Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 21 augustus 2014, 20:57 uur
Daar hebben ze in ieder geval ervaring met malloten ha.
Ik zeg: Bruce Grobbelaar !!!
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 21:03 uur
En die poolse keep dan ha. Ben zijn naam effe kwijt. Die stond zich ook als een idioot te gedragen tijdens de CL finale. Maar ze wonnen wel ha!
0
Hendrik68
geplaatst: 21 augustus 2014, 21:05 uur
Je bedoelt die Feyenoorder
? Dudek heette hij, daarna ook niet veel meer van vernomen geloof ik.
? Dudek heette hij, daarna ook niet veel meer van vernomen geloof ik.
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 21:12 uur
Precies. Hij is daarna nog reserve keep geweest bij Real Madrid meen ik??!!
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 21:51 uur
De samenhang is er nog niet bij Feyenoord. Je zou zeggen dat een team met Nederlandse internationals het wel makkelijk krijgt tegen een tweederangs Oekraïense ploeg, maar 1-1 was wel een terechte uitslag. Wel redelijk verklaarbaar als vier sterkhouders in één klap het team verlaten.
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 21:54 uur
De Nederlandse internationals zijn verkocht... Nou je op de niet geheel fitte Clasie na dan.
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 21:55 uur
En Kongolo. Precies de 2 beste spelers van Feyenoord.
Denk dat Toornstra morgen in de Kuip te vinden is. En anders zondag.
Toornstra: 'Liever heb je dat het binnen een uur rond is' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Denk dat Toornstra morgen in de Kuip te vinden is. En anders zondag.

Toornstra: 'Liever heb je dat het binnen een uur rond is' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 21:57 uur
Gaat zaterdag rond komen, zondag op de tribune en heeft niemand er last van.
Kongolo is inmiddels international af want Guus heeft hem niet meer opgeroepen
Kongolo is inmiddels international af want Guus heeft hem niet meer opgeroepen

0
geplaatst: 21 augustus 2014, 22:15 uur
Met voetbal heeft het niet veel te maken in ieder geval. Wat een treurnis in dat laatste kwartier. Dan schijnen er ook mensen te zijn die zo'n hele wedstrijd voor hun lol kijken.
Die Schaken die van iedereen weg mag was de enige die wat leuks liet zien, jammer dat Immers/Te Vrede/Vilhena de kansen verprutsten.
Die Schaken die van iedereen weg mag was de enige die wat leuks liet zien, jammer dat Immers/Te Vrede/Vilhena de kansen verprutsten.
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 22:28 uur
Jij vond Feyenoord nog best een goede selectie hebben, Herman? 
Immers en Te Vrede, dat zou niet moeten kunnen mogen niet.

Immers en Te Vrede, dat zou niet moeten kunnen mogen niet.
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 22:51 uur
Toornstra was vandaag niet op de buitentraining bij FC Utrecht. Rugblessure. Tuurlijk, ahum.
Dit is wat er gaat gebeuren:
-Toornstra zit zondag in De Kuip op de tribune, geblesseerd zal men zeggen.
-FC Utrecht heeft geen interesse in Feyenoord spelers
-Feyenoord betaalt aan FC Utrecht tussen de 4 en 5 miljoen Euro
-FC Utrecht mag als dank voor de soepele medewerking zondag 3 punten mee naar huis nemen.

0
geplaatst: 21 augustus 2014, 23:02 uur
3 punten of 0 en 8 miljoen! De Leeuw lijkt me interessanter, maar ja die rolmops is inmiddels vertrokken oet Grunn 
Van de schrijftafeltafel:
Volgende keer bier op 't Ledig Erf - Kuip uit znogo!

Nicolage Rico schreef:
Immers en Te Vrede, dat zou niet moeten mogen kunnen.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 00:10 uur
Als je het afzet tegen de andere Eredivisie clubs heeft Feyenoord nog altijd 1 van de beste 5 selecties. Dat is navenant de begroting, dus helemaal niet zo verkeerd. Staat zowat voor 250 interlands op het veld straks. Daar komt volgens mij verder geen enkel team aan.
Immers vind ik nog steeds een prima speler en eigenlijk een van de beste aan Feyenoord-kant in het algemeen. Toch indirect betrokken bij zo'n 40 goals de afgelopen 2 seizoenen. Zoveel middenvelders die elk seizoen meer dan 10 goals scoren zijn er niet en hij gaat altijd voorop in de strijd, dus ik begrijp die onvrede niet zo. Een elftal met alleen maar techneuten is nog nooit kampioen geworden.
Te Vrede vind ik wel echt matig, maar wie weet hoe Kazim dat gaat invullen straks, mocht er geen andere spits komen. Te Vrede zal heus wel een goal of 10-15 maken (al was het maar omdat er zulke goede spelers omheen staan), maar ik vind hem meer van het niveau NAC of Willem 2. Feyenoord had beter Higdon ofzo kunnen ophalen.
In de thuiswedstrijd moet Feyenoord het karwei toch kunnen klaren en met die Europese wedstrijden ben je maar wat blij dat je zoveel ervaring in je team hebt rondlopen.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 00:27 uur
herman schreef:
Staat zowat voor 250 interlands op het veld straks. Daar komt volgens mij verder geen enkel team aan.
(quote)
Staat zowat voor 250 interlands op het veld straks. Daar komt volgens mij verder geen enkel team aan.
oh ja, met Boula , Joris en die luke heb je dat al zo ongeveer.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 00:41 uur
En Clasie (als ie blijft) en Kazim (als ie speelt) hebben samen ook al wel 50 interlands.
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 22 augustus 2014, 01:23 uur
Wel lachen met Lex. Ik ben nu op een punt dat ik me er niet meer kwaad over kan maken. Schiet van ongeveer drie centimeter afstand een bal toch nog over het doel. In zekere zin is het gewoon een soort outsider art of zo.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 07:51 uur
Ook een slechts half fitte Guidetti steekt hier met kop en schouders boven uit. Ik begrijp niet waar de discussie hem binnen te halen nog over kan gaan.
Ben benieuwd of Fred Rutten 31 oktober gaat halen. Met dit niveau en dit soort wedstrijden zou hij eigenlijk volgende week al het veld moeten ruimen. Maar goed, het Feyenoord bestuur heeft nog 9 dagen om een speler te kopen. Ze wachten nog even wie er over een dag of 7 met 35% korting in de schappen ligt, de houdbaarheidsdatum net overschreden.
Ben benieuwd of Fred Rutten 31 oktober gaat halen. Met dit niveau en dit soort wedstrijden zou hij eigenlijk volgende week al het veld moeten ruimen. Maar goed, het Feyenoord bestuur heeft nog 9 dagen om een speler te kopen. Ze wachten nog even wie er over een dag of 7 met 35% korting in de schappen ligt, de houdbaarheidsdatum net overschreden.
0
Martial
geplaatst: 22 augustus 2014, 10:02 uur
herman schreef:
Immers vind ik nog steeds een prima speler en eigenlijk een van de beste aan Feyenoord-kant in het algemeen. Toch indirect betrokken bij zo'n 40 goals de afgelopen 2 seizoenen. Zoveel middenvelders die elk seizoen meer dan 10 goals scoren zijn er niet en hij gaat altijd voorop in de strijd, dus ik begrijp die onvrede niet zo.
Immers vind ik nog steeds een prima speler en eigenlijk een van de beste aan Feyenoord-kant in het algemeen. Toch indirect betrokken bij zo'n 40 goals de afgelopen 2 seizoenen. Zoveel middenvelders die elk seizoen meer dan 10 goals scoren zijn er niet en hij gaat altijd voorop in de strijd, dus ik begrijp die onvrede niet zo.
Schei toch is uit met dat Immers een prima speler is, de afgelopen 2 jaar had hij Pelle voor zich en was zodoende ook een verlengstuk voor Pelle en toen vielen zijn tekortkomingen al op, maar nu Pelle weg is des te meer, hij blokkeert het voetbal alleen maar op het middenveld, maar ja laffe Fred Rutten houdt voor mijn gevoel een beetje te veel vast aan het elftal van Ronald Koeman met het verschil dat Rutten iets meer verdedigend denkt dat Koeman.
0
Martial
geplaatst: 22 augustus 2014, 10:07 uur
Ja

Feyenoord wil El Ahmadi terughalen naar de Kuip........
0
Martial
geplaatst: 22 augustus 2014, 10:09 uur
Met dank aan Fred Rutten die Kongolo verneukt op de linksback positie.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 10:18 uur
Feyenoord is anders wel één van de slechts twee clubs die dit seizoen in de Eredivisie in een wedstrijd de nul heeft gehouden 

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 10:30 uur
Martial schreef:
Schei toch is uit met dat Immers een prima speler is, de afgelopen 2 jaar had hij Pelle voor zich en was zodoende ook een verlengstuk voor Pelle en toen vielen zijn tekortkomingen al op, maar nu Pelle weg is des te meer, hij blokkeert het voetbal alleen maar op het middenveld,
Ik vind Immers eerlijk gezegd ook een goede; ik heb het gevoel dat hij veel wordt afgerekend op zijn gemiste kansen. De andere helft van het verhaal is dat hij zo vaak voor de goal komt en uiteindelijk twaalf goals heeft gemaakt vorig seizoen, wat goed is voor een middenvelder. Gisteren speelde hij niet fantastisch, maar het zegt ook wat dat hij in het laatste kwartier nog de energie heeft om voor de goal te komen. (Je kon je overigens afvragen of het geen strafschop was.) Daarnaast was hij vorig seizoen eenvoudigweg in vele aanvallen betrokken.(quote)
Schei toch is uit met dat Immers een prima speler is, de afgelopen 2 jaar had hij Pelle voor zich en was zodoende ook een verlengstuk voor Pelle en toen vielen zijn tekortkomingen al op, maar nu Pelle weg is des te meer, hij blokkeert het voetbal alleen maar op het middenveld,
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 10:43 uur
Immers was vorig seizoen, als slippendrager van Pelle, van aardige waarde.
Toen al kreeg hij aardig wat kansen die werden gemist. Het aantal was echter zo groot dat hij er toch nog 12 in schoot.
In relatie met Pelle in het veld lijkt het dan nog heel wat.
Zodra dit soort van type spelers zelf het spel moeten gaan maken vallen ze meestal al snel door de mand.
Ik herinner mij bijvoorbeeld ook nog Hoekstra in combinatie met Cruyff......
In ieder geval, een evenwichtige verhouding tussen slippendragers en creatief vermogen kan tot prima resultaten leiden. Andersom, alleen van het type Pelle, zou bijvoorbeeld ook niet werken.
Maar die verhouding na de uitverkoop van Van Geel, is helemaal zoek. Dat kan alleen worden opgevangen door het aankopen van spelers met een vergelijkbaar creatief vermogen als de spelers die zijn verkocht. Spelers dus die het verschil kunnen maken met de tegenstander.
Een elftal met alleen slippendragers is te verschrikkelijk voor woorden en wat er tot nu toe is aangeschaft, behalve dan dat talent van Heerenveen, kan niet aanvullen wat er aan "vermogen" is verkocht.
Wat je dus gaat krijgen is slecht voetbal waarbij met hard werken er af en toe kansjes ontstaan waarvan er dan heel veel (zelfs knullig) worden verprutst. Kansloos in competitie verband, kansloos in Europa.
Als Van Geel niet snel nog wat extra doet, wordt dat dus het vooruitzicht van het komende seizoen.
Toen al kreeg hij aardig wat kansen die werden gemist. Het aantal was echter zo groot dat hij er toch nog 12 in schoot.
In relatie met Pelle in het veld lijkt het dan nog heel wat.
Zodra dit soort van type spelers zelf het spel moeten gaan maken vallen ze meestal al snel door de mand.
Ik herinner mij bijvoorbeeld ook nog Hoekstra in combinatie met Cruyff......
In ieder geval, een evenwichtige verhouding tussen slippendragers en creatief vermogen kan tot prima resultaten leiden. Andersom, alleen van het type Pelle, zou bijvoorbeeld ook niet werken.
Maar die verhouding na de uitverkoop van Van Geel, is helemaal zoek. Dat kan alleen worden opgevangen door het aankopen van spelers met een vergelijkbaar creatief vermogen als de spelers die zijn verkocht. Spelers dus die het verschil kunnen maken met de tegenstander.
Een elftal met alleen slippendragers is te verschrikkelijk voor woorden en wat er tot nu toe is aangeschaft, behalve dan dat talent van Heerenveen, kan niet aanvullen wat er aan "vermogen" is verkocht.
Wat je dus gaat krijgen is slecht voetbal waarbij met hard werken er af en toe kansjes ontstaan waarvan er dan heel veel (zelfs knullig) worden verprutst. Kansloos in competitie verband, kansloos in Europa.
Als Van Geel niet snel nog wat extra doet, wordt dat dus het vooruitzicht van het komende seizoen.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 11:11 uur
Geen Horner in de Vuelta. Zijn ploeg houdt hem thuis vanwege te laag cortisol-gehalte. En Froome schijnt gisteren tijdens een tijdritverkenning op z'n muil te zijn gegaan. Er is nog tijd om je pooltjes aan te passen 

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 11:20 uur
Ik denk dat de ploeg van Horner blij is dat ze eindelijk iets ontdekt hebben waarmee ze hem uit de Vuelta kunnen houden. Een positieve dopingcontrole kunnen ze missen als de pest.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 11:24 uur
Paap_Floyd schreef:
Geen Horner in de Vuelta.
Geen Horner in de Vuelta.
Argggghhhhh!!!! Daar gaat mijn kluns. Kan ik weer gaan puzzelen
.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 11:30 uur
Mjuman schreef:
Malle Mjuman, dat was espresso.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.