Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 16:43 uur
Schijnt dat meneer F. De B. te Amsterdam de weg naar Manchester wel weet te vinden.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 17:05 uur
herman schreef:
Yup, Pelle en Guidetti kwamen afgelopen jaren ook pas eind augustus. Toen niemand over horen klagen overigens, al werd er wel wat schamper over gedaan omdat ze er niks van zouden kunnen.
Yup, Pelle en Guidetti kwamen afgelopen jaren ook pas eind augustus. Toen niemand over horen klagen overigens, al werd er wel wat schamper over gedaan omdat ze er niks van zouden kunnen.
Jawel, er werd toen ook genoeg geklaagd. Feyenoord had toen ook geen spits in de voorronde CL. Schaken stond daar toen uit nood en mistte kans na kans tegen Dinamo Kiev. Je kunt het niet voorspellen, maar met Pellè had Feyenoord vast meer kans gehad.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 18:14 uur
Guidetti van de baan. Lijkt me ook een te groot risico om 5 miljoen + een vet salaris aan hem uit te geven.
Feyenoord schijnt inderdaad te gaan voor Oliveira.
Feyenoord schijnt inderdaad te gaan voor Oliveira.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 18:17 uur
Misschien een idee om dit het Feyenoordtopic te gaan noemen?
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 18:56 uur
Tsja vergelijking met Pelle en Guidetti gaan redelijk mank, toen moest er zonder geld een spits gehaald worden, nu is er een paar miljoen te besteden...
Verder vind ik het wel grappig hoe iedereen Feyenoord nu al weer afschrijft voor het kampioenschap. Net als hoe iedereen vorig jaar rond deze tijd riep dat PSV met twee vingers in de neus kampioen zou worden. Dat hebben we gezien... Eerst maar eens kijken hoe de selecties er op 1 september uitzien.
Ik hoop het niet, hij reed niet zo'n beste Tour
Ff serieus, ik hoop nog steeds op Jelle Vossen. Lijkt me de meest realistische en direct toepasbare oplossing.
Verder vind ik het wel grappig hoe iedereen Feyenoord nu al weer afschrijft voor het kampioenschap. Net als hoe iedereen vorig jaar rond deze tijd riep dat PSV met twee vingers in de neus kampioen zou worden. Dat hebben we gezien... Eerst maar eens kijken hoe de selecties er op 1 september uitzien.
Ik hoop het niet, hij reed niet zo'n beste Tour

Ff serieus, ik hoop nog steeds op Jelle Vossen. Lijkt me de meest realistische en direct toepasbare oplossing.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 19:40 uur
'Feyenoord wil spits Oliveira, komst Guidetti van de baan' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Vossen lijkt me ook de beste keuze.
Vossen lijkt me ook de beste keuze.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 20:48 uur
Komst Guidetti van de baan? Er staat om precies te zijn:
Zijn dit bronnen om conclusies uit te kunnen trekken?
De journalist van RTV Rijnmond laat ook weten dat hij denkt dat de komst van John Guidetti naar Feyenoord van de baan is. 'Het lijkt erop dat Feyenoord het risico van het aantrekken van Guidetti toch niet aandurft. Daarnaast is 5 miljoen euro veel geld voor een speler waarvan je niet weet of hij zijn oude niveau gaat halen', zegt hij.
Zijn dit bronnen om conclusies uit te kunnen trekken?
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 20:56 uur
Waar denkt die journalist dan uit te kunnen concluderen dat het er op lijkt dat Feyenoord het niet aandurft? Waar baseert hij zich op?
60% van dezelfde FR12 lezers, zeg maar het topic voor de doorgewinterde Feyenoord supporter voor gevorderden, wil Guidetti als spits. Van Geel heeft eigenlijk helemaal niets te willen
60% van dezelfde FR12 lezers, zeg maar het topic voor de doorgewinterde Feyenoord supporter voor gevorderden, wil Guidetti als spits. Van Geel heeft eigenlijk helemaal niets te willen

0
geplaatst: 8 augustus 2014, 21:36 uur
Volgens mij heb jij een een of ander positief Guidetti syndroom
. Ik krijg wel eens het idee dat als John de kuip gaat betreden dat jij denkt het kampioenschap in kannen en kruiken is!?
Van waar dat vreselijk positief gevoel musician? De man heeft in feite geen barst laten zien de laatste 2 seizoenen!
. Ik krijg wel eens het idee dat als John de kuip gaat betreden dat jij denkt het kampioenschap in kannen en kruiken is!? Van waar dat vreselijk positief gevoel musician? De man heeft in feite geen barst laten zien de laatste 2 seizoenen!
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 21:38 uur
België wil niet in Kiev tennissen
Ik geef ze groot gelijk.
Het probleem begint echt behoorlijke proporties aan te nemen en blijkbaar is er geen enkele internationale bond van welke sport dan ook die adequaat (en creatief) weet in te grijpen.
Fascinerend.
Met betrekking tot Rusland lost het probleem zich vanzelf op. Als de Russen besluiten het luchtruim boven Rusland niet meer open te stellen, kan geen vliegtuig er meer naar toe óf vandaan komen.
Daarmee zijn alle Russische sporters en ploegen door Poetin zelf gediskwalificeerd voor deelname aan wedstrijden en kan de UEFA verder zonder Russische ploegen. Zoals we van Drs. P. weten, is de trojka naar Rusland als vervoermiddel ook ten zeerste af te raden, als je met 11 man op het veld wil staan.
Ik hoop trouwens van harte dat Poetin de beslissing het luchtruim te sluiten ook ruimschoots voor het Songfestival wil nemen.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 11:50 uur
Ajax schijnt serieus bezig te zijn om Eto 'O binnen te halen.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 12:01 uur
Eto'o zal aanwezig zijn bij Ajax - Vitesse. Als ze spelen zoals tegen PEC weet ik zijn besluit wel..
0
Martial
geplaatst: 9 augustus 2014, 12:09 uur
vigil schreef:
Ze moeten het enkel nog even over het salaris hebben...
Die is al lang en breed binnen.

0
geplaatst: 9 augustus 2014, 12:16 uur
vigil schreef:
Hij heeft blijkbaar aangegeven dat het salaris niet belangrijk meer voor hem is.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 12:16 uur
Dus hij komt voor niks voetballen? De meeste mensen die veel hebben willen vaak nog meer meer meer 

0
geplaatst: 9 augustus 2014, 12:18 uur
Hij verdiende in Rusland 20 milj. Stel hij zegt ik kom voor 10% dan kan (wil) Ajax dat nog niet betalen.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 12:31 uur
Dat is toch precies het salarisplafond? Geef hem de transferopbrengst van Sigthorsson als tekengeld en klaar is kees eh Marc. 
Maar goed, ik neem aan dat hij tientallen aanbiedingen krijgt en op zijn gemak eens gaat kijken wat hij interessant vindt. Kan me voorstellen dat hij liever nog bij een kleinere club in de PL blijft voetballen dan dat hij op zaterdagavond Woudestijn of het Riwal Hoogwerkers Stadion aandoet.

Maar goed, ik neem aan dat hij tientallen aanbiedingen krijgt en op zijn gemak eens gaat kijken wat hij interessant vindt. Kan me voorstellen dat hij liever nog bij een kleinere club in de PL blijft voetballen dan dat hij op zaterdagavond Woudestijn of het Riwal Hoogwerkers Stadion aandoet.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 12:34 uur
Hij wil zich misschien graag op CL niveau laten zien en dan is de keuze ineens een stuk kleiner.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 13:15 uur
In dat geval zit Ajax dus goed. Maar goed, dan nog genoeg kapers op de kust. In Rusland heeft hij overigens ook nauwelijks grote/volle stadions gezien, dus dan kan de Eredivisie ook wel.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 13:17 uur
Kostic naar Stuttgart 
Dat moet dan wel een dik bedrag zijn, anders werd er niks verkocht volgens Nijland.

Dat moet dan wel een dik bedrag zijn, anders werd er niks verkocht volgens Nijland.
0
Hendrik68
geplaatst: 9 augustus 2014, 14:22 uur
Volgens Bild 5 miljoen, volgens die Welt 8 miljoen. Waarheid zal in het midden liggen. Nijland kennende zal er weer een doorverkoopclausule afgedwongen zijn. Kan me niet voorstellen dat Kostic meer opbrengt dan Tadic destijds. Ik denk dat Groningen het redelijk op kan vangen allemaal. Veel slechter is Groningen er niet op geworden. Antonia, Hoesen en Islamovic zijn waarschijnlijk iets minder getalenteerd dan Kostic en Zivkovic, maar vooral Antonia is een zeer aardige voetballer. Wellicht tovert Nijland nog een verrassing uit de hoed en dan zie ik Groningen gemakkelijk bij de eerste 7 eindigen. Er is echter 1 speler die absoluut niet mag vertrekken en dat is Botteghin. Die kunnen we niet missen. Chery is ook heel goed, maar heeft ook erg veel off days, dus zijn vertrek (waarover ook nogal eens gespeculeerd wordt) zou minder grote gevolgen hebben. Maar goed, 1 september is nog ver weg, als je ziet wat er al is gebeurd en wat er nog gaat gebeuren, dan is een voorspelling onmogelijk te geven.
0
Hendrik68
geplaatst: 9 augustus 2014, 14:41 uur
Gisteren sinds lang weer eens naar de FC Emmen geweest. Volgens de opgave waren er gisteren ruim 2800 toeschouwers. Waar die zaten is me een raadsel, want ik was serieus bang dat wanneer Emmen spelers tekort zou hebben dat ik zou moeten invallen. De Graafschap is een club die in een lang verleden best wel geliefd was,maar een paar jaar Jupiler League en van clubliefde is niks meer te bespeuren. 2 Aygo's vol supperters uit Doetinchem,meer was het niet. In ieder geval te weinig om hun spandoek "Stop Stadionverboden" omhoog te houden (geen grap). Bij De Graafschap ging mijn belangstelling uit naar de volgens sommigen getalenteerde Dean Koolhof. Van zijn talent was gisteren helemaal niets te zien,maar dat heeft ook te maken met het spel en de spelers om hem heen. De Graafschap heeft bepaald geen vriendenploeg en meer dan bal blind naar voren rossen was het niet. Niet ideaal voor een voetballende spits als Koolhof. Emmen deed het verrassend aardig. Ze probeerden te voetballen, alleen de eindpass bleef achterwege. Beide teams beschikken niet over een middenveld, maar als je al ziet hoe moeilijk Eredivisieclubs aan goede middenvelders komen is dat ook niet gek. Over het algemeen viel het niveau me mee en Emmen moet toch mee kunnen doen om een plek in het linkerrijtje. Dan moeten ze lullige tegengoals als die van gisteren vlak voor tijd wel zien te voorkomen, want de nederlaag was totaal onnodig.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 15:08 uur
Ik heb toch liever Kostic dan Botteghin. 
De Graafschap is toch nog wel een populaire club, tenminste als ze thuis spelen zit het altijd vol.

De Graafschap is toch nog wel een populaire club, tenminste als ze thuis spelen zit het altijd vol.
0
Hendrik68
geplaatst: 9 augustus 2014, 15:14 uur
Ja, daarom vond ik het ook zo gek dat er hooguit 10 supporters meewaren. Emmen is voor Achterhoekers bovendien prima te doen. Het is dan wel vakantietijd, maar dan nog.
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 15:28 uur
Mooie goal trouwens van Zwolle gister, zie hem nu pas. 
Ja Utrecht gaat hoog eindigen.

Ja Utrecht gaat hoog eindigen.

0
Martial
geplaatst: 9 augustus 2014, 15:50 uur
Ze gaan in ieders geval boven Groningen eindigen enne is Wesley Verhoek niets voor jullie als opvolger van Kostic

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.