MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Wie niet? behalve Brazilië zelf

buizen
Altijd hetzelfde met die Brazilianen, het lijkt rommelig en of ze 'maar wat doen' maar als het erop komt een sterk team. 1-0 en da's snel.

Ik denk dat Colombia nu op komt zetten.

Hun trainer kijkt altijd zo zuur.

buizen
Die Brazilianen kunnen gruwelijk goede passes geven. En de Colombianen verprutsen een enorme kans, wil je nou wereldkampioen worden of niet?

Het contrast tussen deze wedstrijd en de vorige kwarftinale kon niet groter zijn!
Veel emotie, inzet, duels en passie, maar het is eigenlijk ook gewoon een rommeltje aan beide kanten.
Colombia laat zich wel overbluffen.

Brazilië is baas. Maar met een tegentreffer zijn ze denk ik wel meteen uit het lood geslagen.

Colombia laat nogal wat steken vallen. Erg veel domme passjes om te zien of er iemand naar voren komt hollen...
Waarom nou niet terugspelen en nieuwe kansen creëren?

buizen
50.000 joelende kanaries op de tribune geven zo'n Braziliaans elftal natuurlijk ook vleugels.

Ik moet de tweede helft later zien (en Frankrijk - Duitsland vanavond).
Het is Independence Day en we dineren buiten. Ik neem er één voor Colombia!

buizen
Laat het je smaken kaztor, wij smullen van de wedstrijd. Wat is Brazilie op dreef zeg.
Happy Independence Day.

Toch, het blijft gewoon powerplay met veel duels op en over het randje ipv mooi voetbal.
Ik vind het haast lachwekkend dat er op dit niveau zo weinig organisatie kan zijn, met Europese ploegen zou je dit dus nooit meemaken. Aan de andere kant laten die Fransen zich netjes gedisciplineerd en zakelijk gewoon naar de slachtbank leiden.

Het begint een licht smerige vechtwedstrijd te worden.

Licht?
De ref heeft het ook laten ontsporen, ik ben allang de tel kwijt van hoeveel man er aan geel is ontsnapt (langs beide kanten).

40 overtredingen in 60 minuten weet de commentator hier te melden

Er mogen idd wel wat kaarten komen.

buizen schreef:
50.000 joelende kanaries op de tribune geven zo'n Braziliaans elftal natuurlijk ook vleugels.

Lijkt alsof ze eindelijk profijt van het publiek hebben ipv druk.

Die scheids is niet te best.

En heel toevallig dat het weer een wedstrijd van Brazilie betreft.

Ik weet niet naar wat ik juist aan het kijken ben, met profvoetbal heeft het in ieder geval weinig tot niets te maken.

Ik kan het enkel ietwat vergelijken met een zeer bittere derby in de lagere regionen van het cafevoetbal, waarbij de helft van de spelers revanche wil nemen voor vroegere caferuzies en de andere helft pas uit de gevangenis komt, terwijl iedereen nog halfdronken op het veld staat (maar dan met 50.000 supporters).

Dat was rood!

Hoppakee nou nog een goaltje erbij.

Wat een k-wedstrijd.

Danku scheidsrechter voor de overwinning.

Duitsland pakt de Goddelijke Kanaries wel

En dan vreten wij hen wel op..

55 overtredingen in 90 minuten is de eindbalans, en dan is er nog wat door de vingers gezien

met (prof)voetbal had dit zoals gezegd dus niets te maken
heel triestig dat Brazilie in eigen land zich hiertoe moet verlagen

Hendrik68
Ik als erkend niet liefhebber van Brazilie vind de kritiek op de scheidsrechter een beetje overdreven. Zo partijdig was hij niet. Colombia was gewoon niet goed genoeg. Dit Brazilie is te pakken en als je dat niet kan moet je niet zeuren en kun je lekker naar huis.

Chameleon Day schreef:
En dan vreten wij hen wel op..

Je klinkt alsof je weet hoe je een Duitser klaarmaakt

Veel toneelspel en een hele matige scheids die toch echt wel een beetje eenzijdig floot.

Jammer. Ik had gehoopt op 2 heerlijke potjes voetbal vanavond.

Zelf was ik ook geen voorstander van wat Brazilië tot nu toe had laten zien en hoopte ik oprecht dat Colombia dan het land zou zijn dat Brazilië de nekslag zou geven. Helaas kon Colombia toch te weinig brengen om het Brazilië voldoende moeilijk te maken, op een enkele kans na. Over het geheel was Brazilië toch net wat beter, zeker de eerste helft.

Scheidsrechter drukt weer een zware stempel. Keurt ten onrechte doelpunt van Colombia af en geeft vlak daarna ten onrechte een vrije trap aan Brazilië waaruit Luiz dan scoort.

Zoiets is nu nooit eens andersom, bij Brazilië.

Verder hartstocht en veel gedraaf, goed was het niet. Wel spannend.
Robben heeft trouwens de naam, maar ik heb vanavond ook heel wat duikelingen gezien, ook Müller bij Duitsland trouwens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:50 uur

geplaatst: vandaag om 06:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.