MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Als je Promes noemt, mag je Boëtius ook noemen.

Dat vind ik qua stijl wel een leukere speler, maar Promes heeft wel iets meer. Sowieso een betere fysiek en kan ook op de '10' spelen. Als Promes 15 miljoen waard is dan Boëtius toch ook zeker 10.

Zou zelf nooit in Moskou willen wonen verder, maar Doyen/Munsterman zullen wel tevreden zijn.

Las dat Feyenoord interesse had in Hateboer als opvolger van Janmaat, maar Groningen wilde hem niet laten gaan.

Boëtius mag wel wat sterker worden maar die vind ik verder meer talent hebben dan Promes.

Belachelijk dat ze zoveel voor Promes betalen, weer een speler waar we jaren later ons over afvragen wat er van geworden is.

Klopt, Boëtius is fysiek te zwak nog. Verder heb ik hem de bijnaam Bambi gegeven, omdat het lijkt alsof hij over het ijs rent.

Martial
Nicolage Rico schreef:
Begrijp niet dat Feyenoord nooit voor zulke bedragen verkoopt. Op Drenthe en Kuijt na dan. En Pellè in mindere mate.

Ik begrijp wel meer dingen van Feyenoord niet.....

Maar voor aanvallers wordt "meestal" meer betaald dan verdedigers heb ik me laten wijsmaken, maar ja Twente kon de centen wel goed gebruiken volgens mij.

En helemaal klaar voor vanavond?
De Feyenoordspelers + trainer zien het helemaal zitten als je de verhalen zo leest, waar dat dan op gebaseerd is snap ik dan weer niet, als je die baggerwedstrijd van vorige week in ogenschouw neemt valt er weinig te verwachten, maar ik laat me graag verrassen vanavond

Maarten van Rossem beschouwt de Eredivisie voor
hpdetijd

Ik vind het uiterst wonderlijk dat u juist bij mij bent gekomen om mijn mening over het edele voetbalspel te horen, want zoals u misschien weet beschouw ik voetbal als een vorm van middeleeuws volksvermaak waarmee ik mij zo weinig mogelijk tracht in te laten, iets wat overigens volslagen onmogelijk is, omdat het eeuwige gezanik over onbeduidende feitjes die zijdelings met het spel samenhangen als een soort schimmel over het uitzendschema van de Publieke Omroep woekert.

Stijn_Slayer
Spot on, (bijna) geen speld tussen te krijgen. Van Rossem brengt de evangelische waarheid over de Eredivisie.

Hebben jullie bijvoorbeeld ooit een voetbalanalyticus een analyse horen geven? M.u.v. Jan van Halst (waar dan weer niemand op zit te wachten) heb ik er nog nooit een gehoord. Veel verder dan 'dat is wel een betere speler dan..' komen ze niet.

Ach competitievoetbal is gewoon een aanleiding om een potje slap te mogen lullen. Dat Feyenoorder-supporters hier zo vaak komen zegt - qua slap - misschien wel iets over hun seks-drive

Ajax-supporters heb ik al een tijdje niet gezien

Qua analyse van de analytici vind ik tablettist Jan van Halst wel een sterke - een kind steekt daar wat van op; Oom Ronald lult ze gewoon in slaap.

Martial
Wereldspeler die Nelom
Een Feyenoord dat het moet hebben van een Schaken zegt ook alweer voldoende.
Wat zal Rutten zeggen in de rust probeer de nederlaag binnen de perken te houden?

Kom op Feyenoord, maar 2 keer scoren om een verlenging af te dwingen......

Martial
En wat een afgang toch weer voor mijn Feyenoord
Besiktas heeft tenminste wel een echte spits in de gelederen.

Ondanks de blunders achterin, lag het probleem - net als in de Kuip - weer voorin. Gelukkig hebben we Bilal al voor Schaken (die het de 1e helft nog best aardig deed) en snel een spits. Al zal die, Feyenoord kennende, op 31 augustus gekocht worden.

Zondag alweer de 1e wedstrijd van het seizoen.

Fey deed zijn naam weer eer aan door roemloos te struikelen over de eerste beste obstructie, lachen man!

Ik dacht al wel dat ik concertbezoek voor deze wedstrijd kon laten gaan.

Van Geel en Gudde zijn nu aan zet en ik ben benieuwd. Want met deze selectie gaat Feyenoord het niet redden. Nog afgezien van alle puntverlies is met name het spel niet om aan te zien. Dat kan de club zich geen tien wedstrijden achter elkaar veroorloven.

Met Rutten ga je sowieso geen kampioen worden, hadden ze ook wel kunnen weten bij Feyenoord.
Op een goeie spits na hebben ze best een goede selectie, alleen met deze trainer krijg je lamlendig voetbal waar geen enkele visie achter zit.

musician schreef:
Ik dacht al wel dat ik concertbezoek voor deze wedstrijd kon laten gaan.

Van Geel en Gudde zijn nu aan zet en ik ben benieuwd. Want met deze selectie gaat Feyenoord het niet redden. Nog afgezien van alle puntverlies is met name het spel niet om aan te zien. Dat kan de club zich geen tien wedstrijden achter elkaar veroorloven.

Feyenoord speelde gisteren best goed in de eerste helft, met aardig combinatievoetbal. Voorin liep er alleen niemand die er iets mee kon. Het is dat je van die totaal onnodige goals weggeeft. Alle 5 eigenlijk (ook in de Kuip).

De verdediging heeft met het vertrek van BMI, De Vrij en Janmaat ook behoorlijk ingeleverd. Daar liggen ook forse problemen.
Als Clasie eveneens vertrekt, is het verval in alle linies onmiskenbaar.
Wie overblijven, zijn over het algemeen op z'n best nuttige waterdragers.

Een spits van het type Guidetti, een spelverdeler en een robuuste verdediger graag. Dat is dan alleen nog maar om het verlies van andere spelers op te vangen.

Als Rutten ze inderdaad verder niet aan de praat krijgt is zijn lot al snel bekend. Vorig seizoen hebben de eerste drie wedstrijden, die werden verloren, Feyenoord het kampioenschap gekost. Mocht dit opnieuw gebeuren, is het seizoen gelijk al weer bekeken.

Ajax wil 21 miljoen hebben voor Blind.
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar de club die dat gaat betalen is compleet gestoord.

is dat incl zijn vader?

vigil schreef:
is dat incl zijn vader?

Ja, zonder is 4 meloen duurder!

Martial
Nicolage Rico schreef:
Ondanks de blunders achterin, lag het probleem - net als in de Kuip - weer voorin.

In elke linie komt Feyenoord kwaliteit te kort op dit moment en niet alleen voorin, ook op het middenveld en achterin.

Mathijsen is zo onderhand wel over the hill, dat kan echt niet meer op dit niveau, een Nelom is soms aanvallend "aardig" maar is verdedigend weer zo onthutsend zwak en dan heb je al 2 problemen achterin + dat een Sven van Beek natuurlijk centraal in de verdediging hoort te staan ipv rechtsback waar ze nu een Wilkshire voor hebben gehaald en dat noemen ze dan een overbruggingsspeler in de Kuip datzelfde geldt voor een Boulahrouz.

Een Immers blijft een speler met beperkingen en wat er met Boëtius aan de hand is weet ik niet, maar die is werkelijk dramatisch en over een Te Vrede heb ik het maar helemaal niet, want die komt op alle fronten te kort.

Het Europese voetbal is toch niet opgenomen in de begroting van Feyenoord, dat zegt ook alweer genoeg over de sportieve ambities die ze hebben.

Ach jonges, nog een paar weken en dat weten jullie écht wat voor vlees je in de kuip hebt

In Eindhoven spelen ze nog steeds "Gaat ie wel of gaat ie niet?" ivm Depay - gelukkig blijft de trainer dus die kan 'em niet meenemen

Stijn_Slayer
Mjuman schreef:

Qua analyse van de analytici vind ik tablettist Jan van Halst wel een sterke - een kind steekt daar wat van op

Van Halst doet er vaak wel erg lang over. Zo complex is het niet, dat kan makkelijk sneller. Soms neigt het ook naar analyseren om het analyseren.

Martial
Mjuman schreef:
Ach jonges, nog een paar weken en dat weten jullie écht wat voor vlees je in de kuip hebt

Als het maar geen bedorven vlees wordt

Martial schreef:
(quote)

Als het maar geen bedorven vlees wordt

Nee, maar met scharrelvlees, haal je spelers in huis die na 1-2 jaar weer vertrokken zijn
Wie weet gaat Rutten Vegetarisch voetbal preken in de kuip - dat zou pas een unicum zijn

Een weide met zoveel uitloop ruimte vinden die scharrelaars nergens.
Maar ja, het gras is elders altijd groener, wordt meestal gedacht.

Misschien dat Rutten dacht dat hij te maken zou krijgen met de mooiste scharrelkippen die als gebraden haantjes zijn mond in zouden vliegen.

Voorlopig is het een bleek bevroren kuiken uit de diepvries van de legbatterij

musician schreef:
Een weide met zoveel uitloop ruimte vinden die scharrelaars nergens.
Maar ja, het gras is elders altijd groener, wordt meestal gedacht.

Misschien dat Rutten dacht dat hij te maken zou krijgen met de mooiste scharrelkippen die als gebraden haantjes zijn mond in zouden vliegen.

Voorlopig is het een bleek bevroren kuiken uit de diepvries van de legbatterij

Volgens mij heb jij écht geen idee wat er met 99,9% van de haantjes (in spe) gebeurd - die leggen namelijk geen eieren en worden en masse geëlectrocuteerd en en bloc bevroren - eendagskuikens is gewild kattenvoer . Mijn Siamezen jongleerden er altijd mee voordat ze luid smakkend en krakend opaten

Martial schreef:
(quote)

In elke linie komt Feyenoord kwaliteit te kort op dit moment en niet alleen voorin, ook op het middenveld en achterin.

Mathijsen is zo onderhand wel over the hill, dat kan echt niet meer op dit niveau, een Nelom is soms aanvallend "aardig" maar is verdedigend weer zo onthutsend zwak en dan heb je al 2 problemen achterin + dat een Sven van Beek natuurlijk centraal in de verdediging hoort te staan ipv rechtsback waar ze nu een Wilkshire voor hebben gehaald en dat noemen ze dan een overbruggingsspeler in de Kuip datzelfde geldt voor een Boulahrouz.

Een Immers blijft een speler met beperkingen en wat er met Boëtius aan de hand is weet ik niet, maar die is werkelijk dramatisch en over een Te Vrede heb ik het maar helemaal niet, want die komt op alle fronten te kort.

Het Europese voetbal is toch niet opgenomen in de begroting van Feyenoord, dat zegt ook alweer genoeg over de sportieve ambities die ze hebben.

Klopt.

Keeper is waardeloos. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat Hahn het mag proberen.

Achterin kan Mathijsen inderdaad niet meer. Althans, wel tegen clubs als ADO, NAC, etc., maar zeker niet meer in topwedstrijden. Op de bank ermee. We hebben geen goede linksback (Kongolo hoort cv), ik heb lichte twijfels over Van Beek en Wilkshere moet het nog laten zien.

Vilhena en Clasie zijn prima spelers voor de Eredivisie. Immers komt simpelweg te kort voor Feyenoord. Hopelijk krijgt Karsdorp een kans. Eventueel kan Vilhena het dan op 10 proberen, al vind ik hem sterk naast Clasie.

Voorin missen we een spits, maar die komt vast en zeker. Alleen wie? De links -en rechtbuitenposities lijken goed te zijn ingevuld met Boëtius, Bilal en Manu (en Schaken) achter de hand).

Ja, zet Hahn er maar in.....

musician schreef:
Ik dacht, ik hou mij aan de uitdrukking die er bij hoort....

(afbeelding)

Duidelijk een plofkip - ziet nog zwart van de explosie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:47 uur

geplaatst: vandaag om 14:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.