MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Het voordeel is dat Dost een echte goalgetter is. Het is wel jammer dat Immers achter hem staat, die toch zelden een fijne steekbal in huis heeft. Maar ik heb alle vertrouwen in Dost. Feyenoord moet er wel voor zorgen dat er beweeglijke buitenspelers komen. Met Boëtius hebben we er alvast 1. Iemand met een goede hoge voorzet zou lekker zijn voor de kopsterke Dost.

Hahn lijkt me een clown - wat ik van hem gezien heb. En onrust achterin is precies wat je niet nodig hebt. Mulder is weer TE rustig, straalt niet uit dat hij de baas is. Maar goed, Hahn is alvast beter dan Lamprou.

Zal je net zien, inderdaad, dat Clasie geweldig speelt vanavond.

Pellè, held van beroep.

Enorm genoten de afgelopen 2 jaar.

Kun je het geloven? Onterechte penalty tegen Brazilië. Na een schitterende pass van Van Persie. Die m ook binnenschoot. 0-1 dus.

Een nieuwe oorwassing voor de kanaries is in de maak.

Onterechte penalty wel, maar het was wel rood en dat werd niet gegeven. Tweemaal fout eigenlijk dus

Dit geeft Nederland niet meer weg.
Luiz zit trouwens weer als een idioot te spelen, opnieuw hele tijd weg van zijn positie. Bovendien slecht weggekopt bij de 0-2 en daarna halve elleboog aan Clasie.

Nu er minder last op de schouders ligt speelt Oranje lekker ontspannen en dat betaalt zich uit. Brazilië is vooralsnog flink de weg kwijt zonder hun goudhaantje.

Dit moet in mentaal opzicht een flinke opsteker zijn voor Duitsland.

Robben is trouwens echt wel de man van het WK, hoe hij bv. vlak voor rust nog een sprintje trekt om met een vliegende tackle de bal in het spel te houden. Al zal dit titel toch waarschijnlijk naar een speler van de wereldkampioen gaan.

Het middenveld staat verdedigend wel slecht. Vooral Maicon is lastig, volgens mij hadden we vier jaar geleden ook al zo een moeite met hem. Clasie is aan de bal wel nuttig.

Chungking schreef:
Robben is trouwens echt wel de man van het WK, hoe hij bv. vlak voor rust nog een sprintje trekt om met een vliegende tackle de bal in het spel te houden.

Ja, die was om in te lijsten.

kaztor schreef:
Nu er minder last op de schouders ligt speelt Oranje lekker ontspannen en dat betaalt zich uit.

Welke last?

iggy schreef:
(quote)

Welke last?

Lukt 't om wakker te blijven of heb je passende maatregelen genomen?

Ze geven het veel teveel uit handen. Hadden in de eerste twintig minuten moeten doordrukken.

Misschien wel de slechtst geleide wedstrijd ooit. Volgens mij raken de fouten van die Algerijn tot in de dubbele cijfers. Verder is de uitslag wat geflatteerd, maar het brons niet onverdiend naar mijn mening.

Maar 1 doelpunt tegen in de knock-outfase! Grote klasse.

Dat vooral door het prachtduo Vlaar en de Vrij, wat waren ze goed.

Ongeslagen dit toernooi. Toch wrang dat je de cup dan niet mee naar huis neemt.

En winnen van Brazilië: altijd schitterend! Vooral in hun eigen land.

Wat een heerlijk W.K. dit.

Beste spelers:

Robben: 9
Vlaar: 8,5
De Vrij: 8,5

Geef die corrupte dwerg nu een schop man

Inderdaad, een fantastisch wk. Mijn favoriete eindtoernooi tot nu toe.

Voor mij blijft dat 1998. Toen hadden we een beter elftal.

Maar dit W.K. staat zeker op 2.

Hendrik68
Wat een compleet stijlloos stel zakken stront die Brazilianen. Waar het publiek al na 1 helft alle recht had om naar huis te gaan bleven ze Nederland na afloop toejuichen, klasse. Maar, waar waren de spelers? Allang in de kleedkamer.Geen enkel respect voor de tegenstander. Oranje vormde 4 jaar geleden een erehaag voor de Spanjaarden, terwijl ze net de WK finale hadden verloren. Ook dat hoort bij topsport. Natuurlijk zitten er ook geen topspelers in het Braziliaanse elftal maar toch. Er rest ze nog een straf: de Argentijnen met de wereldbeker. Kan me niet schelen wie er wint morgen, maar voor dat onuitstaanbare organiserende land hoop ik dat Messi de cup omhoog houdt.

Verdiend brons voor Nederland. Toch een mooie prestatie.

Mooi dat interview met Robben, kippenvel.
Na Cruijf en Van Basten de beste Nederlandse voetballer dacht ik zo.

trebremmit schreef:
Mooi dat interview met Robben, kippenvel.
Na Cruijf en Van Basten de beste Nederlandse voetballer dacht ik zo.

Lijkt me wel na dit W.K. inderdaad.

Daarna komen spelers als Gullit, Bergkamp, Rijkaard, R. Koeman, van Hanegem. (de oude) Sneijder en Van Persie aan bod.

En Michel Vorm houdt uiteraard de nul.

Voor mij toch de doelman van het toernooi.

Chungking schreef:
Robben is trouwens echt wel de man van het WK, hoe hij bv. vlak voor rust nog een sprintje trekt om met een vliegende tackle de bal in het spel te houden. Al zal dit titel toch waarschijnlijk naar een speler van de wereldkampioen gaan.

Ik hoop dat ze het bij de FIFA ook zien.

Het zou ook nog Müller kunnen worden.

Beslissen ze nog steeds voor de finale wie de man van het W.K. wordt? Dat is ook zo'n aanfluiting altijd.

Stel dat Messi 3 x scoort in de finale, weergaloze doelpunten ook nog eens, dan is hij gewoon de man van het W.K.

Müller kan het ook nog worden, overigens.

Wijnaldum deed het trouwens erg goed vanavond, vreemd dat hij het nu ineens wel kan. Zou dat te maken hebben met spanning of met de taak die Van Gaal hem meegeeft?

Hendrik68 schreef:
Wat een compleet stijlloos stel zakken stront die Brazilianen. Waar het publiek al na 1 helft alle recht had om naar huis te gaan bleven ze Nederland na afloop toejuichen, klasse. Maar, waar waren de spelers? Allang in de kleedkamer.Geen enkel respect voor de tegenstander. Oranje vormde 4 jaar geleden een erehaag voor de Spanjaarden, terwijl ze net de WK finale hadden verloren. Ook dat hoort bij topsport. Natuurlijk zitten er ook geen topspelers in het Braziliaanse elftal maar toch. Er rest ze nog een straf: de Argentijnen met de wereldbeker. Kan me niet schelen wie er wint morgen, maar voor dat onuitstaanbare organiserende land hoop ik dat Messi de cup omhoog houdt.

Ik niet, maar ik begrijp je gevoelens. Dit Brazilië stelt echt helemaal niks voor. Ik heb nog gekeken naar een mogelijke versterking voor Rotterdam Zuid. Maar die kant op hoeft Feyenoord niet te kijken. Ver ondermaats dat Brazilië.

Het is voor Duitsland ook gelijk een goede waarschuwing: dit Brazilië verliest ook van Excelsior. Er moet daarom ook niet teveel waarde worden gehecht aan die 7 - 1. Ze moeten daarom Argentinië ook niet onderschatten.

Maar Nederland heeft het prima gedaan, geweldige penalty en grootse doelpunten van Wijnaldum en vooral Blind. Heel cool, die laatste. En wat een fout weer van die Luiz om die bal terug te leggen in het strafschopgebied.....

Ik zou als Scolari zelf maar opstappen, dit komt met deze spelersgroep niet meer goed, niet meer op niveau van internationale succes. Chili, Colombia, Uruguay. Allemaal landen in Zuid-Amerika die er geen enkel ontzag meer voor zullen hebben.

trebremmit schreef:
Wijnaldum deed het trouwens erg goed vanavond, vreemd dat hij het nu ineens wel kan. Zou dat te maken hebben met spanning of met de taak die Van Gaal hem meegeeft?

Op wat slordigheden na deed hij het vrij goed vandaag, inderdaad.

De Guzman weer onzichtbaar. Duidelijk de minste dit W.K. Een 4,5 w.m.b.

musician schreef:
(quote)

Ik heb nog gekeken naar een mogelijke versterking voor Rotterdam Zuid. Maar die kant op hoeft Feyenoord niet te kijken. Ver ondermaats dat Brazilië.

Ook niet naar Oscar of Silva? Ik zou niet weigeren hoor als ik Feyenoord was.

Dit vind ik trouwens een van de mooiste acties van Robben, de bal die hij nog net binnen de lijnen houdt tegen Costa Rica.

Arjen Robben Magic

Ik hoop trouwens dat we vanaf nu niet meer zo denigrerend doen over al die Feyenoorders.

Nicolage Rico schreef:
Ik hoop trouwens dat we vanaf nu niet meer zo denigrerend doen over al die Feyenoorders.

Ex-Feyenoorders, grotendeels

Verder zeg ik nix - 't had maar zo de echte finale kunnen zijn en it still hurts

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:05 uur

geplaatst: vandaag om 08:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.