Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2014, 11:42 uur
Zeg ik dat dan waarde vrind?
Ik vrees dat jij mijn post iets te zwaar opneemt. Iedereen zegt dat het een goede trainer is en vooral met jonge spelers dus wie ben ik om op dit moment dat al onderuit te halen. Zoals ik in mijn post even hiervoor schreef moet je iemand ook de kans geven.
Ik vond het hakkelen gewoon grappig, dat had ik ook gevonden als daar ene Ronald K. uit Zaandam had gestaan
Ik vrees dat jij mijn post iets te zwaar opneemt. Iedereen zegt dat het een goede trainer is en vooral met jonge spelers dus wie ben ik om op dit moment dat al onderuit te halen. Zoals ik in mijn post even hiervoor schreef moet je iemand ook de kans geven.
Ik vond het hakkelen gewoon grappig, dat had ik ook gevonden als daar ene Ronald K. uit Zaandam had gestaan

0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:18 uur
vigil schreef:
Het is goed te weten dat iedereen Wilkshire de afgelopen jaren goed in de gaten heeft gehouden... De goede man speelde de afgelopen 5 jaar gemiddeld 26 wedstrijden per seizoen voor Dinamo Moskou.
Die club zou in Nederland waarschijnlijk kampioen worden. Dus geef de goede man ook gewoon eens een kans. Affakkelen kan altijd nog
Het is goed te weten dat iedereen Wilkshire de afgelopen jaren goed in de gaten heeft gehouden... De goede man speelde de afgelopen 5 jaar gemiddeld 26 wedstrijden per seizoen voor Dinamo Moskou.
Die club zou in Nederland waarschijnlijk kampioen worden. Dus geef de goede man ook gewoon eens een kans. Affakkelen kan altijd nog
Inderdaad. Speelde destijds ook gewoon uitstekend bij Twente.
Inmiddels kunnen we dit topic beter omdopen tot de Feyenoord-klaagmuur met al dat geëmmer.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:22 uur
herman schreef:
Inmiddels kunnen we dit topic beter omdopen tot de Feyenoord-klaagmuur met al dat geëmmer.
Hou mij erbuiten. Ik probeer midden in de donkerste duisternis nog positief te blijven.

0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:23 uur
Jij bent wel iets positiever, maar om een jeugdspeler die nog niets heeft laten zien hoger aan te slaan dan Wilkshire...
0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:26 uur
Dat heb ik niet gezegd. Cabral wordt langzaam klaargestoomd om die positie in te nemen. Laat hem maar lekker concurreren met Wilkshire. Maar Cabral heeft de toekomst, Wilkshire niet.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:29 uur
Mja, voorlopig kan WIlkshire wel even mee. Die is fit zat. En dat klaarstomen... ik wacht ook nog steeds op de doorbraak van Anachbar of hoe die speler ook heet die een paar jaar terug wel de nieuwe topscorer van Feyenoord zou worden. 

0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:31 uur
Nou daar zou ik niet zo zeker van zijn, Manolev speelt er namelijk ook.

Büttner trouwens ook komend seizoen.

0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:38 uur
Zhirkov speelt daar ook, geweldige speler was dat bij het Russisch elftal. Bij Chelsea helaas niet zo goed.
En oud-Feyenoorder Smolov. Goede voetballer, maar heb niet vaak spitsen gezien die zo weinig scoorden. 5 doelpunten in 90 goals voor zijn clubs.
En oud-Feyenoorder Smolov. Goede voetballer, maar heb niet vaak spitsen gezien die zo weinig scoorden. 5 doelpunten in 90 goals voor zijn clubs.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:39 uur
herman schreef:
Mja, voorlopig kan WIlkshire wel even mee. Die is fit zat. En dat klaarstomen... ik wacht ook nog steeds op de doorbraak van Anachbar of hoe die speler ook heet die een paar jaar terug wel de nieuwe topscorer van Feyenoord zou worden.
Volgens wie? Niet volgens mij, in ieder geval. Heb nooit wat in die jongen gezien.
De verhalen waren wel veelbelovend, inderdaad. En technisch zal hij vast zijn. Maar hij is nog langzamer dan van BurgerKing.
Overigens zeg ik niet dat Cabral een grote gaat worden. Concurrentie is sowieso fijn. En van Beek kan zich concentreren op de positie waar hij het best is. Centraal achterin, aan de rechterkant.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:40 uur
herman schreef:
Zhirkov speelt daar ook, geweldige speler was dat bij het Russisch elftal. Bij Chelsea helaas niet zo goed.
Smolov kwam echt 3 niveautjes te kort bij Feyenoord. Sierlijke voetballer en daar is alles wel mee gezegd.

0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:42 uur
Ja, was een leuke voetballer om te zien, maar bakte er niet veel van. Verbaast mij dat hij nog bij zo'n goede club terecht is gekomen.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 12:48 uur
herman schreef:
Laat Feyenoord weg en je hebt - onder de huidige politieke (Gaza) omstandigheden - een goede vakantietrip, met als motto: bezoek MusicMeter en aanschouw de Klaagmuur

D'r was toch nog zo's Rus die er in Engeland - bij Arsenal - niets van bakte, Asjavin (of zo). Blijkbaar kunnen ze nix met het westerse deeg

0
geplaatst: 31 juli 2014, 13:47 uur
Arshavin heeft het nog best goed gedaan bij Arsenal. Alleen de laatste twee jaar was het minder. Hij is afgelopen seizoen teruggekeerd naar Zenit. Maar goed, hij is dan ook al 33.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 18:29 uur
Tsja Wilkshire is niet de transfer waar iedereen op zit te wachten, maar er zit in ieder geval visie achter. Cabral is een talent, maar moet zich nog bewijzen in het eerste. Nu kan die rustig gebracht worden achter Wilkshire, mocht na 1-2 jaar blijken dat Cabral het gewenste niveau niet haalt, dan kan altijd nog een speler aangetrokken. Verder lijkt Wilkshire me al beter dan Bouhlarouz, al had persoonlijk liever gezien dat Vermijl gehuurd werd van ManU met een optie tot koop. Kost je hetzelfde, wordt het niks ben je er net zo snel vanaf, doet ie het goed heb je relatief goedkoop een versterking erbij.
Verwacht dat er alleen nog een spits bijkomt. Naast Dost en Vossen wordt ook Makienok van Brondby genoemd, lijkt me ook wel een versterking, iig met 2.01 m torent ie boven de verdedigers uit. Daarmee staat er toch wel een redelijk team:
Mulder
Wilkshire - van Beek - Kongolo - Nelom
Clasie - Immers - Vilhena
Basaçikoglu - aankoop - Boëtius
Met ervaren krachten als Bouhlarouz, Mathijsen, Schaken en Vormer op de bank en talenten als Hahn, Cabral, Woudenberg, Sleegers, Karsdorp, Manu en Dammers die langzaam ingepast kunnen worden. Kampioen word je er niet mee, maar top 3 moet kunnen.
Verwacht dat er alleen nog een spits bijkomt. Naast Dost en Vossen wordt ook Makienok van Brondby genoemd, lijkt me ook wel een versterking, iig met 2.01 m torent ie boven de verdedigers uit. Daarmee staat er toch wel een redelijk team:
Mulder
Wilkshire - van Beek - Kongolo - Nelom
Clasie - Immers - Vilhena
Basaçikoglu - aankoop - Boëtius
Met ervaren krachten als Bouhlarouz, Mathijsen, Schaken en Vormer op de bank en talenten als Hahn, Cabral, Woudenberg, Sleegers, Karsdorp, Manu en Dammers die langzaam ingepast kunnen worden. Kampioen word je er niet mee, maar top 3 moet kunnen.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 18:44 uur
Titmeister schreef:
TKampioen word je er niet mee, maar top 3 moet kunnen.
TKampioen word je er niet mee, maar top 3 moet kunnen.
Derde worden is Rutten wel aanvertrouwd

0
geplaatst: 31 juli 2014, 19:14 uur
Het schijnt dat Feyenoord al een tijdje rond is met Vilalba en dat hij de nieuwe spits gaat worden. Dit wordt nog even in de wacht gehouden, omdat Vilalba zich richt op de belangrijke wedstrijden van San Lorenzo.
En ja musician, dit is een gerucht. We wachten af.
Een heel andere type spits dan Pellè, Vossen en Dost.
@Titmeister: Schaken mag weg. Hopelijk kan hij nog voor een tonnetje verkocht worden ofzo...
En ja musician, dit is een gerucht. We wachten af.
Een heel andere type spits dan Pellè, Vossen en Dost.
@Titmeister: Schaken mag weg. Hopelijk kan hij nog voor een tonnetje verkocht worden ofzo...
0
buizen
geplaatst: 31 juli 2014, 19:53 uur
vigil schreef:
Loop jij je weer te vervelen ofzo?
zijn bijnaam is de Kannibaal en hij is nog geblesseerd (kan ca. 30 minuten spelen), dus wat is je probleem?
(quote)
Loop jij je weer te vervelen ofzo?
zijn bijnaam is de Kannibaal en hij is nog geblesseerd (kan ca. 30 minuten spelen), dus wat is je probleem?
Mijn vader, die altijd moeilijk liep, is achter zijn rug om soms voor 'manke' uitgemaakt, ik kon daar altijd zeer moeilijk tegen. Misschien reageer ik te gevoelig en is het volkomen normaal zo te praten over anderen (ik vind van niet). Vrijheid van 'mening'suiting.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 19:57 uur
Mjuman schreef:
Laat Feyenoord weg en je hebt - onder de huidige politieke (Gaza) omstandigheden - een goede vakantietrip, met als motto: bezoek MusicMeter en aanschouw de Klaagmuur
D'r was toch nog zo's Rus die er in Engeland - bij Arsenal - niets van bakte, Asjavin (of zo). Blijkbaar kunnen ze nix met het westerse deeg
(quote)

Arshavin was vaak heel lui en wist na zijn eerste jaar bij Arsenal (aangekocht nadat hij Nederland in 2008 uitknikkerde op het EK) zijn niveau nooit meer te halen. Het vreemde was om te zien hoe hij plotseling echt niks meer kon.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 20:15 uur
buizen schreef:
(quote)
Mijn vader, die altijd moeilijk liep, is achter zijn rug om soms voor 'manke' uitgemaakt, ik kon daar altijd zeer moeilijk tegen. Misschien reageer ik te gevoelig en is het volkomen normaal zo te praten over anderen (ik vind van niet). Vrijheid van 'mening'suiting. Uiteraard is het niet mijn bedoeling om je hiermee te kwetsen. Dat je vader in het verleden is uitgescholden met dit betreffende woord vind ik oprecht vervelend.
Ik bedoelde er mee dat hij nog (lang?) niet helemaal fit is en niet omdat hij een "aandoening" heeft of iets dergelijks. Een gemankeerde verdediger zullen we maar zeggen, hopelijk neem je niet alles wat op het net (sociale media) geschreven wordt al te serieus waar daar komen hele andere woorden voorbij zeker met betrekking tot Feyenoord

0
buizen
geplaatst: 31 juli 2014, 21:21 uur
vigil schreef:
Uiteraard is het niet mijn bedoeling om je hiermee te kwetsen. Dat je vader in het verleden is uitgescholden met dit betreffende woord vind ik oprecht vervelend.
Ik bedoelde er mee dat hij nog (lang?) niet helemaal fit is en niet omdat hij een "aandoening" heeft of iets dergelijks. Een gemankeerde verdediger zullen we maar zeggen, hopelijk neem je niet alles wat op het net (sociale media) geschreven wordt al te serieus waar daar komen hele andere woorden voorbij zeker met betrekking tot Feyenoord
(quote)
Uiteraard is het niet mijn bedoeling om je hiermee te kwetsen. Dat je vader in het verleden is uitgescholden met dit betreffende woord vind ik oprecht vervelend.
Ok, dank voor je reactie.
0
Martial
geplaatst: 31 juli 2014, 22:28 uur
Zal dit seizoen wel derde van onderen worden
En gaat het er nog om spannen wie nu de club van Rotterdam gaat worden Feyenoord of Excelsior?

Gefeliciteerd met het 1e Europese succes van PSV dit seizoen, had Nederland wel nodig na het "gestuntel" van Groningen en Feyenoord in Europa

0
geplaatst: 31 juli 2014, 22:35 uur
Als je naar de selecties kijkt heeft Feyenoord nog steeds een van de betere selecties van NL. Alleen die van PSV en Ajax zijn echt beter. Twente en Vitesse zijn er niet sterker op geworden. Zou niet weten waarom Feyenoord niet tenminste in de top 5 zou eindigen.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 22:43 uur
Als Vitesse nog bestaat volgend jaar. 
Chelsea wil er vanaf als je het moet geloven.

Chelsea wil er vanaf als je het moet geloven.
0
Martial
geplaatst: 31 juli 2014, 22:51 uur
Ik hoop dat PSV Ajax nog een beetje bij kan houden zodat het nog een beetje spannend blijft, want verwacht dat Ajax met 2 vingers in de spreekwoordelijke neus kampioen gaat worden en zo de 5e landstitel op rij binnen heeft.
Van mijn eigen Feyenoord weet ik echt niet wat ik daar nu van moet verwachten het komend seizoen, 2e hoeven ze van mij in ieders geval niet meer te worden
Van Utrecht verwacht ik ook wel meer in het nieuwe seizoen.
Van mijn eigen Feyenoord weet ik echt niet wat ik daar nu van moet verwachten het komend seizoen, 2e hoeven ze van mij in ieders geval niet meer te worden

Van Utrecht verwacht ik ook wel meer in het nieuwe seizoen.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 23:06 uur
Het was niet echt glorieus, maar als ik de verhalen mag geloven werd de wedstrijd gefloten door een uitfluiter. Utrecht heeft idd een leuk team, flink verbouwd en goed ingekocht.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 23:10 uur
Ben niet echt op de hoogte maar welke goede spelers heeft Utrecht gekocht?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.