MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
trebremmit schreef:
Mooie goal trouwens van Zwolle gister, zie hem nu pas.
Ja Utrecht gaat hoog eindigen.

Utrecht speelde zonder voorhoede en als je niet scoort, kun je niet winnen.

Utrecht heeft geen beter team dan Groningen, AZ, Heerenveen, Zwolle of Vitesse.
Die ploegen gaan allemaal om plek 5 t/m 10 strijden, denk ik.

Helemaal mee eens. Wij mogen blij zijn als we mee kunnen doen om die plaatsen

Running On Empty schreef:
Helemaal mee eens. Wij mogen blij zijn als we mee kunnen doen om die plaatsen

Afgaand op de klaagpraat hier denken Martial en musician dat dat ook voor Feyenoord zal gelden.

En wat te denken van Heerenveen...

Over fris en fruitig gesproken, Dordrecht!

Haha de eredivisie is weer begonnen, er valt helemaal niks meer te voorspellen gaat toch altijd anders dan je denkt. Heerenveen moet zich natuurlijk kapot schamen.

Mjuman schreef:
Afgaand op de klaagpraat hier denken Martial en musician dat dat ook voor Feyenoord zal gelden.

Ajax bezig met Eto 'o.
Hoe moeilijk kan dat zijn, een spits te vinden van een beetje kwalitatieve aard?

Maar laat het Feyenoord bestuur vooral wachten totdat de eerste klap in het Europees voetbal is uitgedeeld en we drie wedstrijden in de competitie verder zijn.

Heerenveen - Dordrecht kan overal zomaar gebeuren......

trebremmit schreef:
Haha de eredivisie is weer begonnen, er valt helemaal niks meer te voorspellen gaat toch altijd anders dan je denkt.

Voorlopig staat Cambuur ook voor tegen Twente

Soms ben je ongelofelijk blij dat je niet naar het stadion kan, omdat je zoon jarig is en dat maakt dat het toch een mooie dag is.
Anders had je je favoriete club zo maar zien verliezen van een gepromoveerde club die nog niet een tiende qua begroting van die van jou heeft....

Het wordt weer een KNOTSGEKKE competitie denk ik zomaar.

musician schreef:
(quote)

Ajax bezig met Eto 'o.
Hoe moeilijk kan dat zijn, een spits te vinden van een beetje kwalitatieve aard?

Maar laat het Feyenoord bestuur vooral wachten totdat de eerste klap in het Europees voetbal is uitgedeeld en we drie wedstrijden in de competitie verder zijn.

Heerenveen - Dordrecht kan overal zomaar gebeuren......

Eto'o is 32 jaartjes oud. Dat vind jij toch véél te oud?

FC Utrecht van die vervelende 18e plek af met dank aan AZ

Nicolage Rico schreef:
Eto'o is 32 jaartjes oud. Dat vind jij toch véél te oud?

Ja, Ajax is er mee bezig. Daarmee heb ik niet gezegd dat Feyenoord hem moet nemen, het ging mij alleen om het initiatief van het bezig zijn met het binnenhalen van een spits.

Je moet met spelers op leeftijd je altijd afvragen of je iemand binnenhaalt vanwege zijn (grandioze) verleden of omdat je verwacht dat hij nog steeds van grote betekenis kan zijn. Een Rolls Royce van twintig jaar oud heeft ook zijn mankementen.

Maar een speler met de geschiedenis van Eto 'o kan een hele selectie motiveren, activeren en in z'n geheel veel beter laten voetballen. En gezien het niveau van de Nederlandse competitie kan ook een 50 jarige Eto 'o nog makkelijk z'n doelpuntjes meepikken.

En waar van hem dan kan worden gezegd dat het dan een 20 jaar oude Rolls is, heeft Van Geel 20 jaar oude niet tot de verbeelding sprekende Mitsubishi's gehaald.

Het is overigens nog de vraag of dat gaat lukken, met Eto 'o.

Martial
Een onverwachte 3-punter voor Dordrecht gisteravond, als je op bezoek gaat bij Heerenveen denk je in eerste instantie ook niet daar gaan we even 3 punten halen, leuk voor Dordrecht en Ernie Brandts

En Cambuur heeft wel een leuke huurling in de vorm van Rusnak, daar gaan ze veel plezier aan beleven denk ik zo maar.

Is kijken wat de dag van vandaag gaat brengen?

Tsja wij kunnen als Feyenoorders week klagen dat we nog geen nieuwe spits hebben, maar Heerenveners zijn helemaal niet te benijden. Finnbogason weg, Basacikoglu weg, Ziyech gaat wrs ook nog weg, en daarvoor terug alleen een of andere 30-jarige Deense spits en een middelmatige rauwdouwer van NAC. Dat wordt een seizoentje grauwe middenmoot ben ik bang...

Martial
Fred Rutten durft zowaar in te grijpen, Wilkshire, Manu en Basacikoglu zijn de nieuwe namen in de basiself, Te Vrede, Nelom en Schaken worden geslachtofferd. is kijken of er verbetering in zit?

Titmeister schreef:
Tsja wij kunnen als Feyenoorders week klagen dat we nog geen nieuwe spits hebben, maar Heerenveners zijn helemaal niet te benijden. Finnbogason weg, Basacikoglu weg, Ziyech gaat wrs ook nog weg, en daarvoor terug alleen een of andere 30-jarige Deense spits en een middelmatige rauwdouwer van NAC. Dat wordt een seizoentje grauwe middenmoot ben ik bang...

En dan te bedenken dat ze 2 jaar terug nog Djuricic, Narsingh, Assaidi en Dost hadden. Heerenveen is weinig meer van over.

Feyenoord kan met de huidige selectie makkelijk 3e worden.

Valt toch wel mee, kijk even naar de selectie's van PSV, Feyenoord , AJAX , Twente etc van 2 jaar geleden.
Dat is toch het Nederlandse voetbal van dit moment.
En er komen altijd weer nieuwe boven drijven.

Danny Makkelie heeft vannacht in zijn Feyenoord pyama geslapen

Martial
Een schandalig slecht Feyenoord wint met 1-0 van ADO met meer geluk dan wijsheid + dat ADO ruim 50 minuten met 10 man speelde en nog wist Feyenoord geen fatsoenlijke kans te creëren, een nieuwe spits gaat echt het probleem niet oplossen bij dit Feyenoord, een creatieve middenvelder (Ziyech) en een nieuwe linksback kan ook geen kwaad, dan kan Kongolo naar het centrum en Mathijsen lekker gaan banken.

Dit Feyenoord is kwaliteitsarm in elke linie is de trieste conclusie.

Martial
Running On Empty schreef:
Danny Makkelie heeft vannacht in zijn Feyenoord pyama geslapen

De commentator van Fox (Ron de Rijk) zeker niet.

Hendrik68
13 gele kaarten? Dan is het nog knap dat er maar 1 speler was die er 2 kreeg. Die Makkelie is weer goed bezig. Ik heb niks gezien, maar Makkelie geeft zo makkelijk kaarten altijd, dan nog zegt het meestal niks over de hardheid van de wedstrijd. Daarom de vraag: Was het zo'n schoppartij?

Martial
Nee, een schoppartij was het zeker niet, maar bij elke overtreding de één wat harder dan de ander werd er bij voorbaat al geel getrokken, voor de rest was de wedstrijd niet om aan te gluren.

Martial schreef:
(quote)

De commentator van Fox (Ron de Rijk) zeker niet.

Nou inderdaad, wat een drama was ook die man. Die ging bijna juichen als Feyenoord een gele kaart kreeg

Geen harde wedstrijd maar juist waar hij direct rood had moeten geven (Manu) deed hij het niet.

Feyenoord begint alvast met 3 punten meer dan vorig seizoen. Kampioenskandidaatje.

Martial
herman schreef:
Feyenoord begint alvast met 3 punten meer dan vorig seizoen. Kampioenskandidaatje.

Humor heb je wel moet ik zeggen, maar zeker de wedstrijd niet gezien?
Anders kan ik me deze flauwekul nauwelijks voorstellen met je kampioenskandidaatje

Ondanks de kritiek op Te Vrede heeft hij bijna alle afgelopen wedstrijden (behalve Besiktas uit niet) gescoord.

Martial schreef:
(quote)

Anders kan ik me deze flauwekul nauwelijks voorstellen met je kampioenskandidaatje

Dan kun je ajax ook wel afschrijven. Het staat nog nul-nul, maar iedere keer als ik opkijk mist vitesse weer een enorme kans.

Het niveau van de eredivisie is lager dan ooit, maar dit jaar is het meer dan ooit dat iedereen van iedereen kan winnen. Degene die het minste punten laat liggen wordt kampioen.

En 1-0 voor ajax

Martial schreef:

Van Geel denkt met die drie punten waarschijnlijk dat er geen versterkingen nodig zijn. Winst is winst

Het gaat inmiddels niet alleen om plaatsen waar een versterking moet komen, de hele samenhang is uit het elftal. Het is uit het lood geslagen. En daar ligt de grote klus voor Rutten (kan hij dat aan?). Deze prestaties gaan voor de spelers leiden tot algeheel misnoegen, kritiek en in het uiterste geval niet meer door één deur kunnen.

Dat "mekaar aanvoelen" en een positieve grondhouding ga je ook niet in één week terug krijgen. Het wordt nu wel heel erg belangrijk wie er nog gekocht gaat worden, want ze zullen een dikke huid, smeerolie en leiderschap als eigenschappen mee moeten nemen.

Wel een mooi record aan gele kaarten binnengehaald!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.