Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 11:34 uur
Paap_Floyd schreef:
Geen Horner in de Vuelta. Zijn ploeg houdt hem thuis vanwege te laag cortisol-gehalte. Er is nog tijd om je pooltjes aan te passen
Geen Horner in de Vuelta. Zijn ploeg houdt hem thuis vanwege te laag cortisol-gehalte. Er is nog tijd om je pooltjes aan te passen
Balen. Ik had al gehoopt dat veel users hem "normaal" zouden kiezen.

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 15:55 uur
Running On Empty schreef:
Dit is wat er gaat gebeuren:
-Toornstra zit zondag in De Kuip op de tribune, geblesseerd zal men zeggen.
-FC Utrecht heeft geen interesse in Feyenoord spelers
-Feyenoord betaalt aan FC Utrecht tussen de 4 en 5 miljoen Euro
-FC Utrecht mag als dank voor de soepele medewerking zondag 3 punten mee naar huis nemen.
Dit is wat er gaat gebeuren:
-Toornstra zit zondag in De Kuip op de tribune, geblesseerd zal men zeggen.
-FC Utrecht heeft geen interesse in Feyenoord spelers
-Feyenoord betaalt aan FC Utrecht tussen de 4 en 5 miljoen Euro
-FC Utrecht mag als dank voor de soepele medewerking zondag 3 punten mee naar huis nemen.
-Toornstra zit zondag in De Kuip op de tribune, geblesseerd zal men zeggen - V
-FC Utrecht heeft geen interesse in Feyenoord spelers - V
Scenario klopt nog steeds

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 16:35 uur
Ik steek mijn mening over de tekortkomingen bij de selectie van Feyenoord niet onder stoelen of banken.
Maar ik denk dat elke speler op zich nog wel weer een aanwinst zou zijn voor een club als FC Utrecht. We moeten het nu ook weer niet overdrijven
Maar ik denk dat elke speler op zich nog wel weer een aanwinst zou zijn voor een club als FC Utrecht. We moeten het nu ook weer niet overdrijven

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 16:40 uur
musician schreef:
Behalve Erwin Mulder dan.

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 16:45 uur
De Feyenoord selectie kan in alle linies nog versterkingen gebruiken 
Een goede keeper redt punten voor een club, daar heb ik Mulder inderdaad nog nooit op kunnen betrappen

Een goede keeper redt punten voor een club, daar heb ik Mulder inderdaad nog nooit op kunnen betrappen
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 16:45 uur
Immers mogen ze ook houden
Combi De Kogel en Immers lijkt mij garant te staan voor vele komische momenten. De Vrede mogen ze ook houden trouwens. musician mag ook gewoon bij Feyenoord blijven - genoeg gezeur aan m'n kop 
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 17:14 uur
Ja, iedereen kan opstappen, afgezet of worden verkocht.
En ook weer aangekocht.
Behalve de supporter.
Ach ja, ik loop al 51 jaar te zeulen bij die club en de komende 51 jaar zal daar geen verandering in brengen. You can check out any time you like but you can never leave.
En ook weer aangekocht.
Behalve de supporter.
Ach ja, ik loop al 51 jaar te zeulen bij die club en de komende 51 jaar zal daar geen verandering in brengen. You can check out any time you like but you can never leave.

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 17:20 uur
Je kent de verwijzing van The Eagles? L'enfer sont les autres - Les huits clos (gesloten deuren) , Sartre - of zoals Carol van Betty Serveert zong: Hell are other people.
Benieuwd hoe Rutten zich nu voelt, nu voor de tweede maal waar hij bij is zijn selectie een andere vorm aanneemt. D'r zijn er hier die vergeten dat een trainer maximaal een wenslijstje mag indienen, maar verder afhankelijk is van wat ie toegeschoven krijgt. Hoogstens wordt ie een enkele keer in een overleg betrokken/geraadpleegd. Ik vind dat somtijds voorbarige en vooringenomen neersabelen van Rutten ("haalt ie de Kerst?") getuigen van bitter weinig begrip/inzicht en nog minder respect.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 17:52 uur
(quote)
Dit was al voor je voorspelling bekend. Knap van je.

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 17:53 uur
musician schreef:

Dat heeft hij wel een aantal maal gedaan. Maar hij heeft nog veel vaker punten verspeeld.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 18:00 uur
Rutten is gewoon een hele matige coach, zie Vitesse, PSV en Schalke waar hij best goede selecties had. Alleen bij Twente deed ie het goed, maar die werden kampioen met McClaren en die bleek er later ook vrij weinig van te kunnen.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 18:49 uur
trebremmit schreef:
Rutten is gewoon een hele matige coach, zie Vitesse, PSV en Schalke waar hij best goede selecties had. Alleen bij Twente deed ie het goed, maar die werden kampioen met McClaren en die bleek er later ook vrij weinig van te kunnen.
Ik denk ook dat hij eerder een opbouw-coach is dan een consolidatie-coach, vandaar ook dat Feyenoord prima bij hem past. Eerlijk gezegd is ie nergens - tot nu toe - in de buurt van een landskampioenschap gekomen. Bij Koeman rook de keuken nog wel eens naar paella of jambalaya - bij Rutten is het veelal gestampte pot

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 21:51 uur
Toornstra 4 jaar getekend bij Feyenoord.
Schijnt 3,5 miljoen als transferbedrag te zijn. Schandalig weinig.
FC Utrecht heeft weer uitverkoop gehouden, pfffffff.
FC Utrecht heeft weer uitverkoop gehouden, pfffffff.

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 23:41 uur
Ik ben er wel blij mee dat Toornstra is gekomen. Ik had hem zelfs al een terug seizoen zien komen. Snap alleen niet waarom sommige mede-Feyenoorders zo enthousiast zijn over een eventuele terugkeer van El Ahmadi. Weer een oudere speler aantrekken waarvan je maar moet hopen dat hij iets kan toevoegen. Ondanks dat hij niet heel onverdienstelijk heeft gespeeld bij Villa blijf ik sceptisch. Maar ik laat me graag verrassen.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 23:51 uur
Waarvan 20% ook nog eens naar Den Haag toe gaat

0
geplaatst: 23 augustus 2014, 09:43 uur
buizen schreef:
Boulderen is extreem moeilijke routes..eh..boulderen..maar laag bij de grond, kleine rotspartijen, als je valt plof je gewoon in het witte strandzand, als je bijv. in Thailand bouldert.
Boulderen is extreem moeilijke routes..eh..boulderen..maar laag bij de grond, kleine rotspartijen, als je valt plof je gewoon in het witte strandzand, als je bijv. in Thailand bouldert.
Na het zien van dit filmpje (weer die dekselse Honnold) kan je deze uitspraak denk ik wel wat nuanceren

This Video Is Everything Your Mom Fears About Rock Climbing | EpicTV | EpicTV
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 10:11 uur
Er schijnen ook veel bonussen ingebouwd te zijn waarvan 0% naar Den Haag toe gaat.

0
geplaatst: 23 augustus 2014, 10:20 uur
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 11:20 uur
En terecht.
Het erge is alleen dat er geen nieuwe spits meer bij lijkt te komen.
Tja Dost. Maar weet je wat-ie kost?
Het erge is alleen dat er geen nieuwe spits meer bij lijkt te komen.
Tja Dost. Maar weet je wat-ie kost?
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 12:05 uur
El Ahmadi terug naar Feyenoord, zo goed als.
Weer een oudje (29 jaar), maar echt van harte welkom. Toornstra dan op 10!
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 12:30 uur
Nicolage Rico schreef:
D'r is nu een offerteaanvraag gedaan door Van Geel c.s. voor het ontwerpen van een artistiek verantwoord bord bij het stadion, met als tekst: Rusthuis voor bejaarde voetballers - De Kuip
Grappig hebben ze in Rotterdam meteen een nieuw museum erbij: voor Oudheden

0
buizen
geplaatst: 23 augustus 2014, 12:42 uur
He, thanx. Zit het nu even te kijken.

Gemene 'grepen' die driehoeken met alleen maar platte kanten, wat moet je ermee onderweg in een route. Ondingen zijn het. Je moet bovenop die driehoeken zien te komen, via de wand als evenwichthulp, niet eronder blijven hangen dat is te zwaar. Het komt heel erg op evenwichtsbeheersing aan, de een na de ander kukelt uit de wand, leuk om naar te kijken!
0
buizen
geplaatst: 23 augustus 2014, 13:04 uur
Wow! wat knap van dat meisje (rode shirt) zeg! Moeilijke route maar ze deed 'm precies goed (gebruik wand) en even leek het of ze het nooit ging halen door gebrek aan kracht, maar ze zette door en bereikte de top. Die zit dus in de finale!
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 13:09 uur
Gaat bij de heren zoals verwacht tussen Ondra en Hojer. Niets nieuws onder de zon dus 

0
buizen
geplaatst: 23 augustus 2014, 13:19 uur
Je kunt nu gewoon de hele bouldercompetitie van vanochtend (terug) zien. Gaaf. Is lang geleden om 'live' een wedstrijd te aanschouwen.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 13:25 uur
Wel jammer van Jorg Verhoeven, maar die had zich volgens mij als 20e en laatste voor de halve finale geplaatst dus dan is die 17e plaats niet zo heel verrassend.
0
buizen
geplaatst: 23 augustus 2014, 13:31 uur
GrafGantz schreef:
Gaat bij de heren zoals verwacht tussen Ondra en Hojer. Niets nieuws onder de zon dus
Weet je dat ik helemaal geen benul heb van deze namen? Zo weinig volg ik het klimmen nog. Zal de wedstrijdkalender er eens op na kijken, lijkt me wel leuk weer eens in zo'n klimhal een nationale wedstrijd te volgen.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 13:36 uur
Denk niet dat je Jorg Verhoeven snel bij een nationale wedstrijd zal zien, of het moet een World Cup zijn die in Nederland gehouden wordt. die woont alweer een jaar of 10 in Oostenrijk. Heeft in een ver verleden zowaar een World Cup-wedstrijd gewonnen bij het "gewone" sportklimmen overigens, dus is geen kleine jongen.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 13:39 uur
Wat de vrouwen betreft ben ik van de Shauna Coxsey fanclub, maar dat heeft met meer dan alleen klimkwaliteiten te maken 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.