Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 22:30 uur
Nicolage Rico schreef:
Keeper is waardeloos. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat Hahn het mag proberen.
Achterin kan Mathijsen inderdaad niet meer. Althans, wel tegen clubs als ADO, NAC, etc., maar zeker niet meer in topwedstrijden. Op de bank ermee. We hebben geen goede linksback (Kongolo hoort cv), ik heb lichte twijfels over Van Beek en Wilkshere moet het nog laten zien.
Vilhena en Clasie zijn prima spelers voor de Eredivisie. Immers komt simpelweg te kort voor Feyenoord. Hopelijk krijgt Karsdorp een kans. Eventueel kan Vilhena het dan op 10 proberen, al vind ik hem sterk naast Clasie.
Voorin missen we een spits, maar die komt vast en zeker. Alleen wie? De links -en rechtbuitenposities lijken goed te zijn ingevuld met Boëtius, Bilal en Manu (en Schaken) achter de hand).
Keeper is waardeloos. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat Hahn het mag proberen.
Achterin kan Mathijsen inderdaad niet meer. Althans, wel tegen clubs als ADO, NAC, etc., maar zeker niet meer in topwedstrijden. Op de bank ermee. We hebben geen goede linksback (Kongolo hoort cv), ik heb lichte twijfels over Van Beek en Wilkshere moet het nog laten zien.
Vilhena en Clasie zijn prima spelers voor de Eredivisie. Immers komt simpelweg te kort voor Feyenoord. Hopelijk krijgt Karsdorp een kans. Eventueel kan Vilhena het dan op 10 proberen, al vind ik hem sterk naast Clasie.
Voorin missen we een spits, maar die komt vast en zeker. Alleen wie? De links -en rechtbuitenposities lijken goed te zijn ingevuld met Boëtius, Bilal en Manu (en Schaken) achter de hand).
Ijzersterke analyse. Is plek 5 haalbaar?
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 22:41 uur
Wie zou er allemaal boven Feyenoord kunnen eindigen dan? Ajax en PSV sowieso, mogelijk Vitesse dat er wel wat op vooruit is gegaan. Maar verder? Twente is ook zijn drie beste spelers kwijt: Tadic, Promes, Gutierrez (voorlopig geblesseerd). Qua selectie heeft Feyenoord het nog altijd veel beter dan elkaar dan AZ, Groningen, Heerenveen, etc.
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 23:00 uur
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 23:37 uur
Tot nu toe is er regelmatig wel één ploeg geweest die verraste - soms slechts tot de Kerst, soms ook nog daarna. Ik herinner me seizoenen dat Heracles zesde werd, FC Utrecht vijfde werd, NAC vierde én later derde.
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 23:54 uur
Vorig seizoen zou Roda Kerkrade wel even gaan verrassen met allemaal nieuwe spelers.
Ik hoop niet dat die eer dit jaar voor FC Utrecht is weggelegd.
Persoonlijk verwacht ik heel weinig van Dordrecht, Excelsior en NAC.
Ik hoop niet dat die eer dit jaar voor FC Utrecht is weggelegd.

Persoonlijk verwacht ik heel weinig van Dordrecht, Excelsior en NAC.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 00:25 uur
herman schreef:
Wie zou er allemaal boven Feyenoord kunnen eindigen dan? Ajax en PSV sowieso, mogelijk Vitesse dat er wel wat op vooruit is gegaan. Maar verder? Twente is ook zijn drie beste spelers kwijt: Tadic, Promes, Gutierrez (voorlopig geblesseerd). Qua selectie heeft Feyenoord het nog altijd veel beter dan elkaar dan AZ, Groningen, Heerenveen, etc.
Eens. Met een goede spits, Ziyech en een goede linksback is Feyenoord meteen kampioenskandidaat.
M.a.w.: het ligt allemaal vrij dicht bij elkaar in de Eredivisie. Zeker als Ajax niet écht gaat investeren (terwijl ze 100 miljoen in kas hebben).
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 00:29 uur
Hoe komt Ajax aan 100 miljoen in kas? Daar geloof ik echt niks van.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 00:43 uur
trebremmit schreef:
Rico is niet zo goed in financiën: die haalt (jaar)omzet en kas door elkaar. Het enige dat ie snapt: reserve staat/zit op de bank

0
geplaatst: 8 augustus 2014, 10:30 uur
Mitchell Dijks (21) en zijn zaakwaarnemer Dick van Burik hebben van Ajax-trainer Frank de Boer te horen gekregen dat ze mogen uitzien naar een andere club.
Deze linksback heeft vorig jaar op huurbasis gespeeld voor Heerenveen (27 wedstrijden)
Hij is weliswaar geheel en al opgeleid door Ajax maar het betreft een jeugdinternational met potentie.
Vooral het feit dat hij mag vertrekken, wil nog wel eens stimulerend werken in de prestaties.
Zijn doorlopende kracht moet voor 1 jaar worden afgekocht.
Misschien kan Van Geel hier nog even naar kijken, voor de noodlijdende defensie. Wellicht valt de prijs mee. Een lengte van 1 meter 92 is achterin ook niet gek.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 11:27 uur
Celtic have been reinstated to the Champions League after Legia Warsaw were kicked out of the competition for fielding an ineligible player.
Legia won the third qualifying round tie 6-1 on aggregate but brought on Bartosz Bereszynski for the last four minutes of the second leg at Murrayfield, while he was supposed to be serving a suspension.
Uefa on Friday punished the Polish club by awarding the game 3-0 to Celtic, meaning the Scottish champions progressed on away goals having lost the first match in Warsaw 4-1.
Legia won the third qualifying round tie 6-1 on aggregate but brought on Bartosz Bereszynski for the last four minutes of the second leg at Murrayfield, while he was supposed to be serving a suspension.
Uefa on Friday punished the Polish club by awarding the game 3-0 to Celtic, meaning the Scottish champions progressed on away goals having lost the first match in Warsaw 4-1.
Onvoorstelbaar, wat een geblunder. Daar moet toch een hoofd gaan rollen bij Legia.....
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 11:45 uur
Ja dit gaat de club miljoenen kosten, niet bepaald handig...
Over transfers gesproken. Hansie Hansie naar Fox Sports waar hij met ome Kees een praatprogramma gaat doen op de zondag.
Over transfers gesproken. Hansie Hansie naar Fox Sports waar hij met ome Kees een praatprogramma gaat doen op de zondag.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 11:52 uur
Mjuman schreef:
Rico is niet zo goed in financiën: die haalt (jaar)omzet en kas door elkaar. Het enige dat ie snapt: reserve staat/zit op de bank
(quote)
Volgens RTLZ. Ik heb inderdaad geen verstand van financiën. Maar zij wel, dacht ik.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 11:53 uur
Goed, van Geel onderweg naar Portugal. Ben benieuwd voor wie. Ben bang dat er een ruildeal oid aankomt met Clasie.
Het schijnt ook dat Feyenoord interesse heeft in Bruno Martins Indi.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 11:55 uur
BMI lijkt mij niks voor Feyenoord, aan de andere kant, hij kan nooit duur zijn 

0
geplaatst: 8 augustus 2014, 11:57 uur
Wie is daar op te halen dan? De enige die me nu zo te binnenschiet is Ola John maar een buitenspeler hebben we niet nodig. Maar als het om Clasie zou gaan zal hij denk ik bij Porto langsgaan. Ik zie Van Geel ook niet zo snel Tello of Lopez meenemen.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:02 uur
Vossen zou wel willen begreep ik, echter wil Genk 6 miljoen hebben en dat gaat Feyenoord nooit betalen. Vossen wil zelf erg graag weg bij z'n club dus die prijs zal nog wel zakken de komende periode maar of ze bij elkaar zullen komen is maar de vraag.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:03 uur
vigil schreef:
Wie is daar op te halen dan? De enige die me nu zo te binnenschiet is Ola John maar een buitenspeler hebben we niet nodig. Maar als het om Clasie zou gaan zal hij denk ik bij Porto langsgaan. Ik zie Van Geel ook niet zo snel Tello of Lopez meenemen.
Hij schijnt naar Faro te vliegen, dat is een endje weg van Porto.

We wachten het af...
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:08 uur
Interessant hoor die updates over waar Van Geel allemaal heen vliegt. 

0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:10 uur
Nicolage Rico schreef:
Volgens RTLZ. Ik heb inderdaad geen verstand van financiën. Maar zij wel, dacht ik.
(quote)
Het eigen vermogen van Ajax zal wel tussen de 80KK (balans einde seizoen 2013) en 100 kk zitten.
Maar dat kun je zo niet uitgeven, een club met verstand houd altijd rekening met mislopen CL, mindere inkomsten uitgaande transfers etc.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:13 uur
Dat mogen allen talenten eenmaal doen.

Voor de rest speelde hij prima.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik had het ook over "in kas".
Eigen vermogen is niet minder dan het verschil tussen je bezittingen en je schulden. Dat is nog altijd niet hetzelfde als "in kas". Verre van zelfs, er zijn genoeg bedrijven met een positief eigen vermogen en een negatief saldo op de bankrekening.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Goed, van Geel onderweg naar Portugal. Ben benieuwd voor wie. Ben bang dat er een ruildeal oid aankomt met Clasie.
Hij kan nog overal heen vliegen, hij omzeilt via Portugal alleen het luchtruim van Rusland, Oekraine, Syrië, Irak, Nigeria, Guinee en Israël

Hoewel Manchester gewoon de andere kant op is.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:17 uur
Nicolage Rico schreef:
In kas en eigen vermogen is niet hetzelfde. Maar ik zou die berekeningen van RTLZ wel eens willen zien, ze zeggen inderdaad 95 miljoen in kas, maar daar geloof ik niks van.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 12:20 uur
Ik ook niet, vooral niet als je ziet wat voor een treurigheid er bij Ajax op het veld staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.