Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2014, 00:15 uur
Van Anholt lijkt me wel een goede, voor de backpositie.
Viergever is de afgelopen 2 seizoenen niet beter geworden, sterker: ik vond hem afgelopen seizoen erg zwak. Het verbaasde me ook dat Ajax nog interesse had, maar wellicht maakt hij daar stappen. Botteghin is ook niet de speler die Feyenoord beter maakt, lijkt me niet beter dan een van Beek.
Overigens wordt de naam Bilal ook door diverse media uitgesproken.
Viergever is de afgelopen 2 seizoenen niet beter geworden, sterker: ik vond hem afgelopen seizoen erg zwak. Het verbaasde me ook dat Ajax nog interesse had, maar wellicht maakt hij daar stappen. Botteghin is ook niet de speler die Feyenoord beter maakt, lijkt me niet beter dan een van Beek.
Overigens wordt de naam Bilal ook door diverse media uitgesproken.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 07:41 uur
Nicolage Rico schreef:
Waar voetbal je dan voor?
Waar voetbal je dan voor?
Een hele goede vraag. Stel hem eens aan Martin van Geel.
Er is weer heel wat goodwill gekweekt, gisteravond.
Als je geen huishoudboekje op wilt/kunt stellen dat gebaseerd is op Europees voetbal (dus met voetballers die dat niveau aankunnen + hun salaris) en alleen uit bent op middelmaat, afdankertjes aangevuld met wat jeugdig talent dat weer snel verkocht wordt zodra het boven het maaiveld uitsteekt, moet je elke Europese ambitie ook laten varen.
Clasie weet het ook mooi samen te vatten:
Clasie in VI
0
geplaatst: 31 juli 2014, 08:29 uur
Na 3 dagen oeverloos gelul over Feyenoord een transfer die er toe doet! Goed dat hij daar nog een paar jaar kan gaan rijpen. Ik verwacht een nog beter seizoen van hem.
0
Martial
geplaatst: 31 juli 2014, 08:48 uur
Nicolage Rico schreef:
Net als in 2007 toen Feyenoord alles zette op het behalen van CL-voetbal en daardoor diep in de schulden kwam?
Net als in 2007 toen Feyenoord alles zette op het behalen van CL-voetbal en daardoor diep in de schulden kwam?

Ik gaf alleen maar aan als je kampioen wordt .... dat betekent dus rechtstreekse plaatsing voor CL dus extra miljoenen ongeacht of er nu ook een 2e Nederlandse club de CL haalt kan men ook gebruiken om schuld af te lossen en je hoort mij trouwens niet zeggen dat Feyenoord nu ineens 20 miljoen voor een spits uit moet geven, Ajax is tenslotte ook niet met een wereldelftal 4 jaar achter elkaar kampioen geworden toch?
Feyenoord had nu de "mazzel" dat het 4 spelers kon verkopen, dat is echt niet elk jaar het geval.
En hoe de verkoop van deze spelers nu uitpakt heb je gisteren in het stadion gezien (mits je daar bij was?)
Het was werkelijk tenenkrommend slecht wat Feyenoord op de mat legde, Schaken als rechtsback (hoe verzin je het) en als ik dan Fred Rutten hoort zeggen dat Schaken op dit moment de "beste" optie is als rechtsback ....... die is nu de weg al kwijt........
Amper een kans weten te creëren gisteravond, een spits hebben lopen (Te Vrede) die van het niveau Emmen is, Verhoek, Immers, Schaken, Mathijsen (kan echt niet meer) onthutsend zwak en een Boëtius die maar blijft tegenvallen.
Wel 1 lichtpuntje en dat was Sven van Beek die ook al met mooie passes liep te strooien net zoals de Vrij en die goed overeind bleef in het centrum van de verdediging (waar die ook thuis hoort) en toen kwam de nu al miskoop Boulahrouz er in had je een 34 en een 32-jarige staan in het centrum van je verdediging, tsja........
Voor het seizoen begonnen is staat alles al op z'n kop, spelers die de directie aandringen op versterkingen en moet nog maar zien of Clasie blijft, als ik hem hoor praten wil ook hij zo snel mogelijk weg en geef hem is ongelijk.
Feyenoord heeft eindelijk een aankoop binnen voor 3,5 miljoen Başacıkoğlu is de naam die het 1 seizoen redelijk heeft gedaan bij Heerenveen en nu maar hopen dat deze jongen het gaat redden in dit wankele elftal, als ik Feyenoord gisteren zo zag heeft een rechtsback,een linksback en nog een spits nodig, want ook een Kongolo hoort in het centrum van de verdediging te staan samen met van Beek.
Laat Dost maar varen zou ik zeggen en ga voor Jelle Vossen, met Dost zit je weer naar hetzelfde voetbal te kijken als vorig seizoen met lange ballen van achteruit en dat heb ik nu wel gezien + dat Dost best wel blessuregevoelig is + statisch met een beperkte techniek en gauw Karsdorp op de plaats van Immers zetten, want Immers zonder Pelle is niet veel meer.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:09 uur
FR12.nl mobiel - m.fr12.nl
Haha. Is dit een grap? Gisteren kondigde Gudde nog aan dat er alleen nog jongelingen aangetrokken zouden worden.
Benidorm Basterds achterin nu...
Haha. Is dit een grap? Gisteren kondigde Gudde nog aan dat er alleen nog jongelingen aangetrokken zouden worden.
Benidorm Basterds achterin nu...
0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:13 uur
Dan zal hij wel transfervrij zijn want Gudde vertelde dat ze enkel nog geld zouden investeren in jongelingen. Dus gratis valt daar niet onder, net zoals bij die manke kannibaal die ze laatst op de loonlijst hebben gezet.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:29 uur
Kongolo en Van Beek zullen neem ik aan gewoon een basisplaats houden, dan zal er toch een ouwetje moeten sneuvelen.
0
Cured
geplaatst: 31 juli 2014, 10:36 uur
Feyenoord krijgt het zo moeilijk en moet maar even rondkijken naar broodnodige versterking; zelfs nationaal krijgen ze het op voorhand moeilijk/knap lastig om weer om het kampioenschap te spelen, hoewel nationaal/internationaal nogal een verschil is voor Nederlandse clubs. Maar goed, het is nog vroeg en een maand verder staat het misschien al beter, maar ik denk dat dat niet bereikt wordt zonder de grote aderlating (wat/enigszins) op te vangen.
Ik vond trouwens die witte broekjes gisteren geen porum bij het Feyenoord tenue. Het leek net of het niet bij elkaar pastte.
Ik vond trouwens die witte broekjes gisteren geen porum bij het Feyenoord tenue. Het leek net of het niet bij elkaar pastte.

0
Martial
geplaatst: 31 juli 2014, 10:37 uur
Wilkshire

Geweldig dat beleid van Van Geel, is Luca Toni nog beschikbaar

Geweldig dat beleid van Van Geel, is Luca Toni nog beschikbaar

0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:46 uur
Cured schreef:
. Ik vond trouwens die witte broekjes gisteren geen porum bij het Feyenoord tenue. Het leek net of het niet bij elkaar pastte.
. Ik vond trouwens die witte broekjes gisteren geen porum bij het Feyenoord tenue. Het leek net of het niet bij elkaar pastte.
dat had volgens mij met het zwarte tenue van de tegenstander te maken, ik vind het ook niet mooi
0
buizen
geplaatst: 31 juli 2014, 10:46 uur
vigil schreef:
.. net zoals bij die manke kannibaal die ze laatst ..
.. net zoals bij die manke kannibaal die ze laatst ..
Moet je over een artiest of een medeforumlid in die termen praten..dan zijn de rapen gaar. 'gelukkig' zijn we echter tot voetbalniveau afgedaald en dan kan er een boel

0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:50 uur
buizen schreef:
(quote)
Moet je over een artiest of een medeforumlid in die termen praten..dan zijn de rapen gaar. 'gelukkig' zijn we echter tot voetbalniveau afgedaald en dan kan er een boel
Loop jij je weer te vervelen ofzo?
zijn bijnaam is de Kannibaal en hij is nog geblesseerd (kan ca. 30 minuten spelen), dus wat is je probleem?
0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:51 uur
Cured schreef:
Dat past uiteraard ook niet bij elkaar. Komt ook omdat je een zwart broekje gewend bent bij het Feyenoordtenue.
Had inderdaad met de tegenstander te maken. Heb wel goede herinneringen aan Feyenoord spelend in een wit broekje: Inter - Feyenoord, 2002.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:53 uur
Maar goed, Wilkshire is een tussenoplossing - tot Cabral weer fit is. En toch wel een speler met snelheid, ondanks zijn leeftijd, voor weinig (enkel salaris).
Maar van deze speler is zelfs geen goed filmpje te vinden.
Luke Wilkshire Crossing - YouTube
Maar van deze speler is zelfs geen goed filmpje te vinden.

Luke Wilkshire Crossing - YouTube
0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:53 uur
Tomasson vond dat toen ook niks, die stak er zelfs zijn middelvinger over op 
Is die Cabral eigenlijk een broertje van Jerson?

0
geplaatst: 31 juli 2014, 10:58 uur
Dat was tegen Lazio. Tegen Beenhaker, een paar jaar eerder dus.
Volgens mij een neef. Hopelijk met zo weinig mogelijk van dezelfde genen.

0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:01 uur
Wat een bedrag zeg, wist niet dat Everton zoveel geld had.
Beetje overdreven als je het mij vraagt, redelijke spits wel maar geen 35 miljoen waard.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:06 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Dat was tegen Lazio. Tegen Beenhaker, een paar jaar eerder dus. (quote)
Volgens mij een neef. Hopelijk met zo weinig mogelijk van dezelfde genen.
Ow ja Inter was natuurlijk onder Van Marwijk, nou ja Italie uit altijd lastig

De linksbuiten had best wat kwaliteit enkel geen discipline.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:10 uur
Rechtsbuiten. 
Een maatje stuurt een foto door. Wilkshire staat al op het trainingsveld van Feyenoord.

Een maatje stuurt een foto door. Wilkshire staat al op het trainingsveld van Feyenoord.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:13 uur

Lekker bezig, volgens mij speelde hij ook wel veel vanaf links toch? Ryo kwam voor hem in de plaats en die speelde ook veelal linksbuiten
0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:15 uur
Geen beleid kan altijd nog worden omgezet in wanbeleid, je ziet het.
De volgende stap is paniekvoetbal.
Gelukkig kan Rico er nog om lachen

0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:18 uur
Beter Wilkshire op rechtsback dan Boulahrouz.
Tot Cabral fit is.
Veel belangrijker: een nieuwe spits!
Tot Cabral fit is.
Veel belangrijker: een nieuwe spits!
0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:23 uur
Het is goed te weten dat iedereen Wilkshire de afgelopen jaren goed in de gaten heeft gehouden... De goede man speelde de afgelopen 5 jaar gemiddeld 26 wedstrijden per seizoen voor Dinamo Moskou.
Die club zou in Nederland waarschijnlijk kampioen worden. Dus geef de goede man ook gewoon eens een kans. Affakkelen kan altijd nog
Die club zou in Nederland waarschijnlijk kampioen worden. Dus geef de goede man ook gewoon eens een kans. Affakkelen kan altijd nog

0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:26 uur
Nicolage Rico schreef:
Tot Cabral fit is.
Tot Cabral fit is.
Misschien kan ik daarna voor mijn veteranenelftal nog wat werkeloze spelers krijgen? De leeftijd hebben ze inmiddels al dus dat lijkt mij geen probleem. Verlies van snelheid is op die leeftijd verder niet ongewoon. Ze mogen op ons complex de hele dag aan hun conditie werken (hoewel niet echt benodigd). Wel worden er per wedstrijd drie helften gespeeld.
Ik neem aan, dat Feyenoord het niet erg vindt dat ze worden uitgeleend, het salaris wordt ongetwijfeld toch wel doorbetaald. Maar dan blijven ze nog een beetje fit en wij hebben er tenminste nog wat aan.

0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:27 uur
Bilal Basaçikoglu heeft 4 jaar getekend vanochtend.
Gisteren werd Rutten trouwens weer aardig op de proef gesteld door de verslaggevers van Fox, eerst voor de wedstrijd om te vragen naar Bilal. Toen vertelde hij dat de wedstrijd die er aan kwam belangrijk was en er dus niets over wilde zeggen. Tja, na de wedstrijd kwam de verslaggever natuurlijk gelijk aanzetten met dezelfde vraag en toen ging hij weer ouderwets hakkelen en het enige wat er uit kwam was "Ja, ik ken de speler natuurlijk wel"
Gisteren werd Rutten trouwens weer aardig op de proef gesteld door de verslaggevers van Fox, eerst voor de wedstrijd om te vragen naar Bilal. Toen vertelde hij dat de wedstrijd die er aan kwam belangrijk was en er dus niets over wilde zeggen. Tja, na de wedstrijd kwam de verslaggever natuurlijk gelijk aanzetten met dezelfde vraag en toen ging hij weer ouderwets hakkelen en het enige wat er uit kwam was "Ja, ik ken de speler natuurlijk wel"

0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:37 uur
vigil Nee dan heb je liever een trainer die en public zijn spelers afbrandt (o.a. De Vrij), ijskoud stelt dat ie vertrekt omdat "bij deze selectie de rek eruit is", waarna de meesten goed presteren op het WK, en tenslotte nog de veelscorende spits meeneemt naar zijn nieuwe club - zo'n peer!
D'r kwamen er hier die Rutten typeerden als "Sliske de Rat" - misschien iets voor jou om dat over te nemen? Rutten is niet zo'n praatjesmaker als zijn voorganger, maar is ie daarom als trainer minder?
D'r kwamen er hier die Rutten typeerden als "Sliske de Rat" - misschien iets voor jou om dat over te nemen? Rutten is niet zo'n praatjesmaker als zijn voorganger, maar is ie daarom als trainer minder?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.