat ik er niet bij kon zijn; was ik er wel bij geweest, was het wellicht anders gelopen

0
geplaatst: 15 december 2013, 22:04 uur
Linius schreef:
Wat zijn dit nou weer voor grappen RoE? Beetje PSV een goed gevoel geven. Ik had toch meer verwacht van Utrecht
Ja ik ook maar ik was er wel bang voor na de prima 1e helft van PSV vorige week tegen Vitesse. Als je de doelpunten stuk voor stuk analyseert zie je duidelijk dat PSV de matige defensie van FCUtrecht keer op keer keihard heeft afgestraft. Men liep te schutteren incl. doelman Ruiter en dan kun je tegen Heerenveen, ADO en NEC nog met mazzel wegkomen, dat lukt je niet tegen PSV. In het veldspel was FCUtrecht niet heel veel slechter maar de defensie heeft het volledig laten afweten. De rode kaart voor Steve De Ridder was belachelijk, die voor Dave Bulthuis was terecht. En verder zeggen we: ach het zijn maar 3 punten. Hopelijk winnen we woensdag van Cambuur en halen we de kwartfinale van de KNVB Beker.
0
geplaatst: 16 december 2013, 00:12 uur
Een hele nette overwinning van PSV tegen een abominabel Utrecht. Hopelijk gaan de heren van Wouters zich snel realiseren wat er nodig is om potten te breken; te beginnen woensdag in Leeuwarden.
0
geplaatst: 16 december 2013, 12:33 uur
CL Loting
Manchester City - FC Barcelona
Olympiakos Pireaus - Manchester United
AC Milan - Atletico Madrid
Bayer Leverkusen - PSG
Galatasaray - Chelsea
Schalke 04 - Real Madrid
Zenit - Borussia Dortmund
Arsenal - Bayern München
Manchester City - FC Barcelona
Olympiakos Pireaus - Manchester United
AC Milan - Atletico Madrid
Bayer Leverkusen - PSG
Galatasaray - Chelsea
Schalke 04 - Real Madrid
Zenit - Borussia Dortmund
Arsenal - Bayern München
0
geplaatst: 16 december 2013, 13:01 uur
De twee sterkste runner-ups loten de twee sterkste groepswinnaars 
Daardoor zijn de rest van de wedstrijden wel een stuk minder interessant. Hopelijk zijn City - Barca en Arsenal - Bayern op twee verschillende dagen.

Daardoor zijn de rest van de wedstrijden wel een stuk minder interessant. Hopelijk zijn City - Barca en Arsenal - Bayern op twee verschillende dagen.
0
geplaatst: 16 december 2013, 13:29 uur
Ja, haha, geloof je het zelf? Hoe zou het toch komen dat alle reacties van het laatste halfuur zijn?
0
geplaatst: 16 december 2013, 15:03 uur
Lukas schreef:
Ja, haha, geloof je het zelf? Hoe zou het toch komen dat alle reacties van het laatste halfuur zijn?
(quote)

0
Martial
geplaatst: 16 december 2013, 15:31 uur
En ach thuis winnen van Ajax is sowieso leuker niet waar?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.