MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Hendrik68
Ik zeg: Antonia.

Hoe je het ook bekijkt , FC Dordrecht is nu al 10 duels op rij ongeslagen in de Eredivisie.
Van alle andere clubs in de Nederlandse competitie heeft alleen Ajax ooit een keer beter gedaan (22 duels zonder nederlaag). We zullen zien waar het schip strandt maar een plek in het linkerrijtje, daar teken ik voor. Volgend weekend is mede-koploper FC Zwolle aan de beurt

http://content.nos.nl/data/image/sm/2014/08/09/684610.jpg

Arsenal speelt sexy voetbal!

Dat spoelt de wedstrijd tussen Ado en Feyenoord wel weg.

Edit: Community Shield is binnen!

Hendrik68 schreef:

2-0 achter staan en 2-3 winnen.

Hendrik68 schreef:

Geen slechte aankoop van Groningen. Speler van de dag. En terecht, van wat ik er dan van heb gezien. Die De Sa maakte een mooi doelpunt voor Go Ahead.

Heb vandaag 4 wedstrijden gezien bij Studio Sport en dan opgeteld bij de wedstrijden van gisteren: hoe droevig kan er worden gespeeld? In mume-sterren gerekend krijgt de eredivisie dit openingsweekend van mij niet meer dan 1*.

musician schreef:
Heb vandaag 4 wedstrijden gezien bij Studio Sport en dan opgeteld bij de wedstrijden van gisteren: hoe droevig kan er worden gespeeld? In mume-sterren gerekend krijgt de eredivisie dit openingsweekend van mij niet meer dan 1*.

Ik begrijp dat jij gaat voor de titel lolbroek van het jaar of ben je in training voor de WK Azijnpissen

Tjonge, was uitgerekend vanmiddag op bezoek bij mijn moeder, waar mijn nichten incl vriend (Willem II-supporters) ook nog langs kwamen voor ze naar de wedstrijd gingen. Nee, niet meegegaan.
Vermakelijke potjes voetbal gezien, heb me niet verveeld.

zalwelnikszijn!
Mag Hupperts al in Oranje?

A propos Eto 'O blijkt nu in Studio Voetbal dat die ook aangeboden is aan Marcel Brandts (PSV). en aan 6 clubs in de UK.

Overigens de vorige keer dat een senior Afrikaanse prof speelde bij Ajax werd dat echt een succes, Ghanees Sammy Kuffour

Martial schreef:
Een schandalig slecht Feyenoord wint met 1-0 van ADO met meer geluk dan wijsheid + dat ADO ruim 50 minuten met 10 man speelde en nog wist Feyenoord geen fatsoenlijke kans te creëren, een nieuwe spits gaat echt het probleem niet oplossen bij dit Feyenoord, een creatieve middenvelder (Ziyech) en een nieuwe linksback kan ook geen kwaad, dan kan Kongolo naar het centrum en Mathijsen lekker gaan banken.

Tja, iedereen ziet dit, maar ben bang dat er alleen een spits bij komt. Of er moet een spits gehuurd worden, zodat er financieel ruimte is om nog een andere speler erbij te halen.

Immers staat gewoon in de basis dit seizoen, hoe triest het ook is. Iemand die niet kan voetballen, terwijl je op 10 JUIST een voetballer nodig hebt.

sheep67 schreef:
Hoe je het ook bekijkt , FC Dordrecht is nu al 10 duels op rij ongeslagen in de Eredivisie.

Serieus? Toen ze degradeerden verloren ze hun 9 laatste wedstrijden niet?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Serieus? Toen ze degradeerden verloren ze hun 9 laatste wedstrijden niet?

Klopt. 5 overwinningen en 4 gelijke spelen.

herman schreef:
Klopt. 5 overwinningen en 4 gelijke spelen.

Maar door de invoering van de euro moet je die cijfers dus door 2,20371 delen

Ja klopt. Seizoen 94-95 spreek ik dus over en ook het laatste jaar eredivisie-voetbal in Dordt.
Ondanks die mooie eind-reeks gewoon gedegradeerd met (da's de andere kant van de medaille) maar liefst 25 wedstrijden achtereen zonder winstpartij. Mappen vol hier met allerlei verslagen/artikelen uit dat seizoen van Dordrecht '90 (!) De tijden van suikeroom Cees den Braven en kort na de fusie met het Schiedamse S.V.V. Trainer dat seizoen was Nico van Zoghel. En we zijn dol op lijstjes hier. Dus even die laatste 9 wedstrijden op een rij gezet Kampioen in naamsveranderingen zijn we wel.
http://i13.photobucket.com/albums/a299/Paul-tje/logogeschiedenis.jpg

18/03 Dordrecht '90 - Sparta 3-1
01/04 Go Ahead Eagles - Dordrecht '90 1-3
08/04 Dordrecht '90 - N.E.C. 1-0
16/04 Heerenveen - Dordrecht '90 1-1
29/04 Dordrecht '90 - Willem II 3-0
07/05 FC Groningen - Dordrecht '90 2-2
14/05 Dordrecht '90 - FC Utrecht 1-1
21/05 M.V.V. - Dordrecht '90 1-2
28/05 Dordrecht '90 - Volendam 5-1

Martial
Nicolage Rico schreef:

Tja, iedereen ziet dit, maar ben bang dat er alleen een spits bij komt. Of er moet een spits gehuurd worden, zodat er financieel ruimte is om nog een andere speler erbij te halen.

Immers staat gewoon in de basis dit seizoen, hoe triest het ook is. Iemand die niet kan voetballen, terwijl je op 10 JUIST een voetballer nodig hebt.

Als wij dat al zien dan zouden de mensen met de "zogenaamde" voetbalkennis het toch ook moeten zien wat er ontbreekt bij dit Feyenoord?
Ben het trouwens wel met je eens dat er waarschijnlijk alleen nog maar een spits bij komt (mocht dit lukken) of er moeten zich een paar buitenkansjes voordoen?

Zo'n Te Vrede is denk ik meer geschikt om een laatste kwartier in te vallen ipv een hele wedstrijd, want daarvoor komt die voetballend toch wel het een en ander te kort en aan Immers heb je natuurlijk niet veel en zeker niet nu Pelle weg is, want nu komen zijn tekortkomingen nog meer boven water.

Rutten is trouwens tevreden over die Immers, die vindt het middenveld zo in balans, tsja....
Nu heb ik Rutten toch al niet zo hoog zitten qua tactiek en als je in de rust in de thuiswedstrijd tegen Besiktas tegen je spelers zegt dat ze de achterstand niet te veel moeten laten oplopen zegt ook voldoende, vraag me af of Rutten wel de juiste man is voor dit Feyenoord?

Twente zit trouwens ook achter die Ziyech aan, dus daar zal hij waarschijnlijk wel heen gaan al zou die bij Feyenoord niet misstaan om ook maar een beetje creativiteit toe te voegen, want voetballend is Feyenoord kwalitatief behoorlijk verzwakt na al die transfers.

Twente is net zo verzwakt, die zijn 6 basisspelers kwijtgeraakt deze zomer (Tadic, Promes, Guiterrez en hun hele verdediging zo ongeveer door blessures). Alleen staat Twente er financieel slechter voor, waardoor ze Ziyech niet kunnen kopen van eigen gelden. Ze moeten hopen dat Doyen ook wat in hem ziet...

En Te Vrede is inderdaad minder dan Pelle, lijkt me dat iedereen dat wel ziet.

Feyenoord speelde gisteren dramatisch, Ado ook en zelfs de scheids deed er aan mee. Zo'n Boetius kan toch niet slechter spelen dan gisteren. Zijn er cijfers bekend, ik gok op een 3 al zou een 2 ook terecht zijn. Dat komt vast wel weer goed en Bilal moet nog een beetje wennen dus ik ben voorlopig nog wel ietsje positiever dan de meeste Feyenoorders.

Mjuman schreef:
(quote)
Maar door de invoering van de euro moet je die cijfers dus door 2,20371 delen

En een overwinning was vroeger 2 punten dus ook een aftrek van 5 punten.

Mjuman schreef:
Ik begrijp dat jij gaat voor de titel lolbroek van het jaar of ben je in training voor de WK Azijnpissen

Tjonge, was uitgerekend vanmiddag op bezoek bij mijn moeder, waar mijn nichten incl vriend (Willem II-supporters) ook nog langs kwamen voor ze naar de wedstrijd gingen. Nee, niet meegegaan.
Vermakelijke potjes voetbal gezien, heb me niet verveeld.

Je moet een goede voetbalwedstrijd niet gaan verwarren met een vermakelijke. Ik begrijp dat er in dit land weinig anders op zit, het niveau naar vermakelijk omzetten maakt het nog dragelijk.

Wie het keeperswerk gezien heeft dit weekend, o.a. Lamprou bij Willem II, ziet dat het zelfs gaat neigen naar comedy capers, ver van oogstrelend voetbal verwijderd.

De nood is hoog, het wordt wekelijks bevestigd door de trainers (Frank de Boer over het spelniveau van Ajax gisteren: "was beneden alle peil") en de KNVB is, zoals bekend, voornemens om een reddingsoperatie in gang te zetten. In overleg met de clubs moet worden gekeken wat er mis is met het voetbal in Nederland en waarom het gat met de rest van Europa steeds groter wordt.

Dan kun je mij een azijnpisser noemen, maar geen enkele wedstrijd op Fox is het nog waard om langer dan een kwartier uit te zitten, Studio Sport slaagt er nog net in om wedstrijden van een paar minuten nog wat te doen lijken.

Als bestuurder binnen een amateurclub zou ik deze ontwikkelingen eigenlijk moeten toejuichen: nog even en de mensen zitten weer veel liever bij de plaatselijke voetbalclub langs de lijn.

Maar liever heb ik wat beter voetbal in de eredivisie, eerlijk gezegd.

Op basis van de mogelijkheden die de Nederlandse clubs hebben staat NL toch op een te verwachte plaats in de ranking.
UEFA-coëfficiënten - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Overigens die fout Lamprou tegen Locadia is toch van het zelfde niveau als Casillas tegen Van Persie op het WK. Dit soort blunders kom je dus op ieder niveau tegen.

Ja, bij hoge uitzondering.
Wij hadden vervolgens in één weekend nog de keepers van Excelsior en FC Utrecht.....

musician schreef:
Ja, bij hoge uitzondering. Wij hadden vervolgens in één weekend nog de keepers van Excelsior en FC Utrecht.....

Even rechtzetten en dan maar op de kast klimmen: Robbin Ruiter maakte zeker geen blunder. Het was gewoon alles of niets in de laatste minuut en dus ging hij mee naar voren en dan kan dit gebeuren. Heb je wel gekeken überhaupt?

Zeker geen blunder in de orde van Lamprou en de Excelsior doelman.

Ruiter kon die bal (2-0) inderdaad nooit hebben

Running On Empty schreef:
Zeker geen blunder in de orde van Lamprou en de Excelsior doelman.

Rudi S schreef:
Ruiter kon die bal (2-0) inderdaad nooit hebben

Als ie hem wel had gehad dan zou ie wel voor FC Kryptonite hebben gespeeld.

Lamprou zou nog niet positief opvallen bij de amateurs.

Zegt toch ook wat als je een paar jaar achter elkaar Mulder niet uit het doel weet te keepen.

vigil schreef:
De geruchten zijn dat de uitwedstrijd in Polen gaat plaatsvinden.

Helaas zoals eerder al aangehaald in Kiev: Verzoek Feyenoord om buiten Oekraïne te spelen afgewezen door UEFA - Eredivisie - VK - volkskrant.nl

Martial
musician schreef:

Van Geel denkt met die drie punten waarschijnlijk dat er geen versterkingen nodig zijn.

Van dit bericht zal jij vanavond wel lekker slapen in je Feyenoord pyjama

Martial schreef:
Van dit bericht zal jij vanavond wel lekker slapen in je Feyenoord pyjama

Wil jij musician niet zo stangen? Ik vrees dat ie pas lekker zal slapen als de transfer in kannen en kruiken is. Waarschijnlijk wordt ie dan echt laveloos

BTW; met dit weer trekt een mens toch nog steeds geen pyama aan? Waren de boxershorts dan op in de Kuip?

We spelen in ieder geval eerst uit. Gunstig.

Hopelijk kan de returnwedstrijd dan nog gespeeld worden...

Martial
Mjuman schreef:

Wil jij musician niet zo stangen? Ik vrees dat ie pas lekker zal slapen als de transfer in kannen en kruiken is. Waarschijnlijk wordt ie dan echt laveloos

BTW; met dit weer trekt een mens toch nog steeds geen pyama aan? Waren de boxershorts dan op in de Kuip?

Het is maar hoe je het uitlegt, maar met stangen heeft het in ieders geval niets van doen enne de pyjama was ook maar bij wijze van spreken natuurlijk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:11 uur

geplaatst: vandaag om 01:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.