MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Ik ga niet weer opbiechten dat ik in mijn nakie slaap, daar wordt Mjuman erg onrustig van.

Kunnen er nog gele kaarten worden uitgereikt aan bestuurders die nogal aanmerkelijk laat de juiste stappen ondernemen en die de club daarmee onnodig in de problemen hebben gebracht?

Guidetti voldoet aan alle eisen en kan in zijn eentje het elftal waarschijnlijk al heel wat beter laten draaien dan drie nieuwe aanschaffen. Dus wat dat betreft krijgt Van Geel er één voor een salaris van drie maar dan heb je ook wat.
Daar moet hij zich dan maar over heen zetten. Nog maar twee versterkingen van dit niveau te gaan!

Ik moet het trouwens wel eerst nog zien gebeuren, maar City wil heel erg graag van hem af dus misschien kan dit nu dan een beetje vlug.

Het is heel raar, dat in dit soort zaken de bewijslast andersom ligt. De UEFA gaat nog mensen sturen om e.e.a. te controleren maar de veiligheid van spelers moet toch te allen tijde voorgaan?

Vanmorgen werd bekend dat er weer een Nederlandse trainer ontslagen was (bij de jeugd) omdat er niet meer valt te trainen in Donetsk en er is te weinig ruimte in het enig mogelijke alternatief, Kiev. Desgevraagd merkte hij nog op, dat alle spelers wel zo'n beetje weg willen uit Oekraïne, over Donetsk zelf nog maar gezwegen.

Het is treurig genoeg maar het is echt banaal dat de UEFA zo'n organisatie is dat zij niet kunnen (of zelfs willen) anticiperen op dit soort omstandigheden.

Mjuman schreef:
(quote)

[/user] Ik vrees dat ie pas lekker zal slapen als de transfer in kannen en kruiken is.

Dat lijkt mij wel verstandig.
Maar zou het zo zijn. Dan moet musician zich op zijn minst in voetbal heaven begeven.

Voor de liefhebbers: transferoverzicht en preview op de Premier League.
Lijkt me redelijk accuraat: City en Chelsea zijn het best gewapend en spelen voor de titel, al is Arsenal een interessante derde kandidaat - ik denk dat ze dit jaar wel de ploeg hebben om tot op het eind mee te doen.
Van Gaal heeft bij United nog teveel werk en zal voorlopig op de vierde plek moeten mikken, zelfs als er nog extra versterkingen komen. Maar het volgende seizoen doet United sowieso opnieuw mee voor de titel.
Zonder Suarez gaat Liverpool de top 4 niet halen volgens mij, zal eerder een pittige strijd om de 5e plek worden met Everton, die al hun veelbelovende jongeren konden houden en de geleende spelers van vorig seizoen konden kopen.
Tottenham opnieuw troosteloos 7e.

Kazim-Richards naar Feyenoord.

Die hadden jullie niet zien aankomen hè?

Nee, dat niet... Fijn dat Van Geel wel duidelijk is. Hij mag de komende paar wedstrijden meedoen en zal aan het eind van de maand vervangen worden door Guidetti of Dost.

Mooi toch?

Ik ken hem verder niet hoor, maar hij is in ieder geval verder dan Te Vrede - en hopelijk ook beter. Bij het eventueel wegvallen van de "echte" spits straks, kan je Kazim inbrengen i.p.v. Te Vrede.

Daarnaast kan hij ook op de flanken spelen, dus meer mogelijkheden. Als hij maar geen 2e Armenteros is.

Nog beter: Te Vrede dient als ruilobject inzake de transfer van Ziyech.

Hij is getipt door Van Hooijdonk die de Turkse competitie wel aardig kent. Nou als hij net zo goed als Pierre enkel iets socialer dan kan het nog wat worden

Ziyech: Ik neem aan dat Heerenveen dan nog wat bij moet betalen

Haha, uiteraard. Te Vrede, alleen voor de naam betaal je al een miljoen.

Martial
Nicolage Rico schreef:
Kazim-Richards naar Feyenoord.

Die hadden jullie niet zien aankomen hè?

Natuurlijk wel
Het is en blijft Feyenoord hè, je gaat haast terugverlangen naar Piet Keur

Maar ja hebben ze tenminste iets mochten de 3 andere opties niet lukken qua spitsen, voor de rest maakt het toch niet uit kampioen word je toch niet, het zal al een wereldprestatie zijn als ze bij de eerste 5 kunnen eindigen

Feyenoord begon bij plan A en zitten nu bij plan W (Wanhoop)

Hou toch op. Als er een spits bij komt uit het rijtje Dost, Guidetti, Zapata en Clasie blijft, dan heeft Feyenoord gefaald als ze niet bij de 1e 5 eindigen.

En wie weet tovert van Geel nog meer uit zijn lege zakken.

Nicolage Rico schreef:
Mooi toch?

Ik ken hem verder niet hoor

Heeft toch op het EK van 2008 met Turkije de halve finale gehaald en alles gespeeld, daar ken ik hem eigenlijk vooral van.

Martial
Nicolage Rico schreef:

Dan kunnen ze net zo goed Hans Klok neerzetten als TD

Wat zal ik blij zijn als het 1 september is........... zijn al die transfergeruchten e.d. gelukkig voorbij.

Maar ben je dan ook Tevrede over de spits?

De Zeeuw is transfervrij en wil graag...

En Zeeuwen zijn zuunig, dus die zal vast begrip hebben voor de lege zakken van Van Geel.

Dan is de Zeeuw vast wel te schaken. Als hij in vorm is, is hij misschien zelfs bereid om naar het constante cabral van Beek te willen luisteren. Mag je best tevreden over zijn.

Er kan er immers maar een hahntje de voorste zijn.

Het wachten is nu op de eerste woordgrap met Başacıkoğlu.

Is dat een nieuw model basgitaar?

Nicolage Rico schreef:
Hou toch op. Als er een spits bij komt uit het rijtje Dost, Guidetti, Zapata en Clasie blijft, dan heeft Feyenoord gefaald als ze niet bij de 1e 5 eindigen.

Met een spits uit dat rijtje er bij, weet ik niet goed wat we nog met Kazim Richards moeten. Tenzij Rutten graag met een vijfmans voorhoede wil gaan spelen.

Dat moet haast wel, om de (bejaarde) achterhoede en niet al te beste keeper blijvend te ontlasten.
Ik hou Clasie er ook graag bij maar er moeten dringend versterkingen komen voor het middenveld en de achterhoede. En dan ga ik er al van uit dat Guidetti morgen heeft getekend.

Martial schreef:
Wat zal ik blij zijn als het 1 september is........... zijn al die transfergeruchten e.d. gelukkig voorbij.

Als Feyenoordsupporter vind ik dit juist de mooiste tijd van het seizoen.

Dan is er tenminste nog hoop...

Nicolage Rico schreef:

Als Feyenoordsupporter vind ik dit juist de mooiste tijd van het seizoen.

Ja, want er valt verder niet zoveel te vieren gedurende de laatste (zeg 15) seizoenen he

Al gaat het met PSV aardig hard dezelfde kant op.. ik zal het meteen zelf maar even inkoppen

Defour dan toch naar Anderlecht. Een goede transfer voor ze, zeker als ze deze week dan nog eens Van Buyten binnen halen. Dan komt er ineens een pak ervaring binnen, die tegengewicht kan bieden voor het jonge geweld. Voor Defour zelf vind ik het persoonlijk wel wat teleurstellend dat hij niet is kunnen doorbreken bij Porto en nu dus terug moet keren naar de Belgische competitie. Hopelijk voor hem speelt hij nu een weergaloos seizoen zodat hij volgend jaar dan weer terug in een hoger aangeschreven competitie zit. Ik denk ook dat dit niet bepaald goed gaat zijn voor zijn carrière bij de nationale ploeg. Als je dan ziet dat een soortgelijke speler als Naingolann wel mag spelen bij AS Roma dan denk ik dat het voor Wilmots ook duidelijk is.

Stijn_Slayer
Was gister erg onder de indruk van Kroos. Enorm balvast, straalt rust uit en erg zuiver in de passing. Die kunnen we wel gebruiken nu het beste er bij Alonso vanaf is. Als Iker Navas uit het doel houdt, wordt dit een mooi seizoen. Rodriguez viel me wel tegen.

Start van de Eredivisie oogde nog weer minder dan vorig seizoen. Ik doe mee met Van Rossem, het is nu echt genoeg geweest.

Hendrik68
Tja, stond vanmorgen nog een stuk in het AD over Real. Je maakt van 500 miljoen met een paar transfers de schuld weer 600 miljoen en je laat de gemeente gronden kopen voor 20 miljoen terwijl ze nog geen miljoen waard zijn en je kunt er weer een jaartje tegen. Zeg nou zelf: Daar is toch geen lol meer aan? Kan je de eredivisie wel lekker belachelijk lopen maken, maar als dit soort praktijken in Nederland ook worden toegestaan dan gaat het niveau ook wel weer omhoog. Moet je zoiets willen? Doe mij de Eredivisie dan maar als dat het alternatief is.

dumb_helicopter schreef:
Ik denk ook dat dit niet bepaald goed gaat zijn voor zijn carrière bij de nationale ploeg. Als je dan ziet dat een soortgelijke speler als Naingolann wel mag spelen bij AS Roma dan denk ik dat het voor Wilmots ook duidelijk is.

Ahja beetje een rare transfer eigenlijk. Defour komt er wel als ie veel speelminuten krijgt, het is een werkpaard met een goed schot & pas in de voeten maar dit is wel een terugval. Heeft weing geluk gehad met zijn coaches maar vooral zijn stempel niet kunnen drukken op het spel van Porto. En dan Anderlecht? Dat gaat leuk ontvangen worden in Standard Luik PSV was een betere keuze geweest met het oog op de nationale ploeg want we staren ons nog steeds blind op die buitenlandse clubs terwijl er genoeg goed talent in Belgie zit.

En Wilmots tja, de onvoorspelbaarheid zelve die man met zijn keuzes. Wie laat nu in godsnaam Naingolann thuis Hij heeft veel van zijn pluimen verloren sinds het WK voor mij...

dumb_helicopter schreef:
Defour dan toch naar Anderlecht. Een goede transfer voor ze, zeker als ze deze week dan nog eens Van Buyten binnen halen. Dan komt er ineens een pak ervaring binnen, die tegengewicht kan bieden voor het jonge geweld. Voor Defour zelf vind ik het persoonlijk wel wat teleurstellend dat hij niet is kunnen doorbreken bij Porto en nu dus terug moet keren naar de Belgische competitie. Hopelijk voor hem speelt hij nu een weergaloos seizoen zodat hij volgend jaar dan weer terug in een hoger aangeschreven competitie zit. Ik denk ook dat dit niet bepaald goed gaat zijn voor zijn carrière bij de nationale ploeg. Als je dan ziet dat een soortgelijke speler als Naingolann wel mag spelen bij AS Roma dan denk ik dat het voor Wilmots ook duidelijk is.

Defour zal wel bij de selectie voor de nationale ploeg blijven. Daar zal Collin wel voor zorgen.

Bruno_6 schreef:
(quote)

Defour zal wel bij de selectie voor de nationale ploeg blijven. Daar zal Collin wel voor zorgen.

Nogal een goedkope stelling lijkt me, alsof Collin daar zoveel op te zeggen heeft...

Hendrik68 schreef:
Tja, stond vanmorgen nog een stuk in het AD over Real. Je maakt van 500 miljoen met een paar transfers de schuld weer 600 miljoen en je laat de gemeente gronden kopen voor 20 miljoen terwijl ze nog geen miljoen waard zijn en je kunt er weer een jaartje tegen. Zeg nou zelf: Daar is toch geen lol meer aan? Kan je de eredivisie wel lekker belachelijk lopen maken, maar als dit soort praktijken in Nederland ook worden toegestaan dan gaat het niveau ook wel weer omhoog. Moet je zoiets willen? Doe mij de Eredivisie dan maar als dat het alternatief is.

Dat Madrid is gewoon niet leuk meer, decadentie ten top. Hoop ook dat ze enorm hard gaan falen dit seizoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.