Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 09:16 uur
ligt het nu aan mij of gaat het hier al 4 weken non-stop over feyenoord?
Kan iemand me miss een PM sturen als dat gedaan is, dan check ik dit topic miss nog eens.
Kan iemand me miss een PM sturen als dat gedaan is, dan check ik dit topic miss nog eens.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 09:58 uur
Het probleem is natuurlijk, dat iedereeen over een jaar of 20 vergeten is dat ze jou een PM moeten sturen 

0
Martial
geplaatst: 18 augustus 2014, 10:28 uur
Running On Empty schreef:
Volgens mij moet Feyenoord gewoon een bod van 4 miljoen doen op Leon De Kogel
Volgens mij moet Feyenoord gewoon een bod van 4 miljoen doen op Leon De Kogel
Je slaat een beetje door nu

Maar over Toornstra, Rijnmond heeft het over een bedrag van 3,5 miljoen voor deze speler en dat klinkt al beter dan de 6 miljoen of hoger.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 10:37 uur
corn1holio1 schreef:
Het ligt aan jou, het is al 6 weken.

Maar snap wel dat mensen hier wegblijven onderhand.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 10:41 uur
Nico Jansen, wat dacht je daarvan? Zou een mooi team van de week worden - alle hinkepinken en schavers opstellen: Lamprou op doel, Immers op 10, De Kogel op 9 enz.
Misschien voordeelprijs met Utrecht aftikken voor duo De Kogel/Toornstra en meteen de dichtstbijzijnde kerk bij De Kuip boeken - kan De Kogel direct door de kerk
qua naam lijkt 't me al rond.
0
Martial
geplaatst: 18 augustus 2014, 10:50 uur
Mjuman schreef:
Nico Jansen, wat dacht je daarvan? Zou een mooi team van de week worden - alle hinkepinken en schavers opstellen: Lamprou op doel, Immers op 10, De Kogel op 9 enz.
Comedy Capers 2.0 dus

0
geplaatst: 18 augustus 2014, 11:24 uur
Martial schreef:
Maar over Toornstra, Rijnmond heeft het over een bedrag van 3,5 miljoen voor deze speler en dat klinkt al beter dan de 6 miljoen of hoger.
Ja wellicht maar ik vind het een schijntje voor zo'n speler met een contract tot 2017. Hij zit zelf met zijn hoofd echter al bij Feyenoord (NOS interview) dus het zal wel gaan gebeuren. Ik denk na het komende weekeinde en dat hij dan zondag op de tribune zit, zoiets zal het wel worden. Jammer voor FCUtrecht

0
geplaatst: 18 augustus 2014, 13:16 uur
Hendrik68 schreef:
Probleem van de Leeuw is dat hij net te weinig heeft als pure spits en te weinig creatief is voor een nummer 10. Feit is dat hij altijd zijn goaltjes meepikt. In een wedstrijd als die van gisteren kon je aanvallend meer risico nemen en kon Lindgren makkelijk worden opgeofferd. Tegen zwaardere clubs kom je verdedigend vaker in de problemen en dan moeten voorin de besten overblijven en dat is De Leeuw echt niet. In het eerste jaar had hij de mazzel dat Zeefuik er niks van bakte. Als Hoesen zich niet snel verbetert dan zou dat De Leeuw's geluk kunnen zijn. Ook v.d. Velden heeft een zeer matige start trouwens, maar die trekt vast nog wel bij. Bovendien pakt De Leeuw door blessures en schorsingen nog genoeg basisplaatsen. Helemaal als Chery vertrekt, wat ik nog wel zie gebeuren. Groningen zou Bryan Linssen als vervanger voor Kostic willen aantrekken. Heracles zou daar 3 miljoen voor willen hebben. Nou mag die Linssen best komen, maar niet voor zo'n bedrag natuurlijk. Ik heb liever dat De Leeuw blijft dan dat Linssen komt. En als Linssen komt, dan hooguit een miljoen. Meer zeker niet. Het liefst heb ik dat alles zo blijft als het nu is. Als Hateboer en V.D. Laan weer hele wedstrijden kunnen spelen dan kan Van Nieff Lindgren's plek overnemen en dan heeft Groningen een team dat zonder problemen 7e of 6e kan worden en met een beetje geluk zelfs 5e.
Probleem van de Leeuw is dat hij net te weinig heeft als pure spits en te weinig creatief is voor een nummer 10. Feit is dat hij altijd zijn goaltjes meepikt. In een wedstrijd als die van gisteren kon je aanvallend meer risico nemen en kon Lindgren makkelijk worden opgeofferd. Tegen zwaardere clubs kom je verdedigend vaker in de problemen en dan moeten voorin de besten overblijven en dat is De Leeuw echt niet. In het eerste jaar had hij de mazzel dat Zeefuik er niks van bakte. Als Hoesen zich niet snel verbetert dan zou dat De Leeuw's geluk kunnen zijn. Ook v.d. Velden heeft een zeer matige start trouwens, maar die trekt vast nog wel bij. Bovendien pakt De Leeuw door blessures en schorsingen nog genoeg basisplaatsen. Helemaal als Chery vertrekt, wat ik nog wel zie gebeuren. Groningen zou Bryan Linssen als vervanger voor Kostic willen aantrekken. Heracles zou daar 3 miljoen voor willen hebben. Nou mag die Linssen best komen, maar niet voor zo'n bedrag natuurlijk. Ik heb liever dat De Leeuw blijft dan dat Linssen komt. En als Linssen komt, dan hooguit een miljoen. Meer zeker niet. Het liefst heb ik dat alles zo blijft als het nu is. Als Hateboer en V.D. Laan weer hele wedstrijden kunnen spelen dan kan Van Nieff Lindgren's plek overnemen en dan heeft Groningen een team dat zonder problemen 7e of 6e kan worden en met een beetje geluk zelfs 5e.
De Leeuw is een van de beste spelers die bij Groningen rondloopt. Zou echt zonde zijn als hij weggaat.
Waarom gebruikt ROE eigenlijk altijd deze
smiley als afsluiter?
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 13:28 uur
corn1holio1 schreef:
Klopt, begint een beetje eentonig te worden om den duur. Zeker omdat er ook niets van andere sporten passeert. Het EK atletiek is bv amper iets over gepost.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 13:37 uur
Of de Eneco-tour waar er een mooie Belgisch-Nederlandse strijd gevoerd geweest is.
Zowel sportief als iets minder sportief
Terpstra excuseert zich na zelden gezien elleboogwerk met Wynants - Wielrennen - De Morgen - demorgen.be
Zowel sportief als iets minder sportief

Terpstra excuseert zich na zelden gezien elleboogwerk met Wynants - Wielrennen - De Morgen - demorgen.be
0
Hendrik68
geplaatst: 18 augustus 2014, 13:39 uur
De Leeuw is inderdaad een van de besten bij Groningen. Hij richt zich op de 10 positie in zijn meest aanvallende vorm of op de spitspositie. Juist op die plekken is hij een van de besten, maar niet de allerbeste. Vorig jaar stonden daar Chery en voorin Zivkovic. Nu Chery en Hoesen. Chery is echt wel een maatje groter dan De Leeuw hoor en Hoesen is als eerste spits aangetrokken en speelt daarom sowieso de eerste paar wedstrijden om de kans te krijgen. Wat ik al zei, zoals gisteren tegen een mindere tegenstander kan De Leeuw prima met Chery en Hoesen samenspelen, maar tegen de grotere clubs kan dit niet. Dan heb je een meer controlerende middenvelder nodig. Wel kun je je afvragen of Lindgren die man moet zijn. Ik denk persoonlijk dat Van Nieff volgende week start op die plek en dat Lindgren op de bank kan plaatsnemen. V.d. Laan en Hateboer op de vertrouwde backposities en klaar is het. Staat de Leeuw er toch weer naast vrees ik. Groningen met een luxe probleem, dat gebeurt niet vaak. Alleen jammer voor De Leeuw, maar meestal wel terecht in mijn ogen.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 13:39 uur
Mooie overwinningen van Wellens (Belgische rondehoop voor de toekomst?) en Van Keirsbulck daar trouwens.
Wat daar tussen Terpstra en Wynants gebeurd is, hoort helemaal niet in een peloton thuis. Gelukkig heeft de organisatie hen daarvoor gestraft.
Wat daar tussen Terpstra en Wynants gebeurd is, hoort helemaal niet in een peloton thuis. Gelukkig heeft de organisatie hen daarvoor gestraft.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 13:55 uur
Hendrik68 schreef:
De Leeuw is inderdaad een van de besten bij Groningen. Hij richt zich op de 10 positie in zijn meest aanvallende vorm of op de spitspositie. Juist op die plekken is hij een van de besten, maar niet de allerbeste. Vorig jaar stonden daar Chery en voorin Zivkovic. Nu Chery en Hoesen. Chery is echt wel een maatje groter dan De Leeuw hoor en Hoesen is als eerste spits aangetrokken en speelt daarom sowieso de eerste paar wedstrijden om de kans te krijgen. Wat ik al zei, zoals gisteren tegen een mindere tegenstander kan De Leeuw prima met Chery en Hoesen samenspelen, maar tegen de grotere clubs kan dit niet. Dan heb je een meer controlerende middenvelder nodig. Wel kun je je afvragen of Lindgren die man moet zijn. Ik denk persoonlijk dat Van Nieff volgende week start op die plek en dat Lindgren op de bank kan plaatsnemen. V.d. Laan en Hateboer op de vertrouwde backposities en klaar is het. Staat de Leeuw er toch weer naast vrees ik. Groningen met een luxe probleem, dat gebeurt niet vaak. Alleen jammer voor De Leeuw, maar meestal wel terecht in mijn ogen.
Van mij mogen ze altijd met De Leeuw, Chery en Hoesen spelen. Twee verdedigende middenvelders vind ik wat al te overdreven.
0
Martial
geplaatst: 18 augustus 2014, 17:03 uur
dumb_helicopter schreef:
Klopt, begint een beetje eentonig te worden om den duur. Zeker omdat er ook niets van andere sporten passeert. Het EK atletiek is bv amper iets over gepost.
Je kan om te beginnen ook zelf iets posten over een andere sport (bijvoorbeeld het EK atletiek waar je zelf aan refereert) volgens mij mogen alle sporten hier de revue passeren, een ander hoeft toch altijd niet de voorzet te geven?

0
geplaatst: 18 augustus 2014, 17:32 uur
Martial schreef:
Je kan om te beginnen ook zelf iets posten over een andere sport (bijvoorbeeld het EK atletiek waar je zelf aan refereert) volgens mij mogen alle sporten hier de revue passeren, een ander hoeft toch altijd niet de voorzet te geven?
(quote)
Goh, om den duur geraak je wat ontmoedigd om nog wat anders te plaatsen tussen het Feyenoordgedram door, omdat er toch overgekeken wordt en verder gegaan wordt met de orde van de dag. Daarenboven heb ik zelf jammer genoeg niet al te veel kunnen zien van het EK atletiek, maar dan is het wel des te prettiger om hiervan eens iets te lezen in dit topic (wat dus amper gebeurde, hetzelfde voor de Enecotour). Misschien is het nog eens geen slecht idee om een apart voetbal-topic te maken, zodat de andere sporten wat uit de schaduw kunnen komen in een apart topic.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 19:18 uur
Tja, in Regio Midden is de vakantie nog niet afgelopen..
Of gelijk een heel forum: Feyenoord Netwerk - De Virtual Community van alle Feyenoord fans - feyenoord.netwerk.to
dumb_helicopter schreef:
Misschien is het nog eens geen slecht idee om een apart voetbal-topic te maken, zodat de andere sporten wat uit de schaduw kunnen komen in een apart topic.
Of gewoon een apart Feyenoord-topic.Misschien is het nog eens geen slecht idee om een apart voetbal-topic te maken, zodat de andere sporten wat uit de schaduw kunnen komen in een apart topic.
Of gelijk een heel forum: Feyenoord Netwerk - De Virtual Community van alle Feyenoord fans - feyenoord.netwerk.to
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 19:21 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 19:28 uur
Mjuman schreef:
Roze brilletje, vriend? Tot aan de rust leek het helemaal niet zo easy going voor Ajax tegen Vitesse; sterker nog Vitesse speelde beter, maar Labyad verzuimde te scoren. Na rust was het iets anders, net als gisteravond.
Roze brilletje, vriend? Tot aan de rust leek het helemaal niet zo easy going voor Ajax tegen Vitesse; sterker nog Vitesse speelde beter, maar Labyad verzuimde te scoren. Na rust was het iets anders, net als gisteravond.
Nog geen beelden van Ajax - AZ gezien; dus daarover kon ik niet oordelen. Ajax speelt al langer zo deze - niet aan te gluren manier
Andere mensen een roze bril verwijten en vervolgens zelf zeggen slechts één wedstrijd van Ajax gezien te hebben. Je hebt zeker Zomergasten gekeken:Ik ontken niet dat Vitesse van een leien dakje is gegaan, maar voor de volledigheid vergeet je zeker even te melden dat Ajax al op 2-0 had moeten staan, voordat Vitesse ook maar één kans gehad had?
P.S. Ajax had, FYI, tegen AZ met 1-8 moeten winnen, ofzo. Ja, het is slechts één wedstrijd, maar het is lang geleden dat Ajax zo goed gespeeld heeft.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 19:34 uur
Ja, met zo'n vermoedelijke uitslag moeten we zeker terug naar 1991.
Voor goed spel naar 1987.
Voor goed spel naar 1987.
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 19:58 uur
chevy93 schreef:
(embed)
Ik ontken niet dat Vitesse van een leien dakje is gegaan, maar voor de volledigheid vergeet je zeker even te melden dat Ajax al op 2-0 had moeten staan, voordat Vitesse ook maar één kans gehad had?
P.S. Ajax had, FYI, tegen AZ met 1-8 moeten winnen, ofzo. Ja, het is slechts één wedstrijd, maar het is lang geleden dat Ajax zo goed gespeeld heeft.
(quote)
(quote)
Andere mensen een roze bril verwijten en vervolgens zelf zeggen slechts één wedstrijd van Ajax gezien te hebben. Je hebt zeker Zomergasten gekeken:(embed)
Ik ontken niet dat Vitesse van een leien dakje is gegaan, maar voor de volledigheid vergeet je zeker even te melden dat Ajax al op 2-0 had moeten staan, voordat Vitesse ook maar één kans gehad had?
Sjef, dieper dan jouw dieptepunt kan een mensch niet zakken - ik schreef die test VOORDAT ik de beelden had gezien bij Studio Sport.
Om jou te plezieren:
Ajax' Godenzonen
zijn niet te klonen
spelen fier
borst vooruit
scoren vaak
dat lees je hier
telkens raak
in volle galop
bop till you drop
ons Sjef die is fier!
(en jij slikt zeker roze pilletjes!)
musician: ik kan me een 10-0 herinneren - maar daar hebben we 't niet meer over

0
Hendrik68
geplaatst: 18 augustus 2014, 22:49 uur
We krijgen een Nederlander in de Formule 1 die net brommer mag rijden. Het is nu definitief. Max Verstappen debuteert volgend jaar voor Toro Rosso.
'Max Verstappen is de betere versie van Jos Verstappen' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
'Max Verstappen is de betere versie van Jos Verstappen' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
0
Martial
geplaatst: 18 augustus 2014, 23:01 uur
dumb_helicopter schreef:
Goh, om den duur geraak je wat ontmoedigd om nog wat anders te plaatsen tussen het Feyenoordgedram door, omdat er toch overgekeken wordt en verder gegaan wordt met de orde van de dag. Daarenboven heb ik zelf jammer genoeg niet al te veel kunnen zien van het EK atletiek, maar dan is het wel des te prettiger om hiervan eens iets te lezen in dit topic (wat dus amper gebeurde, hetzelfde voor de Enecotour). Misschien is het nog eens geen slecht idee om een apart voetbal-topic te maken, zodat de andere sporten wat uit de schaduw kunnen komen in een apart topic.
Van het Feyenoordgedram zal je binnenkort wel af zijn, want vanaf 1 september zijn alle transferperikelen weer achter de rug en zal er ongetwijfeld ook wat anders te melden zijn dan alleen Feyenoord, maar ja als zo onderhand je halve elftal wordt weggekocht wat normaliter niet zo heel vaak voorkomt levert dat aardig wat gespreksstof op, maar snap je punt wel en eigenlijk is het ook de schuld van Rico
die komt elke keer met die Feyenoordgeruchten aanzetten 
Je kan altijd over een andere sport beginnen vind ik, als daar interesse voor is zal er best iemand reageren toch?
Zelf ben ik nu geïnteresseerd in het EK langebaan zwemmen, ook omdat ik zelf een fanatiek zwemmer ben, dat goddelijke lijf van mij moet toch ergens vandaan komen.

0
geplaatst: 19 augustus 2014, 00:35 uur
En de Vuelta gaat ook weer bijna van start. Met een mooie startlijst hoor. Froome, Quintana, Rodríguez, Uran, Valverde, Contador (zij het niet voor het klassement), Kelderman, Aru, Cavendish, Sagan..
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 07:09 uur
Martial schreef:
Van het Feyenoordgedram zal je binnenkort wel af zijn, want vanaf 1 september zijn alle transferperikelen weer achter de rug en zal er ongetwijfeld ook wat anders te melden zijn dan alleen Feyenoord,
(quote)
Van het Feyenoordgedram zal je binnenkort wel af zijn, want vanaf 1 september zijn alle transferperikelen weer achter de rug en zal er ongetwijfeld ook wat anders te melden zijn dan alleen Feyenoord,
Dat gaat dus betekenen dat we nog 12 dagen moeten scrollen en scrollen en scrollen pffff.
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 07:17 uur
En daarna de rest van het seizoen. Per slot van rekening zijn we nog maar twee wedstrijden op weg.
Het ene album wordt hier nu ook eenmaal meer besproken dan het andere. Omdat daar gewoon meer liefhebbers voor zijn
Het ene album wordt hier nu ook eenmaal meer besproken dan het andere. Omdat daar gewoon meer liefhebbers voor zijn

0
geplaatst: 19 augustus 2014, 08:05 uur
Paap_Floyd schreef:
En de Vuelta gaat ook weer bijna van start. Met een mooie startlijst hoor. Froome, Quintana, Rodríguez, Uran, Valverde, Contador (zij het niet voor het klassement), Kelderman, Aru, Cavendish, Sagan..
Wat dat betreft verwacht ik meer spanning in de Vuelta dan in de Tour. Het valt voor mij slecht te voorspellen; Hoe goed zijn Quintana, Valverde en Uran, nadat ze al alles gegeven hebben in een grote ronde? Hoe goed hersteld is Froome? Zal Rodriguez dit jaar toch nog laten zien dat hij wel degelijk kan fietsen? En ook wel heel erg benieuwd waar Kelderman toe in staat is.
Als ik toch zou moeten voorspellen; Quintana wint de Vuelta. Zou wel wat zijn, twee grote rondes in een jaar winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.