Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2014, 23:21 uur
Ben benieuwd waar het AD dat vandaan heeft, want op internet kan ik er niets over vinden.
Ik weet wel dit: Nieuw stadion Real Madrid = staatssteun | Spitsnieuws
Real Madrid kan voorlopig niet beginnen met de uitbreiding van stadion Santiago Bernabéu. De rechtbank in Madrid verklaarde vandaag een afspraak tussen de club en de gemeente over de verkoop van grond net buiten het stadion ongeldig zolang de Europese Commissie onderzoekt of sprake is van staatssteun.
Of gaat het ook over deze terugkoop van de gemeente?
In 1998 kocht Real Madrid gemeentegrond voor ruim 400.000 euro. In 2011 kocht de gemeente het terrein weer terug voor 22,7 miljoen euro.
Ik weet wel dit: Nieuw stadion Real Madrid = staatssteun | Spitsnieuws
Real Madrid kan voorlopig niet beginnen met de uitbreiding van stadion Santiago Bernabéu. De rechtbank in Madrid verklaarde vandaag een afspraak tussen de club en de gemeente over de verkoop van grond net buiten het stadion ongeldig zolang de Europese Commissie onderzoekt of sprake is van staatssteun.
Of gaat het ook over deze terugkoop van de gemeente?
In 1998 kocht Real Madrid gemeentegrond voor ruim 400.000 euro. In 2011 kocht de gemeente het terrein weer terug voor 22,7 miljoen euro.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 10:26 uur
Nou musician en Martial, jullie krijgen je zin hoor! (ik ook...) (al is het nog niet rond - de KNVB zit een transfer van Ziyech naar Twente dwars).
'Ziyech en Toornstra vrijwel zeker naar Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Toornstra versus Ziyech - YouTube
Nu nog een spits en het gaat er rooskleurig uitzien.
Verder zie ik graag een linksback komen en is een nieuwe keeper eigenlijk een must. Werkelijk schandalig dat Mulder al 5 jaar op doel staat. Veel meer dan een zak aardappelen mag je het niet noemen.
Toornstra versus Ziyech - YouTube
Nu nog een spits en het gaat er rooskleurig uitzien.
Verder zie ik graag een linksback komen en is een nieuwe keeper eigenlijk een must. Werkelijk schandalig dat Mulder al 5 jaar op doel staat. Veel meer dan een zak aardappelen mag je het niet noemen.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 11:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Nou musician en Martial, jullie krijgen je zin hoor! (ik ook...) (al is het nog niet rond - de KNVB zit een transfer van Ziyech naar Twente dwars). .
Nou musician en Martial, jullie krijgen je zin hoor! (ik ook...) (al is het nog niet rond - de KNVB zit een transfer van Ziyech naar Twente dwars). .
Nee Joop heeft een iets te rooskleurig beleid gevoerd de laatste jaren, Clasie zal dan toch wel weg gaan (moeten) met deze twee aankopen. Porto schijnt ook "ineens" zonder geld te zitten en dat was volgens mij toch de belangrijkste gegadigde
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 11:25 uur
Nicolage Rico schreef:
'Ziyech en Toornstra vrijwel zeker naar Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl.
'Ziyech en Toornstra vrijwel zeker naar Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl.
Kan Feyenoord dat wel betalen?

FC Utrecht vraagt de hoofdprijs voor Toornstra, contract loopt nog tot 2017.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 11:33 uur
Dat kan zijn, Feyenoord heeft er de afgelopen 10 jaar er een aparte kunst van gemaakt om voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten. Met wat gelukjes er bij is dat zelfs nog redelijk goed gegaan ook 
Wat ik wel weet is dat Martin van Geel een trouw lezer is van het sporttopic op Musicmeter

Nicolage Rico schreef:
Nou musician en Martial, jullie krijgen je zin hoor! (ik ook...) (al is het nog niet rond - de KNVB zit een transfer van Ziyech naar Twente dwars).
Wat ik wel weet is dat Martin van Geel een trouw lezer is van het sporttopic op Musicmeter

0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:00 uur
musician schreef:
Jij werkte toch in Hilversum?
Toornstra zou wel een zwaar verlies zijn voor de FC, maar ik begrijp dat er al rekening mee is gehouden omdat hij eerder dit jaar ook op 'long list' stond van LVG. Ziyech is wel een heel goede keus. En ook hier wordt met spanning uitgekeken naar 1/9

Eigenlijk is het bezopen dat die transferperiode door kan lopen terwijl een competitie al is begonnen. Overigens speelt het in internationaal verband wel mee dat spelers nog niet 'gebruikt zijn' in CL of EL.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:14 uur
Mjuman schreef:
Eigenlijk is het bezopen dat die transferperiode door kan lopen terwijl een competitie al is begonnen.
(quote)
Eigenlijk is het bezopen dat die transferperiode door kan lopen terwijl een competitie al is begonnen.
Ja dat is natuurlijk wel jammer, de minder kapitaalkrachtige clubs hebben zich dan maar te schikken.
Rond de winterstop begint dat cirkus opnieuw.
Ik ben nog wel tevreden dat PSV Defour niet heeft weten te strikken, PSV heeft al heel wat middenvelders en zo bijzonder ('t is toch geen Kroos en wat was die overigens weer goed deze week) lijkt mij die knaap nu ook weer niet.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:18 uur
Running On Empty schreef:
Ligt er aan wat de hoofdprijs is, zodra het rond de 3 miljoen ligt kan Feyenoord dat wel betalen. Misschien wat wisselgeld inzetten, ondanks dat Feyenoord hem het liefst niet ziet gaan kan het natuurlijk goed dat Wesley Verhoek ingezet gaat worden

0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:24 uur
Als Feyenoord allebei deze spelers en ook nog een spits als Dost of de oude Guidetti erbij haalt hebben ze het echt fantastisch gedaan deze transferperiode.
Met name Toornstra is echt een geweldige voetballer. Drie miljoen zou een koopje zijn. Ziyech weet ik nog niet zo (al heeft het er alle schijn van), die moet zich eerst maar eens over langer dan 1 seizoen bewijzen.
Vormer lijkt me wel mooi wisselgeld voor Utrecht, daar kan 'ie echt belangrijk zijn. Als Verhoek het niveau van ADO had vastgehouden had ie dicht tegen Oranje aangezeten, maar inmiddels zit ie meer op het niveau van het andere oranje.
Met name Toornstra is echt een geweldige voetballer. Drie miljoen zou een koopje zijn. Ziyech weet ik nog niet zo (al heeft het er alle schijn van), die moet zich eerst maar eens over langer dan 1 seizoen bewijzen.
Vormer lijkt me wel mooi wisselgeld voor Utrecht, daar kan 'ie echt belangrijk zijn. Als Verhoek het niveau van ADO had vastgehouden had ie dicht tegen Oranje aangezeten, maar inmiddels zit ie meer op het niveau van het andere oranje.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:29 uur
Ziyech heeft echt veel talent; heeft techniek, inzicht, snelheid, een goed schot en een passeeractie.
Dat zou de beste aankoop zijn van Feyenoord tot nu toe.
Toornstra mag je gelijk bombarderen als aanvoerder. Plus iemand met scorend vermogen - vooral vanwege zijn geweldige vrije trappen / traptechniek.
Maar het zou me echt verbazen als beide spelers naar Feyenoord vertrekken. Zou kunnen, maar dan moet Clasie voor een goed bedrag verkocht worden.
Ik vrees ook een beetje dat er geen spits meer bij komt.
Dat zou de beste aankoop zijn van Feyenoord tot nu toe.
Toornstra mag je gelijk bombarderen als aanvoerder. Plus iemand met scorend vermogen - vooral vanwege zijn geweldige vrije trappen / traptechniek.
Maar het zou me echt verbazen als beide spelers naar Feyenoord vertrekken. Zou kunnen, maar dan moet Clasie voor een goed bedrag verkocht worden.
Ik vrees ook een beetje dat er geen spits meer bij komt.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:38 uur
herman schreef:
Als Verhoek het niveau van ADO had vastgehouden had ie dicht tegen Oranje aangezeten, maar inmiddels zit ie meer op het niveau van het andere oranje.
Als Verhoek het niveau van ADO had vastgehouden had ie dicht tegen Oranje aangezeten, maar inmiddels zit ie meer op het niveau van het andere oranje.
Droom lekker verder. Die kerel is enorm gehyped dat seizoen, vooral vanwege een wereldgoal tegen Ajax.
Geloof me: die kerel kan er echt geen klap van. Het zou mij verbazen als hij in de basis van RVVH 1 zou staan. En het trieste is dat ik niet eens een grapje maak.

0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:45 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik zou bij PSV ook liever Toornstra (aanvallende mid) zien dan Defour (verdedigende mid) zien, hoewel het behoorlijk verschillende spelers zijn.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:45 uur
Rudi S schreef:
Ik ben nog wel tevreden dat PSV Defour niet heeft weten te strikken, PSV heeft al heel wat middenvelders en zo bijzonder ('t is toch geen Kroos en wat was die overigens weer goed deze week) lijkt mij die knaap nu ook weer niet.
Ik - eerlijk gezegd - ook; vond 'em op het WK geen sterke indruk maken, met die domme rode kaart als kers op de taart (om maar 'ns een cliché te gebruiken). Cocu zou naar een jongere versie van zichzelf moeten zoeken, een stabiele kartrekker. Maher is dat iig niet, Wijnaldum ook niet en Hiljemark is nog een vraagteken, net als het herstel van Schaars. Imo zou er achterin ook een sterke man moeten komen, die rust uitstraalt - de verdediging van PSV straalt nog teveel datgene uit wat ik voel als ik in Dover net van de ferry rij en weet dat ik drie rotondes achtereen moet doorstaan

0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:47 uur
Ger(Brands ) wil de 5 KK van Defour gebruiken voor een extra verdediger en een middenvelder.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.

0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:49 uur
Mjuman schreef:
ik voel als ik in Dover net van de ferry rij en weet dat ik drie rotondes achtereen moet doorstaan
(quote)
ik voel als ik in Dover net van de ferry rij en weet dat ik drie rotondes achtereen moet doorstaan
Ik heb deze zomer die eerste rotonde (direct bij de uitgang) eerst 3 keer rond gereden (links om) voor ik in de goede richting vertrok

0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:51 uur
Nicolage Rico schreef:
Hoewel ik me (helaas) geen enkele illussie maak dat Ziyech dit jaar nog in Heerenveen zal voetballen, krijg ik de indruk dat het wel wat voorbarig is, als ik dit artikel lees:'Ziyech en Toornstra vrijwel zeker naar Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Vonk weet nog niets van concrete interesse
Neemt niet weg dat het voor jullie (want het lijkt hier geregeld een Feyenoord-forum
) een geweldige aankoop zal zijn. Hij is al duidelijk verder dan Basacikoglu in zijn ontwikkeling en denk dat dit voor hem een veel betere stap zal zijn dan naar een buitenlandse club. Hoewel het eerder een jongen was met wel wat moeilijke trekken, heeft hij zich erg ontwikkeld de laatste jaren en over zijn talent hoeven we het niet te hebben. Hij doet geregeld naast technisch knappe, ook hele slimme dingen in het veld.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:53 uur
herman schreef:
Toornstra zit wel in een flinke vormcrisis nu. Vormer hoeven ze niet bij Utrecht, ik denk dat ze liever Schaken hebben als wisselgeld. Minder dan 5 miljoen zou mij tegenvallen. Ik gun het Toornstra zeker maar zie hem liever in Utrecht blijven. Wellicht heeft men in Utrecht echter geld nodig omdat men nog moet wachten op de transfergelden van Michel Vorm.
Ben benieuwd, we gaan het zien

0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Het zou mij verbazen als hij in de basis van RVVH 1 zou staan. En het trieste is dat ik niet eens een grapje maak.
Het zou mij verbazen als hij in de basis van RVVH 1 zou staan. En het trieste is dat ik niet eens een grapje maak.
en dat terwijl hij er toch alles aan doet om te slagen, zo kwam hij slechts 5 kilo te zwaar terug...
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:54 uur
Running On Empty schreef:
. Wellicht heeft men in Utrecht echter geld nodig omdat men nog moet wachten op de transfergelden van Michel Vorm.
. Wellicht heeft men in Utrecht echter geld nodig omdat men nog moet wachten op de transfergelden van Michel Vorm.
Het is maar de vraag of ze dat gaan krijgen begreep ik, iets van een ondoorzichtig contract ofzo
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:54 uur
Nicolage Rico schreef:
Droom lekker verder. Die kerel is enorm gehyped dat seizoen, vooral vanwege een wereldgoal tegen Ajax.
(quote)
Je bent voor het gemak zijn wereldvoorzetten allemaal maar vergeten? Geen idee wat er mis is gegaan, maar hij hoefde niet eens een man te passeren om een bal panklaar op het hoofd van een ander te leggen?
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 13:09 uur
vigil schreef:
Het is maar de vraag of ze dat gaan krijgen begreep ik, iets van een ondoorzichtig contract ofzo
FCUtrecht heeft recht op 30% van de transfersom van Michel Vorm. Swansea heeft Vorm betrokken bij een ruil met 2 andere spelers met Tottenham en claimt dat Michel Vorm voor 0 Euro is overgegaan. 30% van 0 Euro is 0 Euro.
Swansea blijft schimmig doen, de waarde van Vorm wordt in de Premier League geschat op 7 á 8 miljoen. FCUtrecht heeft een zaak aangespannen via de FIFA en vanuit Engeland komen nu allerlei berichten los over andere louche zaken van Swansea. Volgens Keje Molenaar heeft Utrecht een sterke zaak.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 13:16 uur
trebremmit schreef:
Advocaten zeggen altijd dat ze een sterke zaak hebben.
Advocaten zeggen altijd dat ze een sterke zaak hebben.
Lijkt mij in dezen ook wel. Spelers staan - in NL - altijd op een balans, bij de activa; ook waardevermindering van een selectie is daarop terug te vinden. Je zult naar je aandeelhouders/eigenaren leden altijd moeten kunnen aantonen dat je goed met hun geld omgaat en het op een verantwoorde manier besteedt. In een rechtzaak kan je inzage in die gegevens vragen. Lijkt me een normale zaak.
0
Martial
geplaatst: 14 augustus 2014, 14:04 uur
Nicolage Rico schreef:
Wat een middagje op de koffie gaan bij Van Geel al niet kan doen

Maar even alle gekheid op een stokje, eerst zien en dan geloven en zolang bijvoorbeeld een vi.nl hier niets over meld hou ik toch een behoorlijke slag om de arm, al is voor mij Ziyech ook al voldoende, Utrecht gun ik natuurlijk ook nog wel wat

Kan me eigenlijk dan weer niet voorstellen dat beide spelers komen, maar ja we zien het wel.
Ben het trouwens wel een beetje eens met Herman over Ziyech, dat deze jongen wat in z'n mars heeft lijkt me duidelijk, maar komt natuurlijk ook nog maar net kijken.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 15:42 uur
Ik had niet gedacht dat het CAS de schorsing inzake Suarez in het hoger beroep helemaal zou overnemen.
Maar nu het toch is gebeurd, mag wel worden geconcludeerd dat zijn "actie" (terecht) heeft geleid tot zo'n enorme schorsing.
Maar nu het toch is gebeurd, mag wel worden geconcludeerd dat zijn "actie" (terecht) heeft geleid tot zo'n enorme schorsing.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 15:47 uur
Toch is er wel iets water bij de wijn gedaan, hij mag al weer trainen.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 15:50 uur
Inderdaad, scheelt al een boel. Zou trouwens zo maar kunnen dat de wedstrijd tegen Real Madrid zijn eerste wedstrijd wordt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.